Dwarf Armylist by Rakso The Slayer

Dwarfs

Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
okurdemol
Wodzirej
Posty: 695

Post autor: okurdemol »

Tylko się nie baw w tfu.. Gava thorpa, niech go piekło pochłonie i oby nigdy nie miał potomstwa... Każdy slayer ma swój fanclub. Slayerzy często się łączą w punk-grupy, dlatego imo. jeden i drugi powinien przenosić oddział o dowolnej wielkości. Pytanie tylko, czy jeden Dragon/Demon=1 oddział. Ja bym był za tą opcją. Wtedy mógłbyś zrobić, jeśli byś chciał porządny "slayer army", prawie jak w soc, czyli lista byłaby jeszcze bardziej elastyczna pod względem składania rozpisek, niż jest obecnie, a o to przecież powinno chodzić.

Awatar użytkownika
Supeł
Kretozord
Posty: 1872
Lokalizacja: Lublin - MORIA!

Post autor: Supeł »

Albo bardziej fluffowo: Hańba, którą okrył się slayer jest tak wielka, że nie można jej zmazać przez śmierć z łapsk byle jakich leszczy, człeczyn czy śmierdzących zielonych. Grimnir wyznaczył takiemu slayerowi inną, bardziej chwalebną śmierć.
to warda w walce na 6+ przeciwko T lub S 5- lub 6-

Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Rakso_The_Slayer »

A Rakso napisał:
- Możliwośc dania jednemu oddziałowi Slayerów tatuaży z Ws 5+ na ostrzał i 6+ na ataki z S mniejszą niz 5
a co do Slayer army to pamiętaj że w Karak Kadrin żyją też "zwykłe" krasnoldy, nie tylko sami zabójcy... a według tego Armylista jak dajemy Deamon Slayera, 2 Dragon Slayerów to już możemy wystawic w
Core:30 Slayers (za DemonS), 2x10 Slayers (za dragonów), Warriorów, Thundów, 3 Doomseekerów...
w Special: 25 Slayerów, 2 katapki, i co tam chcecie np górników,
w Rare: Malakaia i organki/gyros czy co sie chce...
moim zdaniem armia Karak Kadrin jak w morde strzelił, a ciekawsza i bardziej grywalna od tej z SoC.
Obrazek

Awatar użytkownika
Menace
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 160

Post autor: Menace »

Ci Slayerzy w corach liczą się także do tych skirmishowych ?

Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Rakso_The_Slayer »

hmm... pomyslimy... ale chyba zwykli tylko.
Obrazek

Awatar użytkownika
okurdemol
Wodzirej
Posty: 695

Post autor: okurdemol »

Czekaj, a może zamiast ograniczać liczbę slayerów, których może przenieść Dragon Slayer do core, nie ograniczać jej, tylko zrobić ich jako oddział nie liczący się do minimum core?

Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Rakso_The_Slayer »

taki miałem plan też ale miło ze sie z tym zgadzasz :)
Obrazek

Dźwiedź
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 176

Post autor: Dźwiedź »

Kurcze coraz bardziej do mnie przemawia ten armylist...
Cieszę się, że ta opcja z zabójcami w corach też w nim będzie bo chętnie bym pograł armią slajerów...

Co do ZD to jeśli nie będzie dawał jakiegoś znaczącego kopa armii(który to będzie różnił go od ZS) to nadal przez większość będzie niewystawiany...

Chyba musze namówić kumpli i zagrać sobie na tych zasadach... :twisted:

Awatar użytkownika
Vanirh
Chuck Norris
Posty: 620
Lokalizacja: Karak Beton(Karak Świebodzin)

Post autor: Vanirh »

niom mi się podobają brakuje mi tylko jednego
to jest:
Jak krasnoludy szykują się na bitwę to się przygotowują to czemu nie mogli by przygotowywać szańców obronnych? coś takiego przez co np jeden klocek jak się w niego wpada to nie ma się bonusów za lance itp etc...? a naprzykład klocek traci tą mozliwość w momoncie kioedy ucieka lub goni przeciwnika? to by bardzo odzwierciedlało obrony wzgórz(bo co innego tak nie napawa dumą niż cała armia stojąca w równych szeregach?

Awatar użytkownika
Grazbird
Kretozord
Posty: 1887
Lokalizacja: KGB Klub Gier Bez Prądu

Post autor: Grazbird »

zawsze myślałem sobie o bohaterach slayerów tak:

żywe legendy, ci którzy się bestiom nie kłaniają :D

dlatego też fajnie byłoby gdyby jednak mieli tego warda...
dragon Slayer na 5+ a Demon Slayer na 4+ w końcu do k..y nędzy Grimnir nad nimi czuwa, nie ?

a deathblow to skill obowiazkowy- wtedy każdy by wystawiał slayera-herosa...bosze, wleciałes smokiem w tego biednego chudzinke ? zabiłes go? a on Ci wypłaca 4 ataki z S8 i d6 woundów per hit :D
i zabił smoka ? jaaaaaki pech :D

Awatar użytkownika
Łukasz_
Chuck Norris
Posty: 544
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Łukasz_ »

No właśnie, to mnie najbardziej w salyerach dobija. Nazwa mówi, że jest pogromcą wielkich demonów a ze smokiem sobie nie radzi :?

Awatar użytkownika
Grazbird
Kretozord
Posty: 1887
Lokalizacja: KGB Klub Gier Bez Prądu

Post autor: Grazbird »

zmodyfikowany rules pack do Dwarf Daemon Slayera:

Zasady:

Deathwish: zawsze musi rzucać challenge, z uwagi na to że brał udział w dziesiątkach bitew wrogowie walczący z nim nie dostają żadnych bonusów w challengu z tytułu posiadanej broni, tzn. ich broń traktowana jest jak broń ręczna(dotyczy również broni magicznej)

First among the Slayers: jeden oddział Slayerów może być w corach, nie wlicza się w limit corów, oddział ten stanowi osobisty fanklub naszego herosa

Deathblow: wiadomo :D

Chosen of Grimnir: Grimnir łaskawym okiem spogląda na swojego czempiona, dzięki czemu ma on ward save na 4+

Loner, Slayer Axes, Unbreakable

koszt: 155 pts

Awatar użytkownika
Żużel
Wałkarz
Posty: 60

Post autor: Żużel »

Deathwish: zawsze musi rzucać challenge, z uwagi na to że brał udział w dziesiątkach bitew wrogowie walczący z nim nie dostają żadnych bonusów w challengu z tytułu posiadanej broni, tzn. ich broń traktowana jest jak broń ręczna(dotyczy również broni magicznej)
Eee... za bardzo naciągane :-/ przecież wrodzy bohaterowie też pewnie w niejednej bitwie brali udział :wink: a to, że bronie przeciwników tracą swoje magiczne właściwości to nonsens dla mnie :?

Awatar użytkownika
Grazbird
Kretozord
Posty: 1887
Lokalizacja: KGB Klub Gier Bez Prądu

Post autor: Grazbird »

Bohaterowie przeciwnika nie spędzają dziesiątek lat włócząc się po zakątkach Starego Świata szukając śmierci w boju...nie polują z upodobaniem na smoki, nie wędrują samotnie w głąb goblińskich/orkowych/ skaveńskich twierdz...

zresztą to tylko propozycje :D

jeśli masz lepszy pomysł to chętnie poczytam (i nie jest to ironia )

i jeszcze jedno:

bronie tracą wszystkie swoje właściwości (magiczne i niemagiczne)...

Awatar użytkownika
Żużel
Wałkarz
Posty: 60

Post autor: Żużel »

To, że tego nie robią, nie znaczy, że jak spotkają pomarańczowego narwańca od razu im umiejętności maleją albo gasną magiczne zabawki :wink:

Pomysł z wystawianiem fanclubu uważam za dobry, tak samo jak ward save (4+ dla Daemon Slayera, 5+ dla Dragon Slayera, a dla fanclubu 6+). Poza tym zaświtała mi taka myśl - Killing Blow działający na monstery :-]. To by dopiero wesołe było :D mina przeciwnika, któremu ścięło się smoka jednym ciosem - bezcenna :twisted: Dla najlepszego narwańca taki, co działa na te z T6 i mniej, dla średniego na te z T5, a dla początkujących na te z T4. Chociaż mocarne by to wtedy było. Wtedy można by osłabić ich WS (odpowiednio 5+, 6+ i brak).

Awatar użytkownika
Menace
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 160

Post autor: Menace »

Killing blow na monstery - eh to byłoby świetne. Tak właściwie nie wiem czy nawet nie przegięte, ale co tam.. niech ma. Imo tylko dla Daemon Slayera no i może jakiś osłabiony dla Dragona.
Dodałbym zasadę iż Slayerzy (Gianci, Dragoni i Daemoni) nie mogą odmawiać chalengów. Bo w sumie głupio by to wyglądał taki zabójcy chowający się do tylnego szeregu

Awatar użytkownika
okurdemol
Wodzirej
Posty: 695

Post autor: okurdemol »

Grazbird pisze:First among the Slayers: jeden oddział Slayerów może być w corach, nie wlicza się w limit corów, oddział ten stanowi osobisty fanklub naszego herosa
To nie jest plus, tylko wielki minus. Co mi po klocku slayerów, którego nie można wykorzystać jako trzeci core tylko trzeba brać jeszcze 3 zapychacze?

Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Rakso_The_Slayer »

okurdemol pisze:
Grazbird pisze:First among the Slayers: jeden oddział Slayerów może być w corach, nie wlicza się w limit corów, oddział ten stanowi osobisty fanklub naszego herosa
To nie jest plus, tylko wielki minus. Co mi po klocku slayerów, którego nie można wykorzystać jako trzeci core tylko trzeba brać jeszcze 3 zapychacze?
żartujesz? jak to co? masz super jednostke nie tracac przy tym slotu special... korzyśc jest ogromna... poza tym takich logbeardów czy nawet wojowników nie nazwałbym zapychaczami bo to porządne jednostki są...
Obrazek

Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Rakso_The_Slayer »

Kolejny upgrade!!
Warhammer Dwarf Armylist


LORDS

Lord
dostaje możliwość zakupu Wielkiego Niedźwiedzia za 60 punktów
Wielki Niedźwiedź to potwór na podstawce 50x50, lord na WN może zostać przyłączony do jednostki Jeźdźców Niedźwiedzi.

Wielki Niedźwiedź
M7 WS3 S5 T5 W3 I3 A4
gruba skóra (As 4+), Strach


Runelor
- Jeśli w armii mamy Mistrza Run to jeden wybrany Weteran z pośród Weteranów Długobrodych, Gwardii Królewskiej, Żelaznej Gwardii, Górników, Jeźdźców Niedźwiedzi może posiadać runiczny przedmiot o maksymalnej wartości 25 punktów.

- Mistrz Run może wprowadzić na pole bitwy jednego Golema. Ma do wyboru:

Golem Kamienny - 190 punktów
M WS BS S T W I A Ld Sv WS
5 5 - 5 6 5 2 4 10 3+ 5+
MR(2), Stubborn, Terror, Large target, Craft, Magic Influence, Immune to Psychology

Golem Gromrilowy - 270
M WS BS S T W I A Ld Sv WS
6 5 - 6 6 5 2 5 10 2+ 4+
MR(3), Stubborn, Terror, Large target, Master Craft, Magic Influence, Immune to Psychology

moze na nim jeździc lu kontrolowac go w 30 calach.

Master Craft:
Jak Craft Runsmitha. Dodatkowo +1 do rzutu na Magic Influence

Magic Influence:
Gdy na stole znajduje się działający golem dziwne rzeczy dzieją się z wiatrami magii. Wszyscy magowie w odległości mniejszej niż 18 cali mają -1 to cast. Za każdym razem gdy któryś z graczy wyrzuci miscasta lub Ifkę rzuć kostką:

1 - Golem (ale nie jeździec) przechodzi do następnej tury magii pod kontrolę osoby która rzucała czar.
2-5 Golem zamiera do następnej tury magii
6 - Golem może wykonać dodatkowy ruch lub jeśli jest w walce zaatakować w normalny
sposób (polegli nie są liczeni do CR)

Golem wystawiany jest jako rare unit (+ Hero lub Lord) i jest 0-1

Deamon Slayer
kosztuje 120 punktów
- Tatuaże Grimnira - Ws 5+ na ostrzał, Ws6+ na ataki z S<5
- Pierwszy spośród Zabójców - można wystawic jeden oddział Zabójców lub Dzikich Zabójców jako jednostke podstawową.
- Deathblow - po utracie wszystkich W przed zdjeciem modelu Deamon Slayer wypala wszystkie swoje ataki (nawet jesli juz atakował w tej turze)
- Chwalebna Śmierc - jeżeli zginie w walce z Wielkim Demonem gracz krasnoludzki nie traci punktów
- Legendarne Skarby - Jeden Zabójca Gigantów w każdym oddziale Zabójców może wykupic runiczną broń za max 25 punktów.
- Slayer
- Slayer Axes
- Loner
ma dostęp do talizmanów ale nie może wydac na nie więcej niż 35 punktów z puli wszystkich punktów dostepnych na wykupienie runicznych przedmiotów.


HERO

Thane
- może dosiadać Niedźwiedzia (zwykłego) za 20 punktów

Runesmith
Może wprowadzić na pole bitwy Kamiennego Golema za 180 punktów.
Na golemie można jeździc jak na potworze lub może biegac samopas (runesmith kontroluje go w 24 calach).

Craft:
Wraz z Golemem musi zostać wystawiony Runesmith. Bohater i golem tworzą odział traktowany jak ujeżdżany potwór (w walce bohater wykorzystuje własne ataki etc.). Jeździec otrzymuje +1 Sv. W razie śmierci bohatera Golem zamiera do końca gry (jest automatycznie trafiany, nie ucieka przestaje wzbudzać terror, traktowany jest jak teren na polu bitwy, dostaje się za niego pkty), do momentu gdy zostanie zniszczony lub zajęcia przez innego Runesmitha lub Runelorda.

Master Engineer
70 punktów
+30 Multi-barreled dwarf handgun 3xS4 hit, 24 cale
+25 Steam Hammer- +3S, Always strikes last
- może okopac (hard cover i niwelowanie bonusów z szarż) dowolną machinę lub oddział
- Dołączony do FC zwiększa zasięg do 18 cali.
- może dołączyc do załogi Parowego Rydwanu Bojowego
- Każdy ME zwiększa limit Weapon Teamów o 1.
- Ulubiony wynalazek - jeżeli ME jest generałem może wystawic jedną katapultę/działo/balistę/Weapon team jako jednostkę Core.


Dragon Slayer
60 punktów
- Tatuaże Grimnira
- Może przeniesc jedną jednostkę Zabójców lub Dzikich Zabójców do Core jednak nie wliczają się oni do minimum jednostek Core
- Chwalebna śmierc - jezeli zginie w walce ze Smokiem lub Wielkim Demonem gracz krasnoludzki nie traci punktów
- ma dostep do Talizmanów za max 25 punktów



PRZYSIĘGI
Przed bitwą każdy bohater może złożyć jedną Przysięgę. Przykładowo:
- Zemsta - (Lordowie 50, Bohaterowie 30) przerzuty na trafienie i zranienie jednego wybranego przed bitwą bohatera przeciwnika
- Obrońca - (20) bohater przysięga bronić innego bohatera lub oddziału. Jeżeli broniony przeżyje bitwę Dwarfy dostają +100 VP, jeśli nie - traca dodatkowe 100VP
- Nie okażę lęku - (Lordowie 30, bohaterowie 20) bohater dostaje odporność na Strach i Terror jednak jeśli ucieknie gracz traci punkty za bohatera.
- Wielki Mistrz Browaru - (15) Możesz wybrać jeden oddział Wojowników lub Długobrodych do których dołączy WMB. Oddział ten staje się "Degustatorami" ;) Tak długo jak WMB w nim się znajduje oddział ma +1 Ld ale -1WS i -1I za "spożycie" dodatkowo w każdej turze rzuca k6. Jeśli wypadnie 1 oznacza to że dorwał go kac... oddział dostaje do końca gry Głupote :)
- Próba wieku - (20) może ją brac tylko Thane, nie może byc generałem. Młody krasnolud ze szlachetnego klanu musi przejsc ostatnią próbe na polu walki by stac sie pełnoprawnym mezczyzna i dziedzicem. Młodzik nie ma zbyt wiele doswiadczenia w boju (-2 WS -1 T) ale za to jego postanowienie przejscia próby i upór w tym kierunku są wielkie (dostaje stubborn)



CORE

Warriors (hand weapon, light armour) - 7p/model
+1 heavy arm
+1 shield
+2 GW
+3 Update na longbeardów (longbeardzi tacy jak teraz)

Quarrellers (hand weapon, light armour, crossbow) - 10p/model
+1 heavy arm
+1 shield
+2 GW
Veteran za +10 ma BS4 zamiast A2

Thunderers (h.w., l.arm., handgun) - 13/model
+1 h. arm
+1 shield
Veteran jak wyżej

0-1 Rangers (h.w., great weapon, l. arm) - 10/model
+1 h. arm
+1 shield
+1 throwin axe
+3 crossbow
+3 update na longbeardów
zasady: scout, mountain ranger (brak kar za trudny teren, b. trudny liczy się jak trudny)

Miners (h.w., g.w., l. arm) - 10/model
+1 h. arm
+35 za ładunki wybuchowe (broń miotana, k6+1 S5 hits -3 As, wielokrotnego użytku)
prospector jak teraz ze steam drillem

0-3 Doomseeker - 65/model
unit size 1
- za każdego Doomseekera musisz mieć wystawiony jednego Bohatera Slayera lub oddział Slayerów. Więc jeśli masz Zabójce Smoków i oddział 10 Zabójców Trolli możesz mieć 2 Doomseekerów.
- Nie liczą się do minimalnej wymaganej ilości jednostek podstawowych


SPECIAL

0-1 Hammerers
tracą możliwość brania tarczy ale w zamian dostają Zbroje Gwardzistów dające 4+ As.
- jeśli Generał znajdujacy sie w oddziale lub 12 cali od niego zginie, Gwardia dostaje Hate'a do przeciwnika, który go zabił.

Ironbreakers (h.w., shield, gromril armour+rune of stone) - 15/model
zasady:
- nie tracą bonusu za shield+h.w przy atakach od boku/tyłu,
- 1 oddział Ironbreakersów może wyjść razem z górnikami używając ich zasady UA. Może on pojawić się w tym samym czasie co oddział górników, nie może przewyższać go liczebnie i musi być ustawiony 1 cal od górników.

0-1 Slayers - 12/model
- Chwalebna Śmierć: za każdego Slayera zabitego w walce wręcz przez przeciwnika o S lub T 5+ punkty otrzymuje Gracz krasnoludzki.
- Poszukiwanie Przeznacznia: jeżeli Slayerzy mają w zasięgu szarży jakiegoś potwora (trolle, minotaury, dragonogry, giganci, smoki...) automatycznie dostają Frenzy.

0-1 Wild Slayers ;) 15/model
unit size 5-10, nie mogą brać sztandaru
zasady, slayer, slayers axe, skirmish, chwalebna śmierć, poszukiwanie przeznaczenia.

0-1Weapon Team
4 WS, 4 T, 2 W, 2 A, heavy armour

weapon team to dwóch krzatów niosących cięższy sprzęt. Można złożyc jednostke 1-3 weapon teamów. Oddział musi się składać z tego samego typu WT. Są następujące rodzaje:

- Miotacz Płomieni - od wylotu lufy znacznik płomienia. S3, -1 As, rzuca się artyleryjką, na misfire nie strzela i trzeba rzucić k6, na 1-2 WT eksploduje
Koszt - 60/model

- CKM - zasięg 18 cali, każdy WT zadaje tyle trafien ile wypadło na artyleryjce. S4 -2 As. Na misfire losujesz (1 - WT eksploduje, 2 - WT wali po swoim oddziale, 3+ zacina się i nie strzela w tej turze). Dodatkowo takie rzeczy jak daleki zasięg, pojedynczy cel, skirmish zmniejszają o 1 ilość trafień (czyli jak strzelamy do skirmishu na daleki zasięg to jak wyrzucimy na artyleryjce 6 hitów wtedy odejmujemy 2 i cel dostaje 4 hity)
Koszt - 60/model

- Bazooka - deklarujesz zasięg dla każdego WT (do 18 cali), dorzucasz artyleryjską i scaterem i kładziesz znacznik (1 WT mały znacznik S4 -3As), przy misfire tabelka: 1-2 WT eksploduje (kładziesz znacznik na miejscu WT), 3-5 nie strzela, 6 pocisk leci tylko na połowę zasięgu.
Koszt - 60/model

Grudge Thrower, Bolt Thrower, Canon
bez zmian

0-1 Gnoms' Scot Squad
koszt 12/model
unit size 5-10

M4 WS3 BS3 S2 T3 I3 A1 Ld8
light armour, hand weapon, repeting crossbow
- moga kupic tarcze za 1 p/model
- moga dokupic włócznie za 1p/model

Zasady: Scout, Skirmish, "Małych nie zauważą" czyli można wystawiac w strefie przeciwnika nawet 2 cale od oddziału jesli go nie widzi.


RARE

Organ Gun - 125/model
może brać inżyniera za 18 punktów

Flame Canon - 135/model
może brać inżyniera za 18 punktów

Gyrocopter - 145/model
Steam Gun S4 -1 As
As 3+
-za 16 punktów można zmienić pilota na Veterana
Veteran ma 5 WS i daje Ws 6+ (akrobacje lotnicze utrudniające trafienie ;) ) oraz przerzut w tabelce misfire bombki.

-możemy dokupić bomby za 15 punktów za sztuke.
Bombki zrzucamy deklarując ruch nad jednostką i deklarując w którym miejscu zrzucamy bombke. Mombka toczy się w kierunku w którym lecimy o tyle cali ile wyrzucimy na artyleryjce i eksploduje (mały znacznik, S4, -2 As). Przy misfire tabelka: 1 bombka wpada do kokpitu i wybucha, tracimy gyrosa, 2-5 bombka nie wybucha, 6 bombka leży i wybucha dopiero w następnej rundzie (przeciwnik musi uciec... dobre na strzelców z Move or Fire i machiny ;) )

- jeśli Gyrocopter zostanie zniszczony w wyniku wybuchu bomby w kokpicie, magii, ostrzału rzuc scatterka a nastepnie 3k6... żyrokopter leci w to miejsce i roztrzaskuje sie. Mały znacznik wybuchu, S5 -3 do Pancerza (pod dziura S10 no As). Jeśli pilotował nim Weteran rzuc dodatkowa kostka... o tyle możesz zmienic (dodac lub odjac) wynik rzutu 3k6.


War Steam Charriot - 140
M6 T6 W3 As1+
impacty k6+1 z S6
- załoga to 3 inżynierów. Jeden kieruje (daje 1A S3 WS4), dwóch jest wolnych więc mogą strzelac z pistoli (+6 za dwa) lub handgunów (+6), w walce tak jak kumpel zza kółka :)
- można dokupić:
małego Canona za +100 punktów ale nie można dawać mu run i inżynierowie albo strzelają z Canona albo z broni osobistych

tabelka misfire Canona
1-2 - zadaje d3W bez As ani Ws naszemu czolgowi ;P
3-4 - nie strzela w tej i nastepnej turze(ale inzynierowie musza poswiecic nastepna ture na usuniecie usterki(nie moga strzelac z pistoletow/handgunow)
5-6 - nie strzela tylko w tej turze

- War Steam Charriot nie rozpada się po trafieniu z S7+
- stubborn

Jeźdźcy Niedźwiedzi - 36 p/model
unit size: 3-10

jeździec: WS5, S4, T4, I2, A1, Ld9
misio: M7, WS3, S4, I2, A1
hand weapon, heavy armour
+1 Shield
+2 GW

impacty zadają tak jak ogry (czyli jeden impact za jednego miśka w szeregu z S4 (S5 jesli ma za sobą miśka)

- veteran 16 p, muz 8p, sztandar 16 p.
- moga brac runiczny sztandar do 50 punktów

co do sejwa: h armour (5+)+mounted (4+)+gruba skóra miśka (3+) i do wyboru tarcza (2+ As) lub GW (+1S)

Zasada specjalna: Fear (w końcu rozpędzony Yogi to niezbyt pokrzepiający widok Wink )




NOWE RUNY:
Rune of Bourning Mountain (Runa Ognistej Góry) 35 pkt.
Zazwyczaj umieszczana na pierścieniach z wprawionym weń rubinem. Zdolny kowal jest w stanie uwolnić drzemiącą w niej moc.
d6 s2 -3AS hitów. Po każdym użyciu rzut d6 wyczerpuje się na 1 po pierwszym użyciu, 2 po drugim, 3 po trzecim itd.

MR of Cold Water (Wielka Runa Zimnej Wody) 50 pkt.
Mówi się, że sekret tej runy zdradziła krasnoludom Valaya. Ta skomplikowana runa jest grawerowana na diamentach.
Pozwala w turze aktywacji przerzucić kowalowi i jednostce, w której się znajduje jeden nieudany test: break, fear/terror lub paniki. Testu nie można przerzucać dwa i więcej razy z innych run, bądź zasad. np. breaka z BSB i tej runy. Po użyciu rzut d6 na 1-3 wyczerpuje się.

MR of Razkar Dimaksson 45 pkt.
Ta delikatna runa jest grawerowana na perłach o odpowiedniej wielkości, które z kolei można wprawić w dowolny przedmiot. Niestety mistrz, który ją opracował zabrał wiedzę o jej wykonaniu do grobu, gdyż jak twierdził nie znalazł nikogo godnego, by powierzyć mu jej sekret. Dlatego też każdy przedmiot zawierający tą runę jest pilnie strzeżony przez mistrzów runicznych i bardzo rzadko używany.
Gdy kowal uwolni jej moc każda wroga jednostka, chcąca zaszarżować kowala lub jednostkę, w której się znajduje odejmuje D6 od swojej szarży. Runa nie zadziała gdy na sztandarze jednostki znajduje się MR of Slowness. Zawarta w sztandarze moc tłumi tą runę.
Po użyciu d6, wyczerpuje się na 1-3.[/quote]


Spis zmian dla leniwych :)
- Nowe zasady dla Zabójcy Demonów i Smoków
- Nowe zasady dla Mistrza Inżyniera
- Nowa Przysięga i propozycje kosztów punktowych
- Nowe zasady dla Gwardii Królewskiej
- Nowa jednostka Special - Gnoms' Scout Squad
- Nowe zasady dla Gyrocoptera
- CG i runiczny sztandar dla jazdy niedźwiedzi

EDIT:
poprawki w: M. Engineer, Miners, Ironbreakers, Bear Riders.
Ostatnio zmieniony 16 maja 2008, o 14:52 przez Rakso_The_Slayer, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek

Awatar użytkownika
DawiZharr
Chuck Norris
Posty: 534
Lokalizacja: Opole

Post autor: DawiZharr »

Rakso_The_Slayer pisze:- musisz mieć przynajmniej 1 oddział górników żeby wystawić Żelazną Gwardię,
- 1 oddział Ironbreakersów może wyjść razem z górnikami używając ich zasady UA. Może on pojawić się w tym samym czasie co oddział górników, nie może przewyższać go liczebnie i musi być ustawiony 1 cal od górników.
co maja gornicy do Ironow? imo bez sensu zasady... Ironi to elitarna piechota a nie gornicy, UA jest w ich przypadku bez sensu... w prawdze fluffowo walcza oni pod ziemia, ale rownie dobrze moznaby dac UA warriorom(oni przeciez tez walcza czasem pod ziemia), a to ze zeby ich wystawic trzeba miec gornikow to juz wg mnie naprawde bez sensu...

ODPOWIEDZ