Armia krasnoludzka - pomocy

Dwarfs

Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Menace
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 160

Post autor: Menace »

Ja osobiście kupiłbym gamezone'owych , bo oddział klonów mi się nie widzi.

Awatar użytkownika
grahnar
Chuck Norris
Posty: 435
Lokalizacja: Karkonoska Frakcja Fantastyki - Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: grahnar »

4 paczki to 200 PLN! już wydałem prawie 2 kafle na wszystkie moje figsy :D dlaczego to takie drogie :(

Daro
Oszukista
Posty: 793
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: Daro »

Zrób tak jak jankiel z warriorsów :)
Ja robie hamków w wariorsów 6 ed. (bo mam ich około 100 a zazwyczaj wystawiam 70)
Ironi to fajny klocek - na półeczkę. Grałem nimi 1 turniej(pół roku temu), i na dzień dobry Maciek Paraszczak i jego khemri powiedzieli ironom że są do dupy ;) Później mimo że wygrałem z bestiami chałasu jakoś 17 , to ironi splewili i zginęli, na koniec z WE przeżyli...i stali z drzewkiem przez kilka tur nic nie robiąc....
Ostatnio sparing z nowymi VC - ironi daja dupy z BK z 2vampami, hamki by ustały.
Slayersi są też świetni - ale brak sejwa sprawia że trochezbyt szybko schodzą :)

Awatar użytkownika
grahnar
Chuck Norris
Posty: 435
Lokalizacja: Karkonoska Frakcja Fantastyki - Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: grahnar »

kupiłem na razie 3 paczki hamków. Więc 15 jest. Wystawiłem, sproxowałem do 20 wojownikami. Hmmm.... stali owszem, zwykłe orki się od nich odbiły, później doleciały 2 odziały nocnych goblinów trochę wykruszone przez kaputalty i działa ale jednak :) no i 1 BSB orków. Chwilę wcześniej przetoczyli sie po nich 3 fanatycy... :) stali :) cały czas stali :) W końcu został tylko król do walki z BSB i 1 odziałem gobosów. Później chyba jakiś troll się przypałętał. Generalnie nie jest źle... tylko szybko umierają. Warto dać im jakiegoś sztandara z wardem?

Awatar użytkownika
okurdemol
Wodzirej
Posty: 695

Post autor: okurdemol »

Ja, jak gram bez lorda(czyli zawsze, bo gram na kowadle), to im daje imm. to F&T. A orki na piechotę, to się od "hamstwa" zazwyczaj odbijają. Pewnie hamy są zbyt chamskie dla nich. ;)

Awatar użytkownika
grahnar
Chuck Norris
Posty: 435
Lokalizacja: Karkonoska Frakcja Fantastyki - Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: grahnar »

jak zauważyłem to na orki przydaje się ward na 5+ na strzelanie szczególnie jak wpada fanatyk (w podręczniku napisane że jego ataki traktowane są jak strzeleckie) więc chyba działa?

Awatar użytkownika
okurdemol
Wodzirej
Posty: 695

Post autor: okurdemol »

Kłócić się zawsze można, ale skoro strzeleckie to pewnie tak.

Awatar użytkownika
DawiZharr
Chuck Norris
Posty: 534
Lokalizacja: Opole

Post autor: DawiZharr »

Daro pisze:Ironi to fajny klocek - na półeczkę. Grałem nimi 1 turniej(pół roku temu), i na dzień dobry Maciek Paraszczak i jego khemri powiedzieli ironom że są do dupy ;) Później mimo że wygrałem z bestiami chałasu jakoś 17 , to ironi splewili i zginęli, na koniec z WE przeżyli...i stali z drzewkiem przez kilka tur nic nie robiąc....
Ostatnio sparing z nowymi VC - ironi daja dupy z BK z 2vampami, hamki by ustały.
A dawałeś Ironom jakies runki na sztandar? :> np. RoDetermination i RoCourage ;] wtedy malo co ich przejedzie i sprawdzaja sie nawet lepiej niz Hammerersi, przynajmniej u mnie, pewnego razu jeden taki klocek(z RoDetermination i RoBattle na sztandarze) z pancernym BSB w srodku przyjal szarze od przodu czopa Graili, od boku czopa Realmow i ustal, a w nastepnej turze klocek Longbeardow zaszarzowal na Graili od boku i cala ta potega Bretki sie posypala ;]

Awatar użytkownika
Supeł
Kretozord
Posty: 1872
Lokalizacja: Lublin - MORIA!

Post autor: Supeł »

grahnar pisze:jak zauważyłem to na orki przydaje się ward na 5+ na strzelanie szczególnie jak wpada fanatyk (w podręczniku napisane że jego ataki traktowane są jak strzeleckie) więc chyba działa?
sa rozpatrywane jak strzelanie a nie traktowane jak strzelanie, IMO ten ward nie działa na fanoli

Awatar użytkownika
Vanirh
Chuck Norris
Posty: 620
Lokalizacja: Karak Beton(Karak Świebodzin)

Post autor: Vanirh »

ja używam hamów z breakiem na 1k6 i odpornością na strach i terror hłopaki spisuja sie znakomicie

Awatar użytkownika
Supeł
Kretozord
Posty: 1872
Lokalizacja: Lublin - MORIA!

Post autor: Supeł »

z brejkiem na 1k6? po kiego? przerzut ze stubbornem nie starcza? lepiej nie dawać nic poza couragem - zawsze te kilka pkt na runy zostaje na maszynach np :D

Awatar użytkownika
Vanirh
Chuck Norris
Posty: 620
Lokalizacja: Karak Beton(Karak Świebodzin)

Post autor: Vanirh »

eee, nie lubie run na maszynach po za ostatecznością(accuracy, trafienie na 2+, siła) reszta to zbytnia przesada, zaszarżują takie wilki to przy moich rzutach chłopaki uuciekają...

Awatar użytkownika
Grichalk
Masakrator
Posty: 2180
Lokalizacja: Żyrardów

Post autor: Grichalk »

Rzut na stabornie masz, ale jak wyrzucisz 4+, więc podejmujesz ryzyko. Test na 1k6 niemal na 100% pozwala zdać ci pierwszy test złamania. Osobiście wolę dawać ja z odpornością na strach i terror. Lord w takim klocku, no i ewentualnie BSB. Ja zazwyczaj dodaję tu kowala z runą wyzwania, wtedy nawet lord na smoku jak zaatakuje, to rzucasz pojedynek czempionem (zazwyczaj w szarży tacy bohaterowie są zabójczy), w ten sposób nabije on góra 7 punktów. Przy twoich czterech ze startu i liderce generała 10 ustoisz na pewno. W drugiej rundzie pojedynek lordów i tu wychodzi, czy dobrze dopakowałeś swojego. ( ja mojemu daję r. kamienia, przerzut, worda, broń wielką z +1 do siły - rzeźnik, którego ciężko zdjąć).

Awatar użytkownika
Andrew
Masakrator
Posty: 2196
Lokalizacja: XIII Kohorta Bydgoszcz

Post autor: Andrew »

Tak mnie ostatnio broda świerzbi, by sprawdzić 8 górników z prospektorem i muzykiem, oczywiście z kowadłem za pasem :wink: ...pytanko zatem czy ktoś eksperymentował z górnikami w liczbie mniejszej niż 10?

Awatar użytkownika
okurdemol
Wodzirej
Posty: 695

Post autor: okurdemol »

Tak. Dwukrotnie.
Za pierwszym razem gołębie ich zasrały zaraz po wyjściu, za drugim było trochę lepiej. Zaszarżowali great cannona, załoga dała flee, a potem rozjechał ich czołg.

Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Rakso_The_Slayer »

ja czesto wystawiam 5-6 lub 10 górników i przyznam że się nieźle spisują... za te 66 punktów możemy spowalniac wroga, zdobywac/blokowac wiartki, niszczyc maszyny i wiekszosc strzelców... często te 55 czy 66 punktów zarabia dla mnie 100-200 lub wiecej :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Grichalk
Masakrator
Posty: 2180
Lokalizacja: Żyrardów

Post autor: Grichalk »

Pięciu nie bardzo się opłaca, jeżeli już to minimum dychę i czempiona ze świdrem, ale to opcjonalnie, jak mamy wolne punkty. Rzadna obsługa tego nie zdzierży.

Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Rakso_The_Slayer »

5 nie... opłaca sie 6... jak jeden zejdzie od jakiegos strzału czy innego wypadku to zostaje 5 i mamy wystarczajacy US żeby zając/blokowac cwiartke lub obcinac ranki...

ale fakt... 10 górników z muzykiem jest bardziej praktyczne. Świder daje tylko w dwóch przypadkach:gdy chce żeby górnicy napewno wyszli lub nie wyszli w drugiej turze i gdy wystawiam wiekszy klocek 15+.
Obrazek

Awatar użytkownika
argoth
Mudżahedin
Posty: 290
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: argoth »

Górnicy to fajny oddział. W połączeniu z żyrosem zawsze daje mi popalić...niestety :cry:
Ogień oczyszcza ciało i dusze nawet największych wrogów Imperium...niech zapłoną stosy!

PG...czyli jak wygrać bitwę przed jej rozpoczęciem. 100% HATE!!!

Awatar użytkownika
Andrew
Masakrator
Posty: 2196
Lokalizacja: XIII Kohorta Bydgoszcz

Post autor: Andrew »

Świder jest nieoceniony w klocku 20 górników...piękna sprawa kiedy taki oddział wyłazi na tyłach wroga...teraz natomiast chcę sprawdzić trochę mniejszą grupę dywersyjną :wink: dlatego pytam o Wasze doświadczenia :D

ODPOWIEDZ