Legion of Nurgle - 2350 pkt

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Drakar Dociekliwy
Mudżahedin
Posty: 342
Lokalizacja: Poznań/Włocławek

Legion of Nurgle - 2350 pkt

Post autor: Drakar Dociekliwy »

@ Greater Unclean One - 595 pkt
Magic Level 3
Slime Trail [10]
Trappings of Nurgle [50]

@ Herald of Nurgle - 390 pkt
Magic Level 1
BSB - Banner of Hellfire [100]
Staff of Nurgle [50]
Palanquin of Nurgle [50]

@ Herald of Nurgle - 265 pkt
Magic Level 1
Staff of Nurgle [50]
Palanquin of Nurgle [50]

@ Herald of Nurgle - 265 pkt
Magic Level 1
Staff of Nurgle [50]
Palanquin of Nurgle [50]

@ 11 Plaguebearers of Nurgle - 187 pkt
Icon of Eternal Virulence [25]
1 Plagueridden [12]

@ 11 Plaguebearers of Nurgle - 187 pkt
Icon of Eternal Virulence [25]
1 Plagueridden [12]

@ 11 Plaguebearers of Nurgle - 187 pkt
Icon of Eternal Virulence [25]
1 Plagueridden [12]

@ 5 Chaos Furies - 60 pkt

@ 3 Nurglings - 105 pkt

@ 1 Beast of Nurgle - 100 pkt

Models in Army: 49
Casting Pool: 8
Dispell Pool: 7

Legion of Nurgle: 2341 pkt
Ostatnio zmieniony 15 maja 2008, o 21:14 przez Drakar Dociekliwy, łącznie zmieniany 1 raz.
Klub Fantasy "FENIX" ('Stara Remiza', ul. Żabia 8, Włocławek)
Gry bitewne, RPG, karciane, planszowe.
Każdy poniedziałek od 15.oo do 19.oo. ZAPRASZAMY :!: :!: :!:

Piotr3K
Kretozord
Posty: 1681
Lokalizacja: SNOT Gdańsk

Post autor: Piotr3K »

Strasznie Cie mało przez tych mega drokich dopakowanych herosów.
Ja bym wywalił jednego, dopakował klocki i dodał więcej furii.

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

1500 pkt w herosach :shock: ??

do tego wiekszosc modeli w armii z M4..

nawet klimatu przez te furie nie ma ;)

Awatar użytkownika
BOGINS
Postownik Niepospolity
Posty: 5229
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: BOGINS »

Koncepcję herosów miałem dość podobną - zaklęcia podstawowe nurgla wychodzą najłatwiej, a laska niszczy psychicznie. Jedyne ale to kwestia tych palaquinów. One są drogie i w sumie skuteczne przeciwko celom o niskim pancerzu dlatego wolałem dać sobie z nimi spokój i zaoszczędzic te 150 punktów na dodatkowe nurglingi czy też bestię.
Regimenty też troszke przepakowałeś przez co brakuje ci troszkę siły przebicia. W skrócie piechota jest spoko bo z heraldem jest w stanie ptrzetrzymać sporo oddziałów, ale musisz mieć jednostkę która rozbije wroga w pył. W nurglu jest to trudne. dwie bestie dzieki swoim zasadom są w stanie również sporo przyjąć, zadać też obrażenia - przez co są porównywalne do plaguebearerów - z tym wyjątkiem, że są szybsze, ale nei wstawimy tam heralda bo zwolni oddział. Teoretycznie: 9realmów z FCG=8ataków na 3+hit= powiedzmy 6, ranią na 4+=3, wardujemy jeden cios, regenerujemy też jeden...a więc jedna mała ranka. Oddajemy 2k6+2(przy dwóch bestiach) co jest równe około 10 ataków, 5 trafiamy,3 ranimy, rycerze mają pancerz na 3+ więc jeden padnie. W ranach tak samo, no ale przegrywamy 4bonusami. W zasiegu generała testujemy na 5 co przy bsb daje nam sporą możliwość poniesienia małych strat.

Drakar Dociekliwy
Mudżahedin
Posty: 342
Lokalizacja: Poznań/Włocławek

Post autor: Drakar Dociekliwy »

Moim zdaniem palanquiny sa dobre przy zalozeniu ze w regimencie jest Icon of Eternal Virulence - ktory daje za kazdy poison 1 do wyniku walki. 6 atakow palanquina to kolejne 6 szans na poison. do tego dochodza 3 ataki heralda i 4 od plagow (plagridden 2 ataki) co daje lacznie 13 szans na poison. beasta w tej rozpisce bede mial jedynie na ataki na flanki. troche zaluje ze nie moge wziac wiecej furii, ale moze jeszcze sprobuje jakos ja zmodyfikowac.

@thurion - klimat bedzie jak furie beda skonwertowane na takie zepsute zginilizna nurgla ;) dopiero zaczynam gre w WFB ale zadnym powergamerem nie mam zamiaru zostawac, wole postawic na klimat i grac tym co mi sie podoba, a nie wystawiac polaczone armie demonow (ktore nie zaakceptuje ze wzgledu na fakt ze do tej pory mroczni bogowie ze soba konkurowali) jedynie po to zebym mial wieksze szanse na wygrana.

dzieki za komentarze
Klub Fantasy "FENIX" ('Stara Remiza', ul. Żabia 8, Włocławek)
Gry bitewne, RPG, karciane, planszowe.
Każdy poniedziałek od 15.oo do 19.oo. ZAPRASZAMY :!: :!: :!:

Drakar Dociekliwy
Mudżahedin
Posty: 342
Lokalizacja: Poznań/Włocławek

Post autor: Drakar Dociekliwy »

@ Greater Unclean One - 610 pkt
Magic Level 3
Balesword [75]

@ Herald of Nurgle - 390 pkt
Magic Level 1
BSB - Banner of Hellfire [100]
Staff of Nurgle [50]
Palanquin of Nurgle [50]

@ Herald of Nurgle - 215 pkt
Magic Level 1
Staff of Nurgle [50]

@ Herald of Nurgle - 215 pkt
Magic Level 1
Staff of Nurgle [50]

@ 12 Plaguebearers of Nurgle - 162 pkt
Standard
Musican

@ 12 Plaguebearers of Nurgle - 156 pkt
Standard

@ 12 Plaguebearers of Nurgle - 156 pkt
Standard

@ 6 Chaos Furies - 72 pkt

@ 6 Chaos Furies - 72 pkt

@ 3 Beast of Nurgle - 300 pkt

Models in Army: 56
Casting Pool: 8
Dispell Pool: 7

Legion of Nurgle: 2348 pkt
Klub Fantasy "FENIX" ('Stara Remiza', ul. Żabia 8, Włocławek)
Gry bitewne, RPG, karciane, planszowe.
Każdy poniedziałek od 15.oo do 19.oo. ZAPRASZAMY :!: :!: :!:

Awatar użytkownika
Nostro
Chuck Norris
Posty: 605
Lokalizacja: Włocławek, Klub Fenix (czasami Athel Loren)

Post autor: Nostro »

i tak nadal sądze że to jest przegięcie i niszczysz wszystko xDxD
Klub Fantasy "FENIX" ('Stara Remiza', ul. Żabia 8, Włocławek)
Gry bitewne, RPG, karciane, planszowe.
Każdy poniedziałek od 15.oo do 19.oo. ZAPRASZAMY :!: :!: :!:
Obrazek
http://klubfenix.vip.interia.pl

Cyel
Oszukista
Posty: 821

Post autor: Cyel »

Ja bym przynajmniej jednego heralda usunął. Regeneracja, regeneracją, ale w małych jednostkach,na dodatek pozbawionych wsparcia oznacza po prostu trochę wolniejsze umieranie...
Dużo Staff of Nurgle - Rancid Visitation to potencjalnie mocny czar,ale bez przesady,przeciw armiom z wysokim T i potworom nie jest specjalnie wymiatający,nawet przeciw T3 tylko w połowie przypadków uda sie wbić dodatkowe hity.

Za usuniętego Heralda powiększyłbym przynajmniej jedną jednostkę Plaguebearers do pełnej wartości bojowej (20-25) i wstawił choćby troszeczkę Nurglingów:) Są bardzo w klimacie ,a zasada Scout moze okazać się na nich bardzo przydatna.

Czy grałeś już jakieś bitwy tą armią? Ciekaw jestem jak się sprawdza taki czysty Nurgle.

Drakar Dociekliwy
Mudżahedin
Posty: 342
Lokalizacja: Poznań/Włocławek

Post autor: Drakar Dociekliwy »

Dzisiaj gralem ta rozpiska z HE i DE. Z HE remis choc wygralem o ok. 175 pkt, a z DE wygralem 12:8. Ogolnie od pojawienia sie demonow gralem na turnieju w plocku na 1500 pkt 3 pojedynki:
- z imperium 9:11 (z racji ze gralem 1 raz popelnialem bledy ktore kosztowaly mnie duzo pkt)
- z WE 13:9 wygralem
- z bretka 0:20
Co do bound spelli ze staffow, powiem ze sa masakryczne. Armie ktore nie sa nastawione na maxa na magie wypsztykuja sie z dispelli juz w 1-2 turze. BSB zabojczy zwlaszcza jak robia sie sandwiche (kilka klockow walczacych obok siebie) ;).
Co do nurglingow to je tworze za pomoca czarow, choc akurat w tej rozpisce ich nie uwzglednilem, bo wolalem wydac pkt na klocek beastow, ktory potrafi przetrzymac bardzo duzo, zreszta jak kazdy klocek u nurgla.
Moim zdaniem da grac sie samym nurglem, ja osobiscie lubie klimat grania demonami od jednego boga, zwlaszcza wielkiej zgnilosci ;)
Klub Fantasy "FENIX" ('Stara Remiza', ul. Żabia 8, Włocławek)
Gry bitewne, RPG, karciane, planszowe.
Każdy poniedziałek od 15.oo do 19.oo. ZAPRASZAMY :!: :!: :!:

ODPOWIEDZ