Pora pograć inaczej
1.Turniej organizowany jest przez klub SNOT i odbędzie się w NIEDZIELĘ !!! 8 czerwca 2008. W Gdańsku-Morenie w domu Kultury na Nałkowskiej 3.
2.Wpisowe na turniej 5 zł od osoby,
3.Kompozycja Armii
a)Gramy na 2250 pkt.
b)Turniej typu limited, (co się z tym wiąże można przeczytać w najnowszych uściśleniach sędziowskich)
c)max 4 hero na armię( w tym 1 lord), 3+core; 0-4 specjal; 0-2 rare.
d) Drużyna składa się z 3 osób, dozwolone jest powtarzanie armii, jednak lord musi być różny w poszczegolnych armiach.
e) Gramy na system CS Furiona- wszystkie rozpiski MUSZĄ !!! być zrobione wg. nast, kryteriów:
4.Gramy 3 bitwy na stołach 72x48 caliHERO:
- Następujące jednostki traktowane są jakby zajmowały slot Rare:
* Smoki jako mount pod Lorda.
* Greater Daemons
* Anvill of Doom
* War Altar
- Łączny koszt herosów, razem z mountami wszelkiej maści, nie może przekraczać 720 pts.
- Danego typu herosa nie można wystawić więcej niż dwa razy.
- W armii można wystawić jednego Herosa o koszcie punktowym przekraczającym 720pts, tym samym będzie to jedyny heros w danej armii.
CORE:
- Są dwa sloty: slot potrójny (3) i podwójny (2) Mogą być one zapełnione jednostkami tylko tego samego typu. Slota potrójnego (3) nie trzeba wypełniać do końca. Pozostałe jednostki Core Units można wystawić tylko jeden raz.
- Corowa, niestrzelająca piechota Rank&File nie zajmuje żadnych slotów - nie ma żadnyh ograniczeń co do jej wystawiania
- jednostki Core (niekoniecznie Rank&File) uznajemy za różne, gdy:
* upgrade'ujemy ich na Scoutów
* upgrade'ujemy ich na Big Uns
* upgrade'ujemy ich na Chosen'ów
* upgrade'ujemy ich na Tunelling Team (bądź podobny upgrade)
- Nie można przeznaczyć slotu potrójnego na ciężką kawalerię
Przykład I: VC: 3 x ghoule (rankowa piechota, bez ograniczeń) 2x Corpse Cart (w slocie (3) ) 2 Dire Wolves (w slocie (2) )
Przykład II: O&G: 3x Spider Riders (3), 2x Night Goblins with Bows (2), 3x Orc Boyz, 2x Savage Orc Boyz (rankowa, niestrzelająca piechota) 1x Wolf Riders
SPECIAL:
- Tylko jedną jednostkę można zdublować, resztę można wystawić tylko raz.
- Maksymalnie trzy sloty special mogą zostać przeznaczone na War Machines
RARE:
- Zakaz dublowania
MAGIA:
Euro,czyli:
Podczas fazy magii gracz może zużytkować tylko 9 Power Dice'ów (dalej: PD) każdy Bound Spell liczymy jako 1PD.
Można posiadać tylko 10 Dispell Dice'ów (dalej: DD) Dodatkowo, pierwszy Dispell Scroll (dalej: DS) traktujemy jak 1DD posiadany co turę, a kazdy kolejny jako 2 DD posiadane co turę.
Dodatkowe Kości pochoddzące ze zdolności Magic Resistance nie wliczają się do tego limitu.
Przykład 1: Armia Orków i Goblinów posiada: Orc Shaman, Goblin Shaman i Night Goblin Shaman, każdy ma poziom magii 2. Niosą oni w sumie 3 Dispell Scrolle. W fazie magii przeciwnika mogą użytkować wszystkich swoich kostek (2 z puli, 3 od magów, 1+2+2 (pierwszy DS=1, drugi DS=2, trzeci DS=2) co w sumie daje 10 "kości")
Przykład 2: Armia Armia Orków i Goblinów posiada: Orc Shaman, Goblin Shaman i Night Goblin Shaman, każdy ma poziom magii 2. Niosą oni w sumie 4 Dispell Scrolle. W fazie magii przeciwnika nie mogą użytkować wszystkich swoich kostek (2 z puli, 3 od magów, 1+2+2+2 (pierwszy DS=1, drugi DS=2, trzeci DS=2, czwarty DS=2) co w sumie daje 12 "kości") Szamani mogą korzystać co turę tylko z 3 kostek rozproszenia.
Stan ilości posiadanych DD liczymy na początku bitwy i jest on stały, zużytkowanie DS podczas bitwy nie wpływa na ograniczenie.
DODATKOWO:
- High Elves: do slotów Rare i Special należy stosować tylko następujące ograniczenia:
* Rare: HE nie mogą tryplować slotów Rare
* Special: HE nie mogą tryplować slotów Special
- Treeman Ancient liczy sie jak Treeman
- max 3 ratlingi
- Errantry War może wystawić w slocie potrójnym Knights Errant, tym samym będzie to ich jedyna Core'owa ciężka kawaleria.
a) Bazyliszkowy system doboru par. Tzn, kazda drużyna rzuca kostką o to która wybierze kto wystawia jako pierwszy zawodnika, następnie druga drużyna dobiera do niego swojego zawodnika. Osoba która zostaje wystawiona wybiera stół. Następnie Drugi skład wystawia swojego gracza itd.
5.Turniej zaczyna się o 10.00 (Zapisy od 9.30)
6. Przedziały punktowe
0-200 10-10
201-400 11-9
401-600 12-8
601-800 13-7
801-1000 14-6
1001-1200 15-5
1201-1400 16-4
1401-1600 17-3
1601-1800 18-2
1801-2000 19-1
2001+ 20-0
Bonusy za Generała, Ćwiartki, Sztandary po 100 VP
7.Podczas turnieju odbędzie się ocena malowania.
8 Malowanie
0-6 Za armię wg uznania sędziego
Dopuszczamy proxy ale proszę zbytnio nie przesadzać z proxowaniem
9.Bitwy będą trwały po 2,5 h, przerwy między bitwami po 15 minut , czyli jeżeli pójdzie wg. planu to o 18.30 skończymy.
10. Turniej będzie zaliczony do ligi ogólnopolskiej
11.Scenariuszy nie będzie, czysta rzeźnia jest najlepsza
12.Na turnieju będzie dostępne cappucino i herbatka za free ;]
13.Kwestie sporne rozstrzygają Młody & Gogol
14.Zgłaszać się na forum to będzie wiadomo ile trzeba będzie rozstawiać stołów
Serdecznie zapraszamy
Lista zgłoszonych:
1. Snot Alpha : Młody, Szymon, Gogol
2. Zadtrolla Alpha : Wrubel , Szczuras, Dux
3. Zadtrolla Beta : Grucha, Filip, Rogal
4. Snot Beta: Dzejdzej, Pabis, Kołtan
5. Spidergames : Kroolik, Guzka, Mike
6. Snot Gamma : Jagal, Mapet,
7. Bwt Alpha : Loki, Pająk, Mati
8. Bwt Beta : Młody Pająk, Kreol, Michał
9. TKFF "Gryf" : Ksin, Alfonzo, Heinrich
10. Najemnicy: Duinhir, Maciej, KJ
11. Dream Team United: Kacper, Piotrek, Szymon
12. XIII Kohorta : Gajowy, Pasiak, Dimmu