Ambush

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Wisnia
Chuck Norris
Posty: 607
Lokalizacja: Battleground - Chodzież

Ambush

Post autor: Wisnia »

Witam!
Nie mogę dokładnie zrozumieć o co chodzi w tej zasadzie.
Mógłby mi to ktoś przybliżyć ? Gdzie oni robią tą "zasadzkę" i na czym ona polega.
Pozdrawiam!

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

Wisnias pisze:Witam!
Nie mogę dokładnie zrozumieć o co chodzi w tej zasadzie.
Mógłby mi to ktoś przybliżyć ? Gdzie oni robią tą "zasadzkę" i na czym ona polega.
Pozdrawiam!
oddziału w ambushu po zdaniu testu LD wychodza z dowolnego miejsca na krawedzi stołu..
jak nie zda LD to wychodzi z miejsca losowego (Scatter Dice)..

a tak w ogole to dokładniej przeczytaj tą zasade w podreczniku :D

pozdrawiam
Obrazek

Awatar użytkownika
Wisnia
Chuck Norris
Posty: 607
Lokalizacja: Battleground - Chodzież

Post autor: Wisnia »

Asassello pisze:
Wisnias pisze:Witam!
Nie mogę dokładnie zrozumieć o co chodzi w tej zasadzie.
Mógłby mi to ktoś przybliżyć ? Gdzie oni robią tą "zasadzkę" i na czym ona polega.
Pozdrawiam!
oddziału w ambushu po zdaniu testu LD wychodza z dowolnego miejsca na krawedzi stołu..
jak nie zda LD to wychodzi z miejsca losowego (Scatter Dice)..

a tak w ogole to dokładniej przeczytaj tą zasade w podreczniku :D

pozdrawiam
Obojętnie z której krawędzi ? Czyli może też spaść ze stołu (ta jednostka) tak? Ale dzięki za odpowiedz :]

Awatar użytkownika
Kensiorek
Chuck Norris
Posty: 497

Post autor: Kensiorek »

jesli ci wyjdzie to ty wybierasz dokladnie miejsce na krawedzi stolu gdzie oddzial ma sie pojawic.
Moze a raczej czesciej jest to miejsce za plecami twojego przeciwnika :)


Chyba niezrozumiales przypadku gdy Ld niezdasz. To nie jest jak w W40k z teleportacja. Koscia rzucasz na srodku stolu i strzalka pokazuje ci krawedz z ktorej masz wyjsc niema tu mozliwosci zeby oddzial "spadl za stol" jesli general moze uzyc rogu oddzial zawsze sie pojawi.

Awatar użytkownika
Wisnia
Chuck Norris
Posty: 607
Lokalizacja: Battleground - Chodzież

Post autor: Wisnia »

Aha OK. Teraz czaję :D Czyli nic nie ryzykuję a Ambushu. No chyba że zginie ten który jest w posiadaniu rogu to wtedy nie wychodzą tak ?

Awatar użytkownika
M.T.
Kretozord
Posty: 1722
Lokalizacja: Brwinów

Post autor: M.T. »

Wtedy nie wychodzą. I giną.

Rah
Wałkarz
Posty: 77
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Rah »

Oni wychodzą z dowolnej krawędzi czy z dowolnego rogu stołu?

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

Dowolny punkt na krawędzi. Moga wyjść w rogu, na środku krawędzi etc...
Release the Przemcio!

ODPOWIEDZ