WE vs CZOŁG
Moderator: Gremlin
Shino poprzyj to zdanie proszę odpowiednim cytatem oraz jego źródłem i zakończmy ten wstrętny offtop, dobrze? Ale konkretnie i rzeczowo, żeby zgasic głupie teksty. Bo temat jest o sposobach na czołg u WE a nie o zasadach zadawania impaktów. Swoją drogą ja też myślałem, że nadwyżka ran idzie w herosa;-)
witam wszystkich,
jakoś tak wyszło, że jadę na masterblastera armią Wood Elvów
kminiłem sobie patent na większość armii i właśnie z imperium jest chyba najgorzej
2 czołgi, War Altar, 3-4 cannony, 4 jazdy kawalerii, jacyś kusznicy
Czy podsuwając czołgowi las przed japę eliminujemy o z reszty gry?
Czy strzelacie HoDem do cannonów? - jednak rzadko kiedy ubija się tę załogę i nie jestem pewien czy warto
dodam tylko, że moja rozpa wygląda tak:
Mag, 4 level, 2 scrolle, 3+warda, przerzut jednej kości
2 x Mag, 2 level, Dispel Scroll
BSB, HOD
3 x 8 Driad
2 x 10 łuczników
7 Wardancers, champion
6 Wildów, WarBanner
5 Wildów gołych
2 x Drzewo
pozdrawiam
jakoś tak wyszło, że jadę na masterblastera armią Wood Elvów
kminiłem sobie patent na większość armii i właśnie z imperium jest chyba najgorzej
2 czołgi, War Altar, 3-4 cannony, 4 jazdy kawalerii, jacyś kusznicy
Czy podsuwając czołgowi las przed japę eliminujemy o z reszty gry?
Czy strzelacie HoDem do cannonów? - jednak rzadko kiedy ubija się tę załogę i nie jestem pewien czy warto
dodam tylko, że moja rozpa wygląda tak:
Mag, 4 level, 2 scrolle, 3+warda, przerzut jednej kości
2 x Mag, 2 level, Dispel Scroll
BSB, HOD
3 x 8 Driad
2 x 10 łuczników
7 Wardancers, champion
6 Wildów, WarBanner
5 Wildów gołych
2 x Drzewo
pozdrawiam
Oczywiście FAQ wszedł w życie i te zasady sa nadal aktualne, o ile sędzia na turnieju pozwoli z nich korzystać...
Klub Fantasy "FENIX" ('Stara Remiza', ul. Żabia 8, Włocławek)
Gry bitewne, RPG, karciane, planszowe.
Każdy poniedziałek od 15.oo do 19.oo. ZAPRASZAMY
http://klubfenix.vip.interia.pl
Gry bitewne, RPG, karciane, planszowe.
Każdy poniedziałek od 15.oo do 19.oo. ZAPRASZAMY
http://klubfenix.vip.interia.pl
Tak jest, co do FAQ.
Hmm imperium... Ja zawsze łucznikami najpierw próbowałem zbrejkować kuszników / handgunnersów, hode po canionie, a czołgi omijać i blokować je jak najdłużej, potem założyć im kanapkę najlepiej 2x drzewo. Pamiętaj, że czołg przejeżdża sobie przez las tak samo jak przez wszystko... Dlatego zastawienie go lasem dużo Ci nie da. Tak samo magią, ciężko będzie Ci go ruszyć. Co do War altaru, tu zawsze miałem problem, ale też da się go sklepać. Wszystko kwestia taktyki...
Hmm imperium... Ja zawsze łucznikami najpierw próbowałem zbrejkować kuszników / handgunnersów, hode po canionie, a czołgi omijać i blokować je jak najdłużej, potem założyć im kanapkę najlepiej 2x drzewo. Pamiętaj, że czołg przejeżdża sobie przez las tak samo jak przez wszystko... Dlatego zastawienie go lasem dużo Ci nie da. Tak samo magią, ciężko będzie Ci go ruszyć. Co do War altaru, tu zawsze miałem problem, ale też da się go sklepać. Wszystko kwestia taktyki...
Mysle ze to moze zalezec od sedziego, w Lublinie mi tak drzewo unieruchomili bo stalo obok domku. Mysle ze gra inna niz remis z dobrym graczem, a z takim pewnie bedziesz grac;), nie ma sensu. Lepiej przed bitwa sie spytaj po prostu sedziego czy mozesz bloknac, a czy jak juz zablokujesz to czy bedziesz zwolniony z WP
A co do hody, to canona jest jedynym sensownym celem. Hoda plus 10 lucznikow powinni zabic zaloge, mi zazwyczaj hoda starcza. Albo po jakis strzelaczach, ale to musisz rozwazyc czy ci sie oplaca, bo jak zabijesz 6 to juz nie beda wzbudzac paniki
A co do hody, to canona jest jedynym sensownym celem. Hoda plus 10 lucznikow powinni zabic zaloge, mi zazwyczaj hoda starcza. Albo po jakis strzelaczach, ale to musisz rozwazyc czy ci sie oplaca, bo jak zabijesz 6 to juz nie beda wzbudzac paniki
Puszczenie lasu na czołg to chyba nic nie daje, albo grubo się mylę. Las się zatrzymuje przy wrogiej jednostce, natomiast czołg ma przy 1pkt pary pivoty za darmo, więc się wykręca i jedzie.
A jako gracz imperium, z drugiej strony barykady powiem, że równie źle to wygląda od naszej strony, jak sobie z WE poradzić. A na czołg? Driady, potem szarża Treekinów czy Drzewa i czołg zostaje na powiedzmy 5, 6 punktach, ryzykując generuje 2 pary. To już nie jest dużo.
A jako gracz imperium, z drugiej strony barykady powiem, że równie źle to wygląda od naszej strony, jak sobie z WE poradzić. A na czołg? Driady, potem szarża Treekinów czy Drzewa i czołg zostaje na powiedzmy 5, 6 punktach, ryzykując generuje 2 pary. To już nie jest dużo.
niby jak zrobi pivota jak przysuniesz las pod sam nosek czolgu?
aż dziwne że się nad tym zastanawiacie jak podsuniecie las to czołg nie może nic zrobić, bo przecież do lasu nie może wjechać co oznacza że nie zrobi pivota i do sędziów nie ma co pisać bo tak już jest, trudno się mówi jak daje się czołg złapać w taką pułapkę
to nie jest nie fair takie są zasady dlatego trzeba uważać co się robi(osobiście mi nigdy jeszcze nikt nie zablokował czołgu w ten sposób) i takie zagranie nie zasługuje na WP, bo z jakiej racji dlatego ze wykorzystujesz zasady do celu w jakim zostały stworzone
Apropos blokowania czolgu... moim zdaniem to nie jest zagranie na woest play... ale o ile mi wiadomo nie mogac zrobic pivota stoi, ale jednak jezeli co widzi to moze to zaszarzowac i dojechac bo w zasadach rydwanu jest napisane, ze wystarczy zmierzyc zasieg i dostawic (nic o pivotowaniu). Poprwcie jezli sie myle...
Byla taka sytuacja na Euro w Gorzowie.....
Byla taka sytuacja na Euro w Gorzowie.....