Zapytania o zielone zasady

Orcs and Goblins

Moderator: Kołata

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Emilianek
Chuck Norris
Posty: 513
Lokalizacja: Gołków

Post autor: Emilianek »

DaBossa pisze:Herd rozdzielasz jak pisał kolega powyżej natomiast hooperów nie rozdzielasz bo to jest pojedyńczy model (coś jak kawaleria ale liczona jako piechota)
czyli jak dostane jedna rane to zginie goblin a paszczakiem bede musial przechodzic test na reakcje potwora tak???

Awatar użytkownika
Reaper
Chuck Norris
Posty: 413
Lokalizacja: Bytom-Vendetta

Post autor: Reaper »

o matko jakie Ty glupie pytania zadajesz .... napisal przeciez ze jako POJEDYNCZY model .... jak zabijesz jezdzca w kawalerii bretonskiej to co kon zostaje i zdaje monstrous reaktion ? nie ! bo to pojedynczy model ...

Awatar użytkownika
Emilianek
Chuck Norris
Posty: 513
Lokalizacja: Gołków

Post autor: Emilianek »

Faktycznie, sory.
Przez dlugi czas gralem tak, ze jak dostane 2 rany to zdejmuje 1 wilka itp. i widocznie nie moge sie jeszcze przyzwyczaic :D . Teraz oczywiscie wiem jak trzeba robic (nie po tych postach, wiedzialem troche wczesniej) :D .

pozdro

Awatar użytkownika
Emilianek
Chuck Norris
Posty: 513
Lokalizacja: Gołków

Post autor: Emilianek »

I jeszcze jedno pytanie odnosnie hopperow. Czy te pytania ktore zadalem wczesniej dotycza tez bohatera jadacego na wielkim paszczaku??? I jeszcze jaka ma podstawke wielki paszczak i giant???

oczopek
Mudżahedin
Posty: 334

Post autor: oczopek »

odemnie pytanie odnośnie hopperów jest takie... w opisie hopsów jest napisane "zawsze ruszają sie o pełne 3k6" co w związku z tym sie dzieje gdy zostaną spowolnione przez kowadło?? 3k6/2 czy w związku z wcześniejszym zapisem nic sie nie dzieje?? : P

Romek
Chuck Norris
Posty: 531
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Romek »

Paszczak ma 40/40 gigant 50/50 albo 50/75 jak wolisz (obydwie dopuszczone)

Awatar użytkownika
Nerull
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 161
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Nerull »

wielki paszczak to nie koń - na moje to monster, więc normalnie monster reaction, ostrzał na 5+ w jeźdźca, w hth wybierasz w co bijesz, no i nie daje sv postaci

"zawsze pełne 3k6" czyli nie możesz sobie stwierdzić, że wykorzystasz kawałek ruchu, kowadło to inna sprawa - sądzę, że spowalnia w tradycyjny sposób
Obrazek

oczopek
Mudżahedin
Posty: 334

Post autor: oczopek »

aha, dzieki
a snotlingi jaką mają podstawke?

Piotr3K
Kretozord
Posty: 1681
Lokalizacja: SNOT Gdańsk

Post autor: Piotr3K »

40x40

Awatar użytkownika
Nerull
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 161
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Nerull »

"przed strzałem machinę można obrócić w dowolnym kierunku, cel musi znajdować się w polu widzenie maszyny"

maszyna widzi 360? czy tylko tyle ile wynika z podstawki - przedni wycinek? czy można postawić kameleonki za wrogimi bolcami? czy jak chcemy strzelić do tyłu to załogę przestawiamy tak by dalej stała za machiną, czy też powinni zostać gdzie stali?
Obrazek

Awatar użytkownika
TruePunk
Masakrator
Posty: 2726
Lokalizacja: Vendetta
Kontakt:

Post autor: TruePunk »

360stopni, obslugi nie dotykasz, niemozna

Awatar użytkownika
Marys
Masakrator
Posty: 2089
Lokalizacja: Festung Breslau

Post autor: Marys »

Niestety nie "możesz" obrocic maszyne, ale MUSISZ obrocic maszyne w kierunku strzalu. Co jest napisane w akapitach: Strzelanie z działa, Strzelanie z balisty i Strzelanie z katapulty. Strony 87, 90, 92 malego podrecznika.
Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Emilianek
Chuck Norris
Posty: 513
Lokalizacja: Gołków

Post autor: Emilianek »

Zastanawiałem się trochę nad tymi hopperami i mam jeszcze jedno pytanie. Po co squigowi 3 żywotności, skoro przy zabiciu jeźdźca ginie i squig??? Może źle to wszystko zrozumiałem. :?

dzięki za wszystkie odpowiedzi, które mi udzieliliście i które może udzielicie :D

pozdro

Awatar użytkownika
Reaper
Chuck Norris
Posty: 413
Lokalizacja: Bytom-Vendetta

Post autor: Reaper »

ej stary .... w statystykach hopperow nie masz rozroznionych statow squigai jezdzca tylko jedne staty squig hoppera .... :roll: to o czym Ty mowisz to sa statystki Squig herda gdzie masz rozroznione gobliny i squigi ;)

Romek
Chuck Norris
Posty: 531
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Romek »

Albo chodzi o giant(cave? nie pamietam) squiga dla herosa, ktory jako jedyny squig normalnie otrzymuje osobno rany jako monster... Jezeli to nie o to chodzi to nie rozumiem skad te 3 rany....

Nie myl squigow z ze squigami dla bohaterow.

Awatar użytkownika
Emilianek
Chuck Norris
Posty: 513
Lokalizacja: Gołków

Post autor: Emilianek »

Aha rozumiem. Czyli mam też przez to rozumieć, że skoro nie mam statystyk paszczaka, to atakuje tylko goblin w WW, czy mam wziąźć statsy paszczaka z herdów???

Awatar użytkownika
Holgin
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 136

Post autor: Holgin »

eh
Squig hopper (goblinek siedzi na czerwonej kulce, skirmish)
3d6 mv, 4 ws, bs0 s5 t3 w1 in3 at2
zostaje zadany 1 w w oddział, schodzi jeden model tzn goblinek i squig na którym siedzi. Atakuje tylko squig swoimi statami (te wyżej) a goblin sie nie bije tylko pilnuje squiga i próbuje nie spaść.

Great cave squig - duze bydle, siedzi na nim bohater
mv3d6 4ws 0bs s5 t4 w3 in3 at3
jak strzelasz w takiego bohatera, na 5+ idzie w goblina, a 4 mniej w squiga. bohater i squig mają oddzielne W, jak zabijesz goblina na górze to squig zdaje monstrous reaktion. jak zabijesz duzego squiga, to zostaje sam goblin bohater

herdy - osobno w oddziale są squgi, osobno gobliny, mozesz zabic goblina albo squiga w combacie, strzelanie to losujesz.

kup sobie AB, tam wszystko jest a nie zadajesz głupie pytania.

oczopek
Mudżahedin
Posty: 334

Post autor: oczopek »

czy 6 czar z listy małego łaaa "mork Cie wybrać" zadaję automatycznie d6 s10 hitów stem tankowi?

Awatar użytkownika
Reaper
Chuck Norris
Posty: 413
Lokalizacja: Bytom-Vendetta

Post autor: Reaper »

tak :D to jest wlasnie tak piekne w tym czarze :D

Awatar użytkownika
Emilianek
Chuck Norris
Posty: 513
Lokalizacja: Gołków

Post autor: Emilianek »

Ok, już wszystko rozumiem i wielkie dzięki.

Ale kumpla zwałowałem :D :D :D .

pozdro

ODPOWIEDZ