PmotM 12 - Zombi
Moderatorzy: Ziemko, wind_sower
PmotM 12 - Zombi
Regonik na szybciocha. Żadnej napinki, ale jestem zadowolony, bo poszedł wyjątkowo szybko i przyjemnie.
Jako, że moja armia ma trzymać klimat mobilności, zombiaków za sobą nie ciągnie, natomiast bardzo użyteczne jest ich wskrzeszanie na miejscu. Te wychodzą z jeziorka
Pozdrawiam.
Ps. Fanatyku, do konkursu zdjęcie nr 1.
Jako, że moja armia ma trzymać klimat mobilności, zombiaków za sobą nie ciągnie, natomiast bardzo użyteczne jest ich wskrzeszanie na miejscu. Te wychodzą z jeziorka
Pozdrawiam.
Ps. Fanatyku, do konkursu zdjęcie nr 1.
Ekstra!
Najbardziej podoba mi się ich ustawienie - z tyłu dopiero się wynurzają, by z przodu być już na nogach
Kolorystyka bardzo mi się podoba, najbardziej wpadli mi w oko ci dwaj z przodu - beżowy i taki bardziej różowy, świetnie odcienie
Podstawka pewnie pod armię, więc nie powiem za wiele, poza tym, że mnie ta jaskrawa trawka trochę drażni, no i śnieg trochę "plackowaty", ale przy tym czasie wykonania to zrobiłeś bardzo ładny oddział A dodatek w postaci ruiny bardzo trafiony
Najbardziej podoba mi się ich ustawienie - z tyłu dopiero się wynurzają, by z przodu być już na nogach
Kolorystyka bardzo mi się podoba, najbardziej wpadli mi w oko ci dwaj z przodu - beżowy i taki bardziej różowy, świetnie odcienie
Podstawka pewnie pod armię, więc nie powiem za wiele, poza tym, że mnie ta jaskrawa trawka trochę drażni, no i śnieg trochę "plackowaty", ale przy tym czasie wykonania to zrobiłeś bardzo ładny oddział A dodatek w postaci ruiny bardzo trafiony
Swietny oddzial ! Bardzo, bardzo mi sie podoba. Super pomysl i eleganckie wykonanie.
A jeszcze przed chwila myslalem, zeby swoje swiezo zdipowane zombiaki wrzucic na forum.... teraz juz tego nie zrobie, bo wygladaja jednak sporo slabiej.
A jeszcze przed chwila myslalem, zeby swoje swiezo zdipowane zombiaki wrzucic na forum.... teraz juz tego nie zrobie, bo wygladaja jednak sporo slabiej.
Super - jedyne co tak razi to ta ściana nachylona pod tak sporym kątem... jakoś tak nienaturalnie to wygląda - ale może to tylko moje odczucie...
Chieftain (Skaven Hero - 45pkt.) Toughness: 4
Goblin Big Boss (Goblin Hero - 35pkt.) Toughness: 4
Elf Prince (High Elf Lord - 150pkt.) Toughness: 3
I gdzie tu sprawiedliwość na świecie
Goblin Big Boss (Goblin Hero - 35pkt.) Toughness: 4
Elf Prince (High Elf Lord - 150pkt.) Toughness: 3
I gdzie tu sprawiedliwość na świecie
- Chaoschild
- Chuck Norris
- Posty: 534
- Lokalizacja: London Fa%^n City
Bardzo fajny unit. Malowanie moze nie kladzie na glebe ale wykonanie i spojnosc jednostki klasa.
mi też się podoba:)
tylko ten mur tak z innej bajki zupełnie, kto prawie na równi z wodą buduje takie coś?
ociekającej wody tez brakuje.
fajnie że mają inne odcienie skóry, metaliki wyglądają ok.
sam pomysł i wykonanie jak na coś do gry to idealne:)
całą armię chetnie zobaczę;]
PS. placki śniegu odstają od reszty
tylko ten mur tak z innej bajki zupełnie, kto prawie na równi z wodą buduje takie coś?
ociekającej wody tez brakuje.
fajnie że mają inne odcienie skóry, metaliki wyglądają ok.
sam pomysł i wykonanie jak na coś do gry to idealne:)
całą armię chetnie zobaczę;]
PS. placki śniegu odstają od reszty
http://picasaweb.google.pl/vocart - moja galeria
Tak - z pewnościa jest bardzo gorąco, skoro leży śniegGobo pisze:jest poprostu bardzo goraco i blyskawicznie wyschly ;D
Chieftain (Skaven Hero - 45pkt.) Toughness: 4
Goblin Big Boss (Goblin Hero - 35pkt.) Toughness: 4
Elf Prince (High Elf Lord - 150pkt.) Toughness: 3
I gdzie tu sprawiedliwość na świecie
Goblin Big Boss (Goblin Hero - 35pkt.) Toughness: 4
Elf Prince (High Elf Lord - 150pkt.) Toughness: 3
I gdzie tu sprawiedliwość na świecie
Armia będzie w całości fotografowana jak skończe jeszcze 10 guli.
Co do ruinek, to nie są one wybudowane na brzegu, tylko woda podeszła pod nie z biegiem czasu. Chciałem nadać regimentowi przestrzenności i jakos tak mi się wydało, że pod katem będzie dobrze.
Co do mokrości to jestem sceptycznie nastawiony. Po kiepskich doświadczeniach z water effectem boję się go tu zastosować, bo regon wygląda dobrze i głupio go zepsuć. Poza ty, był malowany łącznie kilka godzin tylko.
Co do śniegu... cała armia jest na takich wczesno wiosennych podstawkach. Normalnie jest go więcej, ale stwierdziłem, że w pobliżu wody jest go mniej, szybciej się roztapia. Może faktycznie nie wygląda jakoś wyjściowo, ale do armii pasuje.
Dzięki za komenty, pozdrawiam.
Co do ruinek, to nie są one wybudowane na brzegu, tylko woda podeszła pod nie z biegiem czasu. Chciałem nadać regimentowi przestrzenności i jakos tak mi się wydało, że pod katem będzie dobrze.
Co do mokrości to jestem sceptycznie nastawiony. Po kiepskich doświadczeniach z water effectem boję się go tu zastosować, bo regon wygląda dobrze i głupio go zepsuć. Poza ty, był malowany łącznie kilka godzin tylko.
Co do śniegu... cała armia jest na takich wczesno wiosennych podstawkach. Normalnie jest go więcej, ale stwierdziłem, że w pobliżu wody jest go mniej, szybciej się roztapia. Może faktycznie nie wygląda jakoś wyjściowo, ale do armii pasuje.
Dzięki za komenty, pozdrawiam.
no i nie bedzie problemu z powiekszaniem unitu ... dorzucisz pare podstawek z sama "woda" i po klopocie gdzieniegdzie jakies paluszki tudzierz czubek glowy i czaderskie fillery wyjda
Super, aż miło patrzeć na taki fajny oddział zombiaków. Pozdr