Rozpiski Imperialne

Empire

Moderator: #helion#

Zablokowany
Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

Post autor: Murmandamus »

Moja Armia którą przygotowywuję do płocka . Podejście pierwsze.

Generał Imperium na Gryfie
sword of fate,armour of Meteoric iron, van horstmans speculum

battle wizard 1lv
2x Dispell scroll

warrior priest of sigmar na koniu
icon of magnus

warrior priest of sigmar na koniu
shroud of magnus

25 Spearmen full command
banner of Valour
detach1:9 swordsmen
detach2: 7 archers

25 Spearmen full command
detach1:9 swordsmen
detach2: 7 archers

10 Crossbowmen

6 Knights of Inner Circle full command group
banner of arcane warding

6 Knights of Inner Circle full command group
War banner

Great Cannon
Great Cannon

Hellstorm Rocket Battery
Hellstorm Rocket Battery


Armia taka. Klerycy do rycerstwa, generał będzie trzymał z daleka co większych przepakowanych bohaterów ze swoją kombinacją przedmiotów, no i mam silną w miarę antymagię bo 5 kości 2 scrole i MR na ważnych odziałach. Armia raczej ofensywna ze wsoarciem altylerii.
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

Awatar użytkownika
Sito
Mudżahedin
Posty: 224
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Sito »

Hexstaff daje d3 kostek power a jak wypadnie na nich 1 to mag ma miscasta.

Nom, dwóch magów pewnie schowam do swordsmenów bo jest to oddział który dość trudno spanikować, nie jest taki miękki jak by można było myśleć (basic 5CR i 4sv) i ma detechmenty.
A nad tym pegazem na lordzie to myślałem ale chyba nie jestem dość dobrym graczem by dobrze nim grać więc raczej na pewno lord zmienia ekwipunek (tego casketa), tylko pytanie na co?? :D
" Sito- proste urządzenie do oddzielania od siebie obiektów o małych i większych wymiarach lub do oddzielania obiektów stałych od płynów, wreszcie do oddzielania zawiesin od płynów. "

http://pl.youtube.com/watch?v=xJqsFwIP0 ... re=related

Awatar użytkownika
Wilqu
Falubaz
Posty: 1250

Post autor: Wilqu »

A skąd wyciągnąłeś tego hexstaffa? z Army Burdelu bo w booku to to nie ma możesz grac nim z kolegami ale nie na turnieju :lol2:

Awatar użytkownika
Kołek
Falubaz
Posty: 1147
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: Kołek »

to przedmiot z 6 edycji jak mnie pamięć nie myli :wink:

Awatar użytkownika
Sito
Mudżahedin
Posty: 224
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Sito »

hmm... Wiecie nie mam booka więc robiłem sobie rospe w AB i był to jedyny dobry przedmiot by zrobić dobrego arcymaga. jednym słowem z dobrego charaktera zrobił się nic... :cry:
" Sito- proste urządzenie do oddzielania od siebie obiektów o małych i większych wymiarach lub do oddzielania obiektów stałych od płynów, wreszcie do oddzielania zawiesin od płynów. "

http://pl.youtube.com/watch?v=xJqsFwIP0 ... re=related

Awatar użytkownika
Wilqu
Falubaz
Posty: 1250

Post autor: Wilqu »

to co zamierzałeś osiągnąć w pewnym stopniu może dać Tobie rod of power nieużyte kości z dispela wyciągasz z pudełka wedle opisu

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

na początku 6ed była kampania zwana Dark Shadows, po jej zakończeniu imperium dostało Hexstaf, a tak poza tym, ten pan pewnie posiada starego AB 2 z przerobionym tam Imperium, przedmiot jest już zdezaktualizowany po wejściu nowej edycji a z tamtąd zapomniano go usunąć zapewne

Janiszek
Masakrator
Posty: 2032

Post autor: Janiszek »

Jestem początkujący w Empire i mam pewne pytania .
CO to jest to detachment ?
Jak działa czołg? Bo on ma te swoje działa ale tego nie rozumiem , on strzela gniecie ?
Każdy warrior priest of Sigmar ma jakieś bound spele i modlitwy , za darmo ?
I czy Capitan na pegazie na 1,5 k jest dobrym Generałem Empire ?

Przepraszam , jakby pytania się powtarzały .

Awatar użytkownika
Kołek
Falubaz
Posty: 1147
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: Kołek »

_SkaVen_ pisze: CO to jest to detachment ?
specjalna zasada state troops, do oddziału piechoty z tą zasadą możesz wziąć oddział pomocniczy który nie może być większy niż 50% oddziału macierzystego, może on wykonywać kontr szarże, lub jeżeli posiada broń strzelecką robić S&S jeżeli coś szarżuje na oddział macierzysty.

ak działa czołg? Bo on ma te swoje działa ale tego nie rozumiem , on strzela gniecie ?
Na początku tury deklarujesz ile chcesz mieć pkt pary(max 5), rzucasz kostka D6 i do zadeklarowanych pkt pary dodajesz wynik z kości, jeżeli uzyskałeś większą wartość niż czołg ma w tej chwili ran otrzymuje on wtedy 1 ranę no armour save, jeżeli uzyskałeś wynik mniejszy lub równy woundom czołgu wtedy możesz je wykorzystywać w następujący sposób:
za 1 pkt pary możesz- ruszyć się 3 cale, strzelić z działka parowego(flame tamplate 360 stopni siła 2 no armour save )
za 2 pkt pary- strzelić z działa(tylko ze strefy przedniej, S8 no armour save d3 rany)
czyli np. jeżeli wygenerowałeś 5 pkt pary możesz pojechać 9 cali(3 pkt pary) i strzelić z działa(2 pkt pary)
W combacie każdy pkt pary to D3impacty z S6, czyli jak zadeklarujesz w walce że chcesz 3 pkt pary i je uzyskasz to zadasz przeciwnikowi 3d3 impact hits z S6(jeżeli szarżujesz dostajesz dodatkowe d3 impacty z tą samą siłą).

Każdy warrior priest of Sigmar ma jakieś bound spele i modlitwy , za darmo ?
tak mały warior priest może rzucić jeden boundspell power lvl 4(w booku masz wypisane ich działania), a archlector może rzucić dwa boundspelle power lvl 4( i to jest ich cecha która nic nie kosztuje)
I czy Capitan na pegazie na 1,5 k jest dobrym Generałem Empire ?
zależy jak wygląda twoja koncepcja armii

PS warto zakupić booka

Janiszek
Masakrator
Posty: 2032

Post autor: Janiszek »

dzięki @Kołek za odpowiedzi . Dziś moja pierwsza bitwa imperium . Grałem w parze ze skavenami kontra VC i dwarfy. MY zaczynamy. faza magii : zło : nie ma 5 wilków 10 thunderersów i połowy warriorsów w których siedział than generał . Moja faza strzelania . NIe ma organek reszta machin na jednym woundzie . 20 :0 dla nas . Helbaster to moja ulubiona machina . :D jestem w pełni zadowolony z Empire :D

Awatar użytkownika
Wilqu
Falubaz
Posty: 1250

Post autor: Wilqu »

Empajer iz Strąk huuuuhaaa :twisted: brawo generale trochę źle pary dobraliście lepiej było zagrać e+D na S+Vc ale nieistotne w sumie to
Obrazek






_________________

Awatar użytkownika
-SaH-
Chuck Norris
Posty: 601
Lokalizacja: Zad Trolla Koszalin
Kontakt:

Post autor: -SaH- »

Ostatnio dużo czytałem w temacie o klimatowym Imperium na piechocie w turniejach, no i coś takie stworzyłem. Pierwszy raz udało mi się choć trochę sensownie wsadzić 5 klocków piechoty. Parę rzeczy na pewno można zmienić, zawsze można jeden klocuszek wywalić i wciśnie się za to Giganta, tudzież 2x 5 KO... Albo działo wymienić na mortar. Spearmeni po to, bo duża liczba ataków może się przydać, a główne założenie jest takie, że jednak tą pierwszą szarżę przetrzymają:P Tak samo Bulle, dużo ataków na różne oddziały się przyda, jak skinki czy szkielety, można pokombinować z pkt i dać IronGuty.

No pomysł taki, co sądzicie?


General of the Empire @ 186 Pts

General; Great Weapon
Armour of Meteoric Iron [25]
Holy Relic [45]
Van Horstman's Speculum [30]

Captain @ 133 Pts

Full Plate Armor; Battle Standard
Icon of Magnus [25]
Helm of the Ratslayer [25]

Battle Wizard @ 150 Pts

Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

Battle Wizard @ 150 Pts

Magic Level 2
Aldred's Casket of Sorcery [35]
Sigil of Sigmar [15]

20 Swordsmen @ 243 Pts

Light Armour; Shield; Standard; Musician; Duellist

6 Detachment - Handgunners @ [48] Pts
Empire Handgun
10 Detachment - Free Company @ [50] Pts
2ndWeapon

20 Halberdiers @ 218 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician; Sergeant

6 Detachment - Crossbowmen @ [48] Pts
Crossbow
10 Detachment - Free Company @ [50] Pts
2ndWeapon

20 Spearmen @ 218 Pts

Spear; Light Armour; Standard; Musician; Sergeant

6 Detachment - Handgunners @ [48] Pts
Empire Handgun
10 Detachment - Halberdiers @ [50] Pts
Halberd; Light Armour

20 Spearmen @ 218 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician; Sergeant

6 Detachment - Crossbowmen @ [48] Pts
Crossbow
10 Detachment - Free Company @ [50] Pts
2ndWeapon

20 Greatswords @ 328 Pts
Great Weapon; Full Plate Armor; Standard; Musician; Count's Champion

6 Detachment - Handgunners @ [48] Pts
Empire Handgun
10 Detachment - Free Company @ [50] Pts
2ndWeapon

5 Pistoliers @ 90 Pts
Brace of Pistols; Light Armour; Warhorse
5 Warhorse

3 Ogre Bulls @ 114 Pts

Ogre Club; Light Armour

1 Great Cannon @ 100 Pts
3 Crew @ [0] Pts

1 Great Cannon @ 100 Pts

3 Crew @ [0] Pts

Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4
Models in Army: 200
Total Army Cost: 2248

Dopisano:
Już widzę błąd, nikomu nie dałem sztandaru magicznego który daje Generał :P No trzeba z pkt pokombinować jeszcze.

Awatar użytkownika
Wilqu
Falubaz
Posty: 1250

Post autor: Wilqu »

Bardzo miłe tylko taka rozpiska ma jeden mankament załóżmy że dojdzie do odbicia wroga to masz tylko 1 unit do zaganiania(pistoleciarzy) dałbym zamiast ogrów 5 kawalerii a najlepiej wyczarowac pkt na 2x5 ....oddział 20-tu piechoty też jest trochę mały 25 na ogół sie stosuje...ciekaw jestem wyniku bitew na tej rozpisce bo jest miła....hełm na szczury sprawdza sie :wink:
Obrazek






_________________

Awatar użytkownika
argoth
Mudżahedin
Posty: 290
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: argoth »

Wywalił bym jeden klocek piechoty i ogry, a za to dał 5 gołych KO banner do piechoty i o ile coś by zostało dopakowałbym klocki większą ilością chłopa. Ogólnie rozpiska bardzo mi się podoba.
Ogień oczyszcza ciało i dusze nawet największych wrogów Imperium...niech zapłoną stosy!

PG...czyli jak wygrać bitwę przed jej rozpoczęciem. 100% HATE!!!

Awatar użytkownika
Orris
Mudżahedin
Posty: 273
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Orris »

_SkaVen_ pisze:Helbaster to moja ulubiona machina . :D jestem w pełni zadowolony z Empire :D
Żałuj, że nie widziałeś tego cacka w 6 edycji... Ach, to dopiero był postrach stołów! :)

A co do rozpiski - Jak powyżej, proponuję powięszyć oddział do 25 lub 30. Wtedy mamy znacznie większą szansę na bonus +3 za szeregi i prawie pewną przewagę liczebną. Możnaby wywalić jeden oddział, powiększyć pozostałe i dodać jakieś 2x5 KO do flankowania.
Pozatym, bardzo fajna :)

Pozdrawiam!

Janiszek
Masakrator
Posty: 2032

Post autor: Janiszek »

co do helblastera to jak strzelam np: w oddział 10 ghouli , wypadło 5 zabiłem 5 , potem drugi raz 6 zabiłem 5 , to musze rzucać na trzeci strzał z helblastera?jak już zabiłem oddział?

Awatar użytkownika
PAWLAK
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: PAWLAK »

najpierw rzucasz 3x altyleryja a potem ranisz bo możesz misfire mieć zawsze
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr

Awatar użytkownika
-SaH-
Chuck Norris
Posty: 601
Lokalizacja: Zad Trolla Koszalin
Kontakt:

Post autor: -SaH- »

No to po modyfikacji. Wyleciały jednak dwa klocki, za to dwa główne oddziały po 25 chłopa, Spearmenów pozostawiłem jednak bez zmian i zamiast halabardników. Zawsze liczę na większa ilość rzutów niż na S4. 2x 5KO + Pistoliersi + Gigant powinni zapewnić nam spokój na flankach, środek trzymają dość silne oddziały. W sumie to nawet ten oddział Spearmenów jest najsłabszy, przez to może stanowić niezłą pułapkę dla wroga. Obok stawiam Giganta i KO a Spearmanami zawsze można uciec. Jak potoczy się inaczej no to sami wspomagają wyżej wymienionych dając im lekko +5 do CR.
Rozpiska straciła trochę na strzelaniu, ale wolę Giganta jakoś wstawić. W razie czego można zwiększyć detki strzelecki + Ironguty zamiast Giganta, też może być ciekawie.

General of the Empire @ 186 Pts
General; Great Weapon
Armour of Meteoric Iron [25]
Holy Relic [45]
Van Horstman's Speculum [30]

Captain @ 133 Pts

Full Plate Armor; Battle Standard
Icon of Magnus [25]
Helm of the Ratslayer [25]

Battle Wizard @ 150 Pts

Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

Battle Wizard @ 150 Pts
Magic Level 2
Aldred's Casket of Sorcery [35]
Sigil of Sigmar [15]

25 Swordsmen @ 273 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician; Duellist

6 Detachment - Handgunners @ [48] Pts
Empire Handgun
10 Detachment - Free Company @ [50] Pts
2ndWeapon

20 Spearmen @ 218 Pts

Spear; Light Armour; Standard; Musician; Sergeant

6 Detachment - Crossbowmen @ [48] Pts
Crossbow
10 Detachment - Free Company @ [50] Pts
2ndWeapon

25 Greatswords @ 408 Pts
Great Weapon; Full Plate Armor; Standard; Musician; Count's Champion
War Banner [25]

6 Detachment - Handgunners @ [48] Pts
Empire Handgun
11 Detachment - Free Company @ [55] Pts
2ndWeapon

5 Pistoliers @ 97 Pts
Brace of Pistols; Light Armour; Musician; Warhorse

5 Knightly Orders @ 115 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Warhorse

5 Knightly Orders @ 115 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Warhorse

1 Giant @ 205 Pts

1 Great Cannon @ 100 Pts
3 Crew

1 Great Cannon @ 100 Pts
3 Crew

Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4
Models in Army: 147
Total Army Cost: 2250
Ostatnio zmieniony 27 maja 2008, o 17:11 przez -SaH-, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Wilqu
Falubaz
Posty: 1250

Post autor: Wilqu »

teraz miodnie nic dodać nic ująć :wink: świetnie ktoś też giganta wystawia :lol2:
Obrazek






_________________

Janiszek
Masakrator
Posty: 2032

Post autor: Janiszek »

Mam taką armię , co dokupić ? :
Warrior priest of Sigamr

Battle wizad z buta
Drugi na koniu (koń tak beznadziejny ;/)

20 state troops
cannon
moratr
10 KO
5 white wolf
10 hundgunersów
10 kuszników

Zablokowany