WE vs CZOŁG
Moderator: Gremlin
Tyle ze las mozesz podsunąc maksymalnie na 1" od wrogiej jednoski - look at we armybook.
xYz
Tez nic nie mialem do tej zasady dopoki sie nie okazalo na masterze ze moj drzewiec jest debilem i nie moze sie obrocic bo zahaczy o domek, a gdyby zagonil cal mniej to by mogl, debilizm czystej postaci. Oczywiscie nie mam do nikogo pretensji bo takie sa zasady
zle wiesz...Romek pisze:Apropos blokowania czolgu... moim zdaniem to nie jest zagranie na woest play... ale o ile mi wiadomo nie mogac zrobic pivota stoi, ale jednak jezeli co widzi to moze to zaszarzowac i dojechac bo w zasadach rydwanu jest napisane, ze wystarczy zmierzyc zasieg i dostawic (nic o pivotowaniu). Poprwcie jezli sie myle...
Byla taka sytuacja na Euro w Gorzowie.....
co do sytuacji z euro to sprawa przedawiona i nie wracajcie do niej... prosze :/
Robak pamiętam jak się wkurzyłeś o to na lublinie według mnie zasada z dupy, ale jedyne co zostaje to dobrze grać tankiemRobak pisze:Tez nic nie mialem do tej zasady dopoki sie nie okazalo na masterze ze moj drzewiec jest debilem i nie moze sie obrocic bo zahaczy o domek, a gdyby zagonil cal mniej to by mogl, debilizm czystej postaci. Oczywiscie nie mam do nikogo pretensji bo takie sa zasady
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr
Widze wasz temat i problemy z czlogiem. Co to da blokowanie na stole sa dwa czolgi. Trzeba wbic im co najmniej 4 woundy zeby go unieruchomic a nastepnie zabic. Szczerze powiem wam ze We ciezko strasznie maja to unieruchomic bo ani ze strzelania jedynie drzewa ale to musza isc dwa na tanka i wtedy sie da.
wielkie dzięki misiaki
jeśli można blokować czołgi laskami to gra z imperium to łatwizna (przy trzech magach i dwóch drzewach).
Trochę mnie niepokoi mało ilość figurek w mojej armii ale przez to, także trudno wygrać z tak złożonymi elfami.
Zakładając, że mam las w strefie rozstawienia (a najlepiej gdzieś koło środka pola bitwy), dodając drugi las, można spokojnie przejechać calą armią (magami, bsb, wardancerami i drzewami = 1500 punktów) bezpiecznie pod przeciwną krawędź stołu.
Aż dziwne, że ludzie tak nie grają
jeśli można blokować czołgi laskami to gra z imperium to łatwizna (przy trzech magach i dwóch drzewach).
Trochę mnie niepokoi mało ilość figurek w mojej armii ale przez to, także trudno wygrać z tak złożonymi elfami.
Zakładając, że mam las w strefie rozstawienia (a najlepiej gdzieś koło środka pola bitwy), dodając drugi las, można spokojnie przejechać calą armią (magami, bsb, wardancerami i drzewami = 1500 punktów) bezpiecznie pod przeciwną krawędź stołu.
Aż dziwne, że ludzie tak nie grają
To weź opisz oba zagrania, różnice między nimi i wyklaruj wszystkimShino pisze:zle wiesz...Romek pisze:Byla taka sytuacja na Euro w Gorzowie.....
co do sytuacji z euro to sprawa przedawiona i nie wracajcie do niej... prosze :/
Admin-cieć: póki forum działa, jestem niewidoczny
A tak serio: rzadko bywam na forum, rzadko sprawdzam PMki. W sprawach ogólnoforumowych lepiej kontaktować się z innymi administratorami. Najlepszy kontakt ze mną to mail: tomekrs@o2.pl
A tak serio: rzadko bywam na forum, rzadko sprawdzam PMki. W sprawach ogólnoforumowych lepiej kontaktować się z innymi administratorami. Najlepszy kontakt ze mną to mail: tomekrs@o2.pl
Problem w tym ze w twoim lesie, tym 6'', nie da sie schowac ekipy zeby canony tego nie widzialy, a jak przeleci kula przez takie zgromadzenie to juz przez wszystko No i wystarczy podstawic jakis oddzialek zeby bloknac ruch lasemFisch pisze:...
1.Tak, bo nie może wykonac obrotu bez wchodzenia do lasu (a tego akurat ST nie może)MiM pisze:Może ktoś mi to skrócić, bo gram od nie dawna i nie wiem czy wszystko pojąłem
Czyli podstawiając lasek pod ST mamy go z głowy(nie może się ruszyć)??
A w przestawianym Tree singingiem lesie możemy transportować jednostki??
będę wdzięczny za odp
2.Tak, jeżeli każdy model w jednostce jest w tym lesie.
racja dlatego w empire można wziąć za 40p detke 5 skirmiszowych archerów i lasek chuja zrobiRobak pisze: No i wystarczy podstawic jakis oddzialek zeby bloknac ruch lasem
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr
A co ma skill gracza do turlania kostkami ?? Czasem zależy to od kostek, ale przy ilości strzał 10-12 powinno się tę załogę zdjąć.Lukaszxx pisze:dobremu graczowi wystarcza hoda, słaby musi dorzucić salwę 10 ggHoda plus 10 lucznikow powinni zabic zaloge, mi zazwyczaj hoda starcza
Draconis - FOR EVER !!!
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild