Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)
Moderator: Gremlin
no przecież bez drzewa to czym ja bym VC zablokował.... no nie ma, po prostu nie ma nic równie dobrego... inne klocki lub potwory?? bez drzewa nie wychodze z domu...
na Ld9 z przerzutem drzewka sobie poradzą... jeszcze szcżescie w kościach... i jassda xD
na Ld9 z przerzutem drzewka sobie poradzą... jeszcze szcżescie w kościach... i jassda xD
Klub Fantasy "FENIX" ('Stara Remiza', ul. Żabia 8, Włocławek)
Gry bitewne, RPG, karciane, planszowe.
Każdy poniedziałek od 15.oo do 19.oo. ZAPRASZAMY


http://klubfenix.vip.interia.pl
Gry bitewne, RPG, karciane, planszowe.
Każdy poniedziałek od 15.oo do 19.oo. ZAPRASZAMY




http://klubfenix.vip.interia.pl
hmm jak dla mnie na VC WW to fajna sprawa (szczególnie na Blood Knightów), zawsze uda nam się ściągnąć kilku jeźdźców z Kb ;] WW są nieprzydatni jedynie vs VC kiedy przeciwnik robi armie na pichcie opartą, ale ostatnio najczęściej pojawia się schemat: jakieś ghoule do zapchania core, kilka oddziałów wilków, jakieś batsy, 2-3, oddziały black knigt, duchy no i blood knigci z BsB ze sztandarem dającym regeneracje, ew. black couch.
I weź mi zabij drzewkiem taki oddział 5 blood knightów (to jest realne tylko jak szarżujemy ale przypuszczam że to przeciwnik będzie szarżował). A z kolei waywów wystawiamy tak, żeby postrzelać na bliskim zasięgu, a potem ze stand and shoota. Zawsze zginie 2, 3 lub nawet 4 rycerzy ;] ajak mamy tych waywów większą ilość (np. 9) to raczej wybijemy 4panów (co dla przeciwnika nie będzie zbyt miłe)
Mówie wam WW rządzą. Raz wystawiłem ich w lasku po stronie przeciwnika. Naprzeciwko nich stał kloc 8 empire KO i trochę za nim BsB dającym przerzuty z savem 1+ i jakimś tam mieczykiem. I udało mi się zaskoczyć przeciwnika bo:
-wyskoczyłem z lasku i postrzelałem bo jego bsb, a że był bliski zasięg to chyba logiczne że go rozwaliłem (przeciwnik nie wiedział że chłopcy mają kb ;])
-potem dostałem szarże od KO, ale też się tego spodziewałem, stand and shot i ginie 2 rycerzy. Walka trwała 3 tury CC, aż wybił mi wszystkich 7 WW, a lącznie rozwaliłem mu 4 rycerzy(!). Zresztą potem dostał tą 4 szarże w bok od 6 WR z Fcg i Warbannerem i go przejechałem (dalej wbijając się od boku w 9 realmów i także ich niszcząc, a następnie w bowmenów i także ich rozwalając. Po drodze jeszcze rozwaliłem samotnego maga scrolarza i zatrzymałem się koło górki z maszynami ;]).
Mówie wam grajcie 1 drzewem i 6 WW! Jest ciekawie, wiem że WW szybko padają od d6 z s4, ale mogą zrobić ładne kuku jak są dobrze użyci !
I weź mi zabij drzewkiem taki oddział 5 blood knightów (to jest realne tylko jak szarżujemy ale przypuszczam że to przeciwnik będzie szarżował). A z kolei waywów wystawiamy tak, żeby postrzelać na bliskim zasięgu, a potem ze stand and shoota. Zawsze zginie 2, 3 lub nawet 4 rycerzy ;] ajak mamy tych waywów większą ilość (np. 9) to raczej wybijemy 4panów (co dla przeciwnika nie będzie zbyt miłe)
Mówie wam WW rządzą. Raz wystawiłem ich w lasku po stronie przeciwnika. Naprzeciwko nich stał kloc 8 empire KO i trochę za nim BsB dającym przerzuty z savem 1+ i jakimś tam mieczykiem. I udało mi się zaskoczyć przeciwnika bo:
-wyskoczyłem z lasku i postrzelałem bo jego bsb, a że był bliski zasięg to chyba logiczne że go rozwaliłem (przeciwnik nie wiedział że chłopcy mają kb ;])
-potem dostałem szarże od KO, ale też się tego spodziewałem, stand and shot i ginie 2 rycerzy. Walka trwała 3 tury CC, aż wybił mi wszystkich 7 WW, a lącznie rozwaliłem mu 4 rycerzy(!). Zresztą potem dostał tą 4 szarże w bok od 6 WR z Fcg i Warbannerem i go przejechałem (dalej wbijając się od boku w 9 realmów i także ich niszcząc, a następnie w bowmenów i także ich rozwalając. Po drodze jeszcze rozwaliłem samotnego maga scrolarza i zatrzymałem się koło górki z maszynami ;]).
Mówie wam grajcie 1 drzewem i 6 WW! Jest ciekawie, wiem że WW szybko padają od d6 z s4, ale mogą zrobić ładne kuku jak są dobrze użyci !
Co myślicie o takiej rozpie anty krasiowej ;]?
Wiem, że mój kumpel grający krachami myśli, że będę miał Treemana i Wardancerów i domyślam się że się na te jednostki odpowiednio zabezpieczy (hmm jakoś dziwnie to zabrzmiało ;])- tzn. na WD weźmie organy, a na drzewo płonącego bolca. Tak więc postanowiłem sobie odpuścić te 2 jednostki choć zawsze na nich gram ;] A i jeszcze wspomnę, że mój kumpel lubi strzelców, maszyny i napakowanych wojakó - raczej na 100 % nie wystawi zwiadu/górników czy kowali
A więc do rzeczy:
Noble|158pkts.
-Alter Kindred
-SoCM, Hełmik
-LA, GW, Sh
Spelsinger (general)|207pkts.
-Upgrade to lvl 2
-Glaurmave, kuń
-Power Stone (1), kijeczek
Spellsinger|175pkts.
-Upgrade to lvl 2
-2xpower stones
Core:
2x10Glade Guards|2x120pkts.
3x8Dryads|3x96pkts.
Special:
5Wild Riders|186pkts.
-FCG
3Warhawk Riders|140 pkts.
-czempion
Rare:
5Waywatchers|120 pkts.
Mój kumpel nie spodziewa się, że wystawię biegacza, warhawki i waywów. Postawie se lasek na środku mojej połowy (trochę z tyłu) i schowam za nim wszystkie szybkie rzeczy. Po flankach (ale żeby trochę miejsca obok) łuki. Driady 1 w lasku i po każdej stronie jego też. W pierwszej turze pójdę do przodu driadami, a fastami na boki się rozejdę. Licze na to, że w pierwszej kolejności będzie chciał ściągnąć mi lataczy. I mam jeszcze jeden tajny plan w zanadrzu: tzn. rozpy są tajnę więc nie powiem mu że noble to biegacz. Na początku pójdę nim 10" a potem jak już w zasięg to nagle 18" ;] ale sie ździwi jak dobrze pójdzie ;] Ogólnie rrozpa ma chyba 11 pkt. więcej niż powinna więc ew. cuś utnę ;]
I co wy na to???
Wiem, że mój kumpel grający krachami myśli, że będę miał Treemana i Wardancerów i domyślam się że się na te jednostki odpowiednio zabezpieczy (hmm jakoś dziwnie to zabrzmiało ;])- tzn. na WD weźmie organy, a na drzewo płonącego bolca. Tak więc postanowiłem sobie odpuścić te 2 jednostki choć zawsze na nich gram ;] A i jeszcze wspomnę, że mój kumpel lubi strzelców, maszyny i napakowanych wojakó - raczej na 100 % nie wystawi zwiadu/górników czy kowali
A więc do rzeczy:
Noble|158pkts.
-Alter Kindred
-SoCM, Hełmik
-LA, GW, Sh
Spelsinger (general)|207pkts.
-Upgrade to lvl 2
-Glaurmave, kuń
-Power Stone (1), kijeczek
Spellsinger|175pkts.
-Upgrade to lvl 2
-2xpower stones
Core:
2x10Glade Guards|2x120pkts.
3x8Dryads|3x96pkts.
Special:
5Wild Riders|186pkts.
-FCG
3Warhawk Riders|140 pkts.
-czempion
Rare:
5Waywatchers|120 pkts.
Mój kumpel nie spodziewa się, że wystawię biegacza, warhawki i waywów. Postawie se lasek na środku mojej połowy (trochę z tyłu) i schowam za nim wszystkie szybkie rzeczy. Po flankach (ale żeby trochę miejsca obok) łuki. Driady 1 w lasku i po każdej stronie jego też. W pierwszej turze pójdę do przodu driadami, a fastami na boki się rozejdę. Licze na to, że w pierwszej kolejności będzie chciał ściągnąć mi lataczy. I mam jeszcze jeden tajny plan w zanadrzu: tzn. rozpy są tajnę więc nie powiem mu że noble to biegacz. Na początku pójdę nim 10" a potem jak już w zasięg to nagle 18" ;] ale sie ździwi jak dobrze pójdzie ;] Ogólnie rrozpa ma chyba 11 pkt. więcej niż powinna więc ew. cuś utnę ;]
I co wy na to???
Obetnij na 1 magu warda + konia i już masz pkt na 6 waya. Poza tym rozpa spoko, chociaż szczerze powiedziawszy...
Wywalić magów dać 2gieg herosa, np. zwyklego noba z czyms tam, byleby był generałem, a za zaoszczędzone pkt dać kolejnych wildów + zwiekszyć warhawki do 4 + zwiększyć WW do 8
.
Ale generalnie da się grać...
Wywalić magów dać 2gieg herosa, np. zwyklego noba z czyms tam, byleby był generałem, a za zaoszczędzone pkt dać kolejnych wildów + zwiekszyć warhawki do 4 + zwiększyć WW do 8

Ale generalnie da się grać...
obaj magowie out
dajesz 2giego biegacza i gołą driadę(najtańszy heros mogący być generałem)
warhawki lecą (są zasłabe jak na staty krasiów) dodaj wildów i wiecej WW
(tak z 3) i za zaoszczędzone pkt możesz dać nawet gołą 5 wardancerów a co! można ich łatwo zlekceważyc a są wstanie nieźle namieszać
dajesz 2giego biegacza i gołą driadę(najtańszy heros mogący być generałem)
warhawki lecą (są zasłabe jak na staty krasiów) dodaj wildów i wiecej WW
(tak z 3) i za zaoszczędzone pkt możesz dać nawet gołą 5 wardancerów a co! można ich łatwo zlekceważyc a są wstanie nieźle namieszać
Nie gramy na proxy, a mam tylko 7 WR na razie, pozatym kumpel na bank się na nich przygotuje .. a ptaszków wogóle nie zna i daje stuwę że wszystkim zacznie do tego strzelać ze wszystkiego co ma i zyskam czas przez to ;] a magia WE jest właśnie bardzo dobra na armie strzelające (regenka, nie możliwość strzelania w ten oddział itp.) więc nie wywale obu magów. Zastanawiałem się tak nad wywaleniem maga z łuków i dania tam snajpera. Co wy na to? i przy okazji zaoszczędze pkt. snajper kosztuje 130 koło a mag 175 dołoże Waywa za to i Warbanner ;]
niee no bez przesady.... sniper na krasie to całkowicie odpada... na Krasie tylko fasty.... no i drzewiec żeby się podczołgał... dalej rzut kostkami... nic innego na nich nie ma... tylko stoją i czekają...
Klub Fantasy "FENIX" ('Stara Remiza', ul. Żabia 8, Włocławek)
Gry bitewne, RPG, karciane, planszowe.
Każdy poniedziałek od 15.oo do 19.oo. ZAPRASZAMY


http://klubfenix.vip.interia.pl
Gry bitewne, RPG, karciane, planszowe.
Każdy poniedziałek od 15.oo do 19.oo. ZAPRASZAMY




http://klubfenix.vip.interia.pl
regeneracja przeciwko płonącemu bolcowi?taaak....powodzeniaDzidzia pisze:Nie gramy na proxy, a mam tylko 7 WR na razie, pozatym kumpel na bank się na nich przygotuje .. a ptaszków wogóle nie zna i daje stuwę że wszystkim zacznie do tego strzelać ze wszystkiego co ma i zyskam czas przez to ;] a magia WE jest właśnie bardzo dobra na armie strzelające (regenka, nie możliwość strzelania w ten oddział itp.) więc nie wywale obu magów. Zastanawiałem się tak nad wywaleniem maga z łuków i dania tam snajpera. Co wy na to? i przy okazji zaoszczędze pkt. snajper kosztuje 130 koło a mag 175 dołoże Waywa za to i Warbanner ;]

twoich 2 magów ma łącznie 6 kostek i treesinging a on ma 4 kostki rozproszenia...wejdą może 2 czary jezeli będziesz miał dobre rzuty
No to poproszę, żeby mnie zjechać, ale chciałem zobaczyć czy da się coś złożyć bez drzew w armii, wyszło mi takie coś. Jak ktoś tu pisał wcześniej, na VC będzie bardzo ciężko, ale tak chciałem spróbować...
Eternal Guard Highborn @ 255 Pts
General; Eternal Guard; Longbow
Blight of Terrors [50]
Amaranthine Brooch [35]
Gwytherc's Horn [15]
Noble @ 181 Pts
Spear; Longbow; Light Armour; Shield
Hail of Doom Arrow [30]
Helm of the Hunt [20]
Great Eagle @ [50] Pts
Wardancer Noble @ 155 Pts
Wardancer; Wardancer Weapons
Horn of the Asrai [25]
Pageant of Skrikes [25]
Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
10 Glade Guard @ 120 Pts
Longbow
10 Glade Guard @ 120 Pts
Longbow
5 Glade Riders @ 120 Pts
Spear; Longbow
5 Glade Riders @ 120 Pts
Spear; Longbow
20 Eternal Guard @ 295 Pts
Standard; Musician; Guardian
War Banner [25]
3 Warhawk Riders @ 140 Pts
Spear; Longbow; Wind Rider
3 Warhawk Riders @ 140 Pts
Spear; Longbow; Wind Rider
9 Wardancers @ 183 Pts
Wardancer Weapons; Musician; Bladesinger @ [14] Pts
Wardancer Weapons
8 Waywatchers @ 192 Pts
2ndWeapon; Longbow
1 Great Eagle @ 50 Pts
Casting Pool: 4
Dispel Pool: 3
Models in Army: 79
Total Army Cost: 2246
Eternal Guard Highborn @ 255 Pts
General; Eternal Guard; Longbow
Blight of Terrors [50]
Amaranthine Brooch [35]
Gwytherc's Horn [15]
Noble @ 181 Pts
Spear; Longbow; Light Armour; Shield
Hail of Doom Arrow [30]
Helm of the Hunt [20]
Great Eagle @ [50] Pts
Wardancer Noble @ 155 Pts
Wardancer; Wardancer Weapons
Horn of the Asrai [25]
Pageant of Skrikes [25]
Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
10 Glade Guard @ 120 Pts
Longbow
10 Glade Guard @ 120 Pts
Longbow
5 Glade Riders @ 120 Pts
Spear; Longbow
5 Glade Riders @ 120 Pts
Spear; Longbow
20 Eternal Guard @ 295 Pts
Standard; Musician; Guardian
War Banner [25]
3 Warhawk Riders @ 140 Pts
Spear; Longbow; Wind Rider
3 Warhawk Riders @ 140 Pts
Spear; Longbow; Wind Rider
9 Wardancers @ 183 Pts
Wardancer Weapons; Musician; Bladesinger @ [14] Pts
Wardancer Weapons
8 Waywatchers @ 192 Pts
2ndWeapon; Longbow
1 Great Eagle @ 50 Pts
Casting Pool: 4
Dispel Pool: 3
Models in Army: 79
Total Army Cost: 2246
Hmm... Jeśli chcesz zachować koncepcje armii to wywal 1 war dancerów, wstaw wildow zamiast nich, potem wyrzuć orła, obetnij WD i wstaw jak da rade jakoś 2gich WW.
Ogólnie spoko, ale nie masz czegoś co mogłoby na prawdę mocno przypier....ć. 


i na miłośc boska sciagnał 2lev magi z caddiego ...
xYz
jestem bezstronny ale słabo widzę tą armię... to jest na takiej samej zasadzie jakbyś armię VC robił bez wampirów... dla mnie to jest bez sensu... jak spadną ci dancerzy to jedynie co masz do wygrania cr to eternale którzy tez za mocni nie są...a wróg ma całą armie ^^ xD
Rozumiem przeciw innym armiom... ale nie przed VC..
Takie moje zdanie... a jak chcesz nią grać to nią zagraj ....
Rozumiem przeciw innym armiom... ale nie przed VC..
Takie moje zdanie... a jak chcesz nią grać to nią zagraj ....
Klub Fantasy "FENIX" ('Stara Remiza', ul. Żabia 8, Włocławek)
Gry bitewne, RPG, karciane, planszowe.
Każdy poniedziałek od 15.oo do 19.oo. ZAPRASZAMY


http://klubfenix.vip.interia.pl
Gry bitewne, RPG, karciane, planszowe.
Każdy poniedziałek od 15.oo do 19.oo. ZAPRASZAMY




http://klubfenix.vip.interia.pl
To nie chodzi jakby o VC, tak rzuciłem o tym, bo ostatnie posty sporo o tym przeciwniku mówiły.
Chodziło o armię bez drzew, która potrafi przeciwnika i zaskoczyć i pokonać.
Może 2 mag rzeczywiście by się przydał. Myślałem też, by zamienić tak herosów, bym duży mag był z lorem bestii, wtedy zostaje mag + nobel z orzełkiem i właśnie, albo wardencer noble albo EternalGuard.
No i chyba jednych GladeRiders wywalić i dać 10 GladeGuradów. I tak mam sporo do oskrzydlania, a chyba 10GG lepiej wyjdzie.
ZMIENIŁEM i wyszło coś takiego:
Spellweaver @ 350 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 4; Longbow
Wand of Wych Elm [55]
Dispel Scroll [25]
Elynett's Brooch [20]
Noble @ 181 Pts
Spear; Longbow; Light Armour; Shield
Hail of Doom Arrow [30]
Helm of the Hunt [20]
Great Eagle
Wardancer Noble @ 155 Pts
General; Wardancer; Wardancer Weapons
Horn of the Asrai [25]
Lamentation of Despairs [25]
Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Divination Orb [25]
Dispel Scroll [25]
12 Glade Guard @ 150 Pts
Longbow; Musician
12 Glade Guard @ 150 Pts
Longbow; Musician
5 Glade Riders @ 129 Pts
Spear; Longbow; Musician
20 Eternal Guard @ 295 Pts
Standard; Musician; Guardian
War Banner [25]
3 Warhawk Riders @ 140 Pts
Spear; Longbow; Wind Rider
3 Warhawk Riders @ 140 Pts
Spear; Longbow; Wind Rider
9 Wardancers @ 183 Pts
Wardancer Weapons; Musician; Bladesinger
6 Waywatchers @ 152 Pts
2ndWeapon; Longbow; Shadow Sentinel
Great Eagle @ 50 Pts
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 5
Models in Army: 76
Total Army Cost: 2250
Chodziło o armię bez drzew, która potrafi przeciwnika i zaskoczyć i pokonać.
Może 2 mag rzeczywiście by się przydał. Myślałem też, by zamienić tak herosów, bym duży mag był z lorem bestii, wtedy zostaje mag + nobel z orzełkiem i właśnie, albo wardencer noble albo EternalGuard.
No i chyba jednych GladeRiders wywalić i dać 10 GladeGuradów. I tak mam sporo do oskrzydlania, a chyba 10GG lepiej wyjdzie.
ZMIENIŁEM i wyszło coś takiego:
Spellweaver @ 350 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 4; Longbow
Wand of Wych Elm [55]
Dispel Scroll [25]
Elynett's Brooch [20]
Noble @ 181 Pts
Spear; Longbow; Light Armour; Shield
Hail of Doom Arrow [30]
Helm of the Hunt [20]
Great Eagle
Wardancer Noble @ 155 Pts
General; Wardancer; Wardancer Weapons
Horn of the Asrai [25]
Lamentation of Despairs [25]
Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Divination Orb [25]
Dispel Scroll [25]
12 Glade Guard @ 150 Pts
Longbow; Musician
12 Glade Guard @ 150 Pts
Longbow; Musician
5 Glade Riders @ 129 Pts
Spear; Longbow; Musician
20 Eternal Guard @ 295 Pts
Standard; Musician; Guardian
War Banner [25]
3 Warhawk Riders @ 140 Pts
Spear; Longbow; Wind Rider
3 Warhawk Riders @ 140 Pts
Spear; Longbow; Wind Rider
9 Wardancers @ 183 Pts
Wardancer Weapons; Musician; Bladesinger
6 Waywatchers @ 152 Pts
2ndWeapon; Longbow; Shadow Sentinel
Great Eagle @ 50 Pts
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 5
Models in Army: 76
Total Army Cost: 2250