Jak ugryźć tę padlinę

Orcs and Goblins

Moderator: Kołata

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Kubunio
Wałkarz
Posty: 86
Lokalizacja: Warszawa/Piaseczno

Jak ugryźć tę padlinę

Post autor: Kubunio »

Jakie macie pomysły na nowe VC? Co prawda to bardzo świeży temat (o ile można tak powiedzieć o zdechlakach), ale informacje o 7 ed. śmierdzielach + I playtesty wyglądają fatalnie (dla ich przeciwników, ofkoz).
A tak poza tym, jak tak dalej pójdzie, to trzeba będzie sobie chyba wybrać inną zabawę, bo GW robi co może, żeby zobrzydzić WFB.

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14648
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Ja tam osobiscie nie widze problemow - tak dlugo jak masz antymagie, maszyny i fasty do spowalniania scierwa, to mysle ze nie powinno byc problemu. Trzeba jednak przestawic sie z mysleniem w nowych armiach na antymagie - coraz czesciej widze, ze to jedyny skuteczny sposob walki obecnie.

Awatar użytkownika
Zox
Chuck Norris
Posty: 384
Lokalizacja: Kult / Warszawa Ursus

Post autor: Zox »

Magie najlepiej magią zwalczać :)
<truepunk> powinni robic dwa niezalezne turnieje, dla pijacych i dla niepijacych
<truepunk> sorry, ale jak ja mam wygrac z zawodnikiem ktory cala noc spal i ani piwa nie wypil, jak ja ledwo stoje?
Obrazek

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

Zox pisze:Magie najlepiej magią zwalczać :)
IMO nie
jezeli to ma byc glowny atut to w doope-miscast bolesny,slabsze rzuty...lub po prostu 100% pat stawia zielonych w gorszej pozycji wyjsciowej

Janiszek
Masakrator
Posty: 2032

Post autor: Janiszek »

Jedno co się nie zmieni w VC to chyba to , ze dalej to będzie ofens . A więc możecie (gracze o&g) to wykorzystać . Machiny , magia żeby nie wskrzeszali tych zasranych szkieletów . A fasty też się przydadzą żeby wlekły się zdechlaki . Macie to wszystko w swojej armii wiec nie widzę jakiegoś wielkiego problemu . A zresztą czy wy myślicie , ze VC będą grali sami dobrzy gracze ? Ja nie . Ja myślę , że większość graczy VC , to będą dzieci które napaliły się na nową armię . A potem (jak to chyba Shino powiedział ) ich armię znajdą sie na allegro.pl :D Takie moje zdanie

Koszu
Chuck Norris
Posty: 592
Lokalizacja: Wrocław, SB

Post autor: Koszu »

O&G będą miały z wampirami dużo łatwiejszą przeprawę niż większość innych armii.
jest dobra antymagia, dużo strzelania, mocna magia, i klocki które w combacie poprzepychają szkielety i zombiaki. w czym problem wobec tego? :wink:

Awatar użytkownika
Temple Guard
Falubaz
Posty: 1225
Lokalizacja: Warszawa Bemowo

Post autor: Temple Guard »

Paffeu pisze:w czym problem wobec tego? :wink:
W słabej liderce O&G (chyba tylko squigi i savage są odporni na psychologię, poprawcie mnie, jeśli się mylę) i sianiu strachu przez całą armię VC? W wagonie BK z wypasionym bohaterem, WS7, regeneracją/wardem 4+ od strzelania lub klocu GG złożonym w tym stylu? ;)
Gwardia umiera, ale się nie poddaje

www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!

Awatar użytkownika
Reaper
Chuck Norris
Posty: 413
Lokalizacja: Bytom-Vendetta

Post autor: Reaper »

na wagon bk z wypasionym bohaterem wychodzi duzy klocek NG z siatkami 3 fanolami i naszym bohaterem (black orc ws 7-8) po za tym po drodze dostaje 2-3 serie z chuck i doom diverow to jest zdecydowanie wystarczalen ze oslabic go mocno :P po za tym magia jeszcze

Awatar użytkownika
Nerull
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 161
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Nerull »

lubię armie które na mnie jadą, nie lubię biegania pod pluton egzekucyjny
Obrazek

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

Reaper pisze:na wagon bk z wypasionym bohaterem wychodzi duzy klocek NG z siatkami 3 fanolami i naszym bohaterem (black orc ws 7-8) po za tym po drodze dostaje 2-3 serie z chuck i doom diverow to jest zdecydowanie wystarczalen ze oslabic go mocno :P po za tym magia jeszcze
tia
oczywiscie przeciwnik nie ma antymagii?
z tymi seriami jest naprawde lipnie-chyba ze masz serie wzgorz po swojej stronie

owszem mozna przyciac taki oddzial...ktory teraz moze sie odnawiac

wiec powiedzialbym ze pat

Awatar użytkownika
Temple Guard
Falubaz
Posty: 1225
Lokalizacja: Warszawa Bemowo

Post autor: Temple Guard »

Pocieszać się można tym, że każda armia będzie miała z takimi rzeźnikami kłopoty, niektóre znacznie większe, niż O&G.
Gwardia umiera, ale się nie poddaje

www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!

Awatar użytkownika
Reaper
Chuck Norris
Posty: 413
Lokalizacja: Bytom-Vendetta

Post autor: Reaper »

@quas: oni sie teraz odnawiaja o.O ? na jakiej zasadzie ? mozesz mi opisac bo nie znam za bardzo Vc nowych

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9573
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

Grałem 4 razy z nowymi VC (z blessem). Wynik 2:2.
Generalnie komu lepiej szły rzuty, ten wygrywał ;)
Także nie ma się AŻ tak co bać nowych VC. Są gorsi przeciwnicy ;)

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

kumpel grajacy najbardziej ofensywna wersja bestii jaka widzialem podsumowal VC: "w zasadzie u nich sie nic nie zmienilo,trzeba walczyc z 1 oddzialem,wjechac w niego na tyle mocno zeby przebic sie z drugiej strony"

Awatar użytkownika
Kubunio
Wałkarz
Posty: 86
Lokalizacja: Warszawa/Piaseczno

Post autor: Kubunio »

Reaper pisze:@quas: oni sie teraz odnawiaja o.O ? na jakiej zasadzie ? mozesz mi opisac bo nie znam za bardzo Vc nowych
z tego co wiem, mogą być podnoszeni jak zwykłe szkielety

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14648
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Nonsens, 1 bk na czar - to jednak spora roznica. Ale ogolnie rzecz biorac - prosze. Przy obecnej antymagii orkowej nie powinno to sprawiac najmniejszych problemow. Zwyczajnie nie maja szans do nas dojechac, jesli sie im ladnie poobcina marsze i nie bedzie sie przejmowalo na poczatek za bardzo smietnikiem, tylko od razu main units na tapete. Zreszta nie mam zbyt duzo doswiadczenia. Gralem dopiero z nimi 2 razy,. jak sie naucze to zdam obszerniejszy raport.

Awatar użytkownika
Kubunio
Wałkarz
Posty: 86
Lokalizacja: Warszawa/Piaseczno

Post autor: Kubunio »

właśnie o to mi chodziło - 1:1 jak ze szkielami chyba nawet w GW by nie wymyślili.

Awatar użytkownika
sharkoon
Mudżahedin
Posty: 226
Lokalizacja: Biała Podlaska->Moria

Post autor: sharkoon »

A co najlepiej działa na varghulfa?

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

jak widzisz vargwolfa to powinienes sie cieszyc-mogly byc wrighty...dla zielonych ta jednostka to totalna katastrofa

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14648
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Na Varga spoko dzialaja maszynki i piechota. Latwo go mozna tez wymanewrowac na jakies zadupie, bo ma hate i musi gonic. Ja osobiscie usuwam go czasem jeszcze trollami.

A wrighty - porazka. To jest naprawde straszny hardkor. Ciesze sie, ze mam walczacego generala, ale sam i tak nie wbije wiecej niz 2-3 ran, a potem to juz jest padaka jak diabli.

ODPOWIEDZ