Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)
Moderator: Gremlin
- Jacek_Azael
- Masakrator
- Posty: 2058
- Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk
- Jacek_Azael
- Masakrator
- Posty: 2058
- Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk
Prawda jak najbardziej, ale ja i tak wystawiam 10. Jestem niereformowalny i nic na to nie poradzę, jeszcze z RPG zostało mi wyobrażenie elfa, Waye idealnie pasują.
No, święta racja. Ja więcej niż 7 nie wystawiam raczej. Ew. 8, ale to w skrajnych przypadkachDydu pisze:Way max 7 (najlepiej), wiekszy unit trudno schowac. Hawki 4 sa najbardziej optymalneArantir pisze:Ile na 2250 pkt. oplaca sie wystawic waywatchersów i ile warhawków?
Co do Twojej niereformowalności... Mówi się trudno, to ty będziesz miał problemy z schowaniem WW, nie my.
Pozdro
-
- Pseudoklimaciarz
- Posty: 20
Pograłem sobie dziś HE na 1000pkt w skłądzie 16 fenixów ileśtam swordmasterów (bodajże do każdego z nich dodano maga 2 i 3 poz. A na 2 poziomowej górce był bolec i 10 łuków. I tak sobie pomyślałem, żeby wystawić w przyszłości taką rozpiskę przeciw nim:
Unnamed1000 Pts - Wood Elves Army
10 Glade Guard @ 126 Pts
Longbow; Musician
10 Glade Guard @ 126 Pts
Longbow; Musician
6 Wild Riders @ 243 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician
War Banner [25]
1 Wild Hunter @ [18] Pts
7 Elf Steed @ [0] Pts
7 Waywatchers @ 168 Pts
2ndWeapon; Longbow
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
1 Spellsinger @ 140 Pts
General; Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Casting Pool: 3
Dispel Pool: 3
Models in Army: 51
Total Army Cost: 995
Nie widzę tu biegacza bo wd. mnie za duża loteria z nim jest. A Wildzi moim zdaniem zrobią dużo więcej zamieszania umiejętnie prowadzeni od pojedyńczego Biegacza.
Unnamed1000 Pts - Wood Elves Army
10 Glade Guard @ 126 Pts
Longbow; Musician
10 Glade Guard @ 126 Pts
Longbow; Musician
6 Wild Riders @ 243 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician
War Banner [25]
1 Wild Hunter @ [18] Pts
7 Elf Steed @ [0] Pts
7 Waywatchers @ 168 Pts
2ndWeapon; Longbow
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
1 Spellsinger @ 140 Pts
General; Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Casting Pool: 3
Dispel Pool: 3
Models in Army: 51
Total Army Cost: 995
Nie widzę tu biegacza bo wd. mnie za duża loteria z nim jest. A Wildzi moim zdaniem zrobią dużo więcej zamieszania umiejętnie prowadzeni od pojedyńczego Biegacza.
Ładnie to wyłożyłeś Ale ja się nie zgadzam, to tylko na papierze tak wygląda, tymczasem w praktyce Drzewo się nie sprawdza. Ja np. grając magicznymi HE próbowałbym z Pitką - ryzyk fizyk, ale jak wejdzie... A pociski z S6 równie dobrze mogą Treemana zwarzywic w pierwszej próbie. Terror - mimo wszystko na dziewiątce na masowe oblania nie ma co liczyc, szyszki tak, ale jak szyszkujemy to i jesteśmy w zasięgu szarży. I nie mów mi, że SM nie zedrą z Drzewa kory w jedną turę. Statystycznie na luzie. A ja nie lubię podkładac się statystycePiotras pisze:IMO drzewiec może zgarnąć nawet jakiś pocisk z S6 (ranienie na 4+) i np. dostać 1 rankę, drzewiec może zterroryzować (tak tak, oddziały z 9-10 LD lubią uciekać, uwierzcie mi ), i zacznijmy od tego, że jak drzewcem w coś się wbijesz, np. white lions'ów to oni Ci wypłacą te pare ataków, ale jak ty im oddasz to się nie pozbierają... Tak samo DP płyną jak złoto od szyszkowania ;]
Dlaczego się nie zgadzasz? Co tam jest nie do wystrzelania? Wszystko niemalże co ważne, schodzi od GG A CC - ogólnie też wolę bic Dancerami niż strzelac Glejdami, ale z HE nie mamy czego w CC szukacPiotras pisze:@ Mróva - wystrzelać HE? Nie, nie zgadzam się z tym. Poza tym, ja zawsze byłem i będę zwolennikiem CC. ^^ (czemu ja nie gram orkami? )
Leśny Człowieku - rozpiska bardzo fajna, powinna grac. Masz rację, biegacz z Hodą, a bez ochrony jest gościem typu "strzel i giń", Wildzi stanowią większe zagrożenie, ale niestety - w co nie wjadą, to oberwą, nawet łucznicy coś zdejmą, a Hoda to po prostu kluczowy przedmiot na takie punkty w WE, a przeciw tej armii to już w ogóle!
-
- Pseudoklimaciarz
- Posty: 20
Dzięki za odp Mróva tudzież za wyjaśnienie BsB.
@ Mysza
Ja na razi składam armię 1000pts. A na 1000 HE wystawiają zwykle 10 łuczników i 1 bolca, więc moi waye biorą się za bolca, a 2x10 łuków biją łuczników. W ten sposób (przy udanych rzutach) wróg nie ma ostrzału w przeciągu 2 tur. Chociaż najbardziej się martwię o 2 magów 2 i 3 poziomu, którzy sporo mogą namieszać. I tak sobie myślę, że nimi by się zajął biegacz z HoDA i Snajperką. Co na ten temat myślicie?
Myślę tu konkretnie o magach schowanych w regimencie np. Fenixów, czy Swordów. W innym przypadku wolę mu dać HoHa.
@ Mysza
Ja na razi składam armię 1000pts. A na 1000 HE wystawiają zwykle 10 łuczników i 1 bolca, więc moi waye biorą się za bolca, a 2x10 łuków biją łuczników. W ten sposób (przy udanych rzutach) wróg nie ma ostrzału w przeciągu 2 tur. Chociaż najbardziej się martwię o 2 magów 2 i 3 poziomu, którzy sporo mogą namieszać. I tak sobie myślę, że nimi by się zajął biegacz z HoDA i Snajperką. Co na ten temat myślicie?
Myślę tu konkretnie o magach schowanych w regimencie np. Fenixów, czy Swordów. W innym przypadku wolę mu dać HoHa.
Ok, to od początku:
Jak drzewo się nie sprawdza... No kurde...* Drzewo na HE to jest najlepsza rzecz jaka może być... Ehh, nie ogarniam was. A np. DP zredukowani chociaż o 1-2 z 5tki nie mają co szukać vs. drzewo, co z tego, że zaszarżują... Panie, idź pan w las, jakby to Piotr powiedział.
Co do rozpiski Leśnego człowieka, jest OK, ja bym poszukał pkt i tak:
2x muzycy - 12 pkt, 26 z wildą + war banner 25, champion, w sumie 91, zostaje Ci 5 z puli, o patrz! Masz pkt na kolejne driady, a wildzi w 6 i tak mają kopa...
Pozdro ;]
* zmienione, żeby nie drażniło Bless'a
Jak drzewo się nie sprawdza... No kurde...* Drzewo na HE to jest najlepsza rzecz jaka może być... Ehh, nie ogarniam was. A np. DP zredukowani chociaż o 1-2 z 5tki nie mają co szukać vs. drzewo, co z tego, że zaszarżują... Panie, idź pan w las, jakby to Piotr powiedział.
Co do rozpiski Leśnego człowieka, jest OK, ja bym poszukał pkt i tak:
2x muzycy - 12 pkt, 26 z wildą + war banner 25, champion, w sumie 91, zostaje Ci 5 z puli, o patrz! Masz pkt na kolejne driady, a wildzi w 6 i tak mają kopa...
Pozdro ;]
* zmienione, żeby nie drażniło Bless'a
Ostatnio zmieniony 6 cze 2008, o 13:38 przez Piotras, łącznie zmieniany 1 raz.
zacząłbym od statystyki:Piotras pisze:
Ja jestem wyluzowany, tylko nie wiem jak już im to tłumaczyć...
do drzewa dostawi się 4, czyli 8 ataków, trafia powiedzmy 6, przebija 2 z czego 1 jest saveowany lub wardowany - drzewo powinno zabijać 1-2 na rundę walki, czyli po 4 rundach, zostaje z 10 SM 4 czyli łamią się strachem.[/quote]I nie mów mi, że SM nie zedrą z Drzewa kory w jedną turę. Statystycznie na luzie.
1-2 ?
Trafiasz na 4+, zdejmujesz na 2+, praktycznie wchodzą 3 ataki, zabijasz 3. Nie 1-2. Grałem z HE nie raz i jeśli to się tyczy drzewa, to tak jest.
Statystyka nie kłamie, a jeśli chodzi o drzewca to normalnie się sprawdza jeszcze lepiej.
@ Grzech76 dzięki za pomoc.
Trafiasz na 4+, zdejmujesz na 2+, praktycznie wchodzą 3 ataki, zabijasz 3. Nie 1-2. Grałem z HE nie raz i jeśli to się tyczy drzewa, to tak jest.
Statystyka nie kłamie, a jeśli chodzi o drzewca to normalnie się sprawdza jeszcze lepiej.
@ Grzech76 dzięki za pomoc.
trafiasz 2,5 raza na turę, czyli 10 na 4 rundy, z czego przebijasz na 2+ co powinno dać wynik o jakim mówisz, ale to nigdy tak nie działaPiotras pisze:1-2 ?
Trafiasz na 4+, zdejmujesz na 2+, praktycznie wchodzą 3 ataki, zabijasz 3. Nie 1-2. Grałem z HE nie raz i jeśli to się tyczy drzewa, to tak jest.
Statystyka nie kłamie, a jeśli chodzi o drzewca to normalnie się sprawdza jeszcze lepiej.
@ Grzech76 dzięki za pomoc.
Mi działa. Nawet powiem, że przebijanie lepiej. No, ale wiadomo, statystyka to tylko na papierze, heh.grzech76 pisze:trafiasz 2,5 raza na turę, czyli 10 na 4 rundy, z czego przebijasz na 2+ co powinno dać wynik o jakim mówisz, ale to nigdy tak nie działaPiotras pisze:1-2 ?
Trafiasz na 4+, zdejmujesz na 2+, praktycznie wchodzą 3 ataki, zabijasz 3. Nie 1-2. Grałem z HE nie raz i jeśli to się tyczy drzewa, to tak jest.
Statystyka nie kłamie, a jeśli chodzi o drzewca to normalnie się sprawdza jeszcze lepiej.
@ Grzech76 dzięki za pomoc.
Po kolei: Leśny - przeciwnik nie może miec maga 3 poziomu Na pewno ma dwóch drugiego, będą siedziec w jakichś oddziałach, ale ty masz na tyle mocne strzelanie, że przy zmasowanym ostrzale po dwóch turach magowie nie mają się gdzie podziac. Do tej pory co gorsze czary dispelujesz, a np. małe pociski w Driady puszczasz.
Niestety Hoda i snajperka nie mieszczą się jednocześnie na biegaczu. Z tych dwóch wolę Hodę - pewniejszy przedmiocik. Osobiście np. odpaliłem Hodę w 10 SM z magiem, został sam mag Hoda jest megafajna na oddziały z magiem w środku.
Faktycznie wchodza kolejne driadki - korzyśc!
Piotras - ogólnie z tym Drzewem na HE masz rację, ale nie na takim formacie! Ja jakoś przy dwóch magach, bolcu, jakichś łukach i SM po prostu nie widzę DP w rozpisce HE Nie mieszczą się, poza tym są małomocni na 1000. Jedynym celem potencjalnym Drzewka są Swordzi, a Swordzi...
Pytanko zasadnicze - ile mają siły z dwurakami, hę?
Poza tym, jak już sie upierasz przy tym Drzewku, to zobacz ile potencjału traci ta rozpiska. A i tak Tree albo wciągną czary, albo bolczyk
Idź pan w las:P
Niestety Hoda i snajperka nie mieszczą się jednocześnie na biegaczu. Z tych dwóch wolę Hodę - pewniejszy przedmiocik. Osobiście np. odpaliłem Hodę w 10 SM z magiem, został sam mag Hoda jest megafajna na oddziały z magiem w środku.
Faktycznie wchodza kolejne driadki - korzyśc!
Piotras - ogólnie z tym Drzewem na HE masz rację, ale nie na takim formacie! Ja jakoś przy dwóch magach, bolcu, jakichś łukach i SM po prostu nie widzę DP w rozpisce HE Nie mieszczą się, poza tym są małomocni na 1000. Jedynym celem potencjalnym Drzewka są Swordzi, a Swordzi...
Pytanko zasadnicze - ile mają siły z dwurakami, hę?
Poza tym, jak już sie upierasz przy tym Drzewku, to zobacz ile potencjału traci ta rozpiska. A i tak Tree albo wciągną czary, albo bolczyk
Idź pan w las:P
S6, racja, ale masz warda. Co do magii i ostrzału. Panie, mogą w niego pruć 3 tury, ale wtedy dochodzisz resztą armii i masakrujesz... Jeszcze jakieś pytania?Mróva pisze:Pytanko zasadnicze - ile mają siły z dwurakami, hę?
P.S. Tak, należę do fan-klubu drzewca i będę się upierał dalej. Poza tym, każdy gra jak lubi... ^^
Drzewo jest dobre na HE. Ale ja sie osobiscie zwykle boje nim wychodzic z tego lasu z uwagi na bolce ktore w jednej rundzie przy dobrych rzutach (mowa o 2 bolcach) moga drzewu nie zrobic nic albo je skutecznie sciac. Ja z natury rzeczy jestem pesymista i skilla w rzutach nie mam wiec zakladam ze tak by sie pewnie stalo. Dlatego drzewo zwykle wypelza z lasu lub tez zaprzestaje innej formy krycia sie przed ostrzalem i przechodzi do czynnej ofensywy dopiero w 3-4 rundzie. Domyslam sie ze jest to blad ale...
@Lesny Czlowiek
HE na ktore zwykle gram troche wiecej tych lucznikowi i bolcow sa w stanie wystawic zwykle gg sa pierwszym oddzialem w ktore to to strzela bo reszte chowam skrupulatnie przed ostrzalem;-) i zwykle szybko idzie do piachu. ot ostania dla przykladu bitwa na 1350 strzal z dwoch bolcow po dwoch odzialach gg w obu schodzi po 3 nie zdaja paniki...
@Lesny Czlowiek
HE na ktore zwykle gram troche wiecej tych lucznikowi i bolcow sa w stanie wystawic zwykle gg sa pierwszym oddzialem w ktore to to strzela bo reszte chowam skrupulatnie przed ostrzalem;-) i zwykle szybko idzie do piachu. ot ostania dla przykladu bitwa na 1350 strzal z dwoch bolcow po dwoch odzialach gg w obu schodzi po 3 nie zdaja paniki...