na przyjemny turniej w Knurowie postanowiłem wystawić taką oto przyjemną rozpiskę wood elfów:
Unnamed2250 Pts - Wood Elves Army
1 Highborn @ 568 Pts
General; Longbow; Shield
Sword of Might [20]
Oaken Armour [50]
Stone of the Crystal Mere [30]
1 Green Dragon @ [320] Pts
1 Noble @ 130 Pts
Battle Standard
Asyendi's Bane [10]
Hail of Doom Arrow [30]
1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
10 Glade Guard @ 126 Pts
Longbow; Musician
10 Glade Guard @ 126 Pts
Longbow; Musician
8 Wardancers @ 183 Pts
Musician
1 Bladesinger @ [14] Pts
6 Wild Riders @ 199 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician
War Banner [25]
3 Warhawk Riders @ 120 Pts
Spear; Longbow
1 Treeman @ 285 Pts
1 Great Eagle @ 50 Pts
Casting Pool: 4
Dispel Pool: 3
Models in Army: 68
Total Army Cost: 2250
Troche ten level na magu ni w kij ni w oko, ale z bazowej rozpiski musiałem zmniejszyć warhlaki z 4 na 3 i nie miałem za bardzo co z punktami zrobić.
Co o tym myślicie?
WE 2250
Nic nowego. Grałem niedawno z niemal identyczną rozpą, tylko zamiast warhawków byli 2 wildzi albo 3 regiment łuczników. Standardzik.
Za ten lvl z maga dopakuj może tancerzy. Mają tendencję do ginięcia z ostrzału (oczywiście o ile wylezą z lasu...).
Za ten lvl z maga dopakuj może tancerzy. Mają tendencję do ginięcia z ostrzału (oczywiście o ile wylezą z lasu...).
IMO:
1) wywal lvl na magiczce (35 pkt)
2) Wyrzuć muzyków z GG (12 pkt)
3) Wyrzuć 1 war dancera (17 pkt)
4) wywal orła (50 pkt)
5) wywal 1 wilda / war banner
i za to daj waywatcherów, ew. łuczników, ew. fast, bo masz za mało kawy.
Da się tym grać, ale można wycisnąć więcej z tej rozpy...
P.S. 3 warhawki słabo się sprawują.
1) wywal lvl na magiczce (35 pkt)
2) Wyrzuć muzyków z GG (12 pkt)
3) Wyrzuć 1 war dancera (17 pkt)
4) wywal orła (50 pkt)
5) wywal 1 wilda / war banner
i za to daj waywatcherów, ew. łuczników, ew. fast, bo masz za mało kawy.
Da się tym grać, ale można wycisnąć więcej z tej rozpy...
P.S. 3 warhawki słabo się sprawują.
#up w ogóle warhowki sie słabo sprawuja 10000x bardziej wole kolejna piatke wildów.
xYz
Czy zawsze trzeba grac na tym, co toretycznie lepiej się sprawdza? Akurat Wildzi sprawdzają się lepiej też w praktyce, ale Warhlaki mają sporo zastosowań, których Wildom brak, poza tym czasem naprawdę warto pograc "inaczej"
dzięki bardzo chłopaki za odzew, więc:
dzięki bardzo
w ogóle warhowki sie słabo sprawuja 10000x bardziej wole kolejna piatke wildów.
no właśnie czasami fajnie jest pograć inaczej, warhlaki mają swoje zastosowania których nie mają wildzi, następnym razem zagram tak że wyrzucę te warhawki i dodam wildów, dla mnie IMO wildzi to lekka jazda...która nie może robić flee i tyle. poza mocnym wypierdem w cc nie ma nic do zaoferowaniaCzy zawsze trzeba grac na tym, co toretycznie lepiej się sprawdza? Akurat Wildzi sprawdzają się lepiej też w praktyce, ale Warhlaki mają sporo zastosowań, których Wildom brak, poza tym czasem naprawdę warto pograc "inaczej"
nie chce wywalać orła, tak bardzo go lubię, że kupiłem sobie limitowanego i mam zamiar go wystawićIMO:
1) (...)5) wywal (...)i za to daj waywatcherów, ew. łuczników, ew. fast, bo masz za mało kawy.Da się tym grać, ale można wycisnąć więcej z tej rozpy..
wyszłoby 2 więcej tancerzy, całkiem niezły oddział by z nich był.. 11:) dobry pomysł->do przemyśleniaZa ten lvl z maga dopakuj może tancerzy. Mają tendencję do ginięcia z ostrzału (oczywiście o ile wylezą z lasu...).
dzięki bardzo
wywal lvl z maga i 1 muzyka z GG na to miejsce wstaw jeszcze jednego warhowka
Mi zdarza się wystawiac je czasami i sa calkiem ok ale po paru bitwach stwierdzilem ze 4 jest duzo lepsza od 3
(4 warhowki okolo 200zl malowanie 120 zl min przeciwnika gdy jego fanatycy wyskakuja w pierwszej rundzie przed cala jego armie BEZCENNE;))
Mi zdarza się wystawiac je czasami i sa calkiem ok ale po paru bitwach stwierdzilem ze 4 jest duzo lepsza od 3
(4 warhowki okolo 200zl malowanie 120 zl min przeciwnika gdy jego fanatycy wyskakuja w pierwszej rundzie przed cala jego armie BEZCENNE;))
Ja ich poprostu nie lubie, sa tacy "z pupy", Orła dużo bardziej lubie anizeli tych podniebnych surferów. Natomiast wildzi to moja ulubiona jednosta w grze, posiadajaca swój własny klimat jak dla mnei nieoceniony:PP. Poza tym ja znajduje wiele wiecej zastosowac dla WR aniżeli "zwykli fasci bez flee" . Ale tym masz swój styl gry, wiec to szanuje. Ty zatem uszanuj mój. Tak na marginesie po co ten temat, skoro wiesz co chcesz?Lukaszxx pisze:dzięki bardzo chłopaki za odzew, więc:w ogóle warhowki sie słabo sprawuja 10000x bardziej wole kolejna piatke wildów.no właśnie czasami fajnie jest pograć inaczej, warhlaki mają swoje zastosowania których nie mają wildzi, następnym razem zagram tak że wyrzucę te warhawki i dodam wildów, dla mnie IMO wildzi to lekka jazda...która nie może robić flee i tyle. poza mocnym wypierdem w cc nie ma nic do zaoferowaniaCzy zawsze trzeba grac na tym, co toretycznie lepiej się sprawdza? Akurat Wildzi sprawdzają się lepiej też w praktyce, ale Warhlaki mają sporo zastosowań, których Wildom brak, poza tym czasem naprawdę warto pograc "inaczej"
xYz
Ale ja szanuje twój styl gry,co więcej napisałem że następnym razem spróbuje tak zagrać żeby zmieścić drugi oddział wildów, tak jak napisałeś. W tej chwili, bardzo by mi to zmieniło koncepcje armii - tzn. 3 latające oddziały, ogólnie taka mobilna armia.Ja ich poprostu nie lubie, sa tacy "z pupy", Orła dużo bardziej lubie anizeli tych podniebnych surferów. Natomiast wildzi to moja ulubiona jednosta w grze, posiadajaca swój własny klimat jak dla mnei nieoceniony:PP. Poza tym ja znajduje wiele wiecej zastosowac dla WR aniżeli "zwykli fasci bez flee" . Ale tym masz swój styl gry, wiec to szanuje. Ty zatem uszanuj mój. Tak na marginesie po co ten temat, skoro wiesz co chcesz?
Jastrzębie odciążają smoka z ostrzału, w momencie kiedy zaczynają zagrażać maszynom wroga. Wydaje mi się że jeżeli mają one wylecieć kosztem wildów, to musi polecieć też smok, a to zupełnie zmienia koncepcję armii.
Mam dokładnie takie same zdanie na ten temat, ale niestety będę miał tylko 3 a nie chce proksować.Mi zdarza się wystawiac je czasami i sa calkiem ok ale po paru bitwach stwierdzilem ze 4 jest duzo lepsza od 3