WE 2250

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Lukaszxx
Chuck Norris
Posty: 522
Lokalizacja: szybki szpil

WE 2250

Post autor: Lukaszxx »

na przyjemny turniej w Knurowie postanowiłem wystawić taką oto przyjemną rozpiskę wood elfów:

Unnamed2250 Pts - Wood Elves Army

1 Highborn @ 568 Pts
General; Longbow; Shield
Sword of Might [20]
Oaken Armour [50]
Stone of the Crystal Mere [30]

1 Green Dragon @ [320] Pts

1 Noble @ 130 Pts
Battle Standard
Asyendi's Bane [10]
Hail of Doom Arrow [30]

1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts


10 Glade Guard @ 126 Pts
Longbow; Musician
10 Glade Guard @ 126 Pts
Longbow; Musician

8 Wardancers @ 183 Pts
Musician
1 Bladesinger @ [14] Pts


6 Wild Riders @ 199 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician
War Banner [25]

3 Warhawk Riders @ 120 Pts
Spear; Longbow

1 Treeman @ 285 Pts

1 Great Eagle @ 50 Pts

Casting Pool: 4

Dispel Pool: 3

Models in Army: 68


Total Army Cost: 2250

Troche ten level na magu ni w kij ni w oko, ale z bazowej rozpiski musiałem zmniejszyć warhlaki z 4 na 3 i nie miałem za bardzo co z punktami zrobić.
Co o tym myślicie?
Ostatnio zmieniony 5 cze 2008, o 10:56 przez Lukaszxx, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9572
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

Nic nowego. Grałem niedawno z niemal identyczną rozpą, tylko zamiast warhawków byli 2 wildzi albo 3 regiment łuczników. Standardzik.

Za ten lvl z maga dopakuj może tancerzy. Mają tendencję do ginięcia z ostrzału (oczywiście o ile wylezą z lasu...).

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

IMO:
1) wywal lvl na magiczce (35 pkt)
2) Wyrzuć muzyków z GG (12 pkt)
3) Wyrzuć 1 war dancera (17 pkt)
4) wywal orła (50 pkt)
5) wywal 1 wilda / war banner

i za to daj waywatcherów, ew. łuczników, ew. fast, bo masz za mało kawy.

Da się tym grać, ale można wycisnąć więcej z tej rozpy...

P.S. 3 warhawki słabo się sprawują.

Gremlin
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Szczawnica/Kraków
Kontakt:

Post autor: Gremlin »

#up w ogóle warhowki sie słabo sprawuja 10000x bardziej wole kolejna piatke wildów.
xYz

Awatar użytkownika
Mróva
Wałkarz
Posty: 50
Lokalizacja: Skądinąd... OsW - South of Wielkopolska

Post autor: Mróva »

Czy zawsze trzeba grac na tym, co toretycznie lepiej się sprawdza? Akurat Wildzi sprawdzają się lepiej też w praktyce, ale Warhlaki mają sporo zastosowań, których Wildom brak, poza tym czasem naprawdę warto pograc "inaczej" :)

Awatar użytkownika
Lukaszxx
Chuck Norris
Posty: 522
Lokalizacja: szybki szpil

Post autor: Lukaszxx »

dzięki bardzo chłopaki za odzew, więc:
w ogóle warhowki sie słabo sprawuja 10000x bardziej wole kolejna piatke wildów.
Czy zawsze trzeba grac na tym, co toretycznie lepiej się sprawdza? Akurat Wildzi sprawdzają się lepiej też w praktyce, ale Warhlaki mają sporo zastosowań, których Wildom brak, poza tym czasem naprawdę warto pograc "inaczej"
no właśnie czasami fajnie jest pograć inaczej, warhlaki mają swoje zastosowania których nie mają wildzi, następnym razem zagram tak że wyrzucę te warhawki i dodam wildów, dla mnie IMO wildzi to lekka jazda...która nie może robić flee i tyle. poza mocnym wypierdem w cc nie ma nic do zaoferowania
IMO:
1) (...)5) wywal (...)i za to daj waywatcherów, ew. łuczników, ew. fast, bo masz za mało kawy.Da się tym grać, ale można wycisnąć więcej z tej rozpy..
nie chce wywalać orła, tak bardzo go lubię, że kupiłem sobie limitowanego i mam zamiar go wystawić :wink:
Za ten lvl z maga dopakuj może tancerzy. Mają tendencję do ginięcia z ostrzału (oczywiście o ile wylezą z lasu...).
wyszłoby 2 więcej tancerzy, całkiem niezły oddział by z nich był.. 11:) dobry pomysł->do przemyślenia
dzięki bardzo

Awatar użytkownika
Dydu
Masakrator
Posty: 2288
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dydu »

wywal lvl z maga i 1 muzyka z GG na to miejsce wstaw jeszcze jednego warhowka

Mi zdarza się wystawiac je czasami i sa calkiem ok ale po paru bitwach stwierdzilem ze 4 jest duzo lepsza od 3

(4 warhowki okolo 200zl malowanie 120 zl min przeciwnika gdy jego fanatycy wyskakuja w pierwszej rundzie przed cala jego armie BEZCENNE;))

Marian
Chuck Norris
Posty: 488

Post autor: Marian »

chyba lepiej orzełka posyłać do wyciągania fanatyków , 4 jastrzębi kosztuje 160 punków a orzełek 50 , no i lepiej używać jastrzębi do wyciągania szamanów ;-)

Awatar użytkownika
Dydu
Masakrator
Posty: 2288
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dydu »

Ja akurat nie używam orzełka :wink:

Gremlin
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Szczawnica/Kraków
Kontakt:

Post autor: Gremlin »

Lukaszxx pisze:dzięki bardzo chłopaki za odzew, więc:
w ogóle warhowki sie słabo sprawuja 10000x bardziej wole kolejna piatke wildów.
Czy zawsze trzeba grac na tym, co toretycznie lepiej się sprawdza? Akurat Wildzi sprawdzają się lepiej też w praktyce, ale Warhlaki mają sporo zastosowań, których Wildom brak, poza tym czasem naprawdę warto pograc "inaczej"
no właśnie czasami fajnie jest pograć inaczej, warhlaki mają swoje zastosowania których nie mają wildzi, następnym razem zagram tak że wyrzucę te warhawki i dodam wildów, dla mnie IMO wildzi to lekka jazda...która nie może robić flee i tyle. poza mocnym wypierdem w cc nie ma nic do zaoferowania
Ja ich poprostu nie lubie, sa tacy "z pupy", Orła dużo bardziej lubie anizeli tych podniebnych surferów. Natomiast wildzi to moja ulubiona jednosta w grze, posiadajaca swój własny klimat jak dla mnei nieoceniony:PP. Poza tym ja znajduje wiele wiecej zastosowac dla WR aniżeli "zwykli fasci bez flee" . Ale tym masz swój styl gry, wiec to szanuje. Ty zatem uszanuj mój. Tak na marginesie po co ten temat, skoro wiesz co chcesz?
xYz

Awatar użytkownika
Lukaszxx
Chuck Norris
Posty: 522
Lokalizacja: szybki szpil

Post autor: Lukaszxx »

Ja ich poprostu nie lubie, sa tacy "z pupy", Orła dużo bardziej lubie anizeli tych podniebnych surferów. Natomiast wildzi to moja ulubiona jednosta w grze, posiadajaca swój własny klimat jak dla mnei nieoceniony:PP. Poza tym ja znajduje wiele wiecej zastosowac dla WR aniżeli "zwykli fasci bez flee" . Ale tym masz swój styl gry, wiec to szanuje. Ty zatem uszanuj mój. Tak na marginesie po co ten temat, skoro wiesz co chcesz?
Ale ja szanuje twój styl gry,co więcej napisałem że następnym razem spróbuje tak zagrać żeby zmieścić drugi oddział wildów, tak jak napisałeś. W tej chwili, bardzo by mi to zmieniło koncepcje armii - tzn. 3 latające oddziały, ogólnie taka mobilna armia.
Jastrzębie odciążają smoka z ostrzału, w momencie kiedy zaczynają zagrażać maszynom wroga. Wydaje mi się że jeżeli mają one wylecieć kosztem wildów, to musi polecieć też smok, a to zupełnie zmienia koncepcję armii.
Mi zdarza się wystawiac je czasami i sa calkiem ok ale po paru bitwach stwierdzilem ze 4 jest duzo lepsza od 3
Mam dokładnie takie same zdanie na ten temat, ale niestety będę miał tylko 3 a nie chce proksować.

ODPOWIEDZ