Skaven 2k:D
Skaven 2k:D
1 Grey Seer @ 485 Pts
General; Magic Level 4; Skaven Magic; Miscast Table
#4 Warpstone Tokens [0]
Dispel Scroll [25]
Warpstone Charm [25]
1 Screaming Bell @ [200] Pts
1 Warlock Engineer @ 110 Pts
Magic Level 1; Supercharged WP Accumulator; Upgraded Warp-Energy
Condenser; Warp Blades
#1 Warpstone Token [0]
Storm Daemon [25]
1 * Chieftain @ 105 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Shield
Skavenbrew [50]
24 Stormvermin @ 260 Pts
Halberd; Heavy Armour; Standard; Musician
Umbranner [35]
1 Fangleader @ [10] Pts
28 Clanrats @ 230 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Clawleader @ [10] Pts
1 Weapon Team @ [60] Pts
Ratling Gun
29 Clanrats @ 235 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Clawleader @ [10] Pts
1 Weapon Team @ [60] Pts
Ratling Gun
20 Clanrat Slaves @ 40 Pts
20 Clanrat Slaves @ 40 Pts
10 Night Runners @ 70 Pts
2ndWeapon
10 Night Runners @ 70 Pts
2ndWeapon
3 Poison Wind Globadiers @ 30 Pts
Poison Wind Globe
2 Poison Wind Globadiers @ 20 Pts
Poison Wind Globe
5 Gutter Runners Tunnelling Team @ 85 Pts
Tunnelling Team; 2ndWeapon; Poisoned Hand Weapons
3 Warplock Jezzail teams @ 60 Pts
Jezzail; Pavise
3 Warplock Jezzail teams @ 60 Pts
Jezzail; Pavise
1 Warp-lightning Warp Cannon @ 100 Pts
Warp Lightning Cannon Misfires
Casting Pool: 10
Dispel Pool: 5
Models in Army: 167
Total Army Cost: 2000
General; Magic Level 4; Skaven Magic; Miscast Table
#4 Warpstone Tokens [0]
Dispel Scroll [25]
Warpstone Charm [25]
1 Screaming Bell @ [200] Pts
1 Warlock Engineer @ 110 Pts
Magic Level 1; Supercharged WP Accumulator; Upgraded Warp-Energy
Condenser; Warp Blades
#1 Warpstone Token [0]
Storm Daemon [25]
1 * Chieftain @ 105 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Shield
Skavenbrew [50]
24 Stormvermin @ 260 Pts
Halberd; Heavy Armour; Standard; Musician
Umbranner [35]
1 Fangleader @ [10] Pts
28 Clanrats @ 230 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Clawleader @ [10] Pts
1 Weapon Team @ [60] Pts
Ratling Gun
29 Clanrats @ 235 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Clawleader @ [10] Pts
1 Weapon Team @ [60] Pts
Ratling Gun
20 Clanrat Slaves @ 40 Pts
20 Clanrat Slaves @ 40 Pts
10 Night Runners @ 70 Pts
2ndWeapon
10 Night Runners @ 70 Pts
2ndWeapon
3 Poison Wind Globadiers @ 30 Pts
Poison Wind Globe
2 Poison Wind Globadiers @ 20 Pts
Poison Wind Globe
5 Gutter Runners Tunnelling Team @ 85 Pts
Tunnelling Team; 2ndWeapon; Poisoned Hand Weapons
3 Warplock Jezzail teams @ 60 Pts
Jezzail; Pavise
3 Warplock Jezzail teams @ 60 Pts
Jezzail; Pavise
1 Warp-lightning Warp Cannon @ 100 Pts
Warp Lightning Cannon Misfires
Casting Pool: 10
Dispel Pool: 5
Models in Army: 167
Total Army Cost: 2000
1 Scroll? to nie jest rozpa na turniej? Brak jakiegokolwiek warda dla GSa więc możesz go łatwo ze strzelania stracić. Tylko 3 bohaterów? 6 jezzaili - też dużo nie zrobią?
Dorzuć elektryka, ratlingi już nie są takie mocne w 7ed i cieżko sie nimi gra, no chyba, że to rozpa na jakąś konkretna armię bez magii czy strzelania. Muzycy w slavach też sie przydają. Jak chcesz armię do walki to polecam wziąć monków + censery. Bo ta twoja ani do postrzelania ani do powalczenia.
A jak chcesz odmiany to wywalasz ratlingi i jezzaile, działo też, pakujesz w walczących bohaterów + jakiś lock ze scrollami i lecisz
Dorzuć elektryka, ratlingi już nie są takie mocne w 7ed i cieżko sie nimi gra, no chyba, że to rozpa na jakąś konkretna armię bez magii czy strzelania. Muzycy w slavach też sie przydają. Jak chcesz armię do walki to polecam wziąć monków + censery. Bo ta twoja ani do postrzelania ani do powalczenia.
A jak chcesz odmiany to wywalasz ratlingi i jezzaile, działo też, pakujesz w walczących bohaterów + jakiś lock ze scrollami i lecisz
NR można od biedy wykorzystać jako oddział oskrzydlający zakładając, że przeciwnik nie ma czym ich powystrzelać i nie jest dla nich za twardy. A co championów to się zgodzę.warkseer pisze:Daj 2x5 NR i zabierz im dodatkowe bronie. Sądzę, że championi w Clanratach też są raczej bezużyteczni...
Bzdury.warkseer pisze:(...)zabierz im dodatkowe bronie. Sądzę, że championi w Clanratach też są raczej bezużyteczni...
Nie słuchaj się.
Ale rozbic tych NR na piątki sie przyda, a za punkty warda na seera. I scroll wiecej tez sie przyda.
Jak w temacie, tylko dość jakościowo
Thanqoul, Screming bell [760] + boneripper
Enginer, sprzęt bez pistoletu, DS, SD [135]
chef, h. armor, Storm banner [149]
2x30 clan, cmg, rating [470]
2x20 slaves,muz [88]
2x2 globadiers [40]
5 gutter runners, sling [85]
2xwarp lightning cannon
Raczej nic nie zmieniam, ae ciekaw jestem waszych opini Rozpa raczej full towarzyska
Thanqoul, Screming bell [760] + boneripper
Enginer, sprzęt bez pistoletu, DS, SD [135]
chef, h. armor, Storm banner [149]
2x30 clan, cmg, rating [470]
2x20 slaves,muz [88]
2x2 globadiers [40]
5 gutter runners, sling [85]
2xwarp lightning cannon
Raczej nic nie zmieniam, ae ciekaw jestem waszych opini Rozpa raczej full towarzyska
Słuchaj . PO co ci 30 clanów ?? Nie lepiej 24 ?? Gdzie super klimaciarskie jezzaile . ? chief ? lepiej plague przynajmniej mocniejszy . Słuchaj , jak już grasz na dzwonie to wypadało go troszkę osłonic . Szybko ci go zjedzą . Takie moje zdanie .
Aha i seerem , i elektrykiem jednym wątpie abyś się przebił przez dispel wroga
Aha i seerem , i elektrykiem jednym wątpie abyś się przebił przez dispel wroga
To źle sądzisz . Jaki ci się wbije jakiś mega kloc w clany z elektrykiem i chempionem i będziesz miał challenge (dobrze napisałem ? )od wrogiego herosa to co zrobisz ?? Chcesz stracić maga który w twojej armii odgrywa rolę masakratora wrogich oddziałów ? Nie , więc przyjmiesz challenge chempionem I gościu się załamiewarkseer pisze:. Sądzę, że championi w Clanratach też są raczej bezużyteczni...
Za jednego championa (10pkt) mogę mieć np. 2 clanratów, 2 NR czy globadiera. Przy dwóch takich zamiankach mam jednego jazzaila więcej. Swoją drogą, to po co mam wchodzić czarownikiem w CC, a już nawet jak wejdę to zawsze mam możliwość odmówienia pojedynku. Pamiętaj, że bohater nie zawsze musi iść z przodu żeby przekazywać LD. W Eshinie wręcz nie widzę celowości puszczania czarownika w przednim rzędzie. Champion daje tylko jeden atak więcej, sądzę, że jest to bardzo drogi atak._SkaVen_ pisze:To źle sądzisz . Jaki ci się wbije jakiś mega kloc w clany z elektrykiem i chempionem i będziesz miał challenge (dobrze napisałem ? )od wrogiego herosa to co zrobisz ?? Chcesz stracić maga który w twojej armii odgrywa rolę masakratora wrogich oddziałów ? Nie , więc przyjmiesz challenge chempionem I gościu się załamiewarkseer pisze:. Sądzę, że championi w Clanratach też są raczej bezużyteczni...
30 clanratów w klocku wcale nie jest przesadą często tak też wystawiam, kiedy wiem, że przeciwnik może mieć dużo silnego strzelania, a mnie się znudził lub nie pasuje do koncepcji Stormbanner.
Tylko chieftain może być sztandarowym i nieść tego Stormbannera, więc wybór jest inny między rzeźnikiem a superowym sztandarem.
Co do Thanquola, to chyba go nie doczytałeś. Typek sam z siebie generuje 4 kości + 2 na start + 2 za elektryka + 2 za dzwonek, co daje w tym momencie 10, a jeszcze trzeba dodać w sumie 13 tokenów spaczenia, które mu raczej nie zaszkodzą (warpstone addiction), w sumie w jednej ekstremalnej turze możesz wygenerować 23 kości powera, jeśli to uważasz za małą ilość to nie wiem, ile wg. ciebie jest dużo.
Nie W moim wyobrażeniu muszą jak najdłużej trzymać 3 bonusowe ranki_SkaVen_ pisze:Słuchaj . PO co ci 30 clanów ?? Nie lepiej 24 ??
W trakcie trwania SB są bezurzyteczni... a mam nadzieje, że sztandar wytrzyma dłużej [/quote]Gdzie super klimaciarskie jezzaile . ?
chief ? lepiej plague przynajmniej mocniejszy .
Prist nie może mieć storm banera
Od tego mam storm bannerSłuchaj , jak już grasz na dzwonie to wypadało go troszkę osłonic . Szybko ci go zjedzą . Takie moje zdanie .
Jak wspomniał warkseer.... 10 kości + srednio 2 tokeny na ture :]Aha i seerem , i elektrykiem jednym wątpie abyś się przebił przez dispel wroga
Drogi atak mają championi slavów A tak pozatym, oprucz opcji ratowania magów, nie ma nic bardziej chamskiego niż wyzwać championem lorda na smoku i zamiast 10 szczurów gine 1Champion daje tylko jeden atak więcej, sądzę, że jest to bardzo drogi atak.
Interesujące... w tym wypadku smok również bije po championie czy juz po oddziale ?? I czy w tym wypadku reszta oddzialu moze ponaparzac po smoczku...
(Kowadło)
za często wybucha
Magowie jednak naprawdę dużo rzadziej i nie kosztują 400pk.
smok bije tylko w championa, tak samo jak jeździec, to oznacza, że jak smok nie ma wsparcia to wbija max 5 ran.
A ja mam: 3+ szeregi, prewage, sztandar -remis - ja mam muzyka
A ja mam: 3+ szeregi, prewage, sztandar -remis - ja mam muzyka
Ostatnio zmieniony 7 cze 2008, o 20:36 przez WhiteWolf, łącznie zmieniany 1 raz.
"w sumie w jednej ekstremalnej turze możesz wygenerować 23 kości powera, jeśli to uważasz za małą ilość to nie wiem, ile wg. ciebie jest dużo"
a jak wykorzystasz te 23 kosci w jednej turze ?? Jak walniesz wszystkie czary jakie masz to powodzenia życze w nie wyrzuceniu dwóch jedyneczek .
Zresztą ja nigdy bym nie wystawił 30 clanów . To jest za dużo . Wloką się , kanapke można łatwo z tego zrobić , a wroga katapulta może Nas nie źle postrzępić . A storm banner jest dobry , no ale przeciwnik też może mieć magów jakiegoś bolca czy armatkę , i może nam zjeść tego bsb . Jezzaile zawsze się przydadzą , a zwłaszcza na te punkty . Bo powyżej 2000 przeciwnik może mieć np: takiego smoka . A każdy gracz który ma smoka i który zna potęgę skavenów nie podejdzie tak łatwo gdy na górce są jezzaile IMO da się tą rozpą coś fajnego ugrać , ale ja bym inaczej ją złożył .
IMO nie można powiedzieć , że jakaś z jednostek naszej armii spłaci się na pewno . No ale może za to właśnie ją lubię ? (ale też kwestia sporna )
a jak wykorzystasz te 23 kosci w jednej turze ?? Jak walniesz wszystkie czary jakie masz to powodzenia życze w nie wyrzuceniu dwóch jedyneczek .
Zresztą ja nigdy bym nie wystawił 30 clanów . To jest za dużo . Wloką się , kanapke można łatwo z tego zrobić , a wroga katapulta może Nas nie źle postrzępić . A storm banner jest dobry , no ale przeciwnik też może mieć magów jakiegoś bolca czy armatkę , i może nam zjeść tego bsb . Jezzaile zawsze się przydadzą , a zwłaszcza na te punkty . Bo powyżej 2000 przeciwnik może mieć np: takiego smoka . A każdy gracz który ma smoka i który zna potęgę skavenów nie podejdzie tak łatwo gdy na górce są jezzaile IMO da się tą rozpą coś fajnego ugrać , ale ja bym inaczej ją złożył .
IMO nie można powiedzieć , że jakaś z jednostek naszej armii spłaci się na pewno . No ale może za to właśnie ją lubię ? (ale też kwestia sporna )
A kto tu mówi, że trzeba zurzyć wszystkie tokeny?
Mówię po prostu, że jest taka opcja. A tak na serio to na luzie możesz wpuścić 2 czary na turę.
Kiedyś mocno się zdziwiłem, kiedy zobaczyłem kloc 50 goboli... Hm, mogłem sobie do nich postrzelać...
Odrobina myślenia i raczej ciężko będzie takim skavom wjechać na flanki, a +3 rank bonus właściwie jest zawsze. Co do katapki, to ile ona ci odstrzeli (o ile wogóle strzeli przy Stormbannerze)?
U mnie BSB z tym sztandarem idzie zawsze z tyłu, więc raczej ciężko go trafić, bo musisz mieć LOS, a w innych przypadkach jest jeszcze zasada "Look out sir"
Co do jazzaili, to rzeczywiście są przydatne zawsze, ale nie są koniecznością, zależy z kim wojujesz i jak oponent się ustawił/wystawił.
Pamiętaj, że to rozgrywaka towarzyska
Mówię po prostu, że jest taka opcja. A tak na serio to na luzie możesz wpuścić 2 czary na turę.
Kiedyś mocno się zdziwiłem, kiedy zobaczyłem kloc 50 goboli... Hm, mogłem sobie do nich postrzelać...
Odrobina myślenia i raczej ciężko będzie takim skavom wjechać na flanki, a +3 rank bonus właściwie jest zawsze. Co do katapki, to ile ona ci odstrzeli (o ile wogóle strzeli przy Stormbannerze)?
U mnie BSB z tym sztandarem idzie zawsze z tyłu, więc raczej ciężko go trafić, bo musisz mieć LOS, a w innych przypadkach jest jeszcze zasada "Look out sir"
Co do jazzaili, to rzeczywiście są przydatne zawsze, ale nie są koniecznością, zależy z kim wojujesz i jak oponent się ustawił/wystawił.
Pamiętaj, że to rozgrywaka towarzyska
Ostatnio zmieniony 7 cze 2008, o 20:21 przez warkseer, łącznie zmieniany 1 raz.
A czy nie jest tak, że jeśli przegrywasz turę CC z przeciwnikiem wzbudzającym strach, to automatycznie uciekasz?WhiteWolf pisze:... a w pojedynku nie mozna zdobyc max 5 pkt??
A nawet jeśli to lepiej stracic 10 pkt niz 30+
PS. sorry za double post