Jak zabić stardragona arcymagiem?
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
Jak zabić stardragona arcymagiem?
Jak w temacie. Macie jakieś pomysły czy sprawdzone taktyki? Inne somki to mniejszy probllem, bo WL czy swordmasters dadzą radę wbić kilka ran i wystać z jednego breaka. Ze stardragonem jest ten problem, że dzięki ASF lord zabija nam 2-3 i już nie ma kim oddać, a cały model wypłaca tyle ataków, że dowoly elitarny oddział kończy się po dwóch turach hth.
W dodatku nie działa spirit of the forge i rule of burning iron. Jak Wy radzicie sobie ze star dragonem?
W dodatku nie działa spirit of the forge i rule of burning iron. Jak Wy radzicie sobie ze star dragonem?
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
Na pewno bolce dadzą sobie rade. Ale to moze potrwac za dlugo tym bardziej ze lepiej postrzelac w cos innego.
JA osobiscie smoka zabijam pewną kombinacją.
Arcymag z BoH i lore of shadow(nieststy trzeba wylosowac czar numer 5, co nie zawsze sie udaje:<)i popycham na niego oddzial. Np 5 DP z FCG i war banner, a champion do tego ma helm of fortune. Challenge i 1+z rerollem pozwala nam wygrac walke. Mozna spokojnie ustawic szarze w bok wiec mamy +4\+3 na wjazd. JEsli smok ma Gem of Courage to zostaja tylko bolce:<.
Mozna ta kombinacje zrobic z BSB z battle bannerem, champion mowi challenge i smok przegra i ucieknie na pewno. Ale ja battle bannera uzywam rzadko.
Pozdrawiam
JA osobiscie smoka zabijam pewną kombinacją.
Arcymag z BoH i lore of shadow(nieststy trzeba wylosowac czar numer 5, co nie zawsze sie udaje:<)i popycham na niego oddzial. Np 5 DP z FCG i war banner, a champion do tego ma helm of fortune. Challenge i 1+z rerollem pozwala nam wygrac walke. Mozna spokojnie ustawic szarze w bok wiec mamy +4\+3 na wjazd. JEsli smok ma Gem of Courage to zostaja tylko bolce:<.
Mozna ta kombinacje zrobic z BSB z battle bannerem, champion mowi challenge i smok przegra i ucieknie na pewno. Ale ja battle bannera uzywam rzadko.
Pozdrawiam
NIe zabijać tylko omijać?
NIe wiem, jakoś nie gralem zbyt często przeciw HE.
Standardowymi rozpiskami na arcy wyjście jest jedno, beast cowers. Innego wyjścia jakoś nie ma.
Ewentualnie kombinacja magiczna, czyli np. maly mag niszczy Armour of Caledor a duży już sobie powinien poradzić pociskami i nnymi badziewiwamy.
To tylko lużne pomysly bo nigdy nie gralem przeciwko SD.
NIe wiem, jakoś nie gralem zbyt często przeciw HE.
Standardowymi rozpiskami na arcy wyjście jest jedno, beast cowers. Innego wyjścia jakoś nie ma.
Ewentualnie kombinacja magiczna, czyli np. maly mag niszczy Armour of Caledor a duży już sobie powinien poradzić pociskami i nnymi badziewiwamy.
To tylko lużne pomysly bo nigdy nie gralem przeciwko SD.
Omijać to można 15 BK z dwoma wampirami, a nie smokaNIe zabijać tylko omijać?
Na 10 LD? Równie dobrze można planować, że jak smok wpadnie w swordmasterów, to nic nie trafi, a ci zabiją lorda.Paniki na smoku
Z beast cowers jest ten problem, że musi wejść. A większość dodaje do tego dwóch magów i można zapomnieć o zatrzymaniu smoka przez pierwsze dwie-trzy tury.
Wczoraj miałem tą wątpliwą przyjemność grania ze star dragonem Oskara. Traumatyczne przeżycieTo tylko lużne pomysly bo nigdy nie gralem przeciwko SD.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
Lightning bez save,a na lordzie, wysysac rany deathem (jak sie jest mobilnym na orle), maly beast covers. bolce jezeli nie ma AoL to eteryczny mag.....
Albo bawienie sie z nim w kotka i myszke...
ustawiamy sie tak zeby jego bolce naszych nie widzialy i ustawiamy sie reszta armii tak aby robiac flee poszczegolnymi oddzialami ustawic go nie korzystnie (tak aby musial znowu szarzowac na to co uciekalo wczesniej, lub znowu tracic ture na ustawienie sie do kolejnej szarzy - z dobrym gracze moze nie wyjsc, ale czesto daje rade)
A jesli chodzi o walke z nim to bsb z 1+ save i przerzutem i ze statica go lamac.... czasem na 9 sie nie zdaje....
Albo bawienie sie z nim w kotka i myszke...
ustawiamy sie tak zeby jego bolce naszych nie widzialy i ustawiamy sie reszta armii tak aby robiac flee poszczegolnymi oddzialami ustawic go nie korzystnie (tak aby musial znowu szarzowac na to co uciekalo wczesniej, lub znowu tracic ture na ustawienie sie do kolejnej szarzy - z dobrym gracze moze nie wyjsc, ale czesto daje rade)
A jesli chodzi o walke z nim to bsb z 1+ save i przerzutem i ze statica go lamac.... czasem na 9 sie nie zdaje....
tez juz rozmyslałem nad sposobem na stardragona i mase DP.
jedyne na co wpadałem to beast covers (na arcy i na małym magu) i tłuc w chama bolcami.. w 3 turze powinien już byc uziemiony - nawet jak wpadł w jakis klocek to pewnie ugzieźnie jak sie wyłaczy smoka
standardowe 3 bolce w kazdej rozpisce w 3-4 tury powinny poszatkowac smoka..
tylko ze jak zajmiemy sie smokiem to nam DP rozjada piechote :/
jedyne na co wpadałem to beast covers (na arcy i na małym magu) i tłuc w chama bolcami.. w 3 turze powinien już byc uziemiony - nawet jak wpadł w jakis klocek to pewnie ugzieźnie jak sie wyłaczy smoka
standardowe 3 bolce w kazdej rozpisce w 3-4 tury powinny poszatkowac smoka..
tylko ze jak zajmiemy sie smokiem to nam DP rozjada piechote :/
chyba lepiej.. strzelamy do DP, strzelamy do DP, a potem w to co podejdzie na celownikPaku pisze:A może zrobić do tego coś takiego:
I tura, smoka zatrzymujemy, ucinamy DP bolcami
II tura, smoka puszczamy, zatrzymujemy DP, strzelamy w smoka
III tura smoka zatrzymujemy i szarżujemy na DP, strzelamy do smoka
VI tura, strzelamy do smoka i rzezimy wrogie maszynki
smok jest jeden... a oddziałów DP mozna spotkac 3-4, a WL czy SM plyna od DP.
choc jakby nie grac, ze stardragonem i tak bedzie ciezko.
errata niestety wytłumaczyła nam ze model zdaje tylko jeden test, na najwyższej inicjatywie.Asaliuru pisze:Pit of shades ?? Chyba dragon i lord dostają osobno....
próbować zlapać w jakiś spory klocek spearelfów, a potem skanapkować
oż, ale ciekawy problem wyniknąl, jakoś HE ze wszystkim sobie jako tako radzą, ale ze swojim smoczkiem mają spory poblem.
Przywalić drugim star dragonem
oż, ale ciekawy problem wyniknąl, jakoś HE ze wszystkim sobie jako tako radzą, ale ze swojim smoczkiem mają spory poblem.
Przywalić drugim star dragonem
No ale zobaczmy:
Potrzebne do szybkiej akcji:
arcymag, z boh i odrobinę szczęścia... {zeby smoka zatrzymać}
BSB z BB
21 Spearów, FCG, WB
Orzeł
Smok podlatuje, zatrzymujemy smoka, szarża... 9A z S3 (nic nie zrobiło)
Smok i lord oddają po oddziale {dostajemy 5 Woundów}
Podliczamy sobie wynik wali: 7:5 dla nas, ale co, to nasz BB stoi sobie na krawędzi odddziału Spearów i wyrzuca 3. To smoczek raczej na 5 bez BSB się nie utrzyma. Z tyłu natomiast łapie go nasz orzeł.
Potrzebne do szybkiej akcji:
arcymag, z boh i odrobinę szczęścia... {zeby smoka zatrzymać}
BSB z BB
21 Spearów, FCG, WB
Orzeł
Smok podlatuje, zatrzymujemy smoka, szarża... 9A z S3 (nic nie zrobiło)
Smok i lord oddają po oddziale {dostajemy 5 Woundów}
Podliczamy sobie wynik wali: 7:5 dla nas, ale co, to nasz BB stoi sobie na krawędzi odddziału Spearów i wyrzuca 3. To smoczek raczej na 5 bez BSB się nie utrzyma. Z tyłu natomiast łapie go nasz orzeł.
-
- Kretozord
- Posty: 1568
- Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra
Jak zatrzymasz smoka czwórką z beasta to nie atakuje. Poza tym nie wiem jak chcesz rozbić smoka o orła, przynajmniej dwa razy łamie to zasady.
Troszku nieregulaminowo za duża ta sygnaturka była, nie sądzisz? -- Tomash
orzel nie ma us 5 wiec nic z tego, pozatym uciekajacy smok moze przleciec nad czys co chce mu zrobiv crossfire...plan ciekawy ale jednorazowy, jak nie bedzie juz championa to ten klocuszek plynie...
SD vs SD to tez straszna loteria, wszsytko wlasciwie mozna rzucic kto wygra na 4+
SD vs SD to tez straszna loteria, wszsytko wlasciwie mozna rzucic kto wygra na 4+