Empire Armylist by Border Princes

Empire

Moderator: #helion#

ODPOWIEDZ
Cord
Chuck Norris
Posty: 398

Post autor: Cord »

19. Czy Imperialna piechota powinna dostać jakąś generalną dodatkową zasadę specjalną:
A) Tak, dającą jej duży bonus i zwiększającą jej koszt
B) Tak, dającą jej duży bonus, bez zwiększania kosztów
C) Tak, dającą jej mały bonus i zwiększającą jej koszt
D) Tak, dającą jej mały bonus, bez zwiększania kosztów
E) Nie powinna dostać żadnej nowej zasady specjalnej

1. Ismael – D
2. Saint - E
3. Thrawn
4. Cord -D
5. Bleasus
6. Niglafar - E (mamy już detachmenty które sa potęgą. to wystarczy)
7. Czopek - D
8. Pelcu
9. Argoth
10. Wilqu
11. SaH

20. Czy jednostka Greatswords powinna mieć ograniczenie 0-1 ?
A) TAK
B) NIE

1. Ismael – B
2. Saint - B i pozdro dla Thrawna :P
3. Thrawn
4. Cord - B
5. Bleasus
6. Niglafar - B
7. Czopek - B
8. Pelcu
9. Argoth
10. Wilqu
11. SaH

21. Czy jednostka Teutogen Guard powinna mieć ogranicznie 0-1 ?
A) TAK
B) NIE

1. Ismael – B
2. Saint - B
3. Thrawn
4. Cord - B
5. Bleasus
6. Niglafar - B
7. Czopek - B
8. Pelcu
9. Argoth
10. Wilqu
11. SaH

22. Czy jednostka Reiksguard on Foot powinna mieć ogranicznie 0-1 ?
A) TAK
B) NIE

1. Ismael – B
2. Saint - B
3. Thrawn
4. Cord - B
5. Bleasus
6. Niglafar - B
7. Czopek - B
8. Pelcu
9. Argoth
10. Wilqu
11. SaH

Awatar użytkownika
Grand Admiral Thrawn
Falubaz
Posty: 1258
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Grand Admiral Thrawn »

20. Czy jednostka Greatswords powinna mieć ograniczenie 0-1 ?
A) TAK
B) NIE

1. Ismael - B
2. Saint - B i pozdro dla Thrawna
3. Thrawn - A (serce wszędzie mówi B ale rozum A...powody już pisałem)
4. Cord - B
5. Bleasus
6. Niglafar - B
7. Czopek - B
8. Pelcu
9. Argoth
10. Wilqu
11. SaH

21. Czy jednostka Teutogen Guard powinna mieć ogranicznie 0-1 ?
A) TAK
B) NIE

1. Ismael - B
2. Saint - B
3. Thrawn - A
4. Cord - B
5. Bleasus
6. Niglafar - B
7. Czopek - B
8. Pelcu
9. Argoth
10. Wilqu
11. SaH

22. Czy jednostka Reiksguard on Foot powinna mieć ogranicznie 0-1 ?
A) TAK
B) NIE

1. Ismael - B
2. Saint - B
3. Thrawn - A
4. Cord - B
5. Bleasus
6. Niglafar - B
7. Czopek - B
8. Pelcu
9. Argoth
10. Wilqu
11. SaH


19. Czy Imperialna piechota powinna dostać jakąś generalną dodatkową zasadę specjalną:
A) Tak, dającą jej duży bonus i zwiększającą jej koszt
B) Tak, dającą jej duży bonus, bez zwiększania kosztów
C) Tak, dającą jej mały bonus i zwiększającą jej koszt
D) Tak, dającą jej mały bonus, bez zwiększania kosztów
E) Nie powinna dostać żadnej nowej zasady specjalnej

1. Ismael - D
2. Saint - E
3. Thrawn - E (i brak detachmentu dla TG i RoF)
4. Cord - D
5. Bleasus
6. Niglafar - E (mamy już detachmenty które sa potęgą. to wystarczy)
7. Czopek - D
8. Pelcu
9. Argoth
10. Wilqu
11. SaH

Awatar użytkownika
-SaH-
Chuck Norris
Posty: 601
Lokalizacja: Zad Trolla Koszalin
Kontakt:

Post autor: -SaH- »

20. Czy jednostka Greatswords powinna mieć ograniczenie 0-1 ?
A) TAK
B) NIE

1. Ismael - B
2. Saint - B i pozdro dla Thrawna
3. Thrawn - A (serce wszędzie mówi B ale rozum A...powody już pisałem)
4. Cord - B
5. Bleasus
6. Niglafar - B
7. Czopek - B
8. Pelcu
9. Argoth
10. Wilqu
11. SaH - A

21. Czy jednostka Teutogen Guard powinna mieć ogranicznie 0-1 ?
A) TAK
B) NIE

1. Ismael - B
2. Saint - B
3. Thrawn - A
4. Cord - B
5. Bleasus
6. Niglafar - B
7. Czopek - B
8. Pelcu
9. Argoth
10. Wilqu
11. SaH - B

22. Czy jednostka Reiksguard on Foot powinna mieć ogranicznie 0-1 ?
A) TAK
B) NIE

1. Ismael - B
2. Saint - B
3. Thrawn - A
4. Cord - B
5. Bleasus
6. Niglafar - B
7. Czopek - B
8. Pelcu
9. Argoth
10. Wilqu
11. SaH - B


19. Czy Imperialna piechota powinna dostać jakąś generalną dodatkową zasadę specjalną:
A) Tak, dającą jej duży bonus i zwiększającą jej koszt
B) Tak, dającą jej duży bonus, bez zwiększania kosztów
C) Tak, dającą jej mały bonus i zwiększającą jej koszt
D) Tak, dającą jej mały bonus, bez zwiększania kosztów
E) Nie powinna dostać żadnej nowej zasady specjalnej

1. Ismael - D
2. Saint - E
3. Thrawn - E (i brak detachmentu dla TG i RoF)
4. Cord - D
5. Bleasus
6. Niglafar - E (mamy już detachmenty które sa potęgą. to wystarczy)
7. Czopek - D
8. Pelcu
9. Argoth
10. Wilqu
11. SaH - E (i brak detachmentu dla TG i RoF)

Awatar użytkownika
argoth
Mudżahedin
Posty: 290
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: argoth »

19. Czy Imperialna piechota powinna dostać jakąś generalną dodatkową zasadę specjalną:
A) Tak, dającą jej duży bonus i zwiększającą jej koszt
B) Tak, dającą jej duży bonus, bez zwiększania kosztów
C) Tak, dającą jej mały bonus i zwiększającą jej koszt
D) Tak, dającą jej mały bonus, bez zwiększania kosztów
E) Nie powinna dostać żadnej nowej zasady specjalnej

1. Ismael - D
2. Saint - E
3. Thrawn - E (i brak detachmentu dla TG i RoF)
4. Cord - D
5. Bleasus
6. Niglafar - E (mamy już detachmenty które sa potęgą. to wystarczy)
7. Czopek - D
8. Pelcu
9. Argoth - E (i brak detachmentu dla TG i RoF)
10. Wilqu
11. SaH - E (i brak detachmentu dla TG i RoF)

20. Czy jednostka Greatswords powinna mieć ograniczenie 0-1 ?
A) TAK
B) NIE

1. Ismael - B
2. Saint - B i pozdro dla Thrawna
3. Thrawn - A (serce wszędzie mówi B ale rozum A...powody już pisałem)
4. Cord - B
5. Bleasus
6. Niglafar - B
7. Czopek - B
8. Pelcu
9. Argoth - B
10. Wilqu
11. SaH - A

21. Czy jednostka Teutogen Guard powinna mieć ogranicznie 0-1 ?
A) TAK
B) NIE

1. Ismael - B
2. Saint - B
3. Thrawn - A
4. Cord - B
5. Bleasus
6. Niglafar - B
7. Czopek - B
8. Pelcu
9. Argoth - B
10. Wilqu
11. SaH - B

22. Czy jednostka Reiksguard on Foot powinna mieć ogranicznie 0-1 ?
A) TAK
B) NIE

1. Ismael - B
2. Saint - B
3. Thrawn - A
4. Cord - B
5. Bleasus
6. Niglafar - B
7. Czopek - B
8. Pelcu
9. Argoth - B
10. Wilqu
11. SaH - B
Ogień oczyszcza ciało i dusze nawet największych wrogów Imperium...niech zapłoną stosy!

PG...czyli jak wygrać bitwę przed jej rozpoczęciem. 100% HATE!!!

Awatar użytkownika
pelcu
Chuck Norris
Posty: 551
Lokalizacja: Z Zadupia

Post autor: pelcu »

19. Czy Imperialna piechota powinna dostać jakąś generalną dodatkową zasadę specjalną:
A) Tak, dającą jej duży bonus i zwiększającą jej koszt
B) Tak, dającą jej duży bonus, bez zwiększania kosztów
C) Tak, dającą jej mały bonus i zwiększającą jej koszt
D) Tak, dającą jej mały bonus, bez zwiększania kosztów
E) Nie powinna dostać żadnej nowej zasady specjalnej

1. Ismael - D
2. Saint - E
3. Thrawn - E (i brak detachmentu dla TG i RoF)
4. Cord - D
5. Bleasus
6. Niglafar - E (mamy już detachmenty które sa potęgą. to wystarczy)
7. Czopek - D
8. Pelcu - E
9. Argoth - E (i brak detachmentu dla TG i RoF)
10. Wilqu
11. SaH - E (i brak detachmentu dla TG i RoF)

20. Czy jednostka Greatswords powinna mieć ograniczenie 0-1 ?
A) TAK
B) NIE

1. Ismael - B
2. Saint - B i pozdro dla Thrawna
3. Thrawn - A (serce wszędzie mówi B ale rozum A...powody już pisałem)
4. Cord - B
5. Bleasus
6. Niglafar - B
7. Czopek - B
8. Pelcu - B
9. Argoth - B
10. Wilqu
11. SaH - A

21. Czy jednostka Teutogen Guard powinna mieć ogranicznie 0-1 ?
A) TAK
B) NIE

1. Ismael - B
2. Saint - B
3. Thrawn - A
4. Cord - B
5. Bleasus
6. Niglafar - B
7. Czopek - B
8. Pelcu B
9. Argoth - B
10. Wilqu
11. SaH - B

22. Czy jednostka Reiksguard on Foot powinna mieć ogranicznie 0-1 ?
A) TAK
B) NIE

1. Ismael - B
2. Saint - B
3. Thrawn - A
4. Cord - B
5. Bleasus
6. Niglafar - B
7. Czopek - B
8. Pelcu B (Powinna to być bardzo droga jednostka) 12-13 pts.
9. Argoth - B
10. Wilqu
11. SaH - B

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2427
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

ale o co w tym chodzi ja juz sie pogubilem w tych wszystkich armylistach.pokasujcie te tematy bo mnie cos trafi w koncu.
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.

KFC-Karl Franz Chicken

Awatar użytkownika
ismael
Wodzirej
Posty: 670
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: ismael »

Witam,

Oto kolejny update Naszych głosowań:
- Jednostki Greatswords, Teutogen Guard oraz Reiksguard on Foot nie będą miały ograniczenia 0-1.
- Nie będzie żadnej generalnej nowej zasady dla piechoty, ewentualnie wyłącznie dla poszczególnych oddziałów.

Cały czas dyskutowana jest kwestia Teutogen Guard. Rzeczywiście, jako że jednostki nie związane z Ulrykiem nie dostaną żadnej charaktyrystycznej dla siebie zasady, ich wyłączną cechą jest zasada detachmentów. W chwili obecnej ma ją również TG i są oni teraz w zasadzie bardziej przypakowaną wersją Greatswords. Mają te same statystyki, broń o podobnej (lub nawet moim zdaniem odrobinę mocniejszej) wartości, oraz zasadę State Troops. Dodatkowo posiadają re-roll wound in charge i nie są ograniczeni 0-1. Może to niestety spowodować przejście Greatswords do lamusa, bo po co ich brać, skoro mamy lepszą (mocniejszą) alternatywę.

W związku z tym proponuję jeszcze raz przegłosować:

23. Czy Teutogen Guard:
A) Powinni mieć zasadę State Troops (not as detachments)
B) Nie powinni mieć zasady State Troops (not as detachments)

1. Ismael – B
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord
5. Bleasus
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Wilqu
11. SaH

Awatar użytkownika
ismael
Wodzirej
Posty: 670
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: ismael »

Ustaliliśmy wspólnie już większość z zagadnień ogólnych. Czas na dyskusję nad poszczególnymi jednostkami. Myślę, że łatwiej ją będzie poprowadzić tematycznie. Zaczynamy więc od teoretycznie najłatwiejszego tematu, czyli od magów.

24. Wizard Lord – obecnie posiada statystyki M4 WS3 BS3 S3 T4 W3 I3 A1 LD8
Czy powinny się one zmienić? Jeżeli TAK, napisz co.

A) TAK
B) NIE

1. Ismael – B
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord
5. Bleasus
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Wilqu
11. SaH

25. Wizard Lord – obecnie posiada ekwipunek / opcje wykupu:
Equipment:
Hand weapon
Options:
- May be upgraded to a level 4 Wizard for +35 points.
- May ride either a Warhorse (+15 pts), which can have a barding (+6 pts), or an Imperial Pegasus (+50 pts).
- May choose up to 100 points of magic items chosen from the Common and Empire magic items lists.

Czy powinny się one zmienić? Jeżeli TAK, napisz co.

A) TAK
B) NIE

1. Ismael – B
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord
5. Bleasus
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Wilqu
11. SaH


26. Wizard Lord – obecnie posiada specjalną zasadę:
Level 3 Wizard. May choose from any one of the eight Lores of Magic described in the Warhammer rulebook.
Czy powinny się one zmienić? Jeżeli TAK, napisz co.

A) TAK
B) NIE

1. Ismael – B
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord
5. Bleasus
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Wilqu
11. SaH


27. Battle Wizard - obecnie posiada statystyki M4 WS3 BS3 S3 T3 W2 I3 A1 LD7

Czy powinny się one zmienić? Jeżeli TAK, napisz co.

A) TAK
B) NIE

1. Ismael – B
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord
5. Bleasus
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Wilqu
11. SaH

28. Battle Wizard - obecnie posiada ekwipunek / opcje wykupu:
Equipment:
Hand weapon
Options:
- May be upgraded to a level 2 Wizard for +35 points.
- May ride either a Warhorse (+10 pts), which can have a barding (+4 pts).
- May choose up to 50 points of magic items chosen from the Common and Empire magic items lists.

Czy powinny się one zmienić? Jeżeli TAK, napisz co.

A) TAK
B) NIE

1. Ismael – B
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord
5. Bleasus
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Wilqu
11. SaH

29. Battle Wizard - obecnie posiada specjalną zasadę:
Level 1 Wizard. May choose from any one of the eight Lores of Magic described in the Warhammer rulebook.

Czy powinny się one zmienić? Jeżeli TAK, napisz co.

A) TAK
B) NIE

1. Ismael – B
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord
5. Bleasus
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Wilqu
11. SaH

Awatar użytkownika
Grand Admiral Thrawn
Falubaz
Posty: 1258
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Grand Admiral Thrawn »

23. Czy Teutogen Guard:
A) Powinni mieć zasadę State Troops (not as detachments)
B) Nie powinni mieć zasady State Troops (not as detachments)

1. Ismael – B
2. Saint
3. Thrawn - B
4. Cord
5. Bleasus
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Wilqu
11. SaH

24. Wizard Lord – obecnie posiada statystyki M4 WS3 BS3 S3 T4 W3 I3 A1 LD8
Czy powinny się one zmienić? Jeżeli TAK, napisz co.

A) TAK
B) NIE

1. Ismael – B
2. Saint
3. Thrawn - B
4. Cord
5. Bleasus
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Wilqu
11. SaH

25. Wizard Lord – obecnie posiada ekwipunek / opcje wykupu:
Equipment:
Hand weapon
Options:
- May be upgraded to a level 4 Wizard for +35 points.
- May ride either a Warhorse (+15 pts), which can have a barding (+6 pts), or an Imperial Pegasus (+50 pts).
- May choose up to 100 points of magic items chosen from the Common and Empire magic items lists.

Czy powinny się one zmienić? Jeżeli TAK, napisz co.

A) TAK
B) NIE

1. Ismael – B
2. Saint
3. Thrawn - B
4. Cord
5. Bleasus
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Wilqu
11. SaH

26. Wizard Lord – obecnie posiada specjalną zasadę:
Level 3 Wizard. May choose from any one of the eight Lores of Magic described in the Warhammer rulebook.
Czy powinny się one zmienić? Jeżeli TAK, napisz co.

A) TAK
B) NIE

1. Ismael – B
2. Saint
3. Thrawn - B
4. Cord
5. Bleasus
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Wilqu
11. SaH

27. Battle Wizard - obecnie posiada statystyki M4 WS3 BS3 S3 T3 W2 I3 A1 LD7

Czy powinny się one zmienić? Jeżeli TAK, napisz co.

A) TAK
B) NIE

1. Ismael – B
2. Saint
3. Thrawn - B
4. Cord
5. Bleasus
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Wilqu
11. SaH

28. Battle Wizard - obecnie posiada ekwipunek / opcje wykupu:
Equipment:
Hand weapon
Options:
- May be upgraded to a level 2 Wizard for +35 points.
- May ride either a Warhorse (+10 pts), which can have a barding (+4 pts).
- May choose up to 50 points of magic items chosen from the Common and Empire magic items lists.

Czy powinny się one zmienić? Jeżeli TAK, napisz co.

A) TAK
B) NIE

1. Ismael – B
2. Saint
3. Thrawn - B
4. Cord
5. Bleasus
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Wilqu
11. SaH

29. Battle Wizard - obecnie posiada specjalną zasadę:
Level 1 Wizard. May choose from any one of the eight Lores of Magic described in the Warhammer rulebook.

Czy powinny się one zmienić? Jeżeli TAK, napisz co.

A) TAK
B) NIE

1. Ismael – B
2. Saint
3. Thrawn - B
4. Cord
5. Bleasus
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Wilqu
11. SaH

Awatar użytkownika
argoth
Mudżahedin
Posty: 290
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: argoth »

23. Czy Teutogen Guard:
A) Powinni mieć zasadę State Troops (not as detachments)
B) Nie powinni mieć zasady State Troops (not as detachments)

1. Ismael – B
2. Saint
3. Thrawn - B
4. Cord
5. Bleasus
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth - B
10. Wilqu
11. SaH

24. Wizard Lord – obecnie posiada statystyki M4 WS3 BS3 S3 T4 W3 I3 A1 LD8
Czy powinny się one zmienić? Jeżeli TAK, napisz co.

A) TAK
B) NIE

1. Ismael – B
2. Saint
3. Thrawn - B
4. Cord
5. Bleasus
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth - B
10. Wilqu
11. SaH

25. Wizard Lord – obecnie posiada ekwipunek / opcje wykupu:
Equipment:
Hand weapon
Options:
- May be upgraded to a level 4 Wizard for +35 points.
- May ride either a Warhorse (+15 pts), which can have a barding (+6 pts), or an Imperial Pegasus (+50 pts).
- May choose up to 100 points of magic items chosen from the Common and Empire magic items lists.

Czy powinny się one zmienić? Jeżeli TAK, napisz co.

A) TAK
B) NIE

1. Ismael – B
2. Saint
3. Thrawn - B
4. Cord
5. Bleasus
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth - B
10. Wilqu
11. SaH

26. Wizard Lord – obecnie posiada specjalną zasadę:
Level 3 Wizard. May choose from any one of the eight Lores of Magic described in the Warhammer rulebook.
Czy powinny się one zmienić? Jeżeli TAK, napisz co.

A) TAK
B) NIE

1. Ismael – B
2. Saint
3. Thrawn - B
4. Cord
5. Bleasus
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth - B
10. Wilqu
11. SaH

27. Battle Wizard - obecnie posiada statystyki M4 WS3 BS3 S3 T3 W2 I3 A1 LD7

Czy powinny się one zmienić? Jeżeli TAK, napisz co.

A) TAK
B) NIE

1. Ismael – B
2. Saint
3. Thrawn - B
4. Cord
5. Bleasus
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth - B
10. Wilqu
11. SaH

28. Battle Wizard - obecnie posiada ekwipunek / opcje wykupu:
Equipment:
Hand weapon
Options:
- May be upgraded to a level 2 Wizard for +35 points.
- May ride either a Warhorse (+10 pts), which can have a barding (+4 pts).
- May choose up to 50 points of magic items chosen from the Common and Empire magic items lists.

Czy powinny się one zmienić? Jeżeli TAK, napisz co.

A) TAK
B) NIE

1. Ismael – B
2. Saint
3. Thrawn - B
4. Cord
5. Bleasus
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth - B
10. Wilqu
11. SaH

29. Battle Wizard - obecnie posiada specjalną zasadę:
Level 1 Wizard. May choose from any one of the eight Lores of Magic described in the Warhammer rulebook.

Czy powinny się one zmienić? Jeżeli TAK, napisz co.

A) TAK
B) NIE

1. Ismael – B
2. Saint
3. Thrawn - B
4. Cord
5. Bleasus
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth - B
10. Wilqu
11. SaH
Ogień oczyszcza ciało i dusze nawet największych wrogów Imperium...niech zapłoną stosy!

PG...czyli jak wygrać bitwę przed jej rozpoczęciem. 100% HATE!!!

Awatar użytkownika
Niglafar
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 183
Lokalizacja: Frei Stadt Danzig

Post autor: Niglafar »

23. Czy Teutogen Guard:
A) Powinni mieć zasadę State Troops (not as detachments)
B) Nie powinni mieć zasady State Troops (not as detachments)

1. Ismael – B
2. Saint
3. Thrawn - B
4. Cord
5. Bleasus
6. Niglafar - B
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth - B
10. Wilqu
11. SaH

24. Wizard Lord – obecnie posiada statystyki M4 WS3 BS3 S3 T4 W3 I3 A1 LD8
Czy powinny się one zmienić? Jeżeli TAK, napisz co.

A) TAK
B) NIE

1. Ismael – B
2. Saint
3. Thrawn - B
4. Cord
5. Bleasus
6. Niglafar - B
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth - B
10. Wilqu
11. SaH

25. Wizard Lord – obecnie posiada ekwipunek / opcje wykupu:
Equipment:
Hand weapon
Options:
- May be upgraded to a level 4 Wizard for +35 points.
- May ride either a Warhorse (+15 pts), which can have a barding (+6 pts), or an Imperial Pegasus (+50 pts).
- May choose up to 100 points of magic items chosen from the Common and Empire magic items lists.

Czy powinny się one zmienić? Jeżeli TAK, napisz co.

A) TAK
B) NIE

1. Ismael – B
2. Saint
3. Thrawn - B
4. Cord
5. Bleasus
6. Niglafar - B
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth - B
10. Wilqu
11. SaH

26. Wizard Lord – obecnie posiada specjalną zasadę:
Level 3 Wizard. May choose from any one of the eight Lores of Magic described in the Warhammer rulebook.
Czy powinny się one zmienić? Jeżeli TAK, napisz co.

A) TAK
B) NIE

1. Ismael – B
2. Saint
3. Thrawn - B
4. Cord
5. Bleasus
6. Niglafar - B
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth - B
10. Wilqu
11. SaH

27. Battle Wizard - obecnie posiada statystyki M4 WS3 BS3 S3 T3 W2 I3 A1 LD7

Czy powinny się one zmienić? Jeżeli TAK, napisz co.

A) TAK
B) NIE

1. Ismael – B
2. Saint
3. Thrawn - B
4. Cord
5. Bleasus
6. Niglafar - B
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth - B
10. Wilqu
11. SaH

28. Battle Wizard - obecnie posiada ekwipunek / opcje wykupu:
Equipment:
Hand weapon
Options:
- May be upgraded to a level 2 Wizard for +35 points.
- May ride either a Warhorse (+10 pts), which can have a barding (+4 pts).
- May choose up to 50 points of magic items chosen from the Common and Empire magic items lists.

Czy powinny się one zmienić? Jeżeli TAK, napisz co.

A) TAK
B) NIE

1. Ismael – B
2. Saint
3. Thrawn - B
4. Cord
5. Bleasus
6. Niglafar - B
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth - B
10. Wilqu
11. SaH

29. Battle Wizard - obecnie posiada specjalną zasadę:
Level 1 Wizard. May choose from any one of the eight Lores of Magic described in the Warhammer rulebook.

Czy powinny się one zmienić? Jeżeli TAK, napisz co.

A) TAK
B) NIE

1. Ismael – B
2. Saint
3. Thrawn - B
4. Cord
5. Bleasus
6. Niglafar - B
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth - B
10. Wilqu
11. SaH
"Proch to nic innego jak zmielony spaczeń" - król Bretonni.

Awatar użytkownika
Czopek
Masakrator
Posty: 2695

Post autor: Czopek »

23. Czy Teutogen Guard:
A) Powinni mieć zasadę State Troops (not as detachments)
B) Nie powinni mieć zasady State Troops (not as detachments)

1. Ismael – B
2. Saint
3. Thrawn - B
4. Cord
5. Bleasus
6. Niglafar - B
7. Czopek - B
8. Pelcu
9. Argoth - B
10. Wilqu
11. SaH

24. Wizard Lord – obecnie posiada statystyki M4 WS3 BS3 S3 T4 W3 I3 A1 LD8
Czy powinny się one zmienić? Jeżeli TAK, napisz co.

A) TAK
B) NIE

1. Ismael – B
2. Saint
3. Thrawn - B
4. Cord
5. Bleasus
6. Niglafar - B
7. Czopek - B
8. Pelcu
9. Argoth - B
10. Wilqu
11. SaH

25. Wizard Lord – obecnie posiada ekwipunek / opcje wykupu:
Equipment:
Hand weapon
Options:
- May be upgraded to a level 4 Wizard for +35 points.
- May ride either a Warhorse (+15 pts), which can have a barding (+6 pts), or an Imperial Pegasus (+50 pts).
- May choose up to 100 points of magic items chosen from the Common and Empire magic items lists.

Czy powinny się one zmienić? Jeżeli TAK, napisz co.

A) TAK
B) NIE

1. Ismael – B
2. Saint
3. Thrawn - B
4. Cord
5. Bleasus
6. Niglafar - B
7. Czopek - B
8. Pelcu
9. Argoth - B
10. Wilqu
11. SaH

26. Wizard Lord – obecnie posiada specjalną zasadę:
Level 3 Wizard. May choose from any one of the eight Lores of Magic described in the Warhammer rulebook.
Czy powinny się one zmienić? Jeżeli TAK, napisz co.

A) TAK
B) NIE

1. Ismael – B
2. Saint
3. Thrawn - B
4. Cord
5. Bleasus
6. Niglafar - B
7. Czopek - B
8. Pelcu
9. Argoth - B
10. Wilqu
11. SaH

27. Battle Wizard - obecnie posiada statystyki M4 WS3 BS3 S3 T3 W2 I3 A1 LD7

Czy powinny się one zmienić? Jeżeli TAK, napisz co.

A) TAK
B) NIE

1. Ismael – B
2. Saint
3. Thrawn - B
4. Cord
5. Bleasus
6. Niglafar - B
7. Czopek - B
8. Pelcu
9. Argoth - B
10. Wilqu
11. SaH

28. Battle Wizard - obecnie posiada ekwipunek / opcje wykupu:
Equipment:
Hand weapon
Options:
- May be upgraded to a level 2 Wizard for +35 points.
- May ride either a Warhorse (+10 pts), which can have a barding (+4 pts).
- May choose up to 50 points of magic items chosen from the Common and Empire magic items lists.

Czy powinny się one zmienić? Jeżeli TAK, napisz co.

A) TAK
B) NIE

1. Ismael – B
2. Saint
3. Thrawn - B
4. Cord
5. Bleasus
6. Niglafar - B
7. Czopek - B
8. Pelcu
9. Argoth - B
10. Wilqu
11. SaH

29. Battle Wizard - obecnie posiada specjalną zasadę:
Level 1 Wizard. May choose from any one of the eight Lores of Magic described in the Warhammer rulebook.

Czy powinny się one zmienić? Jeżeli TAK, napisz co.

A) TAK
B) NIE

1. Ismael – B
2. Saint
3. Thrawn - B
4. Cord
5. Bleasus
6. Niglafar - B
7. Czopek - B
8. Pelcu
9. Argoth - B
10. Wilqu
11. SaH

Awatar użytkownika
Sa!nt
Falubaz
Posty: 1472
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Sa!nt »

23. Czy Teutogen Guard:
A) Powinni mieć zasadę State Troops (not as detachments)
B) Nie powinni mieć zasady State Troops (not as detachments)

1. Ismael – B
2. Saint - B
3. Thrawn - B
4. Cord
5. Bleasus
6. Niglafar - B
7. Czopek - B
8. Pelcu
9. Argoth - B
10. Wilqu
11. SaH

24. Wizard Lord – obecnie posiada statystyki M4 WS3 BS3 S3 T4 W3 I3 A1 LD8
Czy powinny się one zmienić? Jeżeli TAK, napisz co.

A) TAK
B) NIE

1. Ismael – B
2. Saint - B
3. Thrawn - B
4. Cord
5. Bleasus
6. Niglafar - B
7. Czopek - B
8. Pelcu
9. Argoth - B
10. Wilqu
11. SaH

25. Wizard Lord – obecnie posiada ekwipunek / opcje wykupu:
Equipment:
Hand weapon
Options:
- May be upgraded to a level 4 Wizard for +35 points.
- May ride either a Warhorse (+15 pts), which can have a barding (+6 pts), or an Imperial Pegasus (+50 pts).
- May choose up to 100 points of magic items chosen from the Common and Empire magic items lists.

Czy powinny się one zmienić? Jeżeli TAK, napisz co.

A) TAK
B) NIE

1. Ismael – B
2. Saint - B
3. Thrawn - B
4. Cord
5. Bleasus
6. Niglafar - B
7. Czopek - B
8. Pelcu
9. Argoth - B
10. Wilqu
11. SaH

26. Wizard Lord – obecnie posiada specjalną zasadę:
Level 3 Wizard. May choose from any one of the eight Lores of Magic described in the Warhammer rulebook.
Czy powinny się one zmienić? Jeżeli TAK, napisz co.

A) TAK
B) NIE

1. Ismael – B
2. Saint - B
3. Thrawn - B
4. Cord
5. Bleasus
6. Niglafar - B
7. Czopek - B
8. Pelcu
9. Argoth - B
10. Wilqu
11. SaH

27. Battle Wizard - obecnie posiada statystyki M4 WS3 BS3 S3 T3 W2 I3 A1 LD7

Czy powinny się one zmienić? Jeżeli TAK, napisz co.

A) TAK
B) NIE

1. Ismael – B
2. Saint - B
3. Thrawn - B
4. Cord
5. Bleasus
6. Niglafar - B
7. Czopek - B
8. Pelcu
9. Argoth - B
10. Wilqu
11. SaH

28. Battle Wizard - obecnie posiada ekwipunek / opcje wykupu:
Equipment:
Hand weapon
Options:
- May be upgraded to a level 2 Wizard for +35 points.
- May ride either a Warhorse (+10 pts), which can have a barding (+4 pts).
- May choose up to 50 points of magic items chosen from the Common and Empire magic items lists.

Czy powinny się one zmienić? Jeżeli TAK, napisz co.

A) TAK
B) NIE

1. Ismael – B
2. Saint - B
3. Thrawn - B
4. Cord
5. Bleasus
6. Niglafar - B
7. Czopek - B
8. Pelcu
9. Argoth - B
10. Wilqu
11. SaH

29. Battle Wizard - obecnie posiada specjalną zasadę:
Level 1 Wizard. May choose from any one of the eight Lores of Magic described in the Warhammer rulebook.

Czy powinny się one zmienić? Jeżeli TAK, napisz co.

A) TAK
B) NIE

1. Ismael – B
2. Saint - B
3. Thrawn - B
4. Cord
5. Bleasus
6. Niglafar - B
7. Czopek - B
8. Pelcu
9. Argoth - B
10. Wilqu
11. SaH
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.

Cord
Chuck Norris
Posty: 398

Post autor: Cord »

23. Czy Teutogen Guard:
A) Powinni mieć zasadę State Troops (not as detachments)
B) Nie powinni mieć zasady State Troops (not as detachments)

1. Ismael – B
2. Saint - B
3. Thrawn - B
4. Cord - B
5. Bleasus
6. Niglafar - B
7. Czopek - B
8. Pelcu
9. Argoth - B
10. Wilqu
11. SaH

24. Wizard Lord – obecnie posiada statystyki M4 WS3 BS3 S3 T4 W3 I3 A1 LD8
Czy powinny się one zmienić? Jeżeli TAK, napisz co.

A) TAK
B) NIE

1. Ismael – B
2. Saint - B
3. Thrawn - B
4. Cord - B
5. Bleasus
6. Niglafar - B
7. Czopek - B
8. Pelcu
9. Argoth - B
10. Wilqu
11. SaH

25. Wizard Lord – obecnie posiada ekwipunek / opcje wykupu:
Equipment:
Hand weapon
Options:
- May be upgraded to a level 4 Wizard for +35 points.
- May ride either a Warhorse (+15 pts), which can have a barding (+6 pts), or an Imperial Pegasus (+50 pts).
- May choose up to 100 points of magic items chosen from the Common and Empire magic items lists.

Czy powinny się one zmienić? Jeżeli TAK, napisz co.

A) TAK
B) NIE

1. Ismael – B
2. Saint - B
3. Thrawn - B
4. Cord - B
5. Bleasus
6. Niglafar - B
7. Czopek - B
8. Pelcu
9. Argoth - B
10. Wilqu
11. SaH

26. Wizard Lord – obecnie posiada specjalną zasadę:
Level 3 Wizard. May choose from any one of the eight Lores of Magic described in the Warhammer rulebook.
Czy powinny się one zmienić? Jeżeli TAK, napisz co.

A) TAK
B) NIE

1. Ismael – B
2. Saint - B
3. Thrawn - B
4. Cord - B
5. Bleasus
6. Niglafar - B
7. Czopek - B
8. Pelcu
9. Argoth - B
10. Wilqu
11. SaH

27. Battle Wizard - obecnie posiada statystyki M4 WS3 BS3 S3 T3 W2 I3 A1 LD7

Czy powinny się one zmienić? Jeżeli TAK, napisz co.

A) TAK
B) NIE

1. Ismael – B
2. Saint - B
3. Thrawn - B
4. Cord - B
5. Bleasus
6. Niglafar - B
7. Czopek - B
8. Pelcu
9. Argoth - B
10. Wilqu
11. SaH

28. Battle Wizard - obecnie posiada ekwipunek / opcje wykupu:
Equipment:
Hand weapon
Options:
- May be upgraded to a level 2 Wizard for +35 points.
- May ride either a Warhorse (+10 pts), which can have a barding (+4 pts).
- May choose up to 50 points of magic items chosen from the Common and Empire magic items lists.

Czy powinny się one zmienić? Jeżeli TAK, napisz co.

A) TAK
B) NIE

1. Ismael – B
2. Saint - B
3. Thrawn - B
4. Cord - B
5. Bleasus
6. Niglafar - B
7. Czopek - B
8. Pelcu
9. Argoth - B
10. Wilqu
11. SaH

29. Battle Wizard - obecnie posiada specjalną zasadę:
Level 1 Wizard. May choose from any one of the eight Lores of Magic described in the Warhammer rulebook.

Czy powinny się one zmienić? Jeżeli TAK, napisz co.

A) TAK
B) NIE

1. Ismael – B
2. Saint - B
3. Thrawn - B
4. Cord - B
5. Bleasus
6. Niglafar - B
7. Czopek - B
8. Pelcu
9. Argoth - B
10. Wilqu
11. SaH

Awatar użytkownika
-SaH-
Chuck Norris
Posty: 601
Lokalizacja: Zad Trolla Koszalin
Kontakt:

Post autor: -SaH- »

23. Czy Teutogen Guard:
A) Powinni mieć zasadę State Troops (not as detachments)
B) Nie powinni mieć zasady State Troops (not as detachments)

1. Ismael – B
2. Saint - B
3. Thrawn - B
4. Cord - B
5. Bleasus
6. Niglafar - B
7. Czopek - B
8. Pelcu
9. Argoth - B
10. Wilqu
11. SaH - B

24. Wizard Lord – obecnie posiada statystyki M4 WS3 BS3 S3 T4 W3 I3 A1 LD8
Czy powinny się one zmienić? Jeżeli TAK, napisz co.

A) TAK
B) NIE

1. Ismael – B
2. Saint - B
3. Thrawn - B
4. Cord - B
5. Bleasus
6. Niglafar - B
7. Czopek - B
8. Pelcu
9. Argoth - B
10. Wilqu
11. SaH - A : I4

25. Wizard Lord – obecnie posiada ekwipunek / opcje wykupu:
Equipment:
Hand weapon
Options:
- May be upgraded to a level 4 Wizard for +35 points.
- May ride either a Warhorse (+15 pts), which can have a barding (+6 pts), or an Imperial Pegasus (+50 pts).
- May choose up to 100 points of magic items chosen from the Common and Empire magic items lists.

Czy powinny się one zmienić? Jeżeli TAK, napisz co.

A) TAK
B) NIE

1. Ismael – B
2. Saint - B
3. Thrawn - B
4. Cord - B
5. Bleasus
6. Niglafar - B
7. Czopek - B
8. Pelcu
9. Argoth - B
10. Wilqu
11. SaH - B

26. Wizard Lord – obecnie posiada specjalną zasadę:
Level 3 Wizard. May choose from any one of the eight Lores of Magic described in the Warhammer rulebook.
Czy powinny się one zmienić? Jeżeli TAK, napisz co.

A) TAK
B) NIE

1. Ismael – B
2. Saint - B
3. Thrawn - B
4. Cord - B
5. Bleasus
6. Niglafar - B
7. Czopek - B
8. Pelcu
9. Argoth - B
10. Wilqu
11. SaH - B

27. Battle Wizard - obecnie posiada statystyki M4 WS3 BS3 S3 T3 W2 I3 A1 LD7

Czy powinny się one zmienić? Jeżeli TAK, napisz co.

A) TAK
B) NIE

1. Ismael – B
2. Saint - B
3. Thrawn - B
4. Cord - B
5. Bleasus
6. Niglafar - B
7. Czopek - B
8. Pelcu
9. Argoth - B
10. Wilqu
11. SaH - B

28. Battle Wizard - obecnie posiada ekwipunek / opcje wykupu:
Equipment:
Hand weapon
Options:
- May be upgraded to a level 2 Wizard for +35 points.
- May ride either a Warhorse (+10 pts), which can have a barding (+4 pts).
- May choose up to 50 points of magic items chosen from the Common and Empire magic items lists.

Czy powinny się one zmienić? Jeżeli TAK, napisz co.

A) TAK
B) NIE

1. Ismael – B
2. Saint - B
3. Thrawn - B
4. Cord - B
5. Bleasus
6. Niglafar - B
7. Czopek - B
8. Pelcu
9. Argoth - B
10. Wilqu
11. SaH - B

29. Battle Wizard - obecnie posiada specjalną zasadę:
Level 1 Wizard. May choose from any one of the eight Lores of Magic described in the Warhammer rulebook.

Czy powinny się one zmienić? Jeżeli TAK, napisz co.

A) TAK
B) NIE

1. Ismael – B
2. Saint - B
3. Thrawn - B
4. Cord - B
5. Bleasus
6. Niglafar - B
7. Czopek - B
8. Pelcu
9. Argoth - B
10. Wilqu
11. SaH - B

Awatar użytkownika
ismael
Wodzirej
Posty: 670
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: ismael »

Nowe zagadnienia - zakończenie tematu magów i rozpoczęcie dyskusji nad General of the Empire:

30. Ustalono, że Wizard Lord będzie posiadał te same statystyki, ekwipunek i zasady specjalne jak w aktualnym kodeksie, w którym kosztuje bazowo 175 pts. Czy chciałbyś zmienić jego koszt punktowy?

A) TAK (jak?)
B) NIE

1. Ismael – B
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord
5. Bleasus
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Wilqu
11. SaH


31. Ustalono, że Battle Wizard będzie posiadał te same statystyki, ekwipunek i zasady specjalne jak w aktualnym kodeksie, w którym kosztuje bazowo 65 pts. Czy chciałbyś zmienić jego koszt punktowy?

A) TAK (jak?)
B) NIE

1. Ismael – B
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord
5. Bleasus
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Wilqu
11. SaH

32. General of the Empire – obecnie posiada statystyki M4 WS5 BS5 S4 T4 W3 I5 A3 LD9

Czy powinny się one zmienić? Jeżeli TAK, napisz co. Dla przypomnienia, do tej pory pojawiały się pomysły zwiększenia mu niektórych parametrów.

A) TAK
B) NIE

1. Ismael – B
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord
5. Bleasus
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Wilqu
11. SaH

33. General of the Empire obecnie posiada ekwipunek / opcje wykupu:
Equipment:
Hand weapon
Options:
- May have a great weapon (+6 pts), an additional hand weapon (+6 pts) and/or a pistol (+9 pts)
- May have a longbow (+10 pts) and/or a handgun (+10 pts)
- May wear light armour (+3 pts), heavy armour (+6 pts) or full plate armour (+12 pts). May also carry a shield (+3 pts)
- May ride either a Warhorse (+15 pts), which can have a barding (+6 pts), an Imperial Pegasus (+50 pts) or a Griffon (+200 pts). If mounted, he may have a lance (+6 pts)
- May choose up to 100 points of magic items chosen from the Common and Empire magic items lists.

Czy powinny się one zmienić? Jeżeli TAK, napisz co. Dla przypomnienia, do tej pory pojawiały się pomysły: obniżenia kosztu gryfa

A) TAK
B) NIE

1. Ismael – B
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord
5. Bleasus
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Wilqu
11. SaH

34. General of the Empire obecnie posiada specjalną zasadę:
Ancestral Heirloom. If your army is led by a General of the Empire, one unit of State Troops can have a magic banner worth up to 50 points

Czy powinny się one zmienić? Jeżeli TAK, napisz co. Dla przypomnienia, do tej pory pojawiały się między innymi następujące pomysły:

- Bodyguards. If the army includes a General of the Empire, one unit of Teutogen Guard, Reiksguard or Greatswords, per General of the Empire can be included as a Core Units choice instead of a Special.
- Bodyguards. If the army include a General of the Empire, one unit of Greatswords per General of the Empire can be included as a Core Units choice instead of Special.
- Bodyguards. If an Elector Count joins a unit of Greatswords, he and the unit becomes immune to panic.
- Straż przyboczna - Generał może zostać wystawiony z odziałem gwardii elektorskiej który nie wchodzi w skład żadnej kategorii, generał nie może opuścić swoich przybocznych.
- Majestat - Jeśli generał imperialny znajduje sie w jednostce żołnierzy zawodowych pozwala przerzucić test paniki, wyjątkiem jest gwardia elektorska która u boku generała jest na panikę odporna
- Generał daje Ld na 18”
- Generał może wybrać wyznanie, co powoduje przyznanie mu specjalnych bonusów
- Ancestral Heirloom – modyfikacja. If an Elector Count is your General, one unit of State Troops (Halberdiers, Spearmen, and Swordsmen) can have a magic banner worth up to 50 pts.
- Ancestral Heirloom - modyfikacja. If your army is led by a General of the Empire, one unit of the following State Troops can have a magic banner worth up to 50 points: Swordsmen, Spearmen, Halberdiers, Handgunners, Crossbowmen.


A) TAK
B) NIE

1. Ismael – A. Bodyguards. If the army includes a General of the Empire, one unit of Teutogen Guard, Reiksguard or Greatswords, per General of the Empire can be included as a Core Units choice instead of a Special.
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord
5. Bleasus
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Wilqu
11. SaH

Cord
Chuck Norris
Posty: 398

Post autor: Cord »

Nowe zagadnienia - zakończenie tematu magów i rozpoczęcie dyskusji nad General of the Empire:

30. Ustalono, że Wizard Lord będzie posiadał te same statystyki, ekwipunek i zasady specjalne jak w aktualnym kodeksie, w którym kosztuje bazowo 175 pts. Czy chciałbyś zmienić jego koszt punktowy?

A) TAK (jak?)
B) NIE

1. Ismael – B
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord - B
5. Bleasus
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Wilqu
11. SaH


31. Ustalono, że Battle Wizard będzie posiadał te same statystyki, ekwipunek i zasady specjalne jak w aktualnym kodeksie, w którym kosztuje bazowo 65 pts. Czy chciałbyś zmienić jego koszt punktowy?

A) TAK (jak?)
B) NIE

1. Ismael – B
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord - B
5. Bleasus
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Wilqu
11. SaH

32. General of the Empire – obecnie posiada statystyki M4 WS5 BS5 S4 T4 W3 I5 A3 LD9

Czy powinny się one zmienić? Jeżeli TAK, napisz co. Dla przypomnienia, do tej pory pojawiały się pomysły zwiększenia mu niektórych parametrów.

A) TAK
B) NIE

1. Ismael – B
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord - B
5. Bleasus
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Wilqu
11. SaH

33. General of the Empire obecnie posiada ekwipunek / opcje wykupu:
Equipment:
Hand weapon
Options:
- May have a great weapon (+6 pts), an additional hand weapon (+6 pts) and/or a pistol (+9 pts)
- May have a longbow (+10 pts) and/or a handgun (+10 pts)
- May wear light armour (+3 pts), heavy armour (+6 pts) or full plate armour (+12 pts). May also carry a shield (+3 pts)
- May ride either a Warhorse (+15 pts), which can have a barding (+6 pts), an Imperial Pegasus (+50 pts) or a Griffon (+200 pts). If mounted, he may have a lance (+6 pts)
- May choose up to 100 points of magic items chosen from the Common and Empire magic items lists.

Czy powinny się one zmienić? Jeżeli TAK, napisz co. Dla przypomnienia, do tej pory pojawiały się pomysły: obniżenia kosztu gryfa

A) TAK
B) NIE

1. Ismael – B
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord - dla wysokich oficerów powinny być pistolety w standardzie albo tanie jak barszcz, myślę że w imperium każdy kapitan czy tam gienio taki ma.
5. Bleasus
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Wilqu
11. SaH

34. General of the Empire obecnie posiada specjalną zasadę:
Ancestral Heirloom. If your army is led by a General of the Empire, one unit of State Troops can have a magic banner worth up to 50 points

Czy powinny się one zmienić? Jeżeli TAK, napisz co. Dla przypomnienia, do tej pory pojawiały się między innymi następujące pomysły:

- Bodyguards. If the army includes a General of the Empire, one unit of Teutogen Guard, Reiksguard or Greatswords, per General of the Empire can be included as a Core Units choice instead of a Special.
- Bodyguards. If the army include a General of the Empire, one unit of Greatswords per General of the Empire can be included as a Core Units choice instead of Special.
- Bodyguards. If an Elector Count joins a unit of Greatswords, he and the unit becomes immune to panic.
- Straż przyboczna - Generał może zostać wystawiony z odziałem gwardii elektorskiej który nie wchodzi w skład żadnej kategorii, generał nie może opuścić swoich przybocznych.
- Majestat - Jeśli generał imperialny znajduje sie w jednostce żołnierzy zawodowych pozwala przerzucić test paniki, wyjątkiem jest gwardia elektorska która u boku generała jest na panikę odporna
- Generał daje Ld na 18”
- Generał może wybrać wyznanie, co powoduje przyznanie mu specjalnych bonusów
- Ancestral Heirloom – modyfikacja. If an Elector Count is your General, one unit of State Troops (Halberdiers, Spearmen, and Swordsmen) can have a magic banner worth up to 50 pts.
- Ancestral Heirloom - modyfikacja. If your army is led by a General of the Empire, one unit of the following State Troops can have a magic banner worth up to 50 points: Swordsmen, Spearmen, Halberdiers, Handgunners, Crossbowmen.


A) TAK
B) NIE

1. Ismael – A. Bodyguards. If the army includes a General of the Empire, one unit of Teutogen Guard, Reiksguard or Greatswords, per General of the Empire can be included as a Core Units choice instead of a Special.
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord - Straż przyboczna - Generał może zostać wystawiony z odziałem gwardii elektorskiej który nie wchodzi w skład żadnej kategorii, generał nie może opuścić swoich przybocznych. - Generał może wybrać wyznanie, co powoduje przyznanie mu specjalnych bonusów. - Majestat - Jeśli generał imperialny znajduje sie w jednostce żołnierzy zawodowych pozwala przerzucić test paniki, wyjątkiem jest gwardia elektorska która u boku generała jest na panikę odporna.
5. Bleasus
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Wilqu
11. SaH

Te wyznania to Sigmar - LD 10, Myrmidia zasięg dowodzenia 18 i Ulryk +1 do WS, I, A i Heat na wszystko ale tylko on. Każde za +20pts (oczywiście wszystko jak na razie elastyczne i można coś zmienić).

To tak, generał w obecnym stanie to syf, kiła i mogiła, stwierdzenie że jest dobry bo jest dobry i tani jakoś nie jest na stołach odzwierciedlane przez jego nie byt na nich (ja używam zawsze ale ja przeważnie przegrywam i gram trochę inaczej niż większość ludzi), ludzie wola wydać więcej na coś lepszego wiec uważam że konieczna jest poprawka dla tego pana.

Awatar użytkownika
argoth
Mudżahedin
Posty: 290
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: argoth »

30. Ustalono, że Wizard Lord będzie posiadał te same statystyki, ekwipunek i zasady specjalne jak w aktualnym kodeksie, w którym kosztuje bazowo 175 pts. Czy chciałbyś zmienić jego koszt punktowy?

A) TAK (jak?)
B) NIE

1. Ismael – B
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord - B
5. Bleasus
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth - B
10. Wilqu
11. SaH


31. Ustalono, że Battle Wizard będzie posiadał te same statystyki, ekwipunek i zasady specjalne jak w aktualnym kodeksie, w którym kosztuje bazowo 65 pts. Czy chciałbyś zmienić jego koszt punktowy?

A) TAK (jak?)
B) NIE

1. Ismael – B
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord - B
5. Bleasus
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth - B
10. Wilqu
11. SaH

32. General of the Empire – obecnie posiada statystyki M4 WS5 BS5 S4 T4 W3 I5 A3 LD9

Czy powinny się one zmienić? Jeżeli TAK, napisz co. Dla przypomnienia, do tej pory pojawiały się pomysły zwiększenia mu niektórych parametrów.

A) TAK
B) NIE

1. Ismael – B
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord - B
5. Bleasus
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth - B
10. Wilqu
11. SaH

33. General of the Empire obecnie posiada ekwipunek / opcje wykupu:
Equipment:
Hand weapon
Options:
- May have a great weapon (+6 pts), an additional hand weapon (+6 pts) and/or a pistol (+9 pts)
- May have a longbow (+10 pts) and/or a handgun (+10 pts)
- May wear light armour (+3 pts), heavy armour (+6 pts) or full plate armour (+12 pts). May also carry a shield (+3 pts)
- May ride either a Warhorse (+15 pts), which can have a barding (+6 pts), an Imperial Pegasus (+50 pts) or a Griffon (+200 pts). If mounted, he may have a lance (+6 pts)
- May choose up to 100 points of magic items chosen from the Common and Empire magic items lists.

Czy powinny się one zmienić? Jeżeli TAK, napisz co. Dla przypomnienia, do tej pory pojawiały się pomysły: obniżenia kosztu gryfa

A) TAK
B) NIE

1. Ismael – B
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord - dla wysokich oficerów powinny być pistolety w standardzie albo tanie jak barszcz, myślę że w imperium każdy kapitan czy tam gienio taki ma.
5. Bleasus
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth - jak Cord
10. Wilqu
11. SaH

34. General of the Empire obecnie posiada specjalną zasadę:
Ancestral Heirloom. If your army is led by a General of the Empire, one unit of State Troops can have a magic banner worth up to 50 points

Czy powinny się one zmienić? Jeżeli TAK, napisz co. Dla przypomnienia, do tej pory pojawiały się między innymi następujące pomysły:

- Bodyguards. If the army includes a General of the Empire, one unit of Teutogen Guard, Reiksguard or Greatswords, per General of the Empire can be included as a Core Units choice instead of a Special.
- Bodyguards. If the army include a General of the Empire, one unit of Greatswords per General of the Empire can be included as a Core Units choice instead of Special.
- Bodyguards. If an Elector Count joins a unit of Greatswords, he and the unit becomes immune to panic.
- Straż przyboczna - Generał może zostać wystawiony z odziałem gwardii elektorskiej który nie wchodzi w skład żadnej kategorii, generał nie może opuścić swoich przybocznych.
- Majestat - Jeśli generał imperialny znajduje sie w jednostce żołnierzy zawodowych pozwala przerzucić test paniki, wyjątkiem jest gwardia elektorska która u boku generała jest na panikę odporna
- Generał daje Ld na 18”
- Generał może wybrać wyznanie, co powoduje przyznanie mu specjalnych bonusów
- Ancestral Heirloom – modyfikacja. If an Elector Count is your General, one unit of State Troops (Halberdiers, Spearmen, and Swordsmen) can have a magic banner worth up to 50 pts.
- Ancestral Heirloom - modyfikacja. If your army is led by a General of the Empire, one unit of the following State Troops can have a magic banner worth up to 50 points: Swordsmen, Spearmen, Halberdiers, Handgunners, Crossbowmen.


A) TAK
B) NIE

1. Ismael – A. Bodyguards. If the army includes a General of the Empire, one unit of Teutogen Guard, Reiksguard or Greatswords, per General of the Empire can be included as a Core Units choice instead of a Special.
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord - Straż przyboczna - Generał może zostać wystawiony z odziałem gwardii elektorskiej który nie wchodzi w skład żadnej kategorii, generał nie może opuścić swoich przybocznych. - Generał może wybrać wyznanie, co powoduje przyznanie mu specjalnych bonusów. - Majestat - Jeśli generał imperialny znajduje sie w jednostce żołnierzy zawodowych pozwala przerzucić test paniki, wyjątkiem jest gwardia elektorska która u boku generała jest na panikę odporna.
5. Bleasus
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth - tu także w pełni zgadzam się z Cordem, co do słowa :)
10. Wilqu
11. SaH

Te wyznania to Sigmar - LD 10, Myrmidia zasięg dowodzenia 18 i Ulryk +1 do WS, I, A i Heat na wszystko ale tylko on. Każde za +20pts (oczywiście wszystko jak na razie elastyczne i można coś zmienić).

To tak, generał w obecnym stanie to syf, kiła i mogiła, stwierdzenie że jest dobry bo jest dobry i tani jakoś nie jest na stołach odzwierciedlane przez jego nie byt na nich (ja używam zawsze ale ja przeważnie przegrywam i gram trochę inaczej niż większość ludzi), ludzie wola wydać więcej na coś lepszego wiec uważam że konieczna jest poprawka dla tego pana.
Ogień oczyszcza ciało i dusze nawet największych wrogów Imperium...niech zapłoną stosy!

PG...czyli jak wygrać bitwę przed jej rozpoczęciem. 100% HATE!!!

Awatar użytkownika
Niglafar
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 183
Lokalizacja: Frei Stadt Danzig

Post autor: Niglafar »

30. Ustalono, że Wizard Lord będzie posiadał te same statystyki, ekwipunek i zasady specjalne jak w aktualnym kodeksie, w którym kosztuje bazowo 175 pts. Czy chciałbyś zmienić jego koszt punktowy?

A) TAK (jak?)
B) NIE

1. Ismael – B
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord - B
5. Bleasus
6. Niglafar - B
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth - B
10. Wilqu
11. SaH


31. Ustalono, że Battle Wizard będzie posiadał te same statystyki, ekwipunek i zasady specjalne jak w aktualnym kodeksie, w którym kosztuje bazowo 65 pts. Czy chciałbyś zmienić jego koszt punktowy?

A) TAK (jak?)
B) NIE

1. Ismael – B
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord - B
5. Bleasus
6. Niglafar - B
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth - B
10. Wilqu
11. SaH

32. General of the Empire – obecnie posiada statystyki M4 WS5 BS5 S4 T4 W3 I5 A3 LD9

Czy powinny się one zmienić? Jeżeli TAK, napisz co. Dla przypomnienia, do tej pory pojawiały się pomysły zwiększenia mu niektórych parametrów.

A) TAK
B) NIE

1. Ismael – B
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord - B
5. Bleasus
6. Niglafar - B
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth - B
10. Wilqu
11. SaH

33. General of the Empire obecnie posiada ekwipunek / opcje wykupu:
Equipment:
Hand weapon
Options:
- May have a great weapon (+6 pts), an additional hand weapon (+6 pts) and/or a pistol (+9 pts)
- May have a longbow (+10 pts) and/or a handgun (+10 pts)
- May wear light armour (+3 pts), heavy armour (+6 pts) or full plate armour (+12 pts). May also carry a shield (+3 pts)
- May ride either a Warhorse (+15 pts), which can have a barding (+6 pts), an Imperial Pegasus (+50 pts) or a Griffon (+200 pts). If mounted, he may have a lance (+6 pts)
- May choose up to 100 points of magic items chosen from the Common and Empire magic items lists.

Czy powinny się one zmienić? Jeżeli TAK, napisz co. Dla przypomnienia, do tej pory pojawiały się pomysły: obniżenia kosztu gryfa

A) TAK
B) NIE

1. Ismael – B
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord - dla wysokich oficerów powinny być pistolety w standardzie albo tanie jak barszcz, myślę że w imperium każdy kapitan czy tam gienio taki ma.
5. Bleasus
6. Niglafar - powinien mieć opcję brania lancy jeśli jest na mouncie
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth - jak Cord
10. Wilqu
11. SaH

34. General of the Empire obecnie posiada specjalną zasadę:
Ancestral Heirloom. If your army is led by a General of the Empire, one unit of State Troops can have a magic banner worth up to 50 points

Czy powinny się one zmienić? Jeżeli TAK, napisz co. Dla przypomnienia, do tej pory pojawiały się między innymi następujące pomysły:

- Bodyguards. If the army includes a General of the Empire, one unit of Teutogen Guard, Reiksguard or Greatswords, per General of the Empire can be included as a Core Units choice instead of a Special.
- Bodyguards. If the army include a General of the Empire, one unit of Greatswords per General of the Empire can be included as a Core Units choice instead of Special.
- Bodyguards. If an Elector Count joins a unit of Greatswords, he and the unit becomes immune to panic.
- Straż przyboczna - Generał może zostać wystawiony z odziałem gwardii elektorskiej który nie wchodzi w skład żadnej kategorii, generał nie może opuścić swoich przybocznych.
- Majestat - Jeśli generał imperialny znajduje sie w jednostce żołnierzy zawodowych pozwala przerzucić test paniki, wyjątkiem jest gwardia elektorska która u boku generała jest na panikę odporna
- Generał daje Ld na 18”
- Generał może wybrać wyznanie, co powoduje przyznanie mu specjalnych bonusów
- Ancestral Heirloom – modyfikacja. If an Elector Count is your General, one unit of State Troops (Halberdiers, Spearmen, and Swordsmen) can have a magic banner worth up to 50 pts.
- Ancestral Heirloom - modyfikacja. If your army is led by a General of the Empire, one unit of the following State Troops can have a magic banner worth up to 50 points: Swordsmen, Spearmen, Halberdiers, Handgunners, Crossbowmen.


A) TAK
B) NIE

1. Ismael – A. Bodyguards. If the army includes a General of the Empire, one unit of Teutogen Guard, Reiksguard or Greatswords, per General of the Empire can be included as a Core Units choice instead of a Special.
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord - Straż przyboczna - Generał może zostać wystawiony z odziałem gwardii elektorskiej który nie wchodzi w skład żadnej kategorii, generał nie może opuścić swoich przybocznych. - Generał może wybrać wyznanie, co powoduje przyznanie mu specjalnych bonusów. - Majestat - Jeśli generał imperialny znajduje sie w jednostce żołnierzy zawodowych pozwala przerzucić test paniki, wyjątkiem jest gwardia elektorska która u boku generała jest na panikę odporna.
5. Bleasus
6. Niglafar - - Ancestral Heirloom – modyfikacja. If an Elector Count is your General, one unit of State Troops (Halberdiers, Spearmen, and Swordsmen) can have a magic banner worth up to 50 pts. + możliwośc wyboru wyznania
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth - tu także w pełni zgadzam się z Cordem, co do słowa Smile
10. Wilqu
11. SaH
Te wyznania to Sigmar - LD 10, Myrmidia zasięg dowodzenia 18 i Ulryk +1 do WS, I, A i Heat na wszystko ale tylko on. Każde za +20pts (oczywiście wszystko jak na razie elastyczne i można coś zmienić).

To tak, generał w obecnym stanie to syf, kiła i mogiła, stwierdzenie że jest dobry bo jest dobry i tani jakoś nie jest na stołach odzwierciedlane przez jego nie byt na nich (ja używam zawsze ale ja przeważnie przegrywam i gram trochę inaczej niż większość ludzi), ludzie wola wydać więcej na coś lepszego wiec uważam że konieczna jest poprawka dla tego pana.
myślę że kwestię bonusów za wyznanie będziemy głosować osobno jeżeli pomysł przejdzie. Te powyżej są jak dla mnie nieproporcjonalne (+20p za 10LD u Sigmaa a Ulryk za te same punkty dostaje +1 WS, I, A i hate? niedoszacowanie). poza tym mogą się pojawić inne propozycje bonusów za wyznania. Sam pomysł oceniam jednak bardzo wysoko
"Proch to nic innego jak zmielony spaczeń" - król Bretonni.

Cord
Chuck Norris
Posty: 398

Post autor: Cord »

Sry za post w tym miejscu ale chcial bym odpowiedziec.

Niglafar gienio moze brac lance jak jedzie na jakims stworze a co do niedoszacowania, 10 LD przydalo by sie w dobie powszechnych strachow i terrorow a co do mojego pomyslu na Ulryka ma staty grand mastera + heat tylko dla siebie zamisat odpornosci na pychologie na caly oddzial rycerzy a roznica punktwa z takim samym uzbroieniem to tylko pare punktow (8 jak sie nie myle), z dupy tego nie wymyslilem tylko policzylem wszystko najpierw. Ja dla przykladu bral bym Myrmidie bo gram na duzej liczbie piechoty i przez detki musze ciasno stac zeby skozystali z LD general a tak bylo by luzniej chodz Sigmar tez fajny na jakis trupy ze sztandarem strachu na 3 kostki odpada najnizsza ale jak pisalem kwestia do dyskusji.

Ze szkoly pisze wiec bledy i brak polskich znakow.

ODPOWIEDZ