Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)
Moderator: Gremlin
Ja mam jednego treekina, dostałem go na imieniny bodajże ale przerobiłem se go na duże drzewko, wygląda wg. mnie znacznie lepiej od takiego co można kupić ;p dla Treekinów widzę zastosowanie na BP, tam mogą naprawdę kozaczyć, np. na 600 pkt. bierzesz 10 łuków z muzykiem, maga 2 lvl i 5 treekinów z dowódcą ;] ciężko z czymś takim wygrać ;p ale ten koszt ... 55 zł figurka mnie odstrasza od nich skutecznie ;p
- Jacek_Azael
- Masakrator
- Posty: 2058
- Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk
Ja tylko raz użyłem treekinów 3szt. Powiem szczerze, że nie przydały się, nic im się nie stało, ale i sami nic nie zrobili, ot taka ciekawostka;d
Lubię ich, bo są zarówno przeżywalni jak i mocni w ataku. Szarża czegoś mocniejszego nie boli ich aż tak bardzo jak innych oddziałów, np. WD. T=5, ASV 4+ i WSV 5+ jest wg. mnie naprawdę odpornym unitem, który ma szanse, żeby oddać 

No nieźli są, kilka razy ich proxowałem, ale bądźmy szczerzy, że nikt nie wsadza np. 4 jednostek ponadpodstawowych (no wiecie o co mi chodzi, a ja nieewiedziałem jak to ująć), a u mnie te miejsca zajumują GR i czasami warhawki... Treekiny głównie 4fun, nie dlatego, że są słabe, ale dla tego, że jak napisałem wolę
GR i WH, a do tego jeszcze muszą wejść driady, tancerki, luki, wildzi, drzewo, alter i caddy przynajmniej jeden...
GR i WH, a do tego jeszcze muszą wejść driady, tancerki, luki, wildzi, drzewo, alter i caddy przynajmniej jeden...
No i tym się właśnie różni podejście moje od reszty. Jak napisałeś Treekiny są u Ciebie 4fun, gdy starczy miejsca. Ja natomiast postrzegam ich jako jednostkę, która wchodzi nie jako luka a jako kluczowy element strategii. Często brakuje mi takiej silnej ręki w armii do miażdżenia większych bydlaków. OK, jest Treeman, no ale on też nie wyczyści wszystkiego co najgorsze w pojedynkę. IMO Treekiny stanowią dobre wsparcie dla brokuła i potrafią nieraz odciągnąć od niego uwagę (mam na myśli np. ostrzał).
Oczywiście wszystko zależy od przeciwnika oraz koncepcji armii. Do armii szybkich się oni nie nadają, natomiast gdy robimy rozpiskę na armię mocniejszą lub np. HE (nie są wytrzymałe, ale mają tego cholernego ASF'a) Treekiny mają szansę wyrządzić większe szkody (no bo chyba remis czy lekkie zadraśnięcie przeciwnika nie jest naszym marzeniem).
Nie zrozumcie mnie źle. Nie twierdzę, że Treekiny mają być od teraz trzonem armii WE, ale można by zwrócić na nie większą uwagę. Jasne, że przy tworzeniu rozpy najpierw sięgam wo WR i WD, ale bardzo często zastanawiam się nad Treekinami - nawet jako zastępstwo drugiego klocka WR.
Pozdrawiam, Qbas
Oczywiście wszystko zależy od przeciwnika oraz koncepcji armii. Do armii szybkich się oni nie nadają, natomiast gdy robimy rozpiskę na armię mocniejszą lub np. HE (nie są wytrzymałe, ale mają tego cholernego ASF'a) Treekiny mają szansę wyrządzić większe szkody (no bo chyba remis czy lekkie zadraśnięcie przeciwnika nie jest naszym marzeniem).
Nie zrozumcie mnie źle. Nie twierdzę, że Treekiny mają być od teraz trzonem armii WE, ale można by zwrócić na nie większą uwagę. Jasne, że przy tworzeniu rozpy najpierw sięgam wo WR i WD, ale bardzo często zastanawiam się nad Treekinami - nawet jako zastępstwo drugiego klocka WR.

Pozdrawiam, Qbas
Haha, ale śmiesznie brzmi mój nick przekręconymax1 pisze:Czyli z Pioptrasem myślimy mnie więcej tak samo...

Nie no, generalnie powiem Wam tak, ja wykorzystuje 3 sloty special: 2x wildzi + 1 x tancerze i naprawdę żałuję, że często nie mam miejsca na wahawki :/ Bo mam figurki i ostatnio zaczynam nimi grać i podobają mi się!

- Michał Archanioł
- Mudżahedin
- Posty: 205
A ja gram armiami pochodzącymi z konkretnych rejonów Loren. Jak mam grać armią z dzikolasu to slot specjal zajmują treekiny właśnie, rare to treeman, core to driady a hero to zjawy.
A treekiny to bardzo dobra jednostka, którą trzeba umieć grać.
To jedna z tych niewielu które ściągają szeregi, mają często gęsto fear of the number i najważniejsze: częstość przeżycia dowódcy w pojedynku jest nieporównywalnie większa niż zwykłych elfów.
Co mnie osobiście cieszy to dobry AS który u elfów na prawdę rzadki.
Co mnie boli? ->flameable i duży koszt punktowy za treekina (ale gdyby tak nie było to by wszyscy tym grali
)
Aha i co myślicie o takiej rozpie na 1500 z dzikolasu ?? :
HERO:
- leśna zjawa - 1lvl, +1 dispel scroll, ->140pktów
- leśna zjawa - 1lvl, snajperskie duszki ->140pktów
- leśna zjawa - 1lvl, +D6 zatrutych ataków ->140pktów
CORE:
- 8 driad ->96pktów
- 8 driad ->96pktów
- 8 driad ->96pktów
- 8 driad ->96pktów
SPECJAL:
- 3 treekin + dowódca ->215pktów
- 3 treekin ->195pktów
RARE:
- treeman ->285pktów
Casting Pool: 5
Dispel Pool: 6
Models in Army: 42
Total Army Cost: 1499pktów
A treekiny to bardzo dobra jednostka, którą trzeba umieć grać.
To jedna z tych niewielu które ściągają szeregi, mają często gęsto fear of the number i najważniejsze: częstość przeżycia dowódcy w pojedynku jest nieporównywalnie większa niż zwykłych elfów.
Co mnie osobiście cieszy to dobry AS który u elfów na prawdę rzadki.
Co mnie boli? ->flameable i duży koszt punktowy za treekina (ale gdyby tak nie było to by wszyscy tym grali

Aha i co myślicie o takiej rozpie na 1500 z dzikolasu ?? :
HERO:
- leśna zjawa - 1lvl, +1 dispel scroll, ->140pktów
- leśna zjawa - 1lvl, snajperskie duszki ->140pktów
- leśna zjawa - 1lvl, +D6 zatrutych ataków ->140pktów
CORE:
- 8 driad ->96pktów
- 8 driad ->96pktów
- 8 driad ->96pktów
- 8 driad ->96pktów
SPECJAL:
- 3 treekin + dowódca ->215pktów
- 3 treekin ->195pktów
RARE:
- treeman ->285pktów
Casting Pool: 5
Dispel Pool: 6
Models in Army: 42
Total Army Cost: 1499pktów
Hehe, ciężko oceniać, bo co tu wymienić? Ja bym tylko jednej zjawie zmienił duszki na cluster of radiance (mogę się mylić, ale to to dodaje +1 do dispella?)
Piotras @ sory, ale rzeczywiście fajnie brzmi... A ja zwykle gram poniżej 2k to tancerki, wildzi i albo hawki, albo drugie tancerki, albo drudzy wildzi, a jak powyżej to raczej jedne tancerki, 2x wildzi i hawki...
Edit: A swoją drogą to ma być rozpa 4fun? Jeśli tak to ja cię zapraszam to wyprubowania drychy...
2Edit: A i ja cię bym zachęcał do zmienienia rozpy z dzikolasu na armię drychy... Wszyscy bohaterowie, driady, treekiny, wildzi, i drzewiec. Rozpiska też klimatyczna, a do tego masz bohaterów i wildów...
Piotras @ sory, ale rzeczywiście fajnie brzmi... A ja zwykle gram poniżej 2k to tancerki, wildzi i albo hawki, albo drugie tancerki, albo drudzy wildzi, a jak powyżej to raczej jedne tancerki, 2x wildzi i hawki...
Edit: A swoją drogą to ma być rozpa 4fun? Jeśli tak to ja cię zapraszam to wyprubowania drychy...
2Edit: A i ja cię bym zachęcał do zmienienia rozpy z dzikolasu na armię drychy... Wszyscy bohaterowie, driady, treekiny, wildzi, i drzewiec. Rozpiska też klimatyczna, a do tego masz bohaterów i wildów...
- Michał Archanioł
- Mudżahedin
- Posty: 205
O przepraszam pomyliły mi się nazwy. Dispel scrool z dodatkową kością do dispela, bo przecież zjawa nie może mieć przedmiotów magicznych tylko duszki
A co do drychy to trzeba grac na 2K i mieć zgode przeciwnika na imiennego bohatera
a oni niechętnie się zgadzają 
Ale dzięki za pomysł.

A co do drychy to trzeba grac na 2K i mieć zgode przeciwnika na imiennego bohatera


Ale dzięki za pomysł.
Proszę, wiem, że na 2k, ale skoro 4fun to sądzę, że się zgodzą... Ja jak gram z kumplami to w jakiś 80% bitew po którejś stronie jest imienny...
A powiedziałeś na rejonach, a jeśli nie z dzikolasu armię to skąd naprzykład? Bo mnie zeżre ciekawość...
A powiedziałeś na rejonach, a jeśli nie z dzikolasu armię to skąd naprzykład? Bo mnie zeżre ciekawość...
Ostatnio zmieniony 9 cze 2008, o 09:38 przez max1, łącznie zmieniany 1 raz.
@Michał Archanioł - gratuluję klimaciarstwa 
A Treekiny to raczej na 2k+. Chyba nikt nie jest na tyle.....oryginalny, żeby na 1k wystawiać drzewo, treekiny...i nie mieć już punktów

A Treekiny to raczej na 2k+. Chyba nikt nie jest na tyle.....oryginalny, żeby na 1k wystawiać drzewo, treekiny...i nie mieć już punktów

Byłem na niejednym turnieju, grałem / gadałem z naprawdę niejednym graczem WE i szczerze... Nigdy nie widziałem ani warhawków ani treekinów... Sorry panowie, takie realia i powiem to szczerze, że ja też jak nie mam ochoty to nie gram na ww. jednostach.
Co do jednostki jest OK, ale jeśli masz tak, że wszystko biegnie byleby do CC, to treekiny trochę Cię spowalniają...
Co do jednostki jest OK, ale jeśli masz tak, że wszystko biegnie byleby do CC, to treekiny trochę Cię spowalniają...
- Michał Archanioł
- Mudżahedin
- Posty: 205
No to daje inne rejony na 1500 Athen Loren:
- książęce polany-> (GR)same konie-core, (WR)specjale też konie, rarów nie ma, herosi na koniach, jeleniu, jednorożcu.
- sosnowe szczyty/granie-> core- łuki tylko(GG), specjale- hawki(HR), rary-orły(GE), Herosi na orłach albo na nogach
- Sale dworu * (tu wybieram jeden z dworów w Loren) - core- łuki(GG), specjale eternale(EG) i wardancerzy(WD), rarów nie ma, herosi - z eternalskiej wspólnoty albo wardancerzy,
- dzikolas już znacie.....
- obóz zwiadowczy- core - łuki (GG), scouci, specjalów nie ma, rare waye (WW), herosi waywathers, zwiadowcy,
- leśne duchy- sama nazwa za siebie mówi
- opór elfów w czasie zimowego najazdu- tu dla odmiany tylko elfy - leśne duchy idą spać.....
Przeciwnik rzuca D6 i wybiera się jedną z armii.
Jeśli chcecie mogę dać poszczególne rozpiski na te okazje
- książęce polany-> (GR)same konie-core, (WR)specjale też konie, rarów nie ma, herosi na koniach, jeleniu, jednorożcu.
- sosnowe szczyty/granie-> core- łuki tylko(GG), specjale- hawki(HR), rary-orły(GE), Herosi na orłach albo na nogach

- Sale dworu * (tu wybieram jeden z dworów w Loren) - core- łuki(GG), specjale eternale(EG) i wardancerzy(WD), rarów nie ma, herosi - z eternalskiej wspólnoty albo wardancerzy,
- dzikolas już znacie.....
- obóz zwiadowczy- core - łuki (GG), scouci, specjalów nie ma, rare waye (WW), herosi waywathers, zwiadowcy,
- leśne duchy- sama nazwa za siebie mówi

- opór elfów w czasie zimowego najazdu- tu dla odmiany tylko elfy - leśne duchy idą spać.....
Przeciwnik rzuca D6 i wybiera się jedną z armii.
Jeśli chcecie mogę dać poszczególne rozpiski na te okazje
