CompScore by Furion

Wszystko to, co nie pasuje nigdzie indziej.

Moderatorzy: Fluffy, JarekK

Zablokowany
Awatar użytkownika
THE_END
Mudżahedin
Posty: 288
Lokalizacja: Z nienacka

Post autor: THE_END »

Improwizacja; tą drugą opcję już testowałem Smile Pierwszej jeszcze nie. Miało być vs VC.
Miało być ogolnie a nie vs VC :)
@The_End
Super, że jesteś wymiatacz. Cieszę się, że tacy jak Ty u nas na turniejach nie goszczą.

Daruj sobie te teksty o Empire, bo to jest po prostu żałosne...
Kontynuujesz opcję obrażania inteligencji pozostałych członków forum :) - trikk i shino też są żałośni bo się z tobą nie zgadzają ?
Wejdą. Czy zmieni to diamteralnie rozgrywkę? Uwzględnij proszę to co napisałem o VC. Wejdą. Czy zmieni to diamteralnie rozgrywkę? Uwzględnij proszę to co napisałem o VC.
Uwzględnij to co napisał Trikk :
a myślę, że wiesz, jak kończy się udana popychaczka smoka, klocka GG lub BK... O fellbatach, varghulfach itp nie wspomne...
Ależ oczywiście Shino że jest to opinia. Inaczej nie napisałbym np. "uważam".
A my dalej uwżamy że ten CS jest poprostu mało wydolny :) - podejmując się wyzwania kreacji czegoś takiego powinieneś raczej dążyć do tego żeby z twoją opinią zgadzało się coraz więcej osób - jeśli ten CS będzie budowny tylko na twojej opinii - bez brania pod uwagę argumentów innych to dalej będzie traktowany jako zabawna i nieco dziecinna próba kompensacji porażek z konkretnymi ustawieniami.

Powodzenia :)

Pozdrawiam :)

End

Awatar użytkownika
Młody
Niszczyciel Światów
Posty: 4074
Lokalizacja: SNOT- Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Młody »

TK mi nie potniecie cfaniaki.
Kloc guardów z kingiem i princem w srodku w bitwie z WE zrobił obrót piruet i poczwórny axel w sumie jakies przynajmniej 40 cali po drodze wybijajac tancerzy z generałem, wayow, driady, biegacza i drzewo. W między czasie pojawili się chyba na 3 cwiartkach i splądrowali 2 lasy ;)
Pozdro
Młody

Snot Fanpage

Awatar użytkownika
Furion
Postownik Niepospolity
Posty: 5711
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Furion »

THE_END pisze:
@The_End
Super, że jesteś wymiatacz. Cieszę się, że tacy jak Ty u nas na turniejach nie goszczą.

Daruj sobie te teksty o Empire, bo to jest po prostu żałosne...
Kontynuujesz opcję obrażania inteligencji pozostałych członków forum :) - trikk i shino też są żałośni bo się z tobą nie zgadzają ?
Radzę przeczytać jeszcze raz mój post, a potem Twój. Nie czuję się w obowiązku myśleć za Ciebie.

Napisałeś "My", cieka... jejku, po co ja w ogóle odpisuje na Twoje posty??

Masz rację, ten CS jest do dupy. Próbowałem, wyszło jak wyszło.
Nie pisz proszę więcej w tym temacie - wskazałeś już jego wszystkie dziury i nieprawidłowości i uświadomiłeś mi moją obsesję co do Empire.

pozdrawiam
Furion

Awatar użytkownika
THE_END
Mudżahedin
Posty: 288
Lokalizacja: Z nienacka

Post autor: THE_END »

Radzę przeczytać jeszcze raz mój post, a potem Twój. Nie czuję się w obowiązku myśleć za Ciebie.

Napisałeś "My", cieka... jejku, po co ja w ogóle odpisuje na Twoje posty??

Masz rację, ten CS jest do dupy. Próbowałem, wyszło jak wyszło.
Nie pisz proszę więcej w tym temacie - wskazałeś już jego wszystkie dziury i nieprawidłowości i uświadomiłeś mi moją obsesję co do Empire.

pozdrawiam
Furion
A ja polecam - gwoli rozwoju poczytać o innych technikach deprecjonowania oponenta dyskusji - te które stosujesz są poprostu bardzo nieporadne :) - nawet jak na twój młody wiek.

Po 2 będę pisał w tym temacie tak długo jak twoje odpowiedzi będą dostarczać mi takiej uciechy jak w tej chwili - naturalnie możesz mieć z tym pewien problem - trudno.

Pisząc my mam na myśli Mnie , Trikka , Shino , Robsona , jak widać Młodego , Jerzyna - każdy z nich myślę że nie obrazi się - jak chce to sprostuje - może Ci powiedzieć że twój CS po prostu nie jest dobry , faworyzuje pewne armie bardziej niż inne itd - przy okazji nie bierze pod uwagę mety - w ogóle. Naturalnie są też osoby którym się podoba - Jak ze wszystkim - dobry CS nie powinien jednak budzić uzasadnionych wątpliwości co do motywacji tworzącego go człowieka - w twoim przypadku jest to jaskrawe - prawie się świeci :)

życzę powodzenia w dalszej pracy nad CS i będę ci służył konstruktywną krytyką której przecież się nie boisz :)

Swoją drogą prawie kończę to przekładać na Eng 8)

Pozdrawiam

End

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

Furion pisze:
@Trikk
Myślę, że 3 wejdą.
Wejdą. Czy zmieni to diamteralnie rozgrywkę? Uwzględnij proszę to co napisałem o VC.
Acha, porównanie do TK bardzo błędne.
W sprawie doboru taktyki imho bardzo trafne.
Furion, 3 czary a 1 czar to dla mnie duża różnica. 3 wskrzeszenia to 10 modeli, w pierwszej turze raczej nie zuzyje scrolla więc wchodzi 4, więc już 13-14 modeli. Biorąc pod uwagę, że scrolli mam 3 a nie 6 to od 5 tury wchodzą Ci juz po 4 czary.

Powiem Ci to tak, klocek 5 chosenow z wb za 280 pkt stoi w combacie z klockiem szkielich za 100 przez całą bitwę przez te 3-4 czary...
Pamiętaj też, że to wersja optymistyczna, wchodzi Ci 1 czar powyżej statystyki, jestem w dupie, wejdzie 1 mniej, na ogół nie szkodzi.

Co do TK. mylisz się, i to srogo
Grając bez CS swoim Chaosem blokuje jakieś 75% magii TK. Na każde punkty. Z dużą liczką troche mniej, ale i tak nie jest to dla mnie straszne. Jak się uprę jestem w stanie zablokować całkowicie 2 pierwsze tury magii.

VC blokuje ile 40% co turę? A jak skończą się scrolle to 25. W dodatku przeciw TK przejechać przez klocek 10 szkielich to nie problem. Dodatkowo mają gorszych bohaterów, gorszą kontrę, nie wskrzeszają się ponad stan początkowy.

Weź jakąś armię, zagraj przeciw TK i VC. Zobaczysz różnice.

Chosenami czy nawet rycerzami khorne`a przyjmuje praktycznie każdą szarżę w TK.
Przeciw VC nie przyjme GG, Lorda na smoku, Varghulfa, wraithów, Black Knightów, a nawet przyjęcie klocka 20 szkielich jest ryzykowne, bo odradzasz się szybciej niż TK (TK bez CS wyciągają ile wskrzeszeń- 2 z High Liche Priest+2z Liche Priestów+ew hieratic jar- maks 5, a nie mają wtedy mocnego combata)
Release the Przemcio!

Kal_Torak
Masakrator
Posty: 2828

Post autor: Kal_Torak »

Tutaj również popre strony graczy, którzy twierdzą o sile wampirzej magii, zwłaszcza w omawianych regułach dotyczących CSowej magii.

Grałem już nie raz z VC i oglądałem bitwy z nimi. Masowe wskrzeszanie na 3+ to poprostu horror (oczywiście dla przeciwnika). Dispelowanie jedno kość vs jedna kość już na stracie wychodzi na niekorzyść obrońcy, gdyż wampiry mają swoje +1. Do tego przeciwnikow na wskrzeszanie nie będzie zużywał scrolli. Vampirzy generał będzie tylko na to czekał, gdyż jeśli zużyje scrolle zmeni nagle front i z masowych wskrzeszeń przestawi się na popychaczki, wiatry etc. Sam bound spell z popychaczką jest na tyle groźny że dla pewności zużywa się 2 kości dispella. Tak naprawdę przy masowym wskrzeszaniu nie bierze się pod uwagi scrolli, a tylko kostki. Mało tego kostek dispella nie dość że jest znacznie mniej to jeszcze mają mniejsze szanse na zdispelowanie przez +1. Natomiast same wskrzeszenie jest niezwykle bolesne zarówno dla offensów jak i deffensów. Najbardziej flustuje jak klocek za 80 punktów przetrzymuje przez całą bitwę coś warte kilkaset punktów. Nie wspominając o tym, że wskrzeszony/dowskrzeszony oddział za grube punkty nie wlicza się wogóle do kosztu albo posiada symboliczny koszt do 50 punktów.

Z magią wampirów nie ma co się oszukiwać. Recast, +1 do casta, czary 0,1 na 4+ (bazowo) i w zasadzie zero punktów za ubite dowskrzeszone jednostki jest samo w sobie poprostu "miażdzące" zarówno CSowo jak i bez CSa (oczywiście z CSem nieco łatwiej, przynajmniej na tyle że jak przy kiepskich rzutach na liczbę wskrzeszonych przy 9 PD da się to jeszcze przeżyć).

Tomash
Spaministrator
Posty: 7885
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Tomash »

Kurde, chłopaki, przypominam o kulturze dyskusji. Naprawdę serio. Wszystkim.
Admin-cieć: póki forum działa, jestem niewidoczny :mrgreen:
A tak serio: rzadko bywam na forum, rzadko sprawdzam PMki. W sprawach ogólnoforumowych lepiej kontaktować się z innymi administratorami. Najlepszy kontakt ze mną to mail: tomekrs@o2.pl

Awatar użytkownika
Aro
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: GW - Rogaty Szczur

Post autor: Aro »

Kal_Torak pisze: Grałem już nie raz z VC i oglądałem bitwy z nimi. Masowe wskrzeszanie na 3+ to poprostu horror...
Hmmm a jeden strzał z działa - zły rzut na LoS i po Lordzie Wampirze to nie horror dla gracza VC - sporo armii ma taką możliwość - VC jej nie mają...
Obrazek

Awatar użytkownika
Kensiorek
Chuck Norris
Posty: 497

Post autor: Kensiorek »

zamaist ograniczenia kosci lepsze bylo by ograniczenie liczby rzucanych czarow.
Aro pisze:
Kal_Torak pisze: Grałem już nie raz z VC i oglądałem bitwy z nimi. Masowe wskrzeszanie na 3+ to poprostu horror...
Hmmm a jeden strzał z działa - zły rzut na LoS i po Lordzie Wampirze to nie horror dla gracza VC - sporo armii ma taką możliwość - VC jej nie mają...
a co maja powiedziec armie ktore niemaja LoS na generale :roll:

Awatar użytkownika
THE_END
Mudżahedin
Posty: 288
Lokalizacja: Z nienacka

Post autor: THE_END »

"Hmmm a jeden strzał z działa - zły rzut na LoS i po Lordzie Wampirze to nie horror dla gracza VC - sporo armii ma taką możliwość - VC jej nie mają... "

Po 1 - Armia musi mieć dostęp do takiej machiny ...

Po 2 - Gracz VC musi wystawić swojego generała tak aby taka machina mogła strzelać w odział w którym się znajduje.

Po 3 - Gracz VC musi nie usunąć zagrożenia z cannonów za pomocą lataczy.

Po 4 Musi strzelić , rzucić dobry dolot , rzucić dobry skok i na sam koniec gracz VC musi rzucić 1-nkę.

Teraz policz prawdopodobieństwo :)

Edit - zapomniałem :)

Po 5 - Gracz strzelający musi rzucić 2+ na przebicie

Po 6 - Kto zabraniał VC brać warda ? Jak ma to musi go oblać

Po 7 - Gracz strzelający musi wyrzucić 4 na ilość woundów :)

Awatar użytkownika
Shakin' Dudi
Masakrator
Posty: 2632
Lokalizacja: Moria - Lublin

Post autor: Shakin' Dudi »

Tomash: mi się wydaje, że dyskusja tutaj prowadzona jest na bardzo wysokim poziomie ;) . Bezporównania do ostatnich ligowych kłótni :) .

Z początku ten projekt był skazany na niepowodzenie. Zawsze będą armie silniejsze i słabsze. Szkopda ze booki nie wyglądają jak w 6ed kiedy to praktycznie każda armia miała z kazdą szanse... :/

Robson
Niszczyciel Światów
Posty: 4424
Lokalizacja: Murzynowo Kościelne

Post autor: Robson »

Po 7 - Gracz strzelający musi wyrzucić 4 na ilość woundów
trójka tęz powinna dać radę :0
RIP
Ziemko pisze:Ja Robert Mrozek kajam się przed Wami wszystkimi, zrobiłem błąd, chcemy bardzo wygrać, ale nie zrobiliśmy tego umyślnie, padamy na kolana - WYBACZCIE

Awatar użytkownika
THE_END
Mudżahedin
Posty: 288
Lokalizacja: Z nienacka

Post autor: THE_END »

bajsly mi sie knefle - 3 ;)

Awatar użytkownika
KrzysiekW
Wielki Śląski Ninja
Posty: 3850
Lokalizacja: Pilchowice, Klub "Schwarze Pferd"

Post autor: KrzysiekW »

Pszaszam za offtop...
THE_END pisze:bajsly mi sie knefle - 3 ;)
Hanys? ;)

Awatar użytkownika
THE_END
Mudżahedin
Posty: 288
Lokalizacja: Z nienacka

Post autor: THE_END »

lol z USA :D ale w sumie hanys :D

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

Ja na 6ed grałem bardzo dużo, teraz troszkę mniej czasu jest, ale rzeczywiście, wtedy booki były w miarę wyrównane, teraz coś się dzieje i niestety jest źle, nie chcę aby ktoś uznał, że bronię cs Furiona, ale
1. jest to dość dobry cs
2. ogranicza pewne nadużycia
3. należałoby się zastanowić jak przyciąć vc i dl (tak, tak, niezależnie od krzyków, wrzasków i awanti)
4. z każdym następnym bookiem również robić to samo

Gram imperialnymi i jak widzę, czy to jako gracz czy widz jak sobie wehrmacht urządza poligon na stołach to mnie mdli, nie chodzi o klimaciarstwo ale o skill większości graczy jadących na czymś takim. Jedyne czego muszą się nauczyć to odmierzanie z armat i fazy magowania. W 6ed. z przyjemnością grałem przeciwko vc z różnym wynikiem nawet z Vladim jak zagrałem na turnieju to nie mogę powiedzieć, był po prostu lepszy ode mnie i dlatego oberwałem po uszach.
Pomysł z ograniczeniem ilości czarów w danej turze trochę chyba nie trafiony, to musi jednak być coś innego. może ograniczenie podobne do 5ed. czy Warhammer ancient battle, oprócz minimalnych ilości jednostek core to dorzucić jeszcze procentowe minimum, a na rare % max??

Kal_Torak
Masakrator
Posty: 2828

Post autor: Kal_Torak »

#helion# pisze:nie chcę aby ktoś uznał, że bronię cs Furiona, ale
Naprawdę nie ma się czego wstydzić w "pozytywnym" wyrażeniu się na temat CS'a Furion'a ;)

Ba! Ja też dorzucę kilka czy moze nawet garść takich pozytywów :)

Co by nie było CS Furion'a jest zdecydowanie najciekawszym CS'em "slotowym" bijącym na głowę EuroCS i EuroCSv800 jak również jest znacznie dokładniejszy i aktywnie przetrwał do dziś (prace i dyskusja nad nim wciąż zażarcie trwają).

Należy pamiętać, że ten CS jest współtworzony przez całkiem liczne grono forumowiczów, korygowany i aktualizowany. Sęk w tym, że Furion jest bardzo otwarty na "konkretne" propozycje. Nie ma problemu aby magie VC ograniczyć w odpowiednich zapiskach jako kolejny "edit" CS'a. Trzeba tylko to odpowiednio "zapis" sformułować.

Jak było wcześniej omawiane sporo osób podsunęło pomysł, aby na bazie CS'a Furion'a odnieść go do każdej z armii osobno. Myślę, że pozwoli to załatać dziury bo ogólny CS jak było powiedziane, nie może być "dokładny".

Pytanie na jakiej zasadzie miałoby to funkcjonować?

Otóż odnosimy CS ogólny Furiona do każdej armii osobno i zwalniamy "cięcia" tam gdzie one są niepotrzebne jak np.

1. Możliwość dublowania rarów chociazby takich jednostek jak pump wagony, trolle, wielkie orły WE, waywatrzerzy, możliwość dublowania bolców u DE, orgerów w ograch i wiele innych tego typu jednostek, które w żadnym razie nie są kombinacjami "no-brain" o których wspomina Furion w założeniach ego CS'a. Dzięki temu zabiegowi nie pozbywamy się możliwości skladnia rozpisek bardziej klimatycznych i nie promowane są aż tak mocno "schematy" w obrębie CS'a. W tym wypadku zakaz dublowania jednostek wprowadza się do kombinacji 2xczołg, 2xdrzewo etc.

2. Punkty "limitowe" na herosów mogłyby zostać dostosowane do każdej armii w zależności od jej specyfiki.

3. Łatwiej dostosować oddzielne limity dla np. ciężkiej kawalerii w bretonii. Mało tego można się nawet czasem posunąć o krok dalej i zastanowić się nad takimi dodatkowymi zasadami do niektórych armii jak np. bretonia i wymóg stusunku chłopstwa do rycerstwa czy tez określenie maksymalnej liczby lanc podobnie jak liczby maszyn wojennych.

4. Ilości kości maksymalnej puli m agicznej też może być dostosowywane lub jak w przypadku VC ograniczenie "recasta" czy też na wzgląd recasta np. dodanie zapisku iż VC może mieć maksymalnie 7 kości powera...

To oczywiście luźne pomysły. Ale wspólnym wysiłkiem myślę że CS Furiona można spokojnie dostsować do każdej armii z osobno. Najprościej poprostu wymieniać rzeczy które nie przycinają niektórych armii, a które przycięcia są zbędne. I na tej bazie dołączyć chciażby w formie kilku aktualnień do wybranych armii (CS Furiona zresztą już kilka takich ma). Wydaje mi się, że CS Furiona wiele rzeczy nie pominął i potrzebnych dodatkowych cieć może być niewiele.

Co wy na to?

Co o tym myślisz Furionie? :)

Paku
Oszukista
Posty: 826

Post autor: Paku »

Ad 1. Jestem jak najbardziej za!

Ad 2. Znalazłem nawet nowy fajny sposób: Każda armia oblicza ile maksymalnie może wydać na mega przegiętych herosów (z tym że nie dajemy każdemu kopii, halabardy, dodatkowej broni ani GW czyli z umiarem).

Dla przykładu HE (najdroższe zestawienie bohaterów):
Lord, stardargon, kopia/halabarda, przedmioty za 100 pkt = około 626 pkt.
BSB z BB, full wypac = 218 pkt.
Mag 2 Level, przedmity za 50 pkt = 185 pkt.

Suma tego wszystkiego równa się np 1029. Bierzemy to przez współczynnik x0.75 i wuala mamy limit który zaokrąglamy do dziesiątek. Czyli w wypadku HE = 770 pkt.

Oczywiście gdyby dodawać wszystko do HE herosów to kosztowali by razem około 1250 pkt i byli by mega plewni!!! i próg procentowy wynosiłby 940 pkt.

Ad 3. W bretonii wystarczyłby zapisek że jeden chłop/włócznik/jołmen na jednego rycerza.

Ad 4. 9 PD to nie jest tak dużo, za to można zrobić dopisek że może czarować max 4 wskrzeszenia {wtedy rzucilby np 2x2kostki wskrzeszenia, 2 x1 kostek wskrzeszenia + jakieś popychaczki}
Ale magia kontrowersyjny temat. Ucinać VC kostki do 7 powinno wiązać się z ucieciem DD do 8 z czym to scroll to 2 DD.

Awatar użytkownika
Furion
Postownik Niepospolity
Posty: 5711
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Furion »

Kal_Torak pisze:Otóż odnosimy CS ogólny Furiona do każdej armii osobno i zwalniamy "cięcia" tam gdzie one są niepotrzebne jak np.
Zaproponuj konkretny zapis, z chęcią podyskutuję nad nimi :-) tymczasem odniosę się do tych, które dałeś teraz.
1. Możliwość dublowania rarów chociazby takich jednostek jak pump wagony, trolle, wielkie orły WE, waywatrzerzy, możliwość dublowania bolców u DE, orgerów w ograch i wiele innych tego typu jednostek, które w żadnym razie nie są kombinacjami "no-brain" o których wspomina Furion w założeniach ego CS'a. Dzięki temu zabiegowi nie pozbywamy się możliwości skladnia rozpisek bardziej klimatycznych i nie promowane są aż tak mocno "schematy" w obrębie CS'a. W tym wypadku zakaz dublowania jednostek wprowadza się do kombinacji 2xczołg, 2xdrzewo etc.
Pomysł dobry, ale zbyteczny. CS przystosowany jest do gry turniejowej, a tam się z reguły 2*Pump Wagon nie widzi. CS ma zabraniać kombinacji (np) 2x Silny_Rare. Kombinacja 2x Słaby_Rare obrywa rykosztem.

Oczywiście można te Rzadko_Goszczące_Na_Wysokich_Stołach_Tudzież_Na_Turniejach kombinacje objąć osobno ale niepotrzebnie powiększy to CS, który powienien mbyć krótki i przejrzysty.
2. Punkty "limitowe" na herosów mogłyby zostać dostosowane do każdej armii w zależności od jej specyfiki.
Troszkę błędne koło; 720 jest ok dla właciwie każdej armii. Kroi VC i DL, nie ogranicza szczególnie całej reszty. Zapis ogólny jak najbardziej trafia we wszystkie armie.

Nie do końca rozumiem "w zależności od jej specyfiki". Chcesz ustawić limit dla WE albo Bretonni? Droga wolna; może to być nawet 500 punktów a i tak to nic nie zmieni, bo siłą tych armii leży w driadach / errantach a nie w herosach. Tutaj imho pudło.
3. Łatwiej dostosować oddzielne limity dla np. ciężkiej kawalerii w bretonii. Mało tego można się nawet czasem posunąć o krok dalej i zastanowić się nad takimi dodatkowymi zasadami do niektórych armii jak np. bretonia i wymóg stusunku chłopstwa do rycerstwa czy tez określenie maksymalnej liczby lanc podobnie jak liczby maszyn wojennych.
Zawarte w CS; jeżeli masz propozycję zapisu, który sprawdzi się lepiej niż obecne zapiski, umieśc go tu, będziemy dyskutować.
4. Ilości kości maksymalnej puli m agicznej też może być dostosowywane lub jak w przypadku VC ograniczenie "recasta" czy też na wzgląd recasta np. dodanie zapisku iż VC może mieć maksymalnie 7 kości powera...
No offence, ale to już jest klasyczny przykład "VC magixz are brokenz"

Ludzie muszą nauczyć się grać z wampirami. Ze staryhmi grało się diametralnie inaczej.

Jeżeli ktoś uważa, że wampiry są przegięte, bo wrzucił smoka i chosenów khorna w duży oddział Ghouli i przegrał, bo Ghoule z Hełmem i z ożywianiem są zbyt silne, to... nie ma racji. Przegrał bo źle zagrał. Jak trzeba grać vs VC napisałem wcześniej.
To oczywiście luźne pomysły. Ale wspólnym wysiłkiem myślę że CS Furiona można spokojnie dostsować do każdej armii z osobno.
Nie widzę potrzeby takiego dostosowania, przynajmniej Twoje obecne propozycje uważam za niepotrzebne.

Ale jeżel masz jakiś pomysł na konkretny zapis[/] :-) nie wahaj się umieścić go tutaj.
Wydaje mi się, że CS Furiona wiele rzeczy nie pominął i potrzebnych dodatkowych cieć może być niewiele.

Też tak myślę :-)
Proszę tylko o propozycje konretnych zapisów. Nie jestem immune to reason :-)

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

Furionie, moje smoko-chosenowe nawiązanie miało na celu ukazanie Ci diametralnej różnicy pomiędzy grą z TK a z VC, na CS i bez CS. Jak widać nie dotarło to do Ciebie....

W porównaniu z TK wampiry zasypują Cię magią.
Na CS TK rzucą ile inkantacji, 2 z dużej liczki, 1 z małej, 1 z prince`a+hieratic jar, maks 5.
Ty napieprzasz 9 czarów, recastowalnych, +1 do casta. Masz mocniejszą kontrę, mocniejszych bohaterów, śmiesznie taniego Lorda (tak, lord jest śmiesznie tani)
Release the Przemcio!

Zablokowany