Zaczynam grać szczórkami i stworzyłem taką rozpę, nie wiem czy sie do czagoś nadaje-pomórzcie!!
przy okazji jakie dać modyfikacje na Vampy i Chaos??
Warlock Engineer 95
DS, warp blades, condenser,
Warlock Engineer 95
DS, warp blades, condenser,
Assain 150
biting, warpstone, armour
-----------------------------------
20 clanrats, fcg ratling 205
20 clanrats, fcg ratling 205
20 slaves 40
5 night runner 55
extra hw, sling
5 night runner 55
extra hw, sling
3 wind globadiers 30
3 wind globadiers 30
-----------------------------------
15 plague monks, fcg, 170
war banner
15 plague monks, fcg, 170
banner of burning hatred
7 jazzeil 140
-----------------------------------
warp-lightning cannon 100
-----------------------------------
1500
rozpa na 1,5 k
- Roland z Gilead
- Plankton
- Posty: 1
rozpa na 1,5 k
Ostatnio zmieniony 11 cze 2008, o 21:50 przez Roland z Gilead, łącznie zmieniany 1 raz.
Zależy na co tą rozpiskę szykujesz. Jak for fun, to może być i taka.
Jeśli chcesz coś nią ugrać z kimś trochę zaprawionym w bojach, to raczej cienko to widzę, ponieważ:
1) Oddziały Clanratów są za małe. Rób je większe (IMO 25-30), co do comand grupy zdania są podzielone, ja osobiście nie daję im championa.
2) Wystawiaj zawsze tyle klocków niewolników, ile masz oddziałów Mainstay. W tym wypadku claratów. Niewolnicy prawie nic nie kosztują, a są cholernie przydatne.
3) Nie wiem do czego chcesz użyć Night Runnerów, ale goła piątka kosztuje tylko 25pkt, a u ciebie 55. W sumie łakomy kąsek, a w walce wiele nie są w stanie zdziałać. Może zabierz im te chore slingi.
4) Ja jakoś nie preferuję oddziałów piechoty, które u nie mają pełnego rank bonusa +3, a w wypadku Plague Monków tak właśnie jest. Co gorsza, przy stracie jednego modelu (np. ostrzał) nie masz już nawet +2
5) Jeśli idziesz w Jazzaile, to wystaw ich dużo (min 10) lub nie wystawiaj ich wogóle, bo w takiej liczbie raczej nic nie zdziałają
6) Czemu nie masz Gutter Runners z wykupioną opcją Tunnelingu? To jest podstawowa i bardzo denerwująca przeciwników jednostka, która potrafi namieszać na tyłach, szczególnie gdy ma zatrutą broń do walki wręcz.
7) Zauważyłem błąd, tylko jeden oddział Plague Monków może mieć magiczny sztandar, u ciebie oba mają.
Jeśli wystawiasz jednego elektryka, to możesz nie brać mu całego ekwipunku, bo masz wtedy 3 kości i tyle może zużyć (o ile masz condenser), ale w przypadku 2 już możesz mieć kłopot, bo masz ich w sumie tylko 4. Lepiej dać im te SWPA. Druga sprawa, to czy dajesz im jakieś magiczne wyposzażenie np. DS czy Storm Daemona? W sumie mają po 50 pkt na zabawki, a ty dałeś im tylko po 25.
9) Assasin chyba jest najdroższym i najmniej opłacalnym bohaterem. Nie lepiej jakiegoś sztandarowego ze Stormbannerem, czy może z jakimś Sword of Might, ewentualnie możesz wrzucić dodatkowego elektryka... Tutaj także zauważyłem błąd, zabójcy nie noszą zbroi.
10) A tak wogóle, to czepiałem się szczegółów. Najpoważniejsza usterka tej rozpy jest taka, że jest ciebie po prostu za mało. To jest horda, dużo badziewia pędzonego na rzeź tylko po to, żeby tylch kilku wybrańców się wzbogaciło. IMO na 1500pkt powinieneś wystawić 130 - 150 modeli, przy założeniu, że jest to defens. Przy ofensie 150 - 170 (chociaż widziałem już i większe
)
No to by było na tyle...
W sumie sam dojdziesz do tego, jak najlepiej ci się gra w miarę upływu kolejnych bitew. Będziesz wiedział, co jest najlepsze na konkretnych przeciwników.
Jeśli chcesz coś nią ugrać z kimś trochę zaprawionym w bojach, to raczej cienko to widzę, ponieważ:
1) Oddziały Clanratów są za małe. Rób je większe (IMO 25-30), co do comand grupy zdania są podzielone, ja osobiście nie daję im championa.
2) Wystawiaj zawsze tyle klocków niewolników, ile masz oddziałów Mainstay. W tym wypadku claratów. Niewolnicy prawie nic nie kosztują, a są cholernie przydatne.
3) Nie wiem do czego chcesz użyć Night Runnerów, ale goła piątka kosztuje tylko 25pkt, a u ciebie 55. W sumie łakomy kąsek, a w walce wiele nie są w stanie zdziałać. Może zabierz im te chore slingi.
4) Ja jakoś nie preferuję oddziałów piechoty, które u nie mają pełnego rank bonusa +3, a w wypadku Plague Monków tak właśnie jest. Co gorsza, przy stracie jednego modelu (np. ostrzał) nie masz już nawet +2
5) Jeśli idziesz w Jazzaile, to wystaw ich dużo (min 10) lub nie wystawiaj ich wogóle, bo w takiej liczbie raczej nic nie zdziałają
6) Czemu nie masz Gutter Runners z wykupioną opcją Tunnelingu? To jest podstawowa i bardzo denerwująca przeciwników jednostka, która potrafi namieszać na tyłach, szczególnie gdy ma zatrutą broń do walki wręcz.
7) Zauważyłem błąd, tylko jeden oddział Plague Monków może mieć magiczny sztandar, u ciebie oba mają.
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
9) Assasin chyba jest najdroższym i najmniej opłacalnym bohaterem. Nie lepiej jakiegoś sztandarowego ze Stormbannerem, czy może z jakimś Sword of Might, ewentualnie możesz wrzucić dodatkowego elektryka... Tutaj także zauważyłem błąd, zabójcy nie noszą zbroi.
10) A tak wogóle, to czepiałem się szczegółów. Najpoważniejsza usterka tej rozpy jest taka, że jest ciebie po prostu za mało. To jest horda, dużo badziewia pędzonego na rzeź tylko po to, żeby tylch kilku wybrańców się wzbogaciło. IMO na 1500pkt powinieneś wystawić 130 - 150 modeli, przy założeniu, że jest to defens. Przy ofensie 150 - 170 (chociaż widziałem już i większe
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
No to by było na tyle...
W sumie sam dojdziesz do tego, jak najlepiej ci się gra w miarę upływu kolejnych bitew. Będziesz wiedział, co jest najlepsze na konkretnych przeciwników.
Zasadniczo podobne mam odczucia co warkseer. Będę się powtarzał ale:
- night runnerów wystawiaj albo gołych albo tylko z dodatkową bronią.
- zasadniczo kloce szczurzej piechoty wystawiaj 25-30 (poza slavami tych 20 albo 21) co do commanda to: muzyk obowiązkowo we wszystkim gdzie się da, sztandar i champion są dyskusyjni.
- Wrzuć kolejnych niewolników
- monkowie bez wsparcia ceneserów nadają sie tylko przeciwko lekkiej piechocie wtedy bierz duży klocek z full commandem, ewentualnie możesz ich użyć do trzymania magów wtedy bierz gołą 10.
- assassina masz koszmarnie zmontowanego z tego co mi sie wydaje to nawet tak nie możesz
jeśli masz zamiar grać na mnichach proponuje zastąpić go Plague priestem z bransoletkami i wardem na 4+ i ceneserem albo dodatkową bronią wtedy możesz spokojnie wyprowadzić 5 ataków z siła 8 albo 4 z 10 i testem na wytrzymałość. Masz wtedy generała z 6 ld i do tego potrafiącego coś zdziałać no chyba, że koniecznie chcesz grać assassinem to albo weeping blade (jeśli chcesz grać z hidena) albo gwiazdki na nie strzelające armie lub brass orb (na imperium z czołgiem) BSB też nie jest złym wyborem
- zmień itemy na inżynierach gdzie masz akumulatory? po co ci castowanie magiem na 3 kościach jeśli generujesz tylko 4, jednemu daj storm deamona i przerzut drugiemu dwa DS
- tunelling team jest niezastąpiony zarówno na defensy jak i na ofensy(wtedy wystawiasz ich jako scoutów i utrudniasz marszowanie) weź co najmniej 1
- reszta jest raczej znośna
- night runnerów wystawiaj albo gołych albo tylko z dodatkową bronią.
- zasadniczo kloce szczurzej piechoty wystawiaj 25-30 (poza slavami tych 20 albo 21) co do commanda to: muzyk obowiązkowo we wszystkim gdzie się da, sztandar i champion są dyskusyjni.
- Wrzuć kolejnych niewolników
- monkowie bez wsparcia ceneserów nadają sie tylko przeciwko lekkiej piechocie wtedy bierz duży klocek z full commandem, ewentualnie możesz ich użyć do trzymania magów wtedy bierz gołą 10.
- assassina masz koszmarnie zmontowanego z tego co mi sie wydaje to nawet tak nie możesz
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
- zmień itemy na inżynierach gdzie masz akumulatory? po co ci castowanie magiem na 3 kościach jeśli generujesz tylko 4, jednemu daj storm deamona i przerzut drugiemu dwa DS
- tunelling team jest niezastąpiony zarówno na defensy jak i na ofensy(wtedy wystawiasz ich jako scoutów i utrudniasz marszowanie) weź co najmniej 1
- reszta jest raczej znośna
uuuch, ale sie usmialemHobbit pisze: - monkowie bez wsparcia ceneserów nadają sie tylko przeciwko lekkiej piechocie
![Laughing :lol2:](./images/smilies/icon_lol.gif)
monki moga brac na klate praktycznie wszystko, i wiekszosc przeganiaja.
Jesteś Aspołecznie Nastawionym Kutafonem, Inspirującym Ekstatyczne Lamenty Tłumu, Oraz Imbecylem Demonstrującym Ignorancję, Ogarniającym Tylko Alfabet.
TrueGobos pisze:uuuch, ale sie usmialemHobbit pisze: - monkowie bez wsparcia ceneserów nadają sie tylko przeciwko lekkiej piechocie![]()
monki moga brac na klate praktycznie wszystko, i wiekszosc przeganiaja.
Monki są świetnym przetrwalnikiem dla bohaterów
Frenzy i T4 same mówią za siebie.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Dwóch rzeczy mi u nich brakuje, a mianowicie poisona. W sumie chodzą chorzy, ropiejący, a nie zarażają... Powinna być u nich taka opcja za np. dodatkowy punkcik.
Inną opcją też do wykupienia powinno być coś w stylu stada much ograniczające o jeden przeciwnikowi WS, też za jeden punkcik.
To wszystko to tylko opcje, których nie trzeba wykupywać, tak jak nie musisz im dokupować dodatkowej broni.
a co powiedzielibyście na taką rozpiske na 1,5 k:
1 Warlock Engineer@135 Pts
Magic Level 1; supercharged WP acumulator; upgraded warp-energy condenser; warp blades
#1 Warpstone token[0]
Dispel Scroll[25]
Eye of the horned rat[25]
1 Warlock Engineer@135 Pts
Magic Level 1; supercharged WP acumulator; upgraded warp-energy condenser; warp blades
#1 Warpstone token[0]
Dispel Scroll[25]
Storm Daemon[25]
1Assasin@155 Pts
2nd weapon; throwing stars
Warpstone stars[50]
-------------------------------------------------------------
20 Clanrats@205 Pts
spear; ligt armour; shield; Standar; musician; clawleader
1 Weapon team@[60] Pts
Ratling Gun
15 Stormvermin@190 Pts
halaberd; heavy armour; shield; standar; musician; fangleader
Magic standar: Umbranner
4 Plague rat swarms@260 Pts
6 Giant rat pack@30 Pts
1 gian rat packmasters@[0]
-----------------------------------------------------------
2 rat ogres@100 pts
2packmasters@[0]
20plague monks@210pts
frenzy; 2nd weapon; standar; musician; plague deacon
magis standar: bunner of burning hatred [25]
-----------------------------------------------------------
1 Warp lighting connon@100 pts
castin pool:7
dispel pool:4
total army cost:1485
1 Warlock Engineer@135 Pts
Magic Level 1; supercharged WP acumulator; upgraded warp-energy condenser; warp blades
#1 Warpstone token[0]
Dispel Scroll[25]
Eye of the horned rat[25]
1 Warlock Engineer@135 Pts
Magic Level 1; supercharged WP acumulator; upgraded warp-energy condenser; warp blades
#1 Warpstone token[0]
Dispel Scroll[25]
Storm Daemon[25]
1Assasin@155 Pts
2nd weapon; throwing stars
Warpstone stars[50]
-------------------------------------------------------------
20 Clanrats@205 Pts
spear; ligt armour; shield; Standar; musician; clawleader
1 Weapon team@[60] Pts
Ratling Gun
15 Stormvermin@190 Pts
halaberd; heavy armour; shield; standar; musician; fangleader
Magic standar: Umbranner
4 Plague rat swarms@260 Pts
6 Giant rat pack@30 Pts
1 gian rat packmasters@[0]
-----------------------------------------------------------
2 rat ogres@100 pts
2packmasters@[0]
20plague monks@210pts
frenzy; 2nd weapon; standar; musician; plague deacon
magis standar: bunner of burning hatred [25]
-----------------------------------------------------------
1 Warp lighting connon@100 pts
castin pool:7
dispel pool:4
total army cost:1485