Nekro caddy grałem kilka bitew i w praktyce tych zaklęć nie rzuca a siedzi w lesie. Już lepiej periaptem ją magazynować. Natmiast muszę zagrać corpse cartem bez nekrmanty.. nie sprawdziłem takiej wersji.
Co sądzicie o Zombich? Czy są teraz bardziej użyteczne niż w poprzedniej edycji czy mniej?
Sam jeszcze za dużo ich nie używałem, faktem jest że są tanim blokerem ale też nie gonią i schodzą szybciej niż prędzej, do tego jest mniejszy zasięg ich przyzywania oraz nie mogą chować się w nich nekromanci. Umiejetnosc wklepywania ciosow z sila 2 zamiast pogoni jakos narazie slabo dziala na moja wyobraznie. A jakie jest wasze zdanie?
imo sa nadala bardzo uzyteczne,100 punktow za wylaczenie z gry najlepszej jednostki wroga to niewielka cena.Wbrew pozorom ,te hity zamiast pogoni sa calkeim niezle.Oczywyiscie na srednie jednostki,bo rzadko sie zdarza zeby pogonic zombiakami cos lepszego.moze schodza szybko ale szybko tez sie je wskrzesza.dlugo sie nie moglem do nich przekonac ale teraz zmienilem zdanie.
a jakby tak dac im ws wampira,od tego za szeregi i przewage,to calkiem czesto moga zrobic na wrogu fear outnumber.
Moim zdaniem są zupełnie niepłacalne do wystawiania jako rankowa piechota. Dawniej, razem z wampirem był to oddział dawający radę. Teraz jednak nie mają szans z niczym wygrać i poruszają się za wolno by odegrać jakąs rolę podczas gry. Niby nie kosztują dużo ale 10-12 ghouli też jest tania a potrafi sporo więcej.
Natomiast są świetne do przeszkadzania przeciwnikowi w grze, zwłaszcza jeżeli wampir przywołuje ich k3+9 i ma jeszcze hełm przy sobie.
Dac sie da tylko nie bardzo sa punkty na wystawienie tego. Bloker za 105 pkt jest do zaakceptowania, gorzej ze naprawde ciezko znalezc w rozpisce te 105 pkt. Jak juz zaczynam wybierac jednostki wsparcia to najpierw w Corach biore wilki i CC i juz na swarma nie starcza punktow. Jak ktos nie uzywa CC to wtedy moze wziasc Baty, przynajmniej teraz maja sensowna cene i US 3 od podstawki co pozwala otrzymywac bonusy za szarze z boku/tylu. Wbrew pozorom nawet z sila 2 potrafia sie rozprawic z jakims skirmishem, maszyna czy fastem (o ile dadza radze go wymanewrowac albo zostana nan popchniete). Inna sprawa ze za podobna cene mamy 5 Fell Batów które w zasadzie dużo lepsze od tego swarma. W sumie zaleta Swarma polega na tym ze 3 podstawki latwiej przepchnac miedzy wrogimi oddzialami niz 5, jest wiecej atakow skondensowanych na mniejszej powierzchni i maja wiekszy US. Baty nadrabiają dwukrotnie wiekszym zasiegiem ruchu, wieksza sila i wytrzymaloscia - i sa to zalety ktore sprawiaja ze swarma ludzie nie wystawiaja, bo mimo ze baty sa special to jakos jest malo prawdopodobne zeby zabraklo slota na ich wystawienie, no chyba ze ktos chce zalac wroga hordą nietoperzy