CompScore by Furion
a co z tymi eteralami i boundami? będzie limit na eterali i czy boundy to 'rzucony czar'?
http://picasaweb.google.pl/vocart - moja galeria
Szczerze ? - Całkiem fajne ale nie ogólnie lepiej by chyba było ustalić za ile liczy się poszczególna warmachina. No bo dlaczego elf ma być =3 modelom a goblińska chuccka 4 czy 5 ? skoro trafia gorzej i nie m takich możliwości ?
Ja bym poszedł twoim tropem bo mi się podoba ale dał za określone maszyny określoną ilość ptk ( np cannon i elfickie bolce więcej niż np mortar itd )
Ja bym poszedł twoim tropem bo mi się podoba ale dał za określone maszyny określoną ilość ptk ( np cannon i elfickie bolce więcej niż np mortar itd )
Czyli najlepiej będzie zrobić podział warmachin np. na 4 grupy:
najsłabsze: np. bolec gobliński = 3 modele strzelające
średnie: np. bolec DE czy HE = 4 modele strzelające
najsilniejsze np. Cannon, Organki = 5 modele strzejące
i katapulty = 4 modele strzelające.
Katapulty są podobne więc jest ok.
Do najsilniejszych dajemy najbardziej "przegięte" machiny za które wystarczy rzucić kostką na artyleryjską na hity czy rozrzut.
Do średnich zaliczamy takie które mogą strzelić wiele razy, ale muszą korzystać z zdolności strzeleckich obsługi.
A najsłabsze to są najsłabcze machiny z obsługą z małymi zdolnościami strzeleckimi.
najsłabsze: np. bolec gobliński = 3 modele strzelające
średnie: np. bolec DE czy HE = 4 modele strzelające
najsilniejsze np. Cannon, Organki = 5 modele strzejące
i katapulty = 4 modele strzelające.
Katapulty są podobne więc jest ok.
Do najsilniejszych dajemy najbardziej "przegięte" machiny za które wystarczy rzucić kostką na artyleryjską na hity czy rozrzut.
Do średnich zaliczamy takie które mogą strzelić wiele razy, ale muszą korzystać z zdolności strzeleckich obsługi.
A najsłabsze to są najsłabcze machiny z obsługą z małymi zdolnościami strzeleckimi.
Ok Ja bym proponował tak: ( Lecąc armiami )
1- Słabe
2- Średnie
3- Silne
TK - Screeming - 3 ( wskrzeszalna załoga + wymuszony test paniki jak dla mnie spoko , no i możliwość 2 krotnego strzału , pozatym TK i tak nie wystawiają morza łuczników. )
Skavy - Latarka - 2 ( Słaba odporność na latające unity i bardzo duża losowość )
O&G - SC - 1 ; Klopa - 2 ; DD - 2
OK - SL - 3
Lizaki - Steg - 1 ; Salki - 3
HE i DE - RbT - 2
Empire - Mortar , Hellstorm - 1 ; Hellblaster - 2 ; Cannon , SteamTank - 3
Dwarfs - Wszystko - 2 ; Organki - 3
Chaos Dwarfs - BT - 1 ; DR - 2 ; ES - 3
Tak bym to widział co ty na to paku ?
1- Słabe
2- Średnie
3- Silne
TK - Screeming - 3 ( wskrzeszalna załoga + wymuszony test paniki jak dla mnie spoko , no i możliwość 2 krotnego strzału , pozatym TK i tak nie wystawiają morza łuczników. )
Skavy - Latarka - 2 ( Słaba odporność na latające unity i bardzo duża losowość )
O&G - SC - 1 ; Klopa - 2 ; DD - 2
OK - SL - 3
Lizaki - Steg - 1 ; Salki - 3
HE i DE - RbT - 2
Empire - Mortar , Hellstorm - 1 ; Hellblaster - 2 ; Cannon , SteamTank - 3
Dwarfs - Wszystko - 2 ; Organki - 3
Chaos Dwarfs - BT - 1 ; DR - 2 ; ES - 3
Tak bym to widział co ty na to paku ?
bo lizaki mają taki a nie inny army book, w którym jest bardzo mało jednostek, (4 cory, 4 specjale, 2 rary), do tego jeszcze częsc jest nie grywalna.
już nie mówiąc o tym, że po co takie zapisy?
przez wasze głupie pomysły ten temat robi się coraz bardziej nieczytelny, i ciężko go serio traktować.
więc spytam jeszcze raz, po co wy w ogóle takie bzdury wymyślacie?
już nie mówiąc o tym, że po co takie zapisy?
przez wasze głupie pomysły ten temat robi się coraz bardziej nieczytelny, i ciężko go serio traktować.
i tak mamy z głowy, przecież według tego cs-a skinków może być max 5 unitów, a driad max 3.THE_END pisze:Skirmish < Rank and File albo w ilości ptk albo w ilości unitów
I mamy z głowy 60 skinków i morze driad
więc spytam jeszcze raz, po co wy w ogóle takie bzdury wymyślacie?
lol 50 skinków to mało ? i coś robi z głowy ... 3x Driady to i tak sporo ...
Paffeu twoja argumentacja że lizaki mają taki a nie inny army book jest znakomita - ja mam lepszą - Demony mają taki a nie inny army book a przy tym CS nie są w stanie wogole zrobić armi ... i co ty na to ? Jak mówisz że są - proszę uprzejmie zrób 2250 demonów na turnieje na tym CS i wyślij tutaj.
Po to takie zapisy że skirmish jest ciężej trafić ( szybko się rusza łatwo przechodzi przez teren itd do tego jest jeszcze extra -1 do hita ) więc najlepszą odpowiedzią i metą na niego była magia - teraz jej nie ma więc jakim cudem niektóre armie mają zabić tych 50 skinków ? Gonić ich kawalerią po stole ???
Paffeu twoja argumentacja że lizaki mają taki a nie inny army book jest znakomita - ja mam lepszą - Demony mają taki a nie inny army book a przy tym CS nie są w stanie wogole zrobić armi ... i co ty na to ? Jak mówisz że są - proszę uprzejmie zrób 2250 demonów na turnieje na tym CS i wyślij tutaj.
Po to takie zapisy że skirmish jest ciężej trafić ( szybko się rusza łatwo przechodzi przez teren itd do tego jest jeszcze extra -1 do hita ) więc najlepszą odpowiedzią i metą na niego była magia - teraz jej nie ma więc jakim cudem niektóre armie mają zabić tych 50 skinków ? Gonić ich kawalerią po stole ???
Glupoty piszesz i tyle. Oto latwa mila armia demonow na 2250 z LolekCsTHE_END pisze: - ja mam lepszą - Demony mają taki a nie inny army book a przy tym CS nie są w stanie wogole zrobić armi ... i co ty na to ? Jak mówisz że są - proszę uprzejmie zrób 2250 demonów na turnieje na tym CS i wyślij tutaj.
1 Herald of Khorne @ 265 Pts
Battle Standard Bearer
Armour of Khorne [15]
Firestorm Blade [25]
Banner of Unholy Victory [50]
1 Juggernaut of Khorne
1 Herald of Nurgle @ 190 Pts
General
Noxious Vapours [25]
1 Palanquin of Nurgle
1 Herald of Tzeentch @ 225 Pts
Magic Level 2
Spell Breaker [25]
Master of Sorcery [25]
Burning Chariot of Tzeentch
30 Pink Horrors of Tzeentch @ 378 Pts
Standard; Musician
10 Pink Horrors of Tzeentch @ 120 Pts
16 Plaguebearers of Nurgle @ 222 Pts
FCG
6 Chaos Furies @ 72 Pts
6 Chaos Furies @ 72 Pts
6 Flesh Hounds of Khorne @ 210 Pts
5 Flesh Hounds of Khorne @ 175 Pts
6 Flamers of Tzeentch @ 210 Pts
2 Fiends of Slaanesh @ 110 Pts
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 6
Models in Army: 94
Total Army Cost: 2249
Co nie zmienia faktu ze nadal WE maja z gorki zas recast VC jest nadal potezny na tym CS
Ostatnio zmieniony 14 cze 2008, o 20:14 przez Malal, łącznie zmieniany 1 raz.
podpis nieregulaminowy - administracja
Podziały "procentowe" do tego CS'a zupełnie nie pasują (jak np. proponowane 40% maks na jednostki strzelające). Ten CS jest już slotowo-punktowy dodanie jeszcze procentowego poprostu uczyni go mało czytelnym i za bardzo skomplikuje.
Maszyny wojenne już mają całkiem sporo ograniczeń i chyba więcej nie potrzebują gdyż:
Ograniczenie do maksymalnie 3 slotów special na maszyny. Do tego nie można dublować maszyny więcej razy niż 2 w special. Nie można dublować tej samej maszyny w rare i do tego smoki, war altar, anvil... zajmują dodatkowo sloty rare co w niektówych armiach ogranicza znowu wzięcie maszyn z określonej sekcji. Myśle, że to wystarczy. Ew. jeśli miałoby powstać nowe ograniczenie do maszyn to zastosowałbym prostą metodę typu np. do 3-4-5-6... maszyn w armii (ograniczenie te stosowane w formacie Border Patrol, jak również na niektórych turniejach na małe punkty).
Dodatkowe cięcia skinków nie są potrzebne, bo i tak nie mogą wystawić 6-7-8 ich regimentów. Lizaki mają być wydane po mortalach czyli względnie niedługo. Sam ich AL jest bardzo ubogi i skopany całkowicie jeśli chodzi o sekcje Core. W tym wypadku radzę poczekać na podręcznik, ktory zgodnie z polityką GW dopakuje saurusy i inne nieużywane cory (w końcu musi sprzedac zalegający towar).
Hordy driad zostały przycięte (zresztą już prawie nikt nie wystawia 6-8 regimentów driad), a ten CS tnie ich do liczby 3. To mimo wszystko spore cięcie. Dodatkowo WE wykorzystują w pełni swoje cory. Jedynie scauci leżą nieużywani i nic nie sprawi, że ktoś będzie chciał ich wystawiać (kosztują dużo za dużo).
Maszyny wojenne już mają całkiem sporo ograniczeń i chyba więcej nie potrzebują gdyż:
Ograniczenie do maksymalnie 3 slotów special na maszyny. Do tego nie można dublować maszyny więcej razy niż 2 w special. Nie można dublować tej samej maszyny w rare i do tego smoki, war altar, anvil... zajmują dodatkowo sloty rare co w niektówych armiach ogranicza znowu wzięcie maszyn z określonej sekcji. Myśle, że to wystarczy. Ew. jeśli miałoby powstać nowe ograniczenie do maszyn to zastosowałbym prostą metodę typu np. do 3-4-5-6... maszyn w armii (ograniczenie te stosowane w formacie Border Patrol, jak również na niektórych turniejach na małe punkty).
Dodatkowe cięcia skinków nie są potrzebne, bo i tak nie mogą wystawić 6-7-8 ich regimentów. Lizaki mają być wydane po mortalach czyli względnie niedługo. Sam ich AL jest bardzo ubogi i skopany całkowicie jeśli chodzi o sekcje Core. W tym wypadku radzę poczekać na podręcznik, ktory zgodnie z polityką GW dopakuje saurusy i inne nieużywane cory (w końcu musi sprzedac zalegający towar).
Hordy driad zostały przycięte (zresztą już prawie nikt nie wystawia 6-8 regimentów driad), a ten CS tnie ich do liczby 3. To mimo wszystko spore cięcie. Dodatkowo WE wykorzystują w pełni swoje cory. Jedynie scauci leżą nieużywani i nic nie sprawi, że ktoś będzie chciał ich wystawiać (kosztują dużo za dużo).
Po co? Co to zmieni? W jakim aspekcie usprawni to CS?Paku pisze:Hej a co myślicie o ograniczeniu, że 40% modeli w armii może byc wyposażona w broń strzelacką.
Imho w żadnym - nie widzę celu wprowadzenia takiego zapisu.
Wszystko czego nie napisze balansator jest spamem ...
Po co?
Żeby wyeliminować gunlines.
Co to zmieni?
Wykluczy armię które zamiast wykonywać ruchy rzucają kością.
W jakim aspekcie usprawni to CS?
Doda jeszcze jeden element KPN który ten cudowny CS niweluje
Kó hwale Furiona i jego genialnego CS-a !
Po co?
Żeby wyeliminować gunlines.
Co to zmieni?
Wykluczy armię które zamiast wykonywać ruchy rzucają kością.
W jakim aspekcie usprawni to CS?
Doda jeszcze jeden element KPN który ten cudowny CS niweluje
Kó hwale Furiona i jego genialnego CS-a !