Co nam się urodziło? - nowe, cudowne Mroczne Maleństwa :>
Moderator: Yudokuno
Ano exekow imo nie uswiadczymy. Wiczki prezentuja sie solidnie imo.
Nie sa to moze BG, ale z hagiem BSB z ASF i Ap na oddziale. Kolcek taki rozstawiony na maxymalna uzywalna szeriokosc robi swoje. Tylko problemem robi sie to ze znikaja nam w jednym oddziale najlepsze sztandary Ktore moglyby trafic np do BG/CoK.
A mi sie jeszcze sztandarek dajace +d3 CR w szarzy. Takie CoK robia sie strasznie okrutne od forntu nawet, dla klocka krasnali.
Fajny moze byc patent z BSB na koniu z lanca i tym sztandarem w DR. Kolesie nagle maja na starcie +2 +d3 do Cra wyplacaja kilka atakow z sila 3 z rerollem kilak z sila4 i 3 z sila 6. Klocek szczurkow/piechoty od frontu zjadamy. A od flanki mozna polowac na dowolna kawalerie.
Czy mozna bsbs na pegazie wystawic, mielibysmy jak bretka przenosny Cr generator (szkoda tylko ze taki miekki).
Nie sa to moze BG, ale z hagiem BSB z ASF i Ap na oddziale. Kolcek taki rozstawiony na maxymalna uzywalna szeriokosc robi swoje. Tylko problemem robi sie to ze znikaja nam w jednym oddziale najlepsze sztandary Ktore moglyby trafic np do BG/CoK.
A mi sie jeszcze sztandarek dajace +d3 CR w szarzy. Takie CoK robia sie strasznie okrutne od forntu nawet, dla klocka krasnali.
Fajny moze byc patent z BSB na koniu z lanca i tym sztandarem w DR. Kolesie nagle maja na starcie +2 +d3 do Cra wyplacaja kilka atakow z sila 3 z rerollem kilak z sila4 i 3 z sila 6. Klocek szczurkow/piechoty od frontu zjadamy. A od flanki mozna polowac na dowolna kawalerie.
Czy mozna bsbs na pegazie wystawic, mielibysmy jak bretka przenosny Cr generator (szkoda tylko ze taki miekki).
tzn. Hag wogóle nie ma 2 broni czy też w nowym AB mrocznych elfów jest wyraźne napisane że battle banner nie pozwala wziaść Hag Queen drugiej broni (w przypadku HE battle banner nie ogranicza ekwpipunku w żaden sposób, jak i we wszystkich najnowszych AB). Bo jeśli Hag ma dwie bronie i nie ma żadnej adnotacji o ograniczeniach w AB to posiada z frenzy łacznie 5 ataków.Murmandamus pisze:bsb to 4 ataki bo bsb nie ma ahw
To zupełnie inne jednostki, BG, podobnie jak SM nadają się do krojeni piechoty, egzeki mają podobną siłę przebici, co WL. Ale DE nie mają ASF, no i stubborn jest nie tam, gdzie trzeba (bo lepiej mieć stubborn na oddziałach do walki z kawalerią, a nie na oddziale i nabijającym ogromny CR w walce).O ile dobrze pamiętam Jankiel jedna z Twoich ostatnich rozp HE miała na składzie 14 WL i 14 SM - chyba ze się myle? Wydaje mi się, że porównanie HE (BSB+WL+SM) i DE (BSB+Exe+BG)
Ma. I ma 5A.bsb to 4 ataki bo bsb nie ma ahw
Ma też limit 50 pts w giftach.
Hag w najlepszym wypadku może mieć 6-8 A z manbane. Ale ma frenzy i nie posiada żadnego AS. Zabije ją pierwszy lepszy rycerz.
Mozna. Można nawet na manticorzeCzy mozna bsbs na pegazie wystawic
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
Może mieć - co to za problem - w nowych bookach można dawać lance, dwuraki i inne zabawki BSBkom, więc myślę, że tu też nie będzie wyjątku.Murmandamus pisze:bsb to 4 ataki bo bsb nie ma ahw. Sądzę że będzie miałą do 50 giftów.
A kombinacja do bannera ?? +d3 ataków oraz manbane, co daje dobre uderzenie (ranimy na 3+ najczęściej oraz mamy 6-8 ataków). Jeśli dać do tego sztandar z AP dla oddziału w którym siedzi, to jest miło.
@Paraszczak - a nie myślałeś aby championowi BG w tym klocku bez ASF dawać zbroję 1+ ?? Przeżyć ma wtedy wielką szansę, choć jest to kosztem ataku of cors.
Draconis - FOR EVER !!!
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
O terroryzujacy BSB zjadajacy flanki (flaki moze tez zjadac)... hmmhmm brzmi iscie ciekawie. Ale bez kombinowania na sile z bonusem do CR a w konfiguracji zwyklego nobla bobla, bo coz to za deal : 25pkt i przerzuty w 12 calach? : dobry deal.
Moze warto sie zastanowci nad kombem herosow: bsb na mantysi, duzy mag maly mag. Moze nie jest to wymaxowany turniejowy schemat ze smokiem itd, ale imo silny i roznorodny oraz ciekawy w grze.
Moze warto sie zastanowci nad kombem herosow: bsb na mantysi, duzy mag maly mag. Moze nie jest to wymaxowany turniejowy schemat ze smokiem itd, ale imo silny i roznorodny oraz ciekawy w grze.
To co pisalem, w wiczkach, z hagiem z Manbane. Dochodza jeszzce 4 ataki na 3+. A jak ktos jest uarty i lubi klocki za 600 pkt to dorzucic zabojce i cokolwiek wjedzie, juz nie wyjedzie (z drobnymi wyjatkami).A kombinacja do bannera ?? +d3 ataków oraz manbane, co daje dobre uderzenie (ranimy na 3+ najczęściej oraz mamy 6-8 ataków). Jeśli dać do tego sztandar z AP dla oddziału w którym siedzi, to jest miło.
jedyne ALE, to to ze klocek ma frenzy i nie spodziewalbym sie ze bedziemy go kontrolowac...
A po co? Płacisz 40 punktów za to, by jeden model w oddziale miał 1+ AS. To nie lepiej dokupić 3 BG więcej?a nie myślałeś aby championowi BG w tym klocku bez ASF dawać zbroję 1+ ?? Przeżyć ma wtedy wielką szansę
Inwestycję w Crimson death rozumiem, natomiast inwestycji w pancerz za cholerę.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
Co do samych exeków wpadłem na taką kombinacje:
Hag Queen (koszt nieznany)
- BSB
- Sztandar z ASF
- Rune of Khein +D3 ataki w każdej rundzie walki
- Zostaje 25 punktów na inne gifty ale prócz black lotos nie znalazłem czegoś ciekawego (w informacjach które zostały podane w tym i innych tematach - możliwe że przeoczyłem)
13 Exeków - 206 punktów (12 punktów za model +12 za chempiona, +12 za sztandar i +6 muzyka)
- FCG
- Sztandar z AP
Co nam daje taka kombinacja:
- Front daje 7 ataków Exeków z KB i -4 do sejwa z ASF
- Hag Queen daje 6-8 ataków z siłą 4 i -2 do sejwa i posionem
W porównaniu do SM jak dla mnie ten oddział wychodzi znacznie ale to znacznie lepiej.
Oddział 13 exeków z magicznym sztandarem kosztuje 206 punktów, a 14WL z Banner of Balance 285 punktów. Jeszcze drożej wychodzą 14 Swordmasterów z Banner of Sorcery. Oba te oddziały mają również często chempionów z magicznymi itemami, co koszt już podnosi na 310/315 punktów za 14WL/14SM. Daje to różnicę około lub ponad 100 punktów. Hag queen wyrównuje te pórównanie kosztu (jednak zwykle HE mają BSB w swojej armii, zatem obaj się zerują przy czym hag queen podejrzewam że będzie od BSB HE znacznie tańsza).
Czy napewno to taka słaba kombinacja i żadna alterantywa dla BG?
- Oddział ma siłe 6 z -4 AP i hatred i KB i ASF !!! - pozwala to dwukrotnie lepiej kroić kawalerie niż White Lion. Nie ma w battlu chyba nagromadzenia takiej ilości zasad do walki, przebijalności pancerza i przewidalności ataków.
- Oddział z Hag posiada dodatkowo zawrotne 6-8 ataków z siła 4 i poisonem i dodatkowo AP co daje -2 do sejwa z ASF co pięknie kroi piechote i już przebija się przez pancerz Kawalerii. Do tego dochodzi posion i hatred. Jest to jeden bohater który nadgania brak 2 ataków na Exekach. Innymi słowy robi za pół frontu BG przy czym ma większy WS, AP i poison.
- Kombinacja tańsza od BSB + WL/SM wysokich elfów
Czego chcieć więcej? Stubborna którego można uzyskać z kociołka czy może 2 ataków z ASF na exekach które też można uzyskać z kociołka. Jeśli ktoś bierze zabójce może się zdecydowac wystawiać go w takim regimencie egzeków, a jak nie ma potrzeby to umieści się go lub przejdzie do innego np. BG albo włóczników. Dodatkowo Exeki są stosunkowo tani względem innych elitarnych piechot zwłaszcza HE (gdyby kosztowali 10 punktów powiedziałbym że to "przegięcie"). Ale nawet bez kociołka czy assasina taki regiment exeków jest ekstremalnie rzeźnicki, który można "wielokrotnie" jeszcze ulepszać...
Jak dla mnie taka wersja rozpiski w której znajduje się jeden regiment exeków i BG jest w zupełności dobra alternatywą dla 2xBG.
Oczywiście są i wady tej kombinacji jak brak sejwa na Hag oraz jej frenzy. Jednak wady te w żadnym wypadku nie przekraślają czy też umniejszają pozostałych zalet.
Hag Queen (koszt nieznany)
- BSB
- Sztandar z ASF
- Rune of Khein +D3 ataki w każdej rundzie walki
- Zostaje 25 punktów na inne gifty ale prócz black lotos nie znalazłem czegoś ciekawego (w informacjach które zostały podane w tym i innych tematach - możliwe że przeoczyłem)
13 Exeków - 206 punktów (12 punktów za model +12 za chempiona, +12 za sztandar i +6 muzyka)
- FCG
- Sztandar z AP
Co nam daje taka kombinacja:
- Front daje 7 ataków Exeków z KB i -4 do sejwa z ASF
- Hag Queen daje 6-8 ataków z siłą 4 i -2 do sejwa i posionem
W porównaniu do SM jak dla mnie ten oddział wychodzi znacznie ale to znacznie lepiej.
Oddział 13 exeków z magicznym sztandarem kosztuje 206 punktów, a 14WL z Banner of Balance 285 punktów. Jeszcze drożej wychodzą 14 Swordmasterów z Banner of Sorcery. Oba te oddziały mają również często chempionów z magicznymi itemami, co koszt już podnosi na 310/315 punktów za 14WL/14SM. Daje to różnicę około lub ponad 100 punktów. Hag queen wyrównuje te pórównanie kosztu (jednak zwykle HE mają BSB w swojej armii, zatem obaj się zerują przy czym hag queen podejrzewam że będzie od BSB HE znacznie tańsza).
Czy napewno to taka słaba kombinacja i żadna alterantywa dla BG?
- Oddział ma siłe 6 z -4 AP i hatred i KB i ASF !!! - pozwala to dwukrotnie lepiej kroić kawalerie niż White Lion. Nie ma w battlu chyba nagromadzenia takiej ilości zasad do walki, przebijalności pancerza i przewidalności ataków.
- Oddział z Hag posiada dodatkowo zawrotne 6-8 ataków z siła 4 i poisonem i dodatkowo AP co daje -2 do sejwa z ASF co pięknie kroi piechote i już przebija się przez pancerz Kawalerii. Do tego dochodzi posion i hatred. Jest to jeden bohater który nadgania brak 2 ataków na Exekach. Innymi słowy robi za pół frontu BG przy czym ma większy WS, AP i poison.
- Kombinacja tańsza od BSB + WL/SM wysokich elfów
Czego chcieć więcej? Stubborna którego można uzyskać z kociołka czy może 2 ataków z ASF na exekach które też można uzyskać z kociołka. Jeśli ktoś bierze zabójce może się zdecydowac wystawiać go w takim regimencie egzeków, a jak nie ma potrzeby to umieści się go lub przejdzie do innego np. BG albo włóczników. Dodatkowo Exeki są stosunkowo tani względem innych elitarnych piechot zwłaszcza HE (gdyby kosztowali 10 punktów powiedziałbym że to "przegięcie"). Ale nawet bez kociołka czy assasina taki regiment exeków jest ekstremalnie rzeźnicki, który można "wielokrotnie" jeszcze ulepszać...
Jak dla mnie taka wersja rozpiski w której znajduje się jeden regiment exeków i BG jest w zupełności dobra alternatywą dla 2xBG.
Oczywiście są i wady tej kombinacji jak brak sejwa na Hag oraz jej frenzy. Jednak wady te w żadnym wypadku nie przekraślają czy też umniejszają pozostałych zalet.
Ostatnio zmieniony 17 cze 2008, o 13:03 przez Kal_Torak, łącznie zmieniany 3 razy.
AP na kuszach przereklamowane?????? Dostajesz bonus do i tek już dobrej jednostki, nie podnoszą ci za to kosztu punktowego i jeszcze marudzisz.AP na kuszach mocno przereklamowane. Naprawdę problemem DE nie jest przebijanie przez pancerz, tylko trafianie/ranienie. Co z tego że mamy AP, jak zmusimy do save znów 1 Kawalerzystę. Jest to ciekawy dodatek, ale nie decydujący o mocy strzelania. Wood Elfickie brak minusu za ruch i S4 na bliskim robi dużo większą masakrę. A poza tym i tak przeważnie strzelamy do jednostek wsparcia, które mają marginalny save, lub nie mają go wcale.
Które 3 oddzdiały kosztują łącznie 1250 pkt??Wygięty koszt punktowy herosów. Mocna kombinacja 4 bohaterów (4 magów lub Smok i 2 caddych) to około 1000 punktów. Nie wliczamy Assassinów. Przy tym układzie w sekcji Hero, zostają nam 3 oddziały na 72" stołu. Grałem takie bitwy i przegrałem
A która armia używa więcej niż 10% magic itemów, które ma w książce?Co do magicznych itemów mam mieszane uczucia. Z jednej strony niedowartościowane Ring of Hotek, Focus Familiar czy Invert Ward a z drugiej kompletnie bezużyteczne Web of Shadows, Venom Sword czy Dread Banner.
Boli brak grywalnych Bound Spelli. Mamy Power of Darkness dla Lorda i stary (marny) Crystal of Midnight.
Brak boundów moze boleć, ale duża ilość PD które magowie mogą generować (zerowy czar, sztylet) powinna to równoważyć.
Gram Bretka i też mnie wnerwia że niektóre przedmioty są tylko dla grali, niektóre tylko dla questów. Co zrobić, trzeba pokombinować.Denerwuje rozgraniczenie pomiędzy Temple of Khaine a Magic Items. Znów utrą się 2-3 standardowe modele Assassina/Hag i to będzie wszystko. Brak dostępu Dreadlorda i Mastera do ToK jest conajmniej denerwujące.
Można spokojnie złozyć mocną, wszechstronną armię bez hydryNie przekonuje mnie Hydra. Dostała +2A i Regenerację oraz ciekawe Zionięcie. Pomimo to, uważam, że jest średnia. Po prostu kiedyś była hoooyowa a teraz jest średnia. M6 nie powala ale trudno wymagać więcej.
Natomiast jestem zawiedziony, że nie ma T6. Z T6 byłaby naprawdę warta zastanowienia, a tak to będziemy dalej grali na 3-4 Bolcach.
Salwa 1 oddziału jakichkolwiek strzelców powoduje, że Hydra nie zieje już tak strasznie. Beastmasterzy powodują, że w CC też nie "robi" tak jak Treeman czy Vargulf. Po stracie BM mamy Ld6...mało. A oni zginą w pierwszym CC do jakiego Hydra wejdzie. Naprawdę wolałbym zapłacić zanią 220-230 ale z T6.
Jankiel mógłbyś z łaski swojej zrobić coś takiego jak Paraszczak ? Tzn napisać co w DE będzie twoim zdaniem słabe , dlaczego nie będą niszczyć wszystkiego itd ( może uda się nam obronić przed atakiem PG )
A tak serio to przeczytałbym sobie opinie kogoś kto nimi gra tyle co ty.
A tak serio to przeczytałbym sobie opinie kogoś kto nimi gra tyle co ty.
A po co mam to pisać? Żeby się reszta sugerowała i 90% grało taką samą rozpiską? Samemu trzeba myśleć, bierzcie przykład z Paraszczaka - wymyśla najlepsze moim zdaniem kombosy. A tu gromadka domorosłych PG chce mieć wszystko podane na tacy.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
- Paraszczak
- Falubaz
- Posty: 1088
- Lokalizacja: Kraków
Panowie szlachta.
@Dębek
Na AP na kuszach nie marudzę. Twierdzę, że są przereklamowane. AP wykaże się dopiero przy 20 kuszach, 10 DR i 10 skautach. Jak 40 modeli będzie walić z AP, to wtedy to odczuję.
Z dużą ilość PD którą magowie mogą generować to ja se mogę. Tutaj chodzi o Enchanted Items Bound Spells, które wychodzą zawsze i są noszone np. przez BSB.
20 Warriors Banner AP + Assassin
15 BG +ASF i Magic Weapon
7 COKs + WB i Ring of Hotek
Te 3 oddziały do walki to 900pts...zostaje Ci 350 na jakieś śmiszne Cory, które co prawda grają, ale nie są do przysłowiowej walki. I właśnie o to mi chodziło.
Magic items...jak mówiłem - mieszane uczucia.
A co do Hydry:
Hydra ma M6, co za tym idzie jest szarżowana częściej, niż sama szarżuje. Baza Hydry jest 50x100 co powoduje, że w zasadzie cokolwiek wpada w Hydre, to pojedyncze skrajne modele mogą bić w BM. Kolesie z T3 1W bez save są naprawdę mięciutcy i szarża głupiego fasta może nas sporo kosztować. Mnie w Hydrze boli brak M7+ LUB T6. Marszując od pierwszej tury, Hydra walczy najwcześniej w trzeciej, a to sporo czasu dla strzelców, żeby ją zwarzywić. Z M7+ byłoby dużo lepiej w tej materii. Z kolei T6 przy M6 dawałoby nadzieję, że nasza Hydra dojdzie do walki w jako takim stanie. Treeman jest wolny - ale ma T6. Vargulf jest miękki - ale ma M8...dlatego oba są grywalne.
Hydra w walce z kostką jest raczej jednorazowa...z Hate w 1wszej turze przebije sie przez +5,+6CRa, ale w subsequentach (jak zginą BM), to lalunia ma 7A WS4 bez re-rolli i Ld6...w zasadzie to Clanraty mają szansę ją przepchnąć statikiem. Wystawię ją parę razy, bo jest dużo lepsza niż była. Ale tylko dla ziania...ŁUP 12" zza lasu i grillowanie!
@Dębek
Na AP na kuszach nie marudzę. Twierdzę, że są przereklamowane. AP wykaże się dopiero przy 20 kuszach, 10 DR i 10 skautach. Jak 40 modeli będzie walić z AP, to wtedy to odczuję.
Z dużą ilość PD którą magowie mogą generować to ja se mogę. Tutaj chodzi o Enchanted Items Bound Spells, które wychodzą zawsze i są noszone np. przez BSB.
20 Warriors Banner AP + Assassin
15 BG +ASF i Magic Weapon
7 COKs + WB i Ring of Hotek
Te 3 oddziały do walki to 900pts...zostaje Ci 350 na jakieś śmiszne Cory, które co prawda grają, ale nie są do przysłowiowej walki. I właśnie o to mi chodziło.
Magic items...jak mówiłem - mieszane uczucia.
A co do Hydry:
Hydra ma M6, co za tym idzie jest szarżowana częściej, niż sama szarżuje. Baza Hydry jest 50x100 co powoduje, że w zasadzie cokolwiek wpada w Hydre, to pojedyncze skrajne modele mogą bić w BM. Kolesie z T3 1W bez save są naprawdę mięciutcy i szarża głupiego fasta może nas sporo kosztować. Mnie w Hydrze boli brak M7+ LUB T6. Marszując od pierwszej tury, Hydra walczy najwcześniej w trzeciej, a to sporo czasu dla strzelców, żeby ją zwarzywić. Z M7+ byłoby dużo lepiej w tej materii. Z kolei T6 przy M6 dawałoby nadzieję, że nasza Hydra dojdzie do walki w jako takim stanie. Treeman jest wolny - ale ma T6. Vargulf jest miękki - ale ma M8...dlatego oba są grywalne.
Hydra w walce z kostką jest raczej jednorazowa...z Hate w 1wszej turze przebije sie przez +5,+6CRa, ale w subsequentach (jak zginą BM), to lalunia ma 7A WS4 bez re-rolli i Ld6...w zasadzie to Clanraty mają szansę ją przepchnąć statikiem. Wystawię ją parę razy, bo jest dużo lepsza niż była. Ale tylko dla ziania...ŁUP 12" zza lasu i grillowanie!
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
a kto każe klanbraci od przodu bić. Po za tym jak jej "załoga PADNIE" to jest szansa że się jeszcze wścieknie na frenzy i hata. Manti to robi z automatu dzięki zasadzie Rrrargh(heh uwielbiam brzmienie tego)
- Paraszczak
- Falubaz
- Posty: 1088
- Lokalizacja: Kraków
Właśnie mnie olśniło. Od 15 stron piszemy o potencjalnych armiach na 2100-2300...Uważam, że na 1600-1900 to nie będzie na nas mocnych. Na 3 Jankielowych małych Magach, to jest po prostu mielone. Wydaje mi się, że absolutnie żadna armia nie wystawi się na takiej magii, jak nowe DE.
Zatrważająca liczba kostek z daggera, brak ograniczenia co do ilości kostek przy kulaniu(na małe punkty to miażdży!) i dodatkowo potężne Lory! Nie bez znaczenia pozostaje fakt, że na mniej niż 2000ptk ochrona magiczna wroga spada kolosalnie.
W zasadzie, to im mniej slotów na herosów - tym lepiej dla nas:)
Jak w 6ed DE poniżej 2k były mocno słabe, to teraz wg mojej opinii, są przepakerne. Kończy się Era Francowatej Elektrowni Szczurów!
Zatrważająca liczba kostek z daggera, brak ograniczenia co do ilości kostek przy kulaniu(na małe punkty to miażdży!) i dodatkowo potężne Lory! Nie bez znaczenia pozostaje fakt, że na mniej niż 2000ptk ochrona magiczna wroga spada kolosalnie.
W zasadzie, to im mniej slotów na herosów - tym lepiej dla nas:)
Jak w 6ed DE poniżej 2k były mocno słabe, to teraz wg mojej opinii, są przepakerne. Kończy się Era Francowatej Elektrowni Szczurów!
Jak dla mnie hydra jest super jak za te punkty to mamy naprawde mocny unit. Który jest w stanie przebijac sie przez kostki (fakt puki zyja poganiacze, potem i tak jest fajnym unitem wsparcia). Zgodze sie z paraszczakiem ze jak by miala t 6 i kosztowala 230 pt byla by lepsza. No ale nie spodziewajmy sie cudow treemant sobie z kostkami srednio radzi raczje stoi my dostalismy potworka ktory jest do walki z piechota sam jest w stanie przebijac sie przez kostki. Dodatkowo jest fajny na HE bo co z tego ze dostanie z asf i tak potem zabije swoje.
Pozatym strzelanie do hydry to sliska sprawa bo regenka to takie uda sie lub nie, a tu coki juz jada Zwłaszcza ze puki co raczej nie mamy fajnyego bannera co by je chronił a są o wiele mocniejsi.
Zioniecie to też zajebista sprawa..... co tu dużo mówić Hydran jest super.
Pozatym strzelanie do hydry to sliska sprawa bo regenka to takie uda sie lub nie, a tu coki juz jada Zwłaszcza ze puki co raczej nie mamy fajnyego bannera co by je chronił a są o wiele mocniejsi.
Zioniecie to też zajebista sprawa..... co tu dużo mówić Hydran jest super.
- Paraszczak
- Falubaz
- Posty: 1088
- Lokalizacja: Kraków
Ten, kto może w Hydre - bije w Hydrehypnotic pisze:Ale podobno nie ma możliwości atakowania poganiaczy do puki hydra żyje, jeśli to prawda to duży problem z głowy.
Ten, kto może wybrać - bije w Hydre
Ten, kto może tylko w BM - bije w BM. I tu jest pies pogrzebany.
Wrócę do domu, to sprawdzę. Ale jestem przekonany, że póki hydra żyje, beastmasterzy są niezabijalni.
A clanraci nie będą w stanie przepchnąć hydry static CR, chyba, że ktoś wystawi kloc 40-50.
A clanraci nie będą w stanie przepchnąć hydry static CR, chyba, że ktoś wystawi kloc 40-50.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
nie randomizujesz. jesli mozesz wcc wybrqac hydre bijesz hydre ot cala filozofia z beastmasteramiJankiel pisze:Wrócę do domu, to sprawdzę. Ale jestem przekonany, że póki hydra żyje, beastmasterzy są niezabijalni.
przy szerokosci hydry = 50 i przecietnego oddzialu 100-125 mm mozna spokojnie sobie z tym poradzicTen, kto może tylko w BM - bije w BM. I tu jest pies pogrzebany.
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
co do mniejszych punktów poniżej 2k.
Ale na 1500 3 magiczki wydają mi się niesmaczne zupełnie.
Aklimatyczne powiem. Jeśli już to master i 2 maginie ok.. Takie moje zdanie. I do diabła z większym powerem.
Ale na 1500 3 magiczki wydają mi się niesmaczne zupełnie.
Aklimatyczne powiem. Jeśli już to master i 2 maginie ok.. Takie moje zdanie. I do diabła z większym powerem.