Cloak of the Dunes
Death mask of Kharnut
Flail of Skulls
Light armour
Shield
Tomb Prince: 194pts
Chariot
Chariot of fire
Icon of Rulership
Spear
Light armour
Liche Priest (hierofanta): 160pts
Cloak of the dunes
Dispell scroll
Liche Priest: 173pts
Skeletal Steed
2*Dispell scroll
20*Skeleton Warriors: 230pts
Bows
Light armour
Musican, Standart Bearer, Champion
Banner of the undying legion
20*Skeleton Warriors: 230pts
Bows
Light armour
Musican, Standart Bearer, Champion
Banner of the undying legion
24*Skeleton Warriors: 266pts
Bows
Light armour
Musican, Standart Bearer, Champion
Banner of the undying legion
16*Skeleton light horsemen: 259pts
Bow
FCG (to oznacza Full Comand Group, tak?)
6*Chariots: 340pts
FCG
Icon of the sacred eye
Tomb Scorpion: 85pts
Tomb Scorpion: 85pts
3*Carrion: 72pts
Screaming Skull Catapult: 110pts
Skulls of the Foe
Bone Giant: 220pts
Army cost: 2700pts
Teraz mój komentarz:
Rozpiska mocno robocza. Modele jeszcze nie posklejane. Nie miałem jeszcze czasu, aby dokładnie zagłębić się w tajniki AB i RB

Na pewno będą jakieś zmiany, jeśli chodzi o kościanych łuczników. Nie wszyscy będą mieli łuki (policzyłem łuki w pudełkach do Batalionów i niestety jest ich za mało

Nie wiem, czy dać lekką kawalerię z łukami, czy ciężką ze stosownym sztandarem

W powyższej rozpisce wykorzystane są obecnie wszystkie modele, jakie posiadam (a właściwie, które będę posiadał, po sklejeniu i pomalowaniu), więc jeśli ktoś mi poradzi, abym dodał np. oddział TG, to niestety, póki co, nie będę mógł z tej rady skorzystać.
Chciałem stworzyć armię klimatyczną i w miarę silną. Wydaje mi się, że oddział rydwanów wspomaganych księciem, poradziłby sobie z większością jednostek (które przeciwnik mógłby wystawić na te punkty).
Król ma latać, wspomagać rydwany i inne jednostki uwikłane w walkę i straszyć wrogów.
Gigant ma podobne zadanie, co król. Straszyć.
Skorpiony mają robić to, co zawsze robią we wszystkich rozpiskach

Carriony i lekka kawaleria mają krążyć po polu bitwy i przeszkadzać.
Chyba, że wystawię ciężką kawalerię, wtedy będzie ona robić mniej więcej to, co rydwany.
Katapulta- wiadomo.
Szkielety miały siać zniszczenie (pomyślałem sobie, że przy 64 strzałach, przynajmniej kilkanaście powinno zranić wroga), ale kiedy przeczytałem rozdział o strzelaniu w RB, zrozumiałem, że mogłyby siać zniszczenie co najwyżej wśród goblinów. Poza tym, tylko pierwszy szereg strzela. W konsekwencji nie wiem, co zrobić z tymi wszystkimi szkieletami.
Hierofanta ma lataczkę, bo wychodzę z założenia, że najważniejsza jednostka w armii powinna się trzymać z dala od przeciwnika.
To chyba wszystko, co mam do napisania.
Nie wiem, czy mądrym pomysłem jest opowiadanie o swojej taktyce, ale chciałem, żeby komentatorzy rozpiski wiedzieli, co mi chodziło po głowie.
Liczę na rady i konstruktywną krytykę. Mile widziani są zwłaszcza Ci, którzy doradzą mi, co zrobić ze szkieletami i kawalerią
