Troche bardziej uniwersalne TK ;) - 2000 pkt.

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
szczurek
Niszczyciel Światów
Posty: 4212
Lokalizacja: W-wa

Troche bardziej uniwersalne TK ;) - 2000 pkt.

Post autor: szczurek »

Shino mnie zainspiorowal (nie chodzi o rozpe ,a o pojscie w kierunku czegos UNIWERSALNEGO) .
Rozpa wydaje mi sie calkiem ok. tzn. jest King (oczywiscie latajacy standard) ,jest wsparcie magiczne ,troche strzelania no i do kontry charioty + 4 skorpy :D
Zastanawialem sie nad carrionami i gigusiem (problem jest taki ,ze jak np: klopa wybuchnie to sami lucznicy niewiele zrobia :( na niektore ciezsze jednostki lucznicy to za malo [nawet jak daja z 40-50 strzalow na ture] wiec 2 klopy sa IMHO oplacalne :D).
Myslalem jeszcze czy by moze nie zrobic rozpy na HLP ale nie lubie jazdy ,a musze miec cos do kontry (2 x 4 charioty i 4 skorpy + ewentualnie krol chyba styka :);))
P.S-To jest tylko 2K wic moze zdjac scroli ,a dawac 5 na wiksze bitwy ,tak 2200+ ,co o tym sadzicie ???
P.S2-Ewentualnie robie cos takiego : wywalam 2 Scroll-e ,z lucznikow robie 2 x 15 golych i wrzucam zamiast klopy giganta .


Tomb King @ 279 Pts
General; Great Weapon; Shield
Golden Ankrha [45]
Armour of the Ages [35]
Cloak of the Dunes [20]

Liche Priest @ 165 Pts
Hierophant
Hieratic Jar [25]
Dispel Scroll [25]

Liche Priest @ 165 Pts
Casting Order (x1)
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

Liche Priest @ 165 Pts
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

20 Skeleton Warriors @ 175 Pts
Bow; Standard; Musician

15 Skeleton Warriors @ 120 Pts
Bow

1 Tomb Swarm @ 45 Pts

2 x 4 Skeleton Chariots @ 320 Pts

4 x Tomb Scorpion @ 340 Pts


2 x Screaming Skull Catapult @ 220 Pts
Skulls of the Foe


Casting Pool: 2

Dispel Pool: 5

Models in Army: 60


Total Army Cost: 1994
Malowanie figurek ---> szczurek1903@wp.pl
Coolminiornot ---> LINK

Tomash
Spaministrator
Posty: 7885
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Tomash »

Brakuje mi czempionów w łucznikach. W końcu gdzieś będziesz trzymał liczki i chronił przed samotymi rzeźnikami, prawda?

Czwórki rydwanów - myślę że przyrost rozmiaru i fakt, że jest to jednostka która z założenia nie przegrywa bitwy, nie uzasadniają czwórki na oddział.

Dwie katapulty już testowałem i czasem się zwracają, zwłaszcza jak masz przewagę w magii. Ale jakoś tak wolę gigusia, po n-tej bitwie okazuje się, że magia TK to trochę za słaby fundament żeby opierać na nim taktykę armii.
Admin-cieć: póki forum działa, jestem niewidoczny :mrgreen:
A tak serio: rzadko bywam na forum, rzadko sprawdzam PMki. W sprawach ogólnoforumowych lepiej kontaktować się z innymi administratorami. Najlepszy kontakt ze mną to mail: tomekrs@o2.pl

Awatar użytkownika
zaf
Masakrator
Posty: 2653
Lokalizacja: bedzin/k-ce

Post autor: zaf »

jedyna jednostka, ktora jet w stanie przyjac smoka to king z odzialem.
owe jednostki sa 2
szans na zlapanie go i zbeakowanie - nie widze zadnych

powodzenia z lapaniem smokow !
utrzymaniu liczy przy zyciu !
na koniec - po co az 5 DS ?? to w takiej armii wystawilbym 3-4, jesli umiejetnie dispolowac czary zostaja do konca bitwy :)

szukalbym pkt w rydwanach i scrollach
dolozylbym czempionow i moze 10 lucznikow / giganta

Awatar użytkownika
szczurek
Niszczyciel Światów
Posty: 4212
Lokalizacja: W-wa

Post autor: szczurek »

chariotow 4 (szczegolnie teraz jak sie maksyamlizuje :D) poza tym nie dalem sztandaru od strzelania wiec zawsze moze troche zejsc ;)
Pisalem wyzej ,ze 5 skroli to za duzo i chyba sie pozbede ze 2 ,a 5 bede bral na wieksze pkt. 2200+ gdzie czesto zabke mozna znalezdz :D
Gigant fajny nie powiem sam w ofensie uzywam 1/2 .
Na smoka tez jest sposob :D 2 klopki no i 4 skorpy (zawsze ta 6 moze byc :D)
Malowanie figurek ---> szczurek1903@wp.pl
Coolminiornot ---> LINK

ODPOWIEDZ