nie mam pod reka brb ani faqa do he (znaczy nie chce miec... ) jak bede mial chwilke to sprawdze. mozliwe, ze masz racje... na razie to i tak nie ma znaczenia wiec ewentualne uscislenie moze poczekac...THE_END pisze:"a czemu mialby nie moc? Oo"
Strona 55 RB "Some missile weapons enable their users to shoot several times in each shooting phase - known as multiple shot."
FAQ nowych HE strona 2 "and no it can only fire three times in its Shooting phase" o multishocie z jakiegoś Elfickiego łuku ...
Składająć Shino 2+2 wychodzi 4 - Dlatego pytałem Jankiela - Naturalnie nie uściślicie tego pod DE tylko tak jak chce GW nie da się robić S&S multishotem ... w świetle dyskusji uznanej za Spam jest to dosyć ciekawy Twist ... Ciekawe jest też twoje zdziwienie
Pozdrawiam - spokojnej nocy
END
Co nam się urodziło? - nowe, cudowne Mroczne Maleństwa :>
Moderator: Yudokuno
To sobie porównajcie to do Lifetakera Poprostu - Reaver Bow strzela sobie 3 razy i ja tu bym analogii nie szukał. Brak -1 do trafienia bierze się z tego, że nie jest to traktowane jak Multi Shot, podobnie jest z Bow of Loren.
Draconis - FOR EVER !!!
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
tak naserio to wyglada na to ze jak strzelac mozesz wiecej niz traz to jest multi i dopiero dodtakowe zasady moga z tego -1 do hita zwolnic ale to musi byc napisane w AB lub FaQ.
Przy takich flamerach np mozna wyciagnac wniosek ze oni -1 do hita nie maja z strzelaja max do 6 razy kazdy
Przy takich flamerach np mozna wyciagnac wniosek ze oni -1 do hita nie maja z strzelaja max do 6 razy kazdy
Nic takiego nie będzie. I dobrze - bo byłoby bezsensu.lohost pisze:przy broniach strzelajacych "wielokrotnie", zawsze jest zapis o tym jakiego rodzaju dostaja kare za ten strzal, ale niektorzy jak widze znaja sie lepiej niz gw i ls, no bo dlaczego nie uscislic czegos nowego skoro mozna?? :>
mam pytanko, jak w koncu bedzie z korsazami i ich wchodzeniem z innej krawedzi? bedzie cos takiego? byly plotki ale teraz nie ma o tym slowa...:/
Oddziały gonione przez korsarzy uciekają na 3 kostkach i odrzucają najwyższy wynik. To jest ich specjalna zasada. Poza tym mogą brać rxhandbowy za dodatkowe pkt i zdaje się sztandar, który daje im całkiem tanio frenzy.
"weź ten miecz i odnieś go swemu panu, niech go uważa za znak zwycięstwa i niech przyśle cesarzowi, swemu przyjacielowi, by się dowiedział, że może wyśmiać zabitego nieprzyjaciela albo opłakiwać krewnego"
Widukind z Korwei, Kronika Saska
Widukind z Korwei, Kronika Saska
- Paraszczak
- Falubaz
- Posty: 1088
- Lokalizacja: Kraków
UUuu tutaj już duża pomyłka. Sam to obczajałem, żeby łąmać kloce kawalerii Korsarzami, bo uciekanie na 3D6 i wyłączanie 1 największej wiązałoby się z zadeptaniem Kawy prawie zawsze. Korsarze powodują, że kulamy dodatkowoą kostką (kawa 4D6) i wywalamy największy wynik.Ritchie pisze:Nic takiego nie będzie. I dobrze - bo byłoby bezsensu.lohost pisze:przy broniach strzelajacych "wielokrotnie", zawsze jest zapis o tym jakiego rodzaju dostaja kare za ten strzal, ale niektorzy jak widze znaja sie lepiej niz gw i ls, no bo dlaczego nie uscislic czegos nowego skoro mozna?? :>
mam pytanko, jak w koncu bedzie z korsazami i ich wchodzeniem z innej krawedzi? bedzie cos takiego? byly plotki ale teraz nie ma o tym slowa...:/
Oddziały gonione przez korsarzy uciekają na 3 kostkach i odrzucają najwyższy wynik. To jest ich specjalna zasada. Poza tym mogą brać rxhandbowy za dodatkowe pkt i zdaje się sztandar, który daje im całkiem tanio frenzy.
Zasada korsarzy działa inaczej, nie rzucasz 3d6 tylko 2d6 (przy M<7) i przerzucasz wyższy wynik,tak że może się czasem zdarzyć przy początkowych dwóch 1, że przeciwnik zamiast 2" poleci 7" po przerzucie Tak to było przynajmniej ostatnio tłumaczone, chyba że się coś nowego pojawiło.
- Paraszczak
- Falubaz
- Posty: 1088
- Lokalizacja: Kraków
Wróg ucieka normalnie. Czyli piechota 2D6 a kawa 3D6. I DE player może nakazać (nie musi) przeciwnikowi przekulanie najwyższego wyniku. Tak to działa.
Meritum jest takie, że kawa nie ucieka 2D6:)
Meritum jest takie, że kawa nie ucieka 2D6:)
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14646
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Marna ta Twoja rozpa Jankiel - ani nie masz czym przywalic, wrog ze strzelania i magii pewnie jednak cos Ci zdejmie, zreszta nei wolno zapominac, ze obecnie wiekszosc armii ma jakies tam szanse lapac te male oddzialy lataczy - bretka ma wroble i szefa na pedziu, demony maja duzego demona, syrenke, furie i flamery, vc maja popychaczke i nietopyrze, he maja smoka itd itp. Niegrywalne.
Wedlug mnie najciekawiej wyglada obecnie pomysl Paraszczaka na smoku, bsb (choc ja wystawilbym na koniu), caddym i szybkim jebnieciu. Na defens de wciaz sa zbyt miekkie i malo liczne.
Wedlug mnie najciekawiej wyglada obecnie pomysl Paraszczaka na smoku, bsb (choc ja wystawilbym na koniu), caddym i szybkim jebnieciu. Na defens de wciaz sa zbyt miekkie i malo liczne.
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
Ba. Uzywalne w przypadku wspierania raczej bo korsarze nie przeżyją szarży.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14646
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Z assassinem z kb i d3 atakami extra i z frenzy moga brac calkiem sporo na klate. Zwlaszcza z BSB w poblizu.
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
hm może i tak ale na pewno nie helficką kawalerię DP bo ci ich rozjadą nawet jak w srodku jest asasin. BK przejadą Fear Outnumber. Z resztą może jakoś ujdzie.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14646
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Ciekaw jestem jak to widzisz. Szarza 5 DP. Wyskakuje assassin. Rzuca 2 na dodatkowe ataki, wiec ma 7. Trafia 5, przerzuca 1-2. 1 KB, 3-4 rany. Save na 3+ - kolejna wbita. W sumie 3 atakuje. 6 atakow na 3+, trafia 4, rani 3-4. Konie: 1-2 trafiaja, 1 rani, save moglby sie udac. Liczymy: DE - 2 rany, 2 szeregi, sztandar, outnumber. 6. DP: 3-4 rany, sztandar. Dostali w dupe. Oh shit!
Z BK troche lepiej, bo trafiaja na 4+ bez helmu i maja po 1 ataku. Mowimy oczywiscie o sytuacjach, kiedy regimenty dojezdzaja do siebie w 2-3 turze, po jakiejs magii i strzelaniu.
Z BK troche lepiej, bo trafiaja na 4+ bez helmu i maja po 1 ataku. Mowimy oczywiscie o sytuacjach, kiedy regimenty dojezdzaja do siebie w 2-3 turze, po jakiejs magii i strzelaniu.
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
wyskakuje asasin i dp walą pierwsi bo asf i asf się niwelują i pierwsi atakują w takim wypadku szarżujący. Asasin do piachu i korsarze do piachu.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14646
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Jak maja zabic assassina, jak styka sie tylko z 1? No ale masz racje, zapomnialem, ze oni tez maja asf. Zaatakuje wszyscy. Tak czy inaczej, przy BSB w poblizu nie powinno byc zle.
Wedlug mnie bardzo grywalny oddzial i bardzo klimatyczny (znaczy 15 korsarzy fcg z bannerem frenzy i assassinem z dodatkowymi atakami i kb). Ile takie cos moze kosztowac? Jako support, ale takze do pewnego stopnia konta obok BG.
Wedlug mnie bardzo grywalny oddzial i bardzo klimatyczny (znaczy 15 korsarzy fcg z bannerem frenzy i assassinem z dodatkowymi atakami i kb). Ile takie cos moze kosztowac? Jako support, ale takze do pewnego stopnia konta obok BG.
korsarze cenowo bez zmian, a banner z frenzy to chyba po 25 był
Podoba mi się nowa errata - szarża BG na jakiś klocuszek, lub COKsów z ASF na DP robi miazgę Niezależnie od inicjatywy. Nawet wtedy lorda ze smoka można zassać
Podoba mi się nowa errata - szarża BG na jakiś klocuszek, lub COKsów z ASF na DP robi miazgę Niezależnie od inicjatywy. Nawet wtedy lorda ze smoka można zassać
Draconis - FOR EVER !!!
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
- Paraszczak
- Falubaz
- Posty: 1088
- Lokalizacja: Kraków
Ja tego nie widzę tak różowo. Armia dość mocna, jak na partyzantkę. 3 mocne monstery, 5 skirmishów i z 10PD na fazę magii nie jest bez znaczenia. Podwójne Grillowanie z S5 "robi" każdą kostkę piechoty, nawet zaboli Cięzką Jazdę z Regeneracją, bo to Flamming Attacks. A do tego jeszcze Grill z S4. Jednak całość musi strasznie dobrze współgrać. Dodatkowo taki model armii jest strasznie zachowawczy. Nie ty masz inicjatywę na polu bitwy. To ty się ustawiasz pod niego, co często skutkuje błędami. A ja wolę napierać i wymuszać błędy.Jankiel pisze:High sorceress, black dragon, pendant, hydras teeth, scroll
Sorceress, pegaz, lifetaker, tome of furion
Sorceress, steed, sacrifical dagger, scroll
2x5DR z kuszami
3x5 harpii
15 kuszników
2x7 shades z dwurakami
2xhydra
2250
Natomiast nie jestem przekonany do Hydra's Teeth na modelu z BS4. Ze 2 zęby spudłują, a to czyni ten przedmiot dyskusyjny. Dodatkowo przy 10PD i obecności Lifetakera chyba nie potrzebujesz magicznych ataków jakoś straszliwie.
Pomyśl raczej o Boundzie dla Lorda. 55pts - sporo. Jednakże jak już wypstrykasz wszystkie kostki bazowe i wszystkie z małych magów, to taki Lord jeszcze może namieszać sporo.
Jeśli podejść do tego przedmiotu z troszkę innej strony, wychodzi na to, że mamy BoudSpell power level 3D6 (bo tyle średnio wykulasz) z czarem dowolnie wybranym z wylosowanych. Taki się fajny ten BoundSpell robi.
A jak dokulasz 4 PDki, to nawet 2 czary zakulasz. Jedyną wadą jest to, że może wypaść miskast, a to nowość w BoundSpellach.
55pts imho, to dobra cena. Ten przedmiot na małe punkty byłby bardzo mocny. Dobrze, że zrobili go tylko dla Lorda.
pzdr: JP
EDIT: Dodatkowo Power Level 4 powoduje, że ten Bound prawie zawsze zassa 2DD wroga.
Mogą brać RXH za dodatkowe punkty, czy jest gdzieś jasno sprecyzowane, że jak wymienią drugą bron na RXH to wtedy mogą dokupić kolejny RXH za punkty?Ritchie pisze:Poza tym mogą brać rxhandbowy za dodatkowe pkt i zdaje się sztandar, który daje im całkiem tanio frenzy.
Bo jeśli nie jest wprost powiedziane, to może można zostawić 2 bronie i dokupić za punkty RXH...?
- Paraszczak
- Falubaz
- Posty: 1088
- Lokalizacja: Kraków
Mogą za darmo wymienić Add Hand Weapon na Repeater Hand Xbow. Reaver może za 3ptk dokupić drugi Repeater Hand Xbow, żeby mieć Braces.
opcja a) 2nd Hand weapon
opcja b) Hand Weapon i Hand Xbow. Każdy model strzela 2x ale ma 1A w walce.
opcja a) 2nd Hand weapon
opcja b) Hand Weapon i Hand Xbow. Każdy model strzela 2x ale ma 1A w walce.