Żeby miał 0+save i przyjmował na klatę treemana, steamtanka czy smoka? Czymś trzeba te jednostki złapać, zwłaszcza, że większość armii nie będzie miała już 4 RBT.Żeby testował Stupid na 9 ?
Co nam się urodziło? - nowe, cudowne Mroczne Maleństwa :>
Moderator: Yudokuno
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
Ja bym dał raczej na dark steeda. Sv ciut mniejszy jednak bez głupoty i może się błyskawicznie przemieścić gdzie trzeba.
Obie opcje ciekawe. Ale jako że posiadam model na CO, a nie mam modelu na DS, to preferuję pierwszą. No i zawsze mam odporność na strach, co często ma duże znaczenie.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
- Paraszczak
- Falubaz
- Posty: 1088
- Lokalizacja: Kraków
Urzekł mnie ten Master. On nawet kwadrat BK z Drakenhoffem (bez szaleństw do CR of kors) utrzymie. Smoka łyknie. Tanka czy Brokuła. A jak dojdzie, to i kowadło zwarzywi. Muszę go dogłębnie przeanalizować.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14646
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Po pierwsze jak wyciagacie as 0+? 2 za CO, 2 za HA, za co jeszcze 3?
Przy czym pamietamy, ze ma penadant za 35 pts.
Po drugie: nawet z as 0+ i pendantem moze wyrwac jakas rane, a sam raczej nie ma szans nic wbic, wiec przed wszystkimi tymi poczwarami ma i tak FO.
Przy czym pamietamy, ze ma penadant za 35 pts.
Po drugie: nawet z as 0+ i pendantem moze wyrwac jakas rane, a sam raczej nie ma szans nic wbic, wiec przed wszystkimi tymi poczwarami ma i tak FO.
Enh chyba.
A swoja droga, w szarzy am 3 ataki z sila 6 z rerollem. Moze nawet wbic spokojnie rane treemanowi i pogodnic. Treeman trafia na 4+ rani na 2+ mamy wtedy 4+ save i 2+ ward. Jest git.
A swoja droga, w szarzy am 3 ataki z sila 6 z rerollem. Moze nawet wbic spokojnie rane treemanowi i pogodnic. Treeman trafia na 4+ rani na 2+ mamy wtedy 4+ save i 2+ ward. Jest git.
Ostatnio zmieniony 25 cze 2008, o 09:51 przez wrogu, łącznie zmieniany 1 raz.
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
hevy armour +2
cold one +2
enchanted shield +2
sea dragon cloack +1
razem sv 0+(od strzelania nawet -1)
cold one +2
enchanted shield +2
sea dragon cloack +1
razem sv 0+(od strzelania nawet -1)
Elf bardziej opncerzony od dwarfa, wojownika chaosu...niedługo skinki będą w full plate latać...
Już któryś raz czytam to i nie wiem jakim cudem kaci z ap wg Ciebie ściągają -5 z save'amax1 pisze:Na ST i inne rzeczy o t 6 polecam egzeków z bannerem AP... Z hatem trafiają prawie wszystkie ataki, później na 4 wchodzi połowa i u np. drzewa zosatje tylko ward na 5, a u ST save na 6
1+ bazowo s 3 i mniej
2+ S4
3+ S5
4+ S6
5+ S6 + AP
czy może doszła im jakaś nowa zasada?
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14646
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Nie sciagaja, max sie chyba przeszacowal.
BSB moze nosic tarcze? Wal.
BSB moze nosic tarcze? Wal.
No własnie tak mi sie wydawało. Z treemenem to jeszcze jakoś widze tą walke bo on raczej nie powinien zabić wszystkich 4 stykających się ale ST to tak troche bieda jak nie będzie na tych kilku ranach po 1 turze i ostrzale z bolców,a innych T6 to muszą szarżować w innym przypadku zostają zmiecieni z powierzchni zanim wogóle zdążą sie zamachnąć Draichem, dlatego żal że ASF nie wchodzi na sztandarze.
A co do BSB, to kazdy inny nowo podręcznikowy może więc czemu DE nie mógł by.
A co do BSB, to kazdy inny nowo podręcznikowy może więc czemu DE nie mógł by.
taki typ w walce z treemanem wbija mu statystycznie 0,73 rany na turę.
Treeman temu typowi wbija statystycznie zaledwie 0,17 rany na turę i potrzebuje zdaje się 12 rund walki czyli 6 tur aby go zabić:p Za to masterowi wystarcza 8-9 rund czyli 4-5 tur powiedzmy, że w drugiej go szarżuje to sklepie go do końca bitwy tracąc jednego wounda
Taki bsb zatrzyma prawie wszystko prawie zawsze któryś sejw jest zdawany na 2+ ;P
Opcja na steedzie też nie jest zła. Typ jest o wiele szybszy i nie ma głupoty, no ale na fear nie jest odporny i pancerz ździebko mniejszy.
Treeman temu typowi wbija statystycznie zaledwie 0,17 rany na turę i potrzebuje zdaje się 12 rund walki czyli 6 tur aby go zabić:p Za to masterowi wystarcza 8-9 rund czyli 4-5 tur powiedzmy, że w drugiej go szarżuje to sklepie go do końca bitwy tracąc jednego wounda
Taki bsb zatrzyma prawie wszystko prawie zawsze któryś sejw jest zdawany na 2+ ;P
Opcja na steedzie też nie jest zła. Typ jest o wiele szybszy i nie ma głupoty, no ale na fear nie jest odporny i pancerz ździebko mniejszy.
Ostatnio zmieniony 25 cze 2008, o 10:19 przez Ritchie, łącznie zmieniany 1 raz.
a tak racja. Bo przecież nie ma gw tylko lance ze względu na tarcze. . . czyli potem wbija już tylko 0,14. No, ale zawsze coś ;P
Ostatnio zmieniony 25 cze 2008, o 10:24 przez Ritchie, łącznie zmieniany 1 raz.
"weź ten miecz i odnieś go swemu panu, niech go uważa za znak zwycięstwa i niech przyśle cesarzowi, swemu przyjacielowi, by się dowiedział, że może wyśmiać zabitego nieprzyjaciela albo opłakiwać krewnego"
Widukind z Korwei, Kronika Saska
Widukind z Korwei, Kronika Saska
- Paraszczak
- Falubaz
- Posty: 1088
- Lokalizacja: Kraków
Dodatkowo to samo tyczy się strzelania. Kolo ŁYK do przodu, i pcha się solo na całą armię Dwarfów.