Moje przygotowania do GT
Moderator: Ziemko
Właśnie liczyłem sobie statystyki różne i też zacząłem myśleć o kroxach w większej ilości Armia ma być z założenia oparta na klocku TG i kilku unitach kroxów. Wydaje mi się, że ta wersja (bo te dwie co tutaj podam różnią się drobiazgami) jest lepsza niż ta pierwsza rozpiska, którą tu wkleiłem - co o tym sądzicie ? Która rozpa najlepsza ?
Slann (Generał, BSB, 2 generacja, Diadem of Power, Plaque of Protection, Plaque of Tepok, Totem of Prophercy)
Skink Priest (2lvl, 2xDispel Scroll)
Saurus Scar-Veteran (Charm of the Jaguar Warrior, Sotek, Quetzl, Aura of Quetzl, LA,GW, shield)
4x10 Skink Skirmishers (blowpipes)
17 Temple Guards (shields,FCG,Huanchi's Blessed Totem)
4x3 Kroxy
3 Salki
LUB:
Slann (Generał, BSB, 2 generacja, Diadem of Power, Plaque of Protection, Plaque of Tepok, Totem of Prophercy)
Skink Priest (2lvl, 2xDispel Scroll)
Saurus Scar-Veteran (Charm of the Jaguar Warrior, Sotek, Quetzl, LA,GW, shield)
5x10 Skink Skirmishers (blowpipes)
16 Temple Guards (shields,FCG,War Banner)
4x3 Kroxy
3 Salki
Druga rozpiska różni się od piewszej tym, że zamiast Aura of Quetzl na biegaczu, jednego TG i Huanchi's Blessed Totemu na TG wrzuciłem kolejne 10 skinków i War Banner na TG.
Osobiście wydaje mi się, że ta ostatnia rozpa jest najlepsza. Co prawda nie ma Huanchi's Blessed Totemu na TG ani kawy ale mamy 4 unity kroxów, które w połączeniu z TG stanowią mur praktycznie nie do przebicia. Do tego 50 skinków do screenowania i podgryzienia unitów wroga razem z salkami zanim te wejdą do walki z kroxami i TG. Co o tym sądzicie ?
Slann (Generał, BSB, 2 generacja, Diadem of Power, Plaque of Protection, Plaque of Tepok, Totem of Prophercy)
Skink Priest (2lvl, 2xDispel Scroll)
Saurus Scar-Veteran (Charm of the Jaguar Warrior, Sotek, Quetzl, Aura of Quetzl, LA,GW, shield)
4x10 Skink Skirmishers (blowpipes)
17 Temple Guards (shields,FCG,Huanchi's Blessed Totem)
4x3 Kroxy
3 Salki
LUB:
Slann (Generał, BSB, 2 generacja, Diadem of Power, Plaque of Protection, Plaque of Tepok, Totem of Prophercy)
Skink Priest (2lvl, 2xDispel Scroll)
Saurus Scar-Veteran (Charm of the Jaguar Warrior, Sotek, Quetzl, LA,GW, shield)
5x10 Skink Skirmishers (blowpipes)
16 Temple Guards (shields,FCG,War Banner)
4x3 Kroxy
3 Salki
Druga rozpiska różni się od piewszej tym, że zamiast Aura of Quetzl na biegaczu, jednego TG i Huanchi's Blessed Totemu na TG wrzuciłem kolejne 10 skinków i War Banner na TG.
Osobiście wydaje mi się, że ta ostatnia rozpa jest najlepsza. Co prawda nie ma Huanchi's Blessed Totemu na TG ani kawy ale mamy 4 unity kroxów, które w połączeniu z TG stanowią mur praktycznie nie do przebicia. Do tego 50 skinków do screenowania i podgryzienia unitów wroga razem z salkami zanim te wejdą do walki z kroxami i TG. Co o tym sądzicie ?
Ja daje 6 chmurek skineczków i wydaje mi się, że mało jest.
50 na 2,5 kafla może nie styknąć imho.
4 regi trzech kroxów czy 3 regi po 4 kroxy?
Ja bym wolał tę drugą opcję osobiście bo i tak to dużo i odjąłbym jednego kroxa wtedy i dał reg skiniów.
Bo wszystkie armie będą miały raczej więcej fastów na te pkt i mogą pozasłaniać szarże kroxom czasem, a skinki + terki szybko je niszcza i dzieki temu slann moze czarowac w prawdziwe cele.
pzdr
50 na 2,5 kafla może nie styknąć imho.
4 regi trzech kroxów czy 3 regi po 4 kroxy?
Ja bym wolał tę drugą opcję osobiście bo i tak to dużo i odjąłbym jednego kroxa wtedy i dał reg skiniów.
Bo wszystkie armie będą miały raczej więcej fastów na te pkt i mogą pozasłaniać szarże kroxom czasem, a skinki + terki szybko je niszcza i dzieki temu slann moze czarowac w prawdziwe cele.
pzdr
Wydaje mi sie, że akurat w tym przypadku 4x3 kroxy jest lepsze niż 3x4 dlatego, że łatwiej tym manewrować i przeciwnik musi sie obawiać większej ilości szarż, że tak to nazwę - kroxy tu kroxy tam Slann w środku i po 2 unity po bokach. Jeśli w takim ustawieniu kroxów byłoby po 4 to często mógłbym łamać tą linię z powodu jakichś przeszkód a tak do jestem prawie pewny, że zawsze przynajmniej jeden unit po jednym boku TG będzie. Poza tym zazwyczaj jeden unit skinków niszczy jeden unit fastów. Weźmy np takie VC. Baty mi nic nie zablokują teraz przez te taktyczne szarże a wilki zostaną spokojnie zjedzone przez skinki i salki. Raczej żadko VC mają więcej niż 4-5 unitów wilków. To samo w gobosach - wilczki i pajączki schodzą od skinków jak świeże bułeczki a zazwyczaj w tej armii nie ma więcej niż 4 unity fastów.
Slann jest large targetem więc fasty mu nic nie zasłonią. Natomiast co do skinków to ja mam ich zazwyczaj 30-40 i styka. No ale wszystko wyjdzie w praniu - czekam tylko na (szczęśliwy) koniec sesji i trzeba będzie pograć.
Slann jest large targetem więc fasty mu nic nie zasłonią. Natomiast co do skinków to ja mam ich zazwyczaj 30-40 i styka. No ale wszystko wyjdzie w praniu - czekam tylko na (szczęśliwy) koniec sesji i trzeba będzie pograć.
Zagralem dzis krótki sparing z moim ulubionym sparingpartnerem czyli moim braciakiem - jest zawsze pod reka wiec nawet podczas sesji mozna z nim zagrac
Bitwa nie byla dluga - moj brat poddal sie w 2 turze kiedy padlo mu strzelanie (lub reszta jego shootingu nie za duzo widziala) i kiedy Slann, skinki i kroxy wyciely 3 klocki tak ze hammererów zostalo 9+bsb, longów tam okolo 12 i warriorów okolo 17 i nie mieli gdzie uciec przed 4 regosami kroxów (spadł tylko jeden krox z jednego regimentu), a biegacz przebił sie przez organy, wpadł w armatke i juz sie szykowal zeby wbiec z overunna w anvil (niestety nie skonczylismy tego ). W sumie sytuacja byla dla mojego Brata beznadziejna, jedyne co mu wyszlo to to, ze wyszedł minnerami na tył jednych kroxów, tych co od boku szly na linie jego klocków (na smierc zapomnialem ze mial w rozpie minnerów ) ale nawet to nie sklonilo go zeby skonczyc bitwe. Od taki maly mily poczatek przygotowan do GT
Moj brat mial kowadlo (+2I - antypit:), 2xDS i 1+AS), bsb (strolaz, +1ld na 12 cali i 5+ward), 2 armatki z inzynierami i przerzutem altyleryjki (jedna z burningiem), 2 organki, 14 thundów z shieldami i muzykiem, 20 warriorów FCG, 20 longbeardów FCG, 22 hammererów FCG (baner MR 1 i immune to fear&terror) oraz 15 minerów z FCG i steamdrillem.Slann (Generał, BSB, 2 generacja, Diadem of Power, Plaque of Protection, Plaque of Tepok, Totem of Prophercy)
Skink Priest (2lvl, 2xDispel Scroll)
Saurus Scar-Veteran (Charm of the Jaguar Warrior, Sotek, Quetzl, LA,GW, shield)
5x10 Skink Skirmishers (blowpipes)
16 Temple Guards (shields,FCG,War Banner)
4x3 Kroxy
3 Salki
Bitwa nie byla dluga - moj brat poddal sie w 2 turze kiedy padlo mu strzelanie (lub reszta jego shootingu nie za duzo widziala) i kiedy Slann, skinki i kroxy wyciely 3 klocki tak ze hammererów zostalo 9+bsb, longów tam okolo 12 i warriorów okolo 17 i nie mieli gdzie uciec przed 4 regosami kroxów (spadł tylko jeden krox z jednego regimentu), a biegacz przebił sie przez organy, wpadł w armatke i juz sie szykowal zeby wbiec z overunna w anvil (niestety nie skonczylismy tego ). W sumie sytuacja byla dla mojego Brata beznadziejna, jedyne co mu wyszlo to to, ze wyszedł minnerami na tył jednych kroxów, tych co od boku szly na linie jego klocków (na smierc zapomnialem ze mial w rozpie minnerów ) ale nawet to nie sklonilo go zeby skonczyc bitwe. Od taki maly mily poczatek przygotowan do GT
Hehe ja akurat z kowadłem mam spory problem, tzn nie przegrywam, ale ciezko cos ugrac wiecej. Raczej mozna zaryzykować, aby wziac wszystkie czary z shadowa, jakby w pierwszej wylosowanej czworce jeszcze pita nie było. No ale niestety drogie unity takie jak kroxy łatwo dostają rany od strzelania.
pzdr
pzdr
Z kowadłem jest ten problem, że ono najczęściej jest schowane, gdzieś z tyłu w lasku i nie ma za bardzo jak go zobaczyć (jeśli nie jest w lasku to oczywiście jedziemy ile wlezie tym pitem ) i trzeba inaczej kombinować, żeby je skosić. Biegacz jest do tego całkiem dobry. Jeszcze zależy jak jest runelord złożony oczywiście.
Crus - jak kowadło rzuca małe runy to raczej nie zrobi aż tak dużo kroxom (mówię tu o swojej rozpise gdzie mam ich 4 regimenty, bo w innym przypadku to bardziej boli), zanim te wejdą do walki. Źle będzie jak przyfarci pare razy z duzych run No ale kowadło to taki specyfik nie do powstrzymania i każda armia ma z nim ciężko (jak kroxy boli kowadło to co dopiero WE ). Czy mi sie wydaje, czy maszynki są odporne na pita ?
Shino a jeszcze co do wychodzenia czaru to ja zazwyczaj jak mam pita i jakiś fajny cel typu treeman czy cos takiego to staram sie rzucac pita na 4-5 kosciach + dorzut (jesli przeciwnik ma DSy jakies), bo misactów sie nie boje a irestible wychodzi nawet czesto (jesli dobrze dobieramy cel to zazwyczaj wystarczy ze wyjdzie raz ) jak sie rzuca tak co ture.
Crus - jak kowadło rzuca małe runy to raczej nie zrobi aż tak dużo kroxom (mówię tu o swojej rozpise gdzie mam ich 4 regimenty, bo w innym przypadku to bardziej boli), zanim te wejdą do walki. Źle będzie jak przyfarci pare razy z duzych run No ale kowadło to taki specyfik nie do powstrzymania i każda armia ma z nim ciężko (jak kroxy boli kowadło to co dopiero WE ). Czy mi sie wydaje, czy maszynki są odporne na pita ?
Shino a jeszcze co do wychodzenia czaru to ja zazwyczaj jak mam pita i jakiś fajny cel typu treeman czy cos takiego to staram sie rzucac pita na 4-5 kosciach + dorzut (jesli przeciwnik ma DSy jakies), bo misactów sie nie boje a irestible wychodzi nawet czesto (jesli dobrze dobieramy cel to zazwyczaj wystarczy ze wyjdzie raz ) jak sie rzuca tak co ture.
Podoba mi sie Twoja rozpa... Z tym , ze zmienilbym jedna 3jke kroxow na 4xterki - sily przebicia nie tracisz duzo , a nawet 1dne tylko terki potrafia czynic cuda Pozostale 34 pkty mozesz wydac np. na ward dla biegacza... No i nie wystawiaj skinkow z samymi blowpipami - chociaz 2 oddzialy z javami wez...
[Mode On] :
Shino , Crus - specjalnie wydzielilem w taktytakch temat "pit of shades" - tam prosze rozmawiac na temat tego czaru , tu mozna rozmawiac o rozpie GZa... 2 Wasze ostatnie posty skasowalem...
[Mode Off]
Shino , Crus - specjalnie wydzielilem w taktytakch temat "pit of shades" - tam prosze rozmawiac na temat tego czaru , tu mozna rozmawiac o rozpie GZa... 2 Wasze ostatnie posty skasowalem...
[Mode Off]
Właśnie myślę nad terkami ale źle mi się nimi gra. Zawsze mi w HTH jakiegoś zonka walną. Ostatnio zaszarżowały na 3 baty i nie zabiły nawet jednego i oczywiście zostały pogonione... :/ Jakoś ta kolejna trójka kroxów bardziej do mnie przemawia, bo jesli bede mial 3x3 to na jednym skrzydle TG bedzie tylko jeden unit i jesli ten unit przeciwnik zniszczy to ma już dużo łatwiej bo zablokować jedno skrzydło przed kontrami jest dużo łatwiej niż 2 na raz.
Co do skinków to jedne będą miały oszczepy, bo wychodzę z założenia, że oszczepy są dobre tylko na skirmish, a na skirmish mam salki.
Co do skinków to jedne będą miały oszczepy, bo wychodzę z założenia, że oszczepy są dobre tylko na skirmish, a na skirmish mam salki.
Tą rozpiską:
Wywalam jedną trójkę kroxów i dodaje 5 terków. Co o tym sądzicie ?
Narazie wygrałem wszystko co grałem. Praktycznie tylko raz była sytuacja gdy tylko jeden cały regiment kroxów został na stole (jeden dwa spadły, z jednego został jeden krox). Tak prawie zawsze przezywaja wszystkie i wymiataja jak sie patrzy. Najpierw idzie linia skinków, które razem z salkami zajmuja sie jakimis fastami/oslabiaja klocki wroga (zdejmują rząd lub dwa) a potem do akcji wkraczają kroxy i biegacz. Plan ten sprawdza się tak skutecznie, że o dziwo nawet TG nie walczą praktycznie co jest dla mnie nowością. Dlatego teraz zastanawiam się nad małą zmianąSlann (Generał, BSB, 2 generacja, Diadem of Power, Plaque of Protection, Plaque of Tepok, Totem of Prophercy)
Skink Priest (2lvl, 2xDispel Scroll)
Saurus Scar-Veteran (Charm of the Jaguar Warrior, Sotek, Quetzl, LA,GW, shield)
5x10 Skink Skirmishers (blowpipes)
16 Temple Guards (shields,FCG,War Banner)
4x3 Kroxy
3 Salki
Slann (Generał, BSB, 2 generacja, Diadem of Power, Plaque of Protection, Plaque of Tepok, Totem of Prophercy)
Skink Priest (2lvl, 2xDispel Scroll)
Saurus Scar-Veteran (Charm of the Jaguar Warrior, Sotek, Quetzl, LA,GW, shield)
5x10 Skink Skirmishers (blowpipes)
16 Temple Guards (shields,FCG,War Banner)
3x3 Kroxy
5 Terków
3 Salki
Wywalam jedną trójkę kroxów i dodaje 5 terków. Co o tym sądzicie ?
Tez wychodziłem z takiego założenia ale zazwyczaj przed szarżą terki są widoczne a szarżują często na jakas jednostke strzelającą i z 3 terków (szczególnie, że tutaj jest tylko jeden unit i raczej tylko on zagraża w 2 turze) takowi radza sobie bardzo dobrze. Z 5 jest juz gorzej a i czasem mozna bok wyciagnac, a jak powiedzial Cruss bodajze, 10 skinków rozpiski nie wzmocni az w takim stopniu
- Jedy Knight
- Forma Skrótowa
- Posty: 3439
@ Mod - Dużo czerwonego, można rozrabiać.
1 - Karol, oddawaj moje Saurusy!
2 - Masakra krasi w drugiej turze? Chyba brat się źle rozstawił. Challenge (towarzyski - na turnieju nie będę grał Krasiami - za nudne).
3 - Rozpiska bardzo zacna , nie mam zbyt wiele do dodania. Właściwie, poza kwestią Terradonów nie ma o czym mówić.
1 - Karol, oddawaj moje Saurusy!
2 - Masakra krasi w drugiej turze? Chyba brat się źle rozstawił. Challenge (towarzyski - na turnieju nie będę grał Krasiami - za nudne).
3 - Rozpiska bardzo zacna , nie mam zbyt wiele do dodania. Właściwie, poza kwestią Terradonów nie ma o czym mówić.
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.
Jacku - brat użył Strolaza Cały czas go do niego przekonuję, co nie znaczy, że za każdym razem powinnien iść do przodu. Wtedy nie powinien Chciał za wszelką cenę się pozybyć skinków sprzed nosa, które na bezczela pluły mu prosto w twarz i sie pozbył, tylko, że dostał potem kroxy
A jak chcesz zagrać to bardzo chętnie. Mam teraz ferie i mam dużo wolnego czasu. Napisz tylko kiedy i gdzie (na priva najlepiej).
A jak chcesz zagrać to bardzo chętnie. Mam teraz ferie i mam dużo wolnego czasu. Napisz tylko kiedy i gdzie (na priva najlepiej).
Grzeczny jestes nie mam co moderowacJedy Knight pisze:@ Mod - Dużo czerwonego, można rozrabiać.
1 - Karol, oddawaj moje Saurusy!
2 - Masakra krasi w drugiej turze? Chyba brat się źle rozstawił. Challenge (towarzyski - na turnieju nie będę grał Krasiami - za nudne).
3 - Rozpiska bardzo zacna , nie mam zbyt wiele do dodania. Właściwie, poza kwestią Terradonów nie ma o czym mówić.
GZ obie rozpy sa zacne i naprawde nie mam niczego do dodania JEdnak chyba ta z terkami do mnie bardziej do mnie przemawia - terki sa super straszakiem , jednak jedna uwaga - 5tki sa do bani - gralem na 15 terkach w 4 oddzialach i mam w tym doswiadczenie - 5tki ciezko ustawiac i w ogole , 3jki za latwo schodza - moje optimum to 4... Tylko co wtedy zrobisz z 35 pktami ? ( mozeby 2 TG dodac , od przybydku glowa nie boli
- Jedy Knight
- Forma Skrótowa
- Posty: 3439
Na priv nie mogę - bo wtedy to nie rozrabianie, a chcę dać Ziemce okazję do machania kredlami.Karol J pisze: A jak chcesz zagrać to bardzo chętnie. Mam teraz ferie i mam dużo wolnego czasu. Napisz tylko kiedy i gdzie (na priva najlepiej).
Z tych Twoich ferii to chyba sie tylko Piątek ostał... No nic, jakoś sie zgadamy...
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.
MODE ON :
JJ nie prowokuj - prosze umawiac sie na privie to jest temat o rozpisce GZ Ach jak fajnie sie poczulem :) Tak na powaznie to prosze na PW kierowac takie zapytania Juz mi sie odechcialo bawic sie czerwonym - wiem , ze ty mi JJ nie odpuscisz
MODE OFF
- Jedy Knight
- Forma Skrótowa
- Posty: 3439
Ziemko pisze:
MODE ON :
Juz mi sie odechcialo bawic sie czerwonym
MODE OFF
Mission Accomplished.
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.
JJ - ferie szkolne sie koncza w piatek. Moje sie zaczynaja teoretycznie w poniedzialek ale juz mam wolne bo zaliczylem sesje cala
Pomysł z terkami pojawił się z 2 powodów. Po pierwsze moj brat prawie nie używa maszyn (2x organki + jakas armatka to wszystko zazwyczaj),a boje sie ze ktos będzie Po drugie nie mam hajsu, bo teraz musze miec na duzo prezentów bo mi sie duzo okazji sypło do kwietnia.
Ziemko - ja zazwyczaj grałem trójkami terków ale teraz chce popróbować większymi oddziałami ale możliwe, że właśnie na czwórce zostane bo też piątka mi na taki duży unit wygląda. A za 30 pkt to bym warda na biegacza chyba wrzucił.
Pomysł z terkami pojawił się z 2 powodów. Po pierwsze moj brat prawie nie używa maszyn (2x organki + jakas armatka to wszystko zazwyczaj),a boje sie ze ktos będzie Po drugie nie mam hajsu, bo teraz musze miec na duzo prezentów bo mi sie duzo okazji sypło do kwietnia.
Ziemko - ja zazwyczaj grałem trójkami terków ale teraz chce popróbować większymi oddziałami ale możliwe, że właśnie na czwórce zostane bo też piątka mi na taki duży unit wygląda. A za 30 pkt to bym warda na biegacza chyba wrzucił.
Kolejna rozpiska nad którą się zastanawiam (co nie znaczy, że z tamtych zrezygnowałem ). Oto ona:
Standardowe założenie jest tzn Temple, wspierani przez 2 unity (Kroxy i kawa). Chciałem postawić na uniwersalność. W razie jakbym spotkał defens kawa może iść do przodu i z huanchiego się popchnąć co powoduje szarże w drugiej turze. Czyli przy defensie mam Biegacza, Terki, Kawę i Kameleonki, które szybko zaczynają atakować to co strzela. Jak biłem się z Blessem to mi rozstrzelał templi co mnie bardzo zmartwiło i znowu mój uraz do WE się pogłębia. Tym bardziej, że kroxy odbijają się od dryad. I tutaj wchodzi kawa. Powinna pogonić dryady (i to w jakiś sprytny sposób z overunnem), które ciężko mi było ugryźć a i na łuczników powinna porzezać. W razie ofensu kawa czeka bardziej z tyłu na swoją okazję i bardziej sie na stawia na flankowanie i/lub jakąś chytrą szarżę. Apropo dziwności: Bane Head na Slannie to fajna opcja. Zawsze mi się zajebiście sprawdzał. Tylko, że używałem go tylko w kombinacji z 2 szamanami (za czym idzie brak biegacza) i wtedy diadem na jednego szamana wrzucałem a BH na Slanna. Teraz zastanawiam się czy PoT jest naprawdę aż tak potrzebne. A co do Sun Standard of Chotec to mogłem wziąść jeszcze War Banner standardowo. Ale ostatnio uraz do strzelania powraca (mój brat nareszcie zaczął doceniac strzelanie w dwarfach ). Bitwa z Blessem uświadomiła mi, że jak ktoś jednak zacznie strzelać do TG (a zazwyczaj nikt tego nie robi tak ochoczo) to może być ciężko. I tutaj ma pomóc sztandarek choteca
Jak myślicie, czy ta rozpa jest lepsza od tej z 4 unitami kroxów/3 unitami kroxów i piątką terków ?
Zacząłem myśleć nad alternatywami po tym jak Bless mi złoił dupskoSlann
2 generacja
BSB
generał
Totem of Prophercy
Diadem of Power
Plaque of Protection
Bane Head (ewentualnie Plaque of Tepok)
Skink Priest
2lvl
2xDS
Saurus Scar-Veteran
Light Armour
Great Weapon
Shield
Charm of the Jaguar Warrior
Blessed Spawning of Sotek
Blessed Spawning of Quetzl
16 Temple Guards
FCG
Shields
Sun Standard of Chotec
2x10 Skinks (javelins&shields)
3x10 Skinks (blowpipes)
5 Chameleon Skinks
4 Terradons
4 Kroxigory
5 Saurus Cavalry
Sztandar
Huanchi's Blessed Totem
3 Salamandry
Standardowe założenie jest tzn Temple, wspierani przez 2 unity (Kroxy i kawa). Chciałem postawić na uniwersalność. W razie jakbym spotkał defens kawa może iść do przodu i z huanchiego się popchnąć co powoduje szarże w drugiej turze. Czyli przy defensie mam Biegacza, Terki, Kawę i Kameleonki, które szybko zaczynają atakować to co strzela. Jak biłem się z Blessem to mi rozstrzelał templi co mnie bardzo zmartwiło i znowu mój uraz do WE się pogłębia. Tym bardziej, że kroxy odbijają się od dryad. I tutaj wchodzi kawa. Powinna pogonić dryady (i to w jakiś sprytny sposób z overunnem), które ciężko mi było ugryźć a i na łuczników powinna porzezać. W razie ofensu kawa czeka bardziej z tyłu na swoją okazję i bardziej sie na stawia na flankowanie i/lub jakąś chytrą szarżę. Apropo dziwności: Bane Head na Slannie to fajna opcja. Zawsze mi się zajebiście sprawdzał. Tylko, że używałem go tylko w kombinacji z 2 szamanami (za czym idzie brak biegacza) i wtedy diadem na jednego szamana wrzucałem a BH na Slanna. Teraz zastanawiam się czy PoT jest naprawdę aż tak potrzebne. A co do Sun Standard of Chotec to mogłem wziąść jeszcze War Banner standardowo. Ale ostatnio uraz do strzelania powraca (mój brat nareszcie zaczął doceniac strzelanie w dwarfach ). Bitwa z Blessem uświadomiła mi, że jak ktoś jednak zacznie strzelać do TG (a zazwyczaj nikt tego nie robi tak ochoczo) to może być ciężko. I tutaj ma pomóc sztandarek choteca
Jak myślicie, czy ta rozpa jest lepsza od tej z 4 unitami kroxów/3 unitami kroxów i piątką terków ?