Co nam się urodziło? - nowe, cudowne Mroczne Maleństwa :>
Moderator: Yudokuno
no, ale nasze 4 RBT statystycznie ściągają 6 thundów. A 10 DRów z kuszami kolejnych 2,22 na bliskim po ruchu. Z kolei 9 shadów po ruchu na daleki zabija kolejnych 2, a na bliskim nawet 3. Więc oddziału nie ma ;P Przynajmniej ja zawsze zaczynam bitwę od usunięcia ze stołu thundów i organek :p
No, a jeszcze wcześniej można spróbować chillwinda - może wejdzie. Jeśli wejdzie statystycznie zabija 1,75 więc uciszenia thundów jest raczej pewne.
No, a jeszcze wcześniej można spróbować chillwinda - może wejdzie. Jeśli wejdzie statystycznie zabija 1,75 więc uciszenia thundów jest raczej pewne.
"weź ten miecz i odnieś go swemu panu, niech go uważa za znak zwycięstwa i niech przyśle cesarzowi, swemu przyjacielowi, by się dowiedział, że może wyśmiać zabitego nieprzyjaciela albo opłakiwać krewnego"
Widukind z Korwei, Kronika Saska
Widukind z Korwei, Kronika Saska
- Paraszczak
- Falubaz
- Posty: 1088
- Lokalizacja: Kraków
Thundów sejwujesz na 2+ z re-rollem na 3+...noo nie jest źle!Narożny pisze:Thundow to on raczej nie wytrzyma imo. Ale Maszynki to lyka jak chce.
a to nie jest tak, że invert daje 2+ na s6, 3+ na s5 i 4+ na s4 ? ;P czyli thundów. . .
"weź ten miecz i odnieś go swemu panu, niech go uważa za znak zwycięstwa i niech przyśle cesarzowi, swemu przyjacielowi, by się dowiedział, że może wyśmiać zabitego nieprzyjaciela albo opłakiwać krewnego"
Widukind z Korwei, Kronika Saska
Widukind z Korwei, Kronika Saska
- Paraszczak
- Falubaz
- Posty: 1088
- Lokalizacja: Kraków
Nie...na S6 daje warda na 1,2,3,4 i 5Ritchie pisze:a to nie jest tak, że invert daje 2+ na s6, 3+ na s5 i 4+ na s4 ? ;P czyli thundów. . .
Na S5 daje na 1,2,3,4 i 5
Na S4 daje na 1,2,3, i 4 czyli kolokwialne 3+
i pozamiatane
RaptorJesus jest fajny, ale trochę za duży.
Czyli na s6 i s5 2+, a na s4 3+. To jest jeszcze bardziej przegięte niż myślałem.Paraszczak pisze:Nie...na S6 daje warda na 1,2,3,4 i 5Ritchie pisze:a to nie jest tak, że invert daje 2+ na s6, 3+ na s5 i 4+ na s4 ? ;P czyli thundów. . .
Na S5 daje na 1,2,3,4 i 5
Na S4 daje na 1,2,3, i 4 czyli kolokwialne 3+
Dosłownie - pozamiatane ;P
"weź ten miecz i odnieś go swemu panu, niech go uważa za znak zwycięstwa i niech przyśle cesarzowi, swemu przyjacielowi, by się dowiedział, że może wyśmiać zabitego nieprzyjaciela albo opłakiwać krewnego"
Widukind z Korwei, Kronika Saska
Widukind z Korwei, Kronika Saska
Opis przedmiotu mowi ze musisz rzucic wiecej, a nie wiecej lub rowno. Z tego co pamietam.Paraszczak pisze:Nie...na S6 daje warda na 1,2,3,4 i 5Ritchie pisze:a to nie jest tak, że invert daje 2+ na s6, 3+ na s5 i 4+ na s4 ? ;P czyli thundów. . .
Na S5 daje na 1,2,3,4 i 5
Na S4 daje na 1,2,3, i 4 czyli kolokwialne 3+
A wiec sila 5 to juz 1,2,3,4
sila 4 to 1,2,3, czyli de facto ward na 4+
Niestety to jest prawdziwe...Toni pisze:Dobra dobra, wyjdzie armybook to możemy dyskutować jak działa invert ward, bo narazie wydaje mi sie to zbyt mocne by było prawdziwe...
A tak na marginesie wczoraj przeprowadziłem małe testy i wynika że stardragon jest lepszy jednak od nowego smoka DE.
Przy konfiguracji:
Dreadlord + Dragon + invert ward + zbroja z regenką i dwurak
Prince + Stardragon + armour of caledor + vem. of defence
w pojedynku jeden na jedne zawsze wygrywał stardragon, niezależnie od tego kto szarżował. HE zawsze walił w smoka (zwykle w 2 tury schodzi), DE w jedźca (zwykle 2 rany dostawał) lub smoka (zwykle 3 rany). Jak zejdzie smok DE to jest fear outnumber i nie trzeba się pieprzyć z invert wardem.
Tera się zastanawiam czy swojego generała De nie będę wystawiał jednak w CoK, bo wtedy w challengu wytrzyma wszystko (1+ save, regenka, invert ward). Jak się w jednostce CoK da Ap banner to jeszcze da rade przywalić.
lordowi juz nie potrzebna jest regenka... jak mu dasz odpowiednio silna bron, to smoka he rozwali, poza tym jest jednak troche tanszy i przerzuca wszystkie trafienia. wiadomo, ze nie zawsze bedzie lepszy, bo stardragon ma jednak s7, ale w walce 1:1 wcale nie bedzie juz tak slodko...
RaptorJesus jest fajny, ale trochę za duży.
A kto daje dwuraka na smoka i zbroje z regenką do inverta ? Z invertem bierze się konwencjonalny pancerz a reszte pkt ładuje w uderzenie.
"weź ten miecz i odnieś go swemu panu, niech go uważa za znak zwycięstwa i niech przyśle cesarzowi, swemu przyjacielowi, by się dowiedział, że może wyśmiać zabitego nieprzyjaciela albo opłakiwać krewnego"
Widukind z Korwei, Kronika Saska
Widukind z Korwei, Kronika Saska
Mój zestaw dla herosów, jezeli będę grał na smok+bsb będzie następujący:
Highborn
ring of darkness (społawia WS i BS przeciwnika, czyli w większości przypadków -1 do hita no i daje pewną ochronę przed strzelaniem), regeneracja i crimson death (albo lanca z killing blow). Pewnie, nie jest super opancerzony, ale można uznać, że wystarczająco.
Bsb na CO
Pendant i enchanted shield (ewentualnie sword of might - 1+ save też nie jest zły, a przynajmniej możemy coś zabić).
Highborn
ring of darkness (społawia WS i BS przeciwnika, czyli w większości przypadków -1 do hita no i daje pewną ochronę przed strzelaniem), regeneracja i crimson death (albo lanca z killing blow). Pewnie, nie jest super opancerzony, ale można uznać, że wystarczająco.
Bsb na CO
Pendant i enchanted shield (ewentualnie sword of might - 1+ save też nie jest zły, a przynajmniej możemy coś zabić).
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
Na to liczę, bo jak na razie nie znam żadnej dobrej konfiguracji ( na ale nie widziałem wszystkich magicznych broni). Może to co podał Jankiel będzie mocne, ale ja jednak wole mieć więcej pancerza kosztem broni. Faktycznie może regenka + invert to mała przesada no ale w mojej konfiguracji (smok+2 magów) i tak nie ma komu tej regeneracji dać. A zostaje jeszcze 30 pkt na broń...Jerzyn pisze:lordowi juz nie potrzebna jest regenka... jak mu dasz odpowiednio silna bron, to smoka he rozwali, poza tym jest jednak troche tanszy i przerzuca wszystkie trafienia. wiadomo, ze nie zawsze bedzie lepszy, bo stardragon ma jednak s7, ale w walce 1:1 wcale nie bedzie juz tak slodko...
z potą siły, invertem i hydra blade black dragon wbija w pierwszej turze 4,5 rany starowi albo prawie 2,5 górze.
a lord na stardragonie ze słomką czy dwurakiem wbija black dragonowi zaledwie 2,5
Prince zdaje brekja na 8.
w drugiej turze black dragon obrywa kolejne 2,5 i stoi na jednym woundzie stardragon dostaje 1 wounda od blackdragona i 1 od mastera. I stoi na połowie rany statystycznie :p W kolejnej turze star zjada ostatniego wounda blackowi.
Walka wyrównana
Ale gdyby black walił w górę to w drugiej turze prince nie żyje bo spokojnie dostanie 1 ranę nawet jesli potka już nie działa. . .
Można też dać inverta i crismona - s6 lepsze jeśli pota działa tylko w jednej turze.
Walka jest imo wyrównana.
a lord na stardragonie ze słomką czy dwurakiem wbija black dragonowi zaledwie 2,5
Prince zdaje brekja na 8.
w drugiej turze black dragon obrywa kolejne 2,5 i stoi na jednym woundzie stardragon dostaje 1 wounda od blackdragona i 1 od mastera. I stoi na połowie rany statystycznie :p W kolejnej turze star zjada ostatniego wounda blackowi.
Walka wyrównana
Ale gdyby black walił w górę to w drugiej turze prince nie żyje bo spokojnie dostanie 1 ranę nawet jesli potka już nie działa. . .
Można też dać inverta i crismona - s6 lepsze jeśli pota działa tylko w jednej turze.
Walka jest imo wyrównana.
"weź ten miecz i odnieś go swemu panu, niech go uważa za znak zwycięstwa i niech przyśle cesarzowi, swemu przyjacielowi, by się dowiedział, że może wyśmiać zabitego nieprzyjaciela albo opłakiwać krewnego"
Widukind z Korwei, Kronika Saska
Widukind z Korwei, Kronika Saska
zapomniales, ze star bije po blacku
RaptorJesus jest fajny, ale trochę za duży.
star w princem biją po blacku i wychodzi mi, że ich 10 ataków wbija mu 2,5 wouna na turę :p
Black z dreadem powinien bić po princu bo powinien go zdjąć w 2 turze.
Black z dreadem powinien bić po princu bo powinien go zdjąć w 2 turze.
"weź ten miecz i odnieś go swemu panu, niech go uważa za znak zwycięstwa i niech przyśle cesarzowi, swemu przyjacielowi, by się dowiedział, że może wyśmiać zabitego nieprzyjaciela albo opłakiwać krewnego"
Widukind z Korwei, Kronika Saska
Widukind z Korwei, Kronika Saska
A nie lepiej zamiast zbędnej regeneracji zmieścić MR (2)?no ale w mojej konfiguracji (smok+2 magów) i tak nie ma komu tej regeneracji dać. A zostaje jeszcze 30 pkt na broń...
A co nam daje ściągnięcie prince'a, jak zostanie jeszcze stradragon? Przecież to smok jest groźny, a nie jeździec.Black z dreadem powinien bić po princu bo powinien go zdjąć w 2 turze.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.