Nowe DE na 2250
Nowe DE na 2250
Nowe DE można złożyć na mnóstwo sposobów, mam ułożonych co najmniej 6 grywalnych kombinacji, z różnymi zestawami herosów i oddziałów. Praktycznie wszystkie jednostki są wystawialne, tylko niektóre troszkę mniej (jak zwykle korsarze, oraz, niestety, egzekutorzy).
To chyba najbardziej ekstrawagancki zestaw
High sorceress na smoku
Pendant (ward - trzeba rzucić tyle samo, lub mniej niż siła ataku)
Black staff (boundspell - PL 4, power of darkness - d3+1 PD)
Sorceress na pegazie
Lifetaker (3 strzały z S4, zawsze na 2+)
Tome of furion (+1 czar)
Sorceress na koniku
2xscroll
Assassin
+d3 ataki
killingblow
cloak (boundspell, PL 3, steed of shadows)
10 kuszników
2x5 DR z kuszami
3x5 harpies
7 shades z dwurakami
2xhydra
Założenie jest proste - nie walczymy, nie dajemy się złapać i modlimy się, by nie rzucać miscastów. Kości, mimo braku sacrifical dagger możemy wygenerować mnóstwo. Wadą jest to, że jak trafimy na armię bardzo mocno czarująco, to możemy nie dać rady, bo modeli mało, a ochrona magiczna też nie jest nadzwyczajna.
To chyba najbardziej ekstrawagancki zestaw
High sorceress na smoku
Pendant (ward - trzeba rzucić tyle samo, lub mniej niż siła ataku)
Black staff (boundspell - PL 4, power of darkness - d3+1 PD)
Sorceress na pegazie
Lifetaker (3 strzały z S4, zawsze na 2+)
Tome of furion (+1 czar)
Sorceress na koniku
2xscroll
Assassin
+d3 ataki
killingblow
cloak (boundspell, PL 3, steed of shadows)
10 kuszników
2x5 DR z kuszami
3x5 harpies
7 shades z dwurakami
2xhydra
Założenie jest proste - nie walczymy, nie dajemy się złapać i modlimy się, by nie rzucać miscastów. Kości, mimo braku sacrifical dagger możemy wygenerować mnóstwo. Wadą jest to, że jak trafimy na armię bardzo mocno czarująco, to możemy nie dać rady, bo modeli mało, a ochrona magiczna też nie jest nadzwyczajna.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
Jasne weźcie sobie 5 czy 6 razy harpii, to gra będzie po prostu fascynująca.No offens ale niektóre armie są tak harpiami zablokowane że nie moga nawet symbolicznego obstrzału prowadzić.
A co do rospy: brakuje mi tu coków chodz nie wiem jak je wcisnąć chyba że np assasin + harpie.
Magia silna lecz obstawiam że duża często bedzie rzucać po 3 czary na turę i miscast moze się szybko trafić.
Ogólnie jak się pozbędzie harpii + DR mozna z tym zagrać normalnie.
A co do rospy: brakuje mi tu coków chodz nie wiem jak je wcisnąć chyba że np assasin + harpie.
Magia silna lecz obstawiam że duża często bedzie rzucać po 3 czary na turę i miscast moze się szybko trafić.
Ogólnie jak się pozbędzie harpii + DR mozna z tym zagrać normalnie.
Ostatnio zmieniony 27 cze 2008, o 13:54 przez Paku, łącznie zmieniany 1 raz.
ciężkie czasy dla defensów nastały... demony i DE maja tanich lataczy w corach.
załozenie rozpiski mi sie podoba.. niestety nie widze tej duzej magiczki na tym smoku.. do momentu zlikwidowania ostrzału wroga (głownie tego z duza iloscia strzal o małej sile) magiczka nie moze sie zbytnio wychylic.
załozenie rozpiski mi sie podoba.. niestety nie widze tej duzej magiczki na tym smoku.. do momentu zlikwidowania ostrzału wroga (głownie tego z duza iloscia strzal o małej sile) magiczka nie moze sie zbytnio wychylic.
no tak rozpa bardzo extrawagancka, każdy będzie tą armią dokładnie tak jak bedzie mu się podobało, jak powiedział Jankiel opcji jest opór. fajnie może być z kosćmi bo z przeciwnikami o kiepskiej ochronie mogą być całe garści kości, to się wydaje wręcz piękne.
A co do gorzkich żalów to fakt defensy mają ciężko, ta armia poprostu nie będzie miała tak bardzo w plecy z tempym imperium i okopanymi kraśkami. Opcja z Assem w skaucie albo schowanym w unicie naprawde mówi do mnie. Sprawdzałem go już ostatnio i naprawdę potrafi zaboleć.
Życzę wszystkim miłej gry z nowymi DE, niestety w Anglii nie ma za wielu wymagających przeciwników ale pograć też się da. A armia jest naprawde kosmiczna
A co do gorzkich żalów to fakt defensy mają ciężko, ta armia poprostu nie będzie miała tak bardzo w plecy z tempym imperium i okopanymi kraśkami. Opcja z Assem w skaucie albo schowanym w unicie naprawde mówi do mnie. Sprawdzałem go już ostatnio i naprawdę potrafi zaboleć.
Życzę wszystkim miłej gry z nowymi DE, niestety w Anglii nie ma za wielu wymagających przeciwników ale pograć też się da. A armia jest naprawde kosmiczna
Dużo wytrzyma - jest tak samo odporna, jak highborn. Możemy sobie bez strachu wylecieć na dwa bolty/dwarf cannony i w następnej turze zaszarżować. Smok jest dlatego, że zawsze to 5A z S6 z hatred, więc na mniejsze oddziały wystarcza, zionięcie jest niezłe no i mamy terrorystę.załozenie rozpiski mi sie podoba.. niestety nie widze tej duzej magiczki na tym smoku.. do momentu zlikwidowania ostrzału wroga
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
Rozpa bardzo fajna, ale ma jednak kilka słabości i to znaczych, przez co myślę, że się nie sprawdzi.
1. Armie z wygiętą magią Cię rozwalą z dużym orawdopodobieństwem.
2. Armie z zakazem latania też robią Ci ostrą siekę.
3. Armie super mobilne nie dadzą się łatwo wymanewrować, a to Twoja głowna broń.
Moimi orkami myślę że mógłbym powalczyć.
1. Armie z wygiętą magią Cię rozwalą z dużym orawdopodobieństwem.
2. Armie z zakazem latania też robią Ci ostrą siekę.
3. Armie super mobilne nie dadzą się łatwo wymanewrować, a to Twoja głowna broń.
Moimi orkami myślę że mógłbym powalczyć.
Właściwie jakie? Na skirmisherów WE mam hydry, na Khemri też hydry starczą (bo SSC powinny dosyć szybko zejść, czy to od harpii, assassina czy nawet od smoka). To wszystko oczywiście do sprawdzenia na polu walki - czymś takim jeszcze nigdy nie grałem. Zaporę magiczną można szybko poprawić, bo miejsc na scrolle jest sporo. Wieczorem wrzucę pozostałe pomysły na nowe DE.Armie super mobilne nie dadzą się łatwo wymanewrować, a to Twoja głowna broń
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Te mala sorcke zdjalbym jednak z pedzia i wsadzil na DS - nie bedzie zbyt przezywalna, jakis pechowy deszesc wejdzie i siada.
Czy black staff to arcane? Bo ja osobiscie wolalbym dac duzej magiczce familiara, zeby mogla podleciec do rogu domku, wystawic czujke i stamtad cisnac we wroga magia. Albo z lasu. Albo do lasu. Ogolnie opcji jest mnostwo.
Rozpa fajna, strasznie ciezko bedzie cos Ci upolowac, ale i na gloda jest metoda.
Czy black staff to arcane? Bo ja osobiscie wolalbym dac duzej magiczce familiara, zeby mogla podleciec do rogu domku, wystawic czujke i stamtad cisnac we wroga magia. Albo z lasu. Albo do lasu. Ogolnie opcji jest mnostwo.
Rozpa fajna, strasznie ciezko bedzie cos Ci upolowac, ale i na gloda jest metoda.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
No w sumie oczywiscie - my bad. Tak czy inaczej wolalbym familiara i np hydras teeth.
Familiara i hydras teeth miałem w pierwszej opcji, jeszcze bez assassina. Tutaj dorzuciłem dwa boundspelle, żeby szybciej pozbawić przeciwnika kości i spokojnie rzucać mocniejsze czary. Sprzęt na czarodziejkach można dowolnie wymieniac - jest mnóstwo dobrych kombinacji przedmiotów.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
Cyrk czy Demony - mobilne i z jebnieciem.Jankiel pisze:Właściwie jakie? Na skirmisherów WE mam hydry, na Khemri też hydry starczą (bo SSC powinny dosyć szybko zejść, czy to od harpii, assassina czy nawet od smoka). To wszystko oczywiście do sprawdzenia na polu walki - czymś takim jeszcze nigdy nie grałem. Zaporę magiczną można szybko poprawić, bo miejsc na scrolle jest sporo. Wieczorem wrzucę pozostałe pomysły na nowe DE.Armie super mobilne nie dadzą się łatwo wymanewrować, a to Twoja głowna broń
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
W sumie fakt, mozesz zabrac lifetakera, rozmiescic ds i dorzucic familiara, jesli kusza Ci sie nie sprawdzi.
I nowe DE :]Cyrk czy Demony - mobilne i z jebnieciem.
KB kosztuje 30, nie ma lekko. Inaczej podstawowy zestaw to byłby KB, manbane i +d3 ataki. A tak, to trzeba sobie wybrać, czy polujemy na charakterów czy na unity. Bo chyba nikt nie zrezygnuje z +d3 ataków.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
Sam juz dawno myślałem o takiej rozpisce jednak stare DE nie bardzo się do tego nadawały. Ciekawi mnie jak Ci wyjdzie ta czarka na smoku jak bys pograł cos tą rozpiską to daj znac jak ona się spisuje.
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...