Skąd mumie w Mordheimie, wystarczy wymyślić jakiś wstęp, powiedzmy ze jakiś bogaty szlachcic umiłował sobie kolekcjonowanie artefaktów z dalekich ziem, udało mu się wynająć ludzi którzy dla niego ograbili grobowiec, wszystko zakończyło by się pomyślnie gdyby nie ciekawość osób dostarczających łupy którzy otworzyli sarkofag i zbudzili mumie.
(teraz tułają się po ruinach miasta, zbierają wyrdstone bo nie mają na bilet do domu;P )
Settingi i inne nieoficjalne dodatki
- Skavenblight
- Naczelna Prowokatorka
- Posty: 6092
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Ta, ja już mam obmyślanie strategi na taka jedną nieoficjalną bandę nocników...
Głupio nam powiedzieć, że grać z tym nie będziemy, bo to kumpel (może twoi znajomi tez nie wiedza, jak Ci powiedzieć, że gra z ta banda to Zuoo..?). Więc jak na razie najlepsza taktyka to podstawić plewy pod ostrzał i routować dobrowolnie najszybciej jak się da.
Głupio nam powiedzieć, że grać z tym nie będziemy, bo to kumpel (może twoi znajomi tez nie wiedza, jak Ci powiedzieć, że gra z ta banda to Zuoo..?). Więc jak na razie najlepsza taktyka to podstawić plewy pod ostrzał i routować dobrowolnie najszybciej jak się da.
Hmm, a ciekawe skąd rekrutują nowych członków. Zamawiają przez internet?Torin pisze:Skąd mumie w Mordheimie, wystarczy wymyślić jakiś wstęp, powiedzmy ze jakiś bogaty szlachcic umiłował sobie kolekcjonowanie artefaktów z dalekich ziem, udało mu się wynająć ludzi którzy dla niego ograbili grobowiec, wszystko zakończyło by się pomyślnie gdyby nie ciekawość osób dostarczających łupy którzy otworzyli sarkofag i zbudzili mumie.
Ale to sprawa drugorzędna.
Jestem przeciwnikiem mieszania settingów z prostego powodu - siły band są po prostu niezrównoważone. A nie widzę przyjemności z ciągłego masakrowania przeciwników, bo mam przepakowaną bandę, albo (jeszcze gorzej
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Oficjalnych band do Mordheim jest ok. 15 i naprawdę zapewnia to wystarczającą różnorodność.Torin pisze:Mimo wszystko jednym dużym plusem wystawiania takich band jest zróżnicowanie podczas gry, kiedy przy każdej potyczce musisz obmyślić nową strategię.
A Tomb Lord z 3W i T5 (takie staty ma najpotężniejszy w grze Rat Ogre, który nie dostaje doświadczenia) to po prostu przepak, a nie wyzwanie strategiczne.
http://azylium.vot.pl - Serwis Społeczności Mordheim