Empire Armylist by Ismael
Moderator: #helion#
@Sa!nt
Ja widzę
1. to tak, że Duży inżynier pozwala dokupić do każdej załogi po małym inżynierze, który to daje przerzut tabelki, oraz może dozbroić załogę maszyny w Pistolety, tak by S&S robili.
Duży inżynier, na TAK.
Opcja poprawy BS też.
2. Mortar, to dałbym tylko S4 i będzie dobry nawet pojedynczy...
Bo wtedy:a) więcej rani b) bardziej sciąga armour sav c) big-hit S8 niszczy rydwany... To by już wystarczyło żeby wystawiać tą puszeczkę.
Zasady które wymyśliłeś są ciekawe, ale niestety i skomplikowane. I to IMHO jest ich główna jedyna wada.
Ja widzę
1. to tak, że Duży inżynier pozwala dokupić do każdej załogi po małym inżynierze, który to daje przerzut tabelki, oraz może dozbroić załogę maszyny w Pistolety, tak by S&S robili.
Duży inżynier, na TAK.
Opcja poprawy BS też.
2. Mortar, to dałbym tylko S4 i będzie dobry nawet pojedynczy...
Bo wtedy:a) więcej rani b) bardziej sciąga armour sav c) big-hit S8 niszczy rydwany... To by już wystarczyło żeby wystawiać tą puszeczkę.
Zasady które wymyśliłeś są ciekawe, ale niestety i skomplikowane. I to IMHO jest ich główna jedyna wada.
- Grand Admiral Thrawn
- Falubaz
- Posty: 1257
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Nie skończyliśmy jeszcze herosów to tylko do tej części Twej wypowiedzi się odniosę.Kal_Torak pisze:Od czego by tu zacząć...
Kapłan uryka (mały i większy) musowo te same statsy co sigmaryckie - bo niby dlaczego ma mieć lepsze...
I już może nikt nie będzie żył w niewiedzy jakie statystyki powinien mieć HPoU za Cult of Ulric Army List z White Dwarf 289 (Styczeń 2004) str 26 i Chronicles 2004 str 10.
High Priest of Ulric koszt 145 (można obniżyć do 135 ale można zostawić)
M WS BS S T W I A Ld
4--5---3--4-4-3-5-3-9
Za moim rozumowaniem i uzasadnieniem przemawiają fakty. Pisanie tego typu 'bo niby dlaczego ma mieć lepsze' jest nie na miejscu. Albo ktoś podaje uzasadnienie swojej tezy albo nie.
I, żeby nikt nie zarzucił mi, że Emil Valgeir, który jest 'imiennym' HPoU ma takie same statystyki. Za Storm of Chaos str 43
Ar Ulric Emil Valgeir koszt 325
M WS BS S T W I A Ld
4--5---3--4-4-3-5-4-9
Co do Inżyniera to koszt zostawić mu taki jaki jest teraz z BS5 i możliwością brania enchanted items. Wywalić robokonia i gołębie srajki. Spodobał mi się pomysł Pelcu, że mali inżynierowie mogą być wykupieni tylko wtedy jeśli w armii jest Master Engineer. To dodatkowo daje powód do wystawienia tego pana. Ale dozbrajaniu załogi jestem przeciw. Ci inżynierowie będą mogli sobie dokupić broń i to powinno wystarczyć.
Co do mortara. Siła 4 na placku 5" ? Raczej nie. Katapulty mają S4 bo mają mały templejt. My mamy duży ale S3. Pozatym jest rakietnica z S5 i dużym plackiem.
Ostatnio zmieniony 29 cze 2008, o 20:42 przez Grand Admiral Thrawn, łącznie zmieniany 1 raz.
Może odpowiedzią na mortar powinno być większy minus do AS? Teraz smoki czy inne tego typu rzeczy mają małą siłę zionięcia ale duży minus do AS. Idąc tym tokiem rozumowania, odłamek z mortara nie ma wielkiej siły rażenia (albo nie aż tak wielką, by w zasadach warhammera mieć siłę 4) ale za to jest mały, szybki, jest ich dużo i lecą z góry, więc na drodze w sumie realnie mają tylko hełm. Dlatego modyfikator -2 to AS myślę że nie byłby przegięty.
Co do Inżyniera, podobnie jak Admirał. Więc za Pelcem, duży daje małego, który może wykupywać bronie sobie. Repety, brace of pistol i będzie git.
Co do Inżyniera, podobnie jak Admirał. Więc za Pelcem, duży daje małego, który może wykupywać bronie sobie. Repety, brace of pistol i będzie git.
no Właśnie o to mi chodziło
Mały by dawał: przerzut Tabelki, BS 4, ekstra załogant. Wyobraźcie sobie, ze wystawiacie Dużego do działa i 2 małych z brace of pistols, lub Reapater handguns... do hellki...
Repater Hnadgunss mogłyby te fasty poodgarniać...
Aby poprawić Nie piszcie, że Mortar S4 Za 90 pts. byłby za mocny? Widzieliście, co może RBT, które się nigdy nie rozwali?
Uważam, że S4, to uczciwe postawienie sprawy.
A taki HOT POT? - brałbym go zawsze, gdyby nie zajmował Rare i był dozwolony W Polsce.
Mały by dawał: przerzut Tabelki, BS 4, ekstra załogant. Wyobraźcie sobie, ze wystawiacie Dużego do działa i 2 małych z brace of pistols, lub Reapater handguns... do hellki...
Repater Hnadgunss mogłyby te fasty poodgarniać...
Aby poprawić Nie piszcie, że Mortar S4 Za 90 pts. byłby za mocny? Widzieliście, co może RBT, które się nigdy nie rozwali?
Uważam, że S4, to uczciwe postawienie sprawy.
A taki HOT POT? - brałbym go zawsze, gdyby nie zajmował Rare i był dozwolony W Polsce.
- Grand Admiral Thrawn
- Falubaz
- Posty: 1257
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Na mortar z S4 raczej są bardzo małe szanse na przekonanie graczy (nie mówię tu o Polskich...chociaż też będą sceptyczni do tego pomysłu jak np ja). Bardziej mi się podoba pomysł SaH'a o -2 do AS...proste, łatwe i możliwe do przepchnięcia bez podnoszenia ceny mortara.
Co do samego inżyniera:
Master Engineer
points: 65
M WS BS S T W I A Ld
4--3---5--3-3-2-3-1-7
Equipment:
Hand weapon
Special Rules
Master of Ballistics; Extra Crewman
Options:
- May wear light armour (+2 pts).
- May ride either a Warhorse (+10 pts), which can have a barding (+4 pts).
- May have a repeater pistol (+10 pts), a Hochland long rifle (+20 pts), a repeater handgun (+15 pts).
- May choose magic items from the Common or Empire magic items lists, with a maximum total value of 50 pts.
Army organisation
If the army includes at least one Master Engineer, the player may add a Trainee Engineer to any number of Great Cannons and Mortars on the battlefield. (NOTE: only ONE Trainne Engineer may be added to a machine).
If your army includes a Master Engineer, the Handgunners that are in the army benefit from the First Volley special rule.
Trainee Engineer
points: 10
M WS BS S T W I A Ld
4--3---4--3-3-2-3-1-7
Equipment:
Hand Weapon
Special Rules
Trainee Engineer – Champion; Artillery Specialist; Extra crewman.
Options:
- may carry one of the following weapons: brace of pistols (+5 pts) or a handgun (+5 pts)
ARMY SPECIAL RULES
Master of Ballistics – a great cannon or a mortar (but not a volley gun or a rocket battery) which has been joined by a Master Engineer may re-roll either one Scatter dice or one Artillery dice per turn (not the roll to determine distance bounced by the cannonball). Note that if the Engineer uses his re-roll ability he will not be able to shoot with his own missile weapon in the same shooting phase.
Extra Crewman – an Engineer can also replace one crew member of a machine he joins (including volley guns and rocket batteries), but if he is operating the machine, the Engineer cannot fire his own missile weapon. If a machine with an Engineer attached to it misfires and explodes, the Engineer will be killed with the rest of the crew if he replaced a crewman or used his re-roll ability that turn.
Artillery Specialist – cannon and mortar can re-roll result on Misfire chart.
I jak?
Mały nie jest dołączany do wszystkiego. Nawet dwarfy tak dobrze nie mają. Więc nie szalejmy z tą Naszą fantazją. Acha...można oczywiście (ale wolę to napisać) dokupić do jednej machiny tylko jednego małego inżyniera. Żeby nagle się nie okazało, że jedno działo ma obstawę 4 Trainee Engineers.
EDIT: poprawione army organisation rules
Co do samego inżyniera:
Master Engineer
points: 65
M WS BS S T W I A Ld
4--3---5--3-3-2-3-1-7
Equipment:
Hand weapon
Special Rules
Master of Ballistics; Extra Crewman
Options:
- May wear light armour (+2 pts).
- May ride either a Warhorse (+10 pts), which can have a barding (+4 pts).
- May have a repeater pistol (+10 pts), a Hochland long rifle (+20 pts), a repeater handgun (+15 pts).
- May choose magic items from the Common or Empire magic items lists, with a maximum total value of 50 pts.
Army organisation
If the army includes at least one Master Engineer, the player may add a Trainee Engineer to any number of Great Cannons and Mortars on the battlefield. (NOTE: only ONE Trainne Engineer may be added to a machine).
If your army includes a Master Engineer, the Handgunners that are in the army benefit from the First Volley special rule.
Trainee Engineer
points: 10
M WS BS S T W I A Ld
4--3---4--3-3-2-3-1-7
Equipment:
Hand Weapon
Special Rules
Trainee Engineer – Champion; Artillery Specialist; Extra crewman.
Options:
- may carry one of the following weapons: brace of pistols (+5 pts) or a handgun (+5 pts)
ARMY SPECIAL RULES
Master of Ballistics – a great cannon or a mortar (but not a volley gun or a rocket battery) which has been joined by a Master Engineer may re-roll either one Scatter dice or one Artillery dice per turn (not the roll to determine distance bounced by the cannonball). Note that if the Engineer uses his re-roll ability he will not be able to shoot with his own missile weapon in the same shooting phase.
Extra Crewman – an Engineer can also replace one crew member of a machine he joins (including volley guns and rocket batteries), but if he is operating the machine, the Engineer cannot fire his own missile weapon. If a machine with an Engineer attached to it misfires and explodes, the Engineer will be killed with the rest of the crew if he replaced a crewman or used his re-roll ability that turn.
Artillery Specialist – cannon and mortar can re-roll result on Misfire chart.
I jak?
Mały nie jest dołączany do wszystkiego. Nawet dwarfy tak dobrze nie mają. Więc nie szalejmy z tą Naszą fantazją. Acha...można oczywiście (ale wolę to napisać) dokupić do jednej machiny tylko jednego małego inżyniera. Żeby nagle się nie okazało, że jedno działo ma obstawę 4 Trainee Engineers.
EDIT: poprawione army organisation rules
Ostatnio zmieniony 1 lip 2008, o 15:34 przez Grand Admiral Thrawn, łącznie zmieniany 1 raz.
No mnie się powyższe rozwiązanie Thrawna bardzo podoba. Proste i przejrzyste. Oczywiście Master Engineer powinien również posiadać zasadę Artillery Specialist.
Nie do końca rozumiem zapis:
"If the army includes one or more Master Engineers, you may add a Trainee Engineer to a Great Cannon and a Mortar."
Mając jednego Master Engineera możemy dokupić np 5 Trainee? Czy 1 Trainee na każdego Master?
Ale generalnie jestem za. Nieco podobne do mojego rozwiązania, tylko Trainee są słabsi i tańsi, a Master ma magiczne przedmioty zamiast Repair.
Nie do końca rozumiem zapis:
"If the army includes one or more Master Engineers, you may add a Trainee Engineer to a Great Cannon and a Mortar."
Mając jednego Master Engineera możemy dokupić np 5 Trainee? Czy 1 Trainee na każdego Master?
Ale generalnie jestem za. Nieco podobne do mojego rozwiązania, tylko Trainee są słabsi i tańsi, a Master ma magiczne przedmioty zamiast Repair.
- Grand Admiral Thrawn
- Falubaz
- Posty: 1257
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Może źle to napisałem. Chodzi o to, że jeśli w armii jest jeden (lub więcej) ME to można dokupić do machin ulepszenie w postaci 'małego' inżyniera, który daje przerzutki na tabelce. Masz 2 działa i mortar, bierzesz do armii ME i możesz dokupić do każdej machiny po jednym Trainee.(Tylko do działa i mortara. Mam nadzieję, że zapis o powrocie Helki do zasad z 6 edycji ale z podniesionym kosztem do 150 przejdzie. Tak inżynier nie będzie potrzebny. Wtedy helka byłaby jeszcze mocniejsza i rwetes by był znowu ogromny od innych graczy a to nie jest nam potrzebne)
U Dwarfów nie ma takiego zapisu i mimo, że posiadają bardzo fajnie zrobionego ME to mało kto go bierze. Za to ci mali są w zasadzie każdej rozpisce.
A tu mamy zależność. Jeśli chcesz sobie wystawić Trainees to bierz ich mentora/nauczyciela/mistrza.
Co do tego, żeby ME miał Artillery Specialist - za dużo...ma przerzutkę Artillery Dice...to powinno mu wystarczyć. Dwarficki, który jest wg fluffu przecież staaary i doświadczony nie ma takich umiejętności.
VIVA ESPANA!!!!!
U Dwarfów nie ma takiego zapisu i mimo, że posiadają bardzo fajnie zrobionego ME to mało kto go bierze. Za to ci mali są w zasadzie każdej rozpisce.
A tu mamy zależność. Jeśli chcesz sobie wystawić Trainees to bierz ich mentora/nauczyciela/mistrza.
Co do tego, żeby ME miał Artillery Specialist - za dużo...ma przerzutkę Artillery Dice...to powinno mu wystarczyć. Dwarficki, który jest wg fluffu przecież staaary i doświadczony nie ma takich umiejętności.
VIVA ESPANA!!!!!
I co z tego, że krasnale tego nie mają. Nie musimy powtarzać ich zasad. Artillery Specialist to nie jest jakaś kosmicznie mocna zasada, a jeżeli tak uważasz, zmieńmy ją na:
Artillery Specialist – once per game, cannon and mortar can re-roll result on Misfire chart.
Nawet będzie to bardziej adekwatne do kosztu Trainee.
A chyba sam przyznasz, że fluffowo bez sensu jest, aby Trainee umieli coś, czego nie umie Master.
Artillery Specialist – once per game, cannon and mortar can re-roll result on Misfire chart.
Nawet będzie to bardziej adekwatne do kosztu Trainee.
A chyba sam przyznasz, że fluffowo bez sensu jest, aby Trainee umieli coś, czego nie umie Master.
- Grand Admiral Thrawn
- Falubaz
- Posty: 1257
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Chodzi o to, żeby zasada się nie dublowała na dwóch gościach. Ktoś ich obu wsadzi do działa powiedzmy i co wtedy? Znając ludzką naturę przerzuci sobie wynik na tabelce dwa razy bo czemu by nie.
Co do fluffu...można to uzasadnić, że trainee są od czarnej roboty...gdy działo (i obsługa) dało ciała to oni muszą zapie*** żeby nie wybuchło...Mistrzunio rączek sobie nie brudzi. No dobra..naciągane ale jestem pod wpływem mleka i leków
Co do fluffu...można to uzasadnić, że trainee są od czarnej roboty...gdy działo (i obsługa) dało ciała to oni muszą zapie*** żeby nie wybuchło...Mistrzunio rączek sobie nie brudzi. No dobra..naciągane ale jestem pod wpływem mleka i leków

any single dice can be re-roll only onceThrawn pisze:Znając ludzką naturę przerzuci sobie wynik na tabelce dwa razy bo czemu by nie.
Sorry jak pokręciłem cytat piszę z głowy, a Shino nie jestem aby podawać z numerami stron.
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.
- Grand Admiral Thrawn
- Falubaz
- Posty: 1257
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Tylko że Master jest od czego innego a Trainee od czego innego. Mają inne role. Pierwszy daje przerzut Artillery dice a drugi jeśli coś się sknoci przerzut na tabelce Misfire. I wg mnie to są dobre zapisy.
Jak dla mnie to co napisałem jest w porządku. Sam przyznałeś, że te zasady są proste i przejrzyste. To jest wypadkowa pomysłów moich, Sa!nt'a i Pelcu (jeśli kogoś nie wymieniłem to przepraszam) odnośnie ME. Jedyne co należy zmienić to army organisation rule - która jak trafnie zauważyłeś jest nieszczęśliwie napisana i mogą wyjść jakieś nietrafne jej interpretacje. Więc może ona brzmieć w ten sposób:
If the army includes at least one Master Engineer, the player may add a Trainee Engineer to any number of Great Cannons and Mortars on the battlefield. (NOTE: only ONE Trainne Engineer may be added to a machine).
Teraz może być czy jeszcze bardziej zagmatwałem?
Jak dla mnie to co napisałem jest w porządku. Sam przyznałeś, że te zasady są proste i przejrzyste. To jest wypadkowa pomysłów moich, Sa!nt'a i Pelcu (jeśli kogoś nie wymieniłem to przepraszam) odnośnie ME. Jedyne co należy zmienić to army organisation rule - która jak trafnie zauważyłeś jest nieszczęśliwie napisana i mogą wyjść jakieś nietrafne jej interpretacje. Więc może ona brzmieć w ten sposób:
If the army includes at least one Master Engineer, the player may add a Trainee Engineer to any number of Great Cannons and Mortars on the battlefield. (NOTE: only ONE Trainne Engineer may be added to a machine).
Teraz może być czy jeszcze bardziej zagmatwałem?

Brawo, bardzo ładnie 
Inżynier ciężka sprawa, bo same maszyny są już na tyle dobre, a i inni bohaterowie odpowiedniejsi. Dlatego poza takimi zmianami jak wyżej (bardzo za jestem!) trzeba i samego Inżyniera wzmocnić poprzez BS, dostęp do magicznych przedmiotów oraz coś co już proponowałem, ale jak 70%wszystkich pomysłów wszystkich ludzi gdzieś tam przepadło
. A więc żeby nasz Inżynier coś jeszcze wnosił do strzelców w armii. Choćby miał zasadę na koni Fast Cavalery. Wtedy może i czasem pojawił by się w Pistoliersach.
Czemu za tym optuje. Ponieważ często lepiej wystawić bohatera, który coś wnosi, zwłaszcza teraz, jak Generał będzie dawał Stubborna czy Greatów w core. A czemu Inżynier coś powinien wnosić i czemu to jest uzasadnione? Ano bo armia z nim podróżuje przecież, nie spotykają się wszyscy 2 minuty przed bitwą. Więc jego wiedza i doświadczenie się przydają i np. przez to Handgunnerzy dostali by First Volley jak byłby Inżynier w armii (taki przykład bo raczej tutaj nie chcieliśmy powrotu Firsta - ale w tym przypadku byłby tylko kiedy Inżynier, a nie cały czas)

Inżynier ciężka sprawa, bo same maszyny są już na tyle dobre, a i inni bohaterowie odpowiedniejsi. Dlatego poza takimi zmianami jak wyżej (bardzo za jestem!) trzeba i samego Inżyniera wzmocnić poprzez BS, dostęp do magicznych przedmiotów oraz coś co już proponowałem, ale jak 70%wszystkich pomysłów wszystkich ludzi gdzieś tam przepadło

Czemu za tym optuje. Ponieważ często lepiej wystawić bohatera, który coś wnosi, zwłaszcza teraz, jak Generał będzie dawał Stubborna czy Greatów w core. A czemu Inżynier coś powinien wnosić i czemu to jest uzasadnione? Ano bo armia z nim podróżuje przecież, nie spotykają się wszyscy 2 minuty przed bitwą. Więc jego wiedza i doświadczenie się przydają i np. przez to Handgunnerzy dostali by First Volley jak byłby Inżynier w armii (taki przykład bo raczej tutaj nie chcieliśmy powrotu Firsta - ale w tym przypadku byłby tylko kiedy Inżynier, a nie cały czas)
Ostatnio zmieniony 1 lip 2008, o 14:43 przez -SaH-, łącznie zmieniany 1 raz.
- Grand Admiral Thrawn
- Falubaz
- Posty: 1257
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Uff...dzięki.-SaH- pisze:Brawo, bardzo ładnie
W Naszej próbie polepszenia ME BS5 jest, magiczne przedmioty też są. Co do fasta to nie wiem ale...-SaH- pisze:Inżynier ciężka sprawa, bo same maszyny są już na tyle dobre, a i inni bohaterowie odpowiedniejsi. Dlatego poza takimi zmianami jak wyżej (bardzo za jestem!) trzeba i samego Inżyniera wzmocnić poprzez BS, dostęp do magicznych przedmiotów oraz coś co już proponowałem, ale jak 70%wszystkich pomysłów wszystkich ludzi gdzieś tam przepadło. A więc żeby nasz Inżynier coś jeszcze wnosił do strzelców w armii. Choćby miał zasadę na koni Fast Cavalery. Wtedy może i czasem pojawił by się w Pistoliersach.
-SaH- pisze:Więc jego widza i doświadczenie się przydają i np. przez to Handgunnerzy dostali by First Volley jak byłby Inżynier w armii (taki przykład bo raczej tutaj nie chcieliśmy powrotu Firsta - ale w tym przypadku byłby tylko kiedy Inżynier, a nie cały czas)
Zaje - piękny pomysł. Ma uzasdnienie we fluffie. Jeśli jest z nimi to może im zwiększyć siłę rażenia pocisków przez zmianę ilości składników w prochu.
If your army includes a Master Engineer, the Handgunners that are in the army benefit from the First Volley special rule.
Może być?

A nie lepiej jednak dać dla ME działa/mortary w core?Zaje - piękny pomysł. Ma uzasdnienie we fluffie. Jeśli jest z nimi to może im zwiększyć siłę rażenia pocisków przez zmianę ilości składników w prochu.
If your army includes a Master Engineer, the Handgunners that are in the army benefit from the First Volley special rule.
Może być?
For each Master Engineer in your army, one mortar or cannon can be field as a core unit, instead of special.
Wtedy armia Nuln przy dwóch ME będzie mogła sobie wstawić nawet 6 takich maszynek na 2000 pts.
Mam bowiem odczucie, że First Volley dla strzelców przejdzie tak czy siak...
Jeżeli i Trainee i Master mają być dołączani do jednej maszyny to może. W mojej wizji, do jednej maszyny można by dodać tylko jednego inżyniera (obojętnie czy Mastera, czy Trainee).Tylko że Master jest od czego innego a Trainee od czego innego. Mają inne role. Pierwszy daje przerzut Artillery dice a drugi jeśli coś się sknoci przerzut na tabelce Misfire. I wg mnie to są dobre zapisy.
Zasady są proste i przejrzyste i bardzo mi się podobają w generalnym zarysie, co nie znaczy, że nie można ich doszlifować;)
To jest fajny pomysł sam nad tym myślałem ale znowu mortary nie będą wystawiane.ismael pisze:A nie lepiej jednak dać dla ME działa/mortary w core?
For each Master Engineer in your army, one mortar or cannon can be field as a core unit, instead of special.
Wtedy armia Nuln przy dwóch ME będzie mogła sobie wstawić nawet 6 takich maszynek na 2000 pts.
Nie jest to takie przegięte bo ile tych inżynierów wystawisz? Jednego? Bo musisz mieć sloty na caddiego, lub innych bardziej pożytecznych hero.
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.
Opcję Master i Trainee popieram.
Działo, lub Mortar w core, też uważam, za dobrą opcję (choć może być to ciężkie do przeforsowania ).
First Voley i wreszcie mamy po co brać inżyniera
Jednak nie zamykałbym całkowicie głosowaniem zasad Inżyniera, dopóki nie omówimy chociaż ogólnie zasad maszyn i tego czy i jak mogłoby się zmienić.
Z tego co pamiętam to na tapecie byly następujące kwestie
1. Mortar;
a) Czy wystawiać po 2 na jednym slocie?
b) Jak zmienić go, by zaczął być skutecznym postrachem przeciwników? Tzn. czy dać mu S4 czy -2AS
2. Grat cannon Ok
3. Czy dajemy możliwość małego Cannona D3 woundów za 85pts. ?
4. HellBlaster
a) Czy dajemy mu stare zasady za 150 pts? (mnie pasują obecne)
5. Czy robimy coś z rakietnicą?
Działo, lub Mortar w core, też uważam, za dobrą opcję (choć może być to ciężkie do przeforsowania ).
First Voley i wreszcie mamy po co brać inżyniera

Jednak nie zamykałbym całkowicie głosowaniem zasad Inżyniera, dopóki nie omówimy chociaż ogólnie zasad maszyn i tego czy i jak mogłoby się zmienić.
Z tego co pamiętam to na tapecie byly następujące kwestie
1. Mortar;
a) Czy wystawiać po 2 na jednym slocie?
b) Jak zmienić go, by zaczął być skutecznym postrachem przeciwników? Tzn. czy dać mu S4 czy -2AS
2. Grat cannon Ok
3. Czy dajemy możliwość małego Cannona D3 woundów za 85pts. ?
4. HellBlaster
a) Czy dajemy mu stare zasady za 150 pts? (mnie pasują obecne)
5. Czy robimy coś z rakietnicą?