Waaaagh!!! - turniej 05.07.08 Szczecin
Waaaagh!!! - turniej 05.07.08 Szczecin
Ranga turnieju: Lokalny
Czas i miejsce: 05 lipca 2008. ul. Łokietka 10 (wejście od ulicy BogusławaX) SZCZECIN
Format turnieju: 2250p
Liczba miejsc ograniczona max 20 osób. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Stoły i makiety: Gramy na stołach 72x48 cali. Makiety będą ustawione przez sędziego:P
Rozpiski: Rozpiski należy wysłać na coedil@wp.pl do 04.07.2008r włącznie. Osoby które przysłały rozpiski w wyznaczonym czasie otrzymają +3p do klasyfikacji ogólnej. Rozpiski najlepiej przesyłać w formacie *.RST lub *html (Army Builder) ewentualnie excel. Podczas zgłaszania rozpiski prosimy o podanie Imienia, Nazwiska, Klubu, NR ID - patrz http://www.ligawfb.prv.pl/ Miasta oraz telefonu kontaktowego; gg; maila itd.
Opłata: 10zł dla członków klubu Animosity Szczecin, 15zł dla pozostałych - opłata przy zapisach.
Sędzia:
Sędzia Główny – Łukasz „Lucas” Ho Thanh
(GG:1725079; tel: 785956433; coedil@wp.pl)
Zasady wystawienia: Limited zgodnie z uściśleniami sędziowskimi (zabrania się jednak wystawiania w armiach dział z DoW) -
Obowiązują zasady 7ed. + uściślenia sędziowskie z Border Princes
Ilość bitew: Gramy 3 bitwy, każda 6 tur lub 2h 30 minut/
Gramy według poniższego rozkładu:
Sobota
9:00 - 09:30
Zapisy
09:45 – 12:30
Bitwa pierwsza
12:40 - 15:25
Bitwa druga
15:30 - 16:00
Przerwa (konkurs wiedzy&malowanie)
16:05 - 18:50
Bitwa trzecia
19:00 - 20:00
Zakończenie imprezy
Ocena hobbystyczna: W trakcie turnieju zostanie przeprowadzona ocena armii. Zdobyte punkty zostaną doliczone do rankingu głównego i będą miały wpływ na wyniki końcowe.
Ocena armii:
a) Dokładność pomalowania armii - Stopniowane (od 0 do 3)
b) Podstawki. Stopniowane (od 0 do 2)
c) Konwersje/Unikalność stopniowane (od 0 do 3)
d) WOW - Stopniowane (od 0 do 2)
e) tray’e (od 0 do 2)
Dodatkowo podczas turnieju zostanie przeprowadzony test wiedzy. Do zdobycia 15 punktów zaliczanych do klasyfikacji ogólnej. Pytania będą zarówno z zasad jak i historii świata Warhammera.
Punkty: Maksymalna ilość punktów do zdobycia podczas turnieju wynosi: 60 z bitew + 12 z oceny hobbystycznej + 15 z testu wiedzy + 3 za wysłanie w terminie rozpiski. (Łącznie 90pkt)
Dodatkowe kategorie:
- Gracz Fair Play - Kategoria nie wpływająca na klasyfikację w turnieju. Zwycięzcę wyznaczają gracze i sędzia.
- Najładniej pomalowana figurka - Kategoria nie wpływająca na klasyfikację w turnieju. Zwycięzcę wyznaczają gracze i sędzia..
- Mistrz wiedzy tajemnej – osoba mająca najwyższy wynik z testu wiedzy.
Duże punkty z bitew:
Punkty liczymy zgodnie z podaną poniżej tabelką.
Różnica małych punktów
Duże punkty
0-200 10-10
201-400 11-9
401-600 12-8
601-800 13-7
801-1000 14-6
1001-1200 15-5
1201-1400 16-4
1401-1600 17-3
1601-1800 18-2
1801-2000 19-1
2001+ 20-0
Scenariusze:
Bitwa 1
Scenariusz
Pierwsza
Łooomot
Druga
Da Green Power
Trzecia
Mała Waaagh!!
Łooomot
Strefa rozstawienia: 12 cali od krawędzi stołu. 24 cale między strefami rozstawienia
Rozpoczęcie i rozstawienie jednostek: Przed bitwą gracze rzucają D6. Gracz z wyższym wynikiem może wybrać: strona lub rozpoczęcie. Gracz który wygra ten rzut zaczyna wystawiać się jako pierwszy.
Bonusy za ćwiartki, sztandary itd: Liczymy standardowo w każdej bitwie - czyli tak jak w podręczniku 7ed.
Zasady dodatkowe: Zwariowany fanatyk dostał błogosławieństwo Morka lub Gorka? Przed bitwą po rozstawieniach na środku stołu ustawiamy jednego fanatyka, któjest nieśmiertelny!. Na początku tury danego gracza – rzuca on ruch fanatyka (scatter+2k6). W przypadku uderzenia z jakimkolwiek regimentem fanatyk zadaje 2k6 S5 Armour piercing.
Fanatyk nie ginie od styku z danym terenem po prostu się na nim zatrzymuje. Nie może też opuścić pola bitwy – zatrzymuje się na krawędzi.
Da Green Power
Strefa rozstawienia: 12 cali od krawędzi stołu. 24 cale między strefami rozstawienia
Rozpoczęcie i rozstawienie jednostek: Przed bitwą gracze rzucają D6. Gracz z wyższym wynikiem może wybrać: strona lub rozpoczęcie. Gracz który wygra ten rzut zaczyna wystawiać się jako pierwszy.
Bonusy za ćwiartki, sztandary itd: Liczymy standardowo w każdej bitwie - czyli tak jak w podręczniku 7ed.
Zasady dodatkowe: Każdy czarodziej (1-2 level) przed bitwą został obdarzony jednym magicznym grzybem, który działa dokładnie jak Magic Mushroom. Czarodzieje 3-4 levelu otrzymują aż 3 grzyby!
Wszystkich magów obowiązuje tabelka miscastów z army booka zielonych!
Mała Waaagh!!
Strefa rozstawienia: 12 cali od krawędzi stołu. 24 cale między strefami rozstawienia
Rozpoczęcie i rozstawienie jednostek: Przed bitwą gracze rzucają D6. Gracz z wyższym wynikiem może wybrać: strona lub rozpoczęcie. Gracz który wygra ten rzut zaczyna wystawiać się jako pierwszy.
Bonusy za ćwiartki, sztandary itd: Liczymy standardowo w każdej bitwie - czyli tak jak w podręczniku 7ed.
Zasady dodatkowe: Raz na grę gracz może zdecydować się na użycie „Mała Waaagh!!” (na początku swojej tury). Każdy regiment na stole na 6+ rusza się k6 cali do przodu. W przypadku armii zielonych oddziały, którym udał się rzut idą 2k6.
Dodatkowo przed grą Mork albo Gork?? Obdarzył jeden z regimentów specjalną łaską – każdy z graczy może udoskonalić regiment do Big’Uns! (+1 WS/BS, +1S, +1A)
REGULAMIN:
1. (v.2.13) (ze zmianami i uaktualnieniami organizatora):
× obowiązują wszystkie wydane księgi armii
× obowiązują wszystkie FAQi i erraty Games Workshop (z wyjątkiem tych obśmianych i określonych jako durnowate, a zatem skorygowanych przez LS)
× obowiązują polskie uściślenia sędziowskie http://strony.aster.pl/barbaros/ chyba, że poniżej wskazano inaczej
× zabronieni bohaterowie specjalni z końca podręcznika
× zabronieni bohaterowie specjalni z wewnątrz listy armii (armybook O&G, Imperium i następne...)
× zabronione alternatywne armie z końca podręcznika
× dozwolone Regiments of Renown za wyjątkiem tych, które będąc pojedynczym modelem zajmują jednocześnie slot bohatera http://uk.games-workshop.com/dogsofwar/lists/
× dozwolone jednostki Dogs of War jako wybór rzadki we wszystkich armiach. Wyjątek armaty DoW. http://uk.games-workshop.com/dogsofwar/lists/
× dozwolone jednostki Kislevu zgodnie z zasadami w Chronicles 2004 http://uk.games-workshop.com/empire/kislev/1/
× dozwolony Kislev jako samodzielna armia, a nie tylko jako kontyngent sojuszniczy
× niedozwolone Errantry War, Horda Archaona i Klan Eshin ze Storm of Chaos
× bohaterowie z The Nemesis Crown zabronieni http://nemesis.us.games-workshop.com/ho ... efault.htm
× Dogs of War jak samodzielna armia dozwolone http://uk.games-workshop.com/dogsofwar/lists/
× Chaos Dwarfs Ravening Hordes dozwolone http://uk.games-workshop.com/warhammer/chaos-dwarfs/1/
× Lizardmen: Southlands dozwolone
× Lizardmen: Sacred Hosts dozwolone http://uk.games-workshop.com/lizardmen/ ... awnings/1/
× Dark Elves: obowiązuje errata z Chronicles 2004 oraz Hydry z Annual 2002
× kawaleria Rhinoxów dozwolona http://www.forum.strefazero.net/viewtopic.php?t=111
× The Cult of Ulric dozwolone http://uk.games-workshop.com/empire/cult-of-ulric/3/ z uwzględnieniem zasad 7 edycji armii Imperium (Białe Wilki Ulryka)
× Bone Giant dozwolony http://forum.strefazero.net/viewtopic.php?t=626
× Giant Spined Chaos Beast oraz Chaos Giant Spawn ze strony Forge World dozwolone http://www.forgeworld.co.uk/downloadswarhammer.htm
× armie z Warhammer Realms: Lustria dozwolone
× dozwolone są nieoficjalne przedmioty do armii Dogs of War ze strony włoskiego GW http://www.forum.strefazero.net/viewtopic.php?t=14
× Do wszystkich oddziałów należy posiadać zasady!!!!!
3. Obowiązują następujące zasady specjalne:
- Nieliczne Proxy i tylko przed konsultacją z sędzią przed turniejem. W przypadku stosowania proxów ocena hobbystyczna równa jest zeru.
- nie obowiązuje zasada wystawiania w pełni pomalowanych armii;
- rozpiski są jawne;
- przed rozpoczęciem rozstawiania przeciwnicy mają obowiązek poinformować się o składzie swojej armii w przypadku nie zachowania pełnego WYSIWYGa; jeżeli oddział/armia posiada WYSIWYG gracz informuje, co to za oddział – np. Big Unsi (a nie zwykłe orki), Inner Circle (a nie zwykli rycerze) itp.
4. Sędzia ma głos rozstrzygający – swojej oceny dokonują w oparciu o własną wiedzę i argumenty przedstawione przez strony sporu. W przypadku rozbieżności w brzmieniu zasad z podręcznika w wersji angielskiej i polskiej, obowiązują zasady z wersji angielskiej. Jeżeli rozsądzenie sporu jest wyjątkowo trudne lub niemożliwe do przeprowadzenia, sędzia ma prawo zdecydować o pojedynczym rzucie K6, niekonienicznie według zasady 4+
5. Gracz zobowiązany jest przynieść ze sobą na turniej:
- Army Book lub inną publikację, wg której jego armia jest wystawiana – gracz nie ma prawa dyskutować z Sędzią, jeśli nie posiada publikacji, na którą się powołuje i nie pomogą wyjaśnienia typu – „wszyscy o tym wiedzą, tylko ty robisz problemy”; (miejsce w Lidze niczego nie dowodzi!)
- Kompletną i czytelną rozpiskę zawierającą spis bohaterów i oddziałów wraz z opisem uzbrojenia, wyposażenia, magicznych przedmiotów i wartością punktową
- miarę calową oraz kostki sześciościenne w ilości umożliwiającej sprawną grę (gracze mogą zdecydować, że używają jednego kompletu kości i jednej miary, ale obaj gracze zobowiązani są do posiadania zarówno kości jak i miary pod groźbą przyznania punktów ujemnych)
Czas i miejsce: 05 lipca 2008. ul. Łokietka 10 (wejście od ulicy BogusławaX) SZCZECIN
Format turnieju: 2250p
Liczba miejsc ograniczona max 20 osób. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Stoły i makiety: Gramy na stołach 72x48 cali. Makiety będą ustawione przez sędziego:P
Rozpiski: Rozpiski należy wysłać na coedil@wp.pl do 04.07.2008r włącznie. Osoby które przysłały rozpiski w wyznaczonym czasie otrzymają +3p do klasyfikacji ogólnej. Rozpiski najlepiej przesyłać w formacie *.RST lub *html (Army Builder) ewentualnie excel. Podczas zgłaszania rozpiski prosimy o podanie Imienia, Nazwiska, Klubu, NR ID - patrz http://www.ligawfb.prv.pl/ Miasta oraz telefonu kontaktowego; gg; maila itd.
Opłata: 10zł dla członków klubu Animosity Szczecin, 15zł dla pozostałych - opłata przy zapisach.
Sędzia:
Sędzia Główny – Łukasz „Lucas” Ho Thanh
(GG:1725079; tel: 785956433; coedil@wp.pl)
Zasady wystawienia: Limited zgodnie z uściśleniami sędziowskimi (zabrania się jednak wystawiania w armiach dział z DoW) -
Obowiązują zasady 7ed. + uściślenia sędziowskie z Border Princes
Ilość bitew: Gramy 3 bitwy, każda 6 tur lub 2h 30 minut/
Gramy według poniższego rozkładu:
Sobota
9:00 - 09:30
Zapisy
09:45 – 12:30
Bitwa pierwsza
12:40 - 15:25
Bitwa druga
15:30 - 16:00
Przerwa (konkurs wiedzy&malowanie)
16:05 - 18:50
Bitwa trzecia
19:00 - 20:00
Zakończenie imprezy
Ocena hobbystyczna: W trakcie turnieju zostanie przeprowadzona ocena armii. Zdobyte punkty zostaną doliczone do rankingu głównego i będą miały wpływ na wyniki końcowe.
Ocena armii:
a) Dokładność pomalowania armii - Stopniowane (od 0 do 3)
b) Podstawki. Stopniowane (od 0 do 2)
c) Konwersje/Unikalność stopniowane (od 0 do 3)
d) WOW - Stopniowane (od 0 do 2)
e) tray’e (od 0 do 2)
Dodatkowo podczas turnieju zostanie przeprowadzony test wiedzy. Do zdobycia 15 punktów zaliczanych do klasyfikacji ogólnej. Pytania będą zarówno z zasad jak i historii świata Warhammera.
Punkty: Maksymalna ilość punktów do zdobycia podczas turnieju wynosi: 60 z bitew + 12 z oceny hobbystycznej + 15 z testu wiedzy + 3 za wysłanie w terminie rozpiski. (Łącznie 90pkt)
Dodatkowe kategorie:
- Gracz Fair Play - Kategoria nie wpływająca na klasyfikację w turnieju. Zwycięzcę wyznaczają gracze i sędzia.
- Najładniej pomalowana figurka - Kategoria nie wpływająca na klasyfikację w turnieju. Zwycięzcę wyznaczają gracze i sędzia..
- Mistrz wiedzy tajemnej – osoba mająca najwyższy wynik z testu wiedzy.
Duże punkty z bitew:
Punkty liczymy zgodnie z podaną poniżej tabelką.
Różnica małych punktów
Duże punkty
0-200 10-10
201-400 11-9
401-600 12-8
601-800 13-7
801-1000 14-6
1001-1200 15-5
1201-1400 16-4
1401-1600 17-3
1601-1800 18-2
1801-2000 19-1
2001+ 20-0
Scenariusze:
Bitwa 1
Scenariusz
Pierwsza
Łooomot
Druga
Da Green Power
Trzecia
Mała Waaagh!!
Łooomot
Strefa rozstawienia: 12 cali od krawędzi stołu. 24 cale między strefami rozstawienia
Rozpoczęcie i rozstawienie jednostek: Przed bitwą gracze rzucają D6. Gracz z wyższym wynikiem może wybrać: strona lub rozpoczęcie. Gracz który wygra ten rzut zaczyna wystawiać się jako pierwszy.
Bonusy za ćwiartki, sztandary itd: Liczymy standardowo w każdej bitwie - czyli tak jak w podręczniku 7ed.
Zasady dodatkowe: Zwariowany fanatyk dostał błogosławieństwo Morka lub Gorka? Przed bitwą po rozstawieniach na środku stołu ustawiamy jednego fanatyka, któjest nieśmiertelny!. Na początku tury danego gracza – rzuca on ruch fanatyka (scatter+2k6). W przypadku uderzenia z jakimkolwiek regimentem fanatyk zadaje 2k6 S5 Armour piercing.
Fanatyk nie ginie od styku z danym terenem po prostu się na nim zatrzymuje. Nie może też opuścić pola bitwy – zatrzymuje się na krawędzi.
Da Green Power
Strefa rozstawienia: 12 cali od krawędzi stołu. 24 cale między strefami rozstawienia
Rozpoczęcie i rozstawienie jednostek: Przed bitwą gracze rzucają D6. Gracz z wyższym wynikiem może wybrać: strona lub rozpoczęcie. Gracz który wygra ten rzut zaczyna wystawiać się jako pierwszy.
Bonusy za ćwiartki, sztandary itd: Liczymy standardowo w każdej bitwie - czyli tak jak w podręczniku 7ed.
Zasady dodatkowe: Każdy czarodziej (1-2 level) przed bitwą został obdarzony jednym magicznym grzybem, który działa dokładnie jak Magic Mushroom. Czarodzieje 3-4 levelu otrzymują aż 3 grzyby!
Wszystkich magów obowiązuje tabelka miscastów z army booka zielonych!
Mała Waaagh!!
Strefa rozstawienia: 12 cali od krawędzi stołu. 24 cale między strefami rozstawienia
Rozpoczęcie i rozstawienie jednostek: Przed bitwą gracze rzucają D6. Gracz z wyższym wynikiem może wybrać: strona lub rozpoczęcie. Gracz który wygra ten rzut zaczyna wystawiać się jako pierwszy.
Bonusy za ćwiartki, sztandary itd: Liczymy standardowo w każdej bitwie - czyli tak jak w podręczniku 7ed.
Zasady dodatkowe: Raz na grę gracz może zdecydować się na użycie „Mała Waaagh!!” (na początku swojej tury). Każdy regiment na stole na 6+ rusza się k6 cali do przodu. W przypadku armii zielonych oddziały, którym udał się rzut idą 2k6.
Dodatkowo przed grą Mork albo Gork?? Obdarzył jeden z regimentów specjalną łaską – każdy z graczy może udoskonalić regiment do Big’Uns! (+1 WS/BS, +1S, +1A)
REGULAMIN:
1. (v.2.13) (ze zmianami i uaktualnieniami organizatora):
× obowiązują wszystkie wydane księgi armii
× obowiązują wszystkie FAQi i erraty Games Workshop (z wyjątkiem tych obśmianych i określonych jako durnowate, a zatem skorygowanych przez LS)
× obowiązują polskie uściślenia sędziowskie http://strony.aster.pl/barbaros/ chyba, że poniżej wskazano inaczej
× zabronieni bohaterowie specjalni z końca podręcznika
× zabronieni bohaterowie specjalni z wewnątrz listy armii (armybook O&G, Imperium i następne...)
× zabronione alternatywne armie z końca podręcznika
× dozwolone Regiments of Renown za wyjątkiem tych, które będąc pojedynczym modelem zajmują jednocześnie slot bohatera http://uk.games-workshop.com/dogsofwar/lists/
× dozwolone jednostki Dogs of War jako wybór rzadki we wszystkich armiach. Wyjątek armaty DoW. http://uk.games-workshop.com/dogsofwar/lists/
× dozwolone jednostki Kislevu zgodnie z zasadami w Chronicles 2004 http://uk.games-workshop.com/empire/kislev/1/
× dozwolony Kislev jako samodzielna armia, a nie tylko jako kontyngent sojuszniczy
× niedozwolone Errantry War, Horda Archaona i Klan Eshin ze Storm of Chaos
× bohaterowie z The Nemesis Crown zabronieni http://nemesis.us.games-workshop.com/ho ... efault.htm
× Dogs of War jak samodzielna armia dozwolone http://uk.games-workshop.com/dogsofwar/lists/
× Chaos Dwarfs Ravening Hordes dozwolone http://uk.games-workshop.com/warhammer/chaos-dwarfs/1/
× Lizardmen: Southlands dozwolone
× Lizardmen: Sacred Hosts dozwolone http://uk.games-workshop.com/lizardmen/ ... awnings/1/
× Dark Elves: obowiązuje errata z Chronicles 2004 oraz Hydry z Annual 2002
× kawaleria Rhinoxów dozwolona http://www.forum.strefazero.net/viewtopic.php?t=111
× The Cult of Ulric dozwolone http://uk.games-workshop.com/empire/cult-of-ulric/3/ z uwzględnieniem zasad 7 edycji armii Imperium (Białe Wilki Ulryka)
× Bone Giant dozwolony http://forum.strefazero.net/viewtopic.php?t=626
× Giant Spined Chaos Beast oraz Chaos Giant Spawn ze strony Forge World dozwolone http://www.forgeworld.co.uk/downloadswarhammer.htm
× armie z Warhammer Realms: Lustria dozwolone
× dozwolone są nieoficjalne przedmioty do armii Dogs of War ze strony włoskiego GW http://www.forum.strefazero.net/viewtopic.php?t=14
× Do wszystkich oddziałów należy posiadać zasady!!!!!
3. Obowiązują następujące zasady specjalne:
- Nieliczne Proxy i tylko przed konsultacją z sędzią przed turniejem. W przypadku stosowania proxów ocena hobbystyczna równa jest zeru.
- nie obowiązuje zasada wystawiania w pełni pomalowanych armii;
- rozpiski są jawne;
- przed rozpoczęciem rozstawiania przeciwnicy mają obowiązek poinformować się o składzie swojej armii w przypadku nie zachowania pełnego WYSIWYGa; jeżeli oddział/armia posiada WYSIWYG gracz informuje, co to za oddział – np. Big Unsi (a nie zwykłe orki), Inner Circle (a nie zwykli rycerze) itp.
4. Sędzia ma głos rozstrzygający – swojej oceny dokonują w oparciu o własną wiedzę i argumenty przedstawione przez strony sporu. W przypadku rozbieżności w brzmieniu zasad z podręcznika w wersji angielskiej i polskiej, obowiązują zasady z wersji angielskiej. Jeżeli rozsądzenie sporu jest wyjątkowo trudne lub niemożliwe do przeprowadzenia, sędzia ma prawo zdecydować o pojedynczym rzucie K6, niekonienicznie według zasady 4+
5. Gracz zobowiązany jest przynieść ze sobą na turniej:
- Army Book lub inną publikację, wg której jego armia jest wystawiana – gracz nie ma prawa dyskutować z Sędzią, jeśli nie posiada publikacji, na którą się powołuje i nie pomogą wyjaśnienia typu – „wszyscy o tym wiedzą, tylko ty robisz problemy”; (miejsce w Lidze niczego nie dowodzi!)
- Kompletną i czytelną rozpiskę zawierającą spis bohaterów i oddziałów wraz z opisem uzbrojenia, wyposażenia, magicznych przedmiotów i wartością punktową
- miarę calową oraz kostki sześciościenne w ilości umożliwiającej sprawną grę (gracze mogą zdecydować, że używają jednego kompletu kości i jednej miary, ale obaj gracze zobowiązani są do posiadania zarówno kości jak i miary pod groźbą przyznania punktów ujemnych)
tak więc póki co lista chetnych wygląda tak:
Góbal, Gobliny
Prezes, Orcs&Gobliny
specchem, ?
Michał, ?
Siim, Chaos
Snaiper, vampiry
Lindal, leśniki
Tars, krasie
Viatroof, darki
Marchewa, gobosy
Aku, krasie
Moczul, demony?
plus Radek na rezerwie więc mamy 12 +1 prosze o wysyłanie maili z rozpiską ponieważ jesli zabraknie miejsca (jest przewidziane max 20 osób) pierwszeństwo mają ci co ją wysłali
Góbal, Gobliny
Prezes, Orcs&Gobliny
specchem, ?
Michał, ?
Siim, Chaos
Snaiper, vampiry
Lindal, leśniki
Tars, krasie
Viatroof, darki
Marchewa, gobosy
Aku, krasie
Moczul, demony?
plus Radek na rezerwie więc mamy 12 +1 prosze o wysyłanie maili z rozpiską ponieważ jesli zabraknie miejsca (jest przewidziane max 20 osób) pierwszeństwo mają ci co ją wysłali
no i być może kilka osób z Gorzowa będzie
-
- Chuck Norris
- Posty: 484
- Lokalizacja: "Zad Trolla" Koszalin
Prawdopodobnie na 90% 4-5 osób z Koszalina
zapraszamy koszalin ale i innych
16 chetnych zgłoszonych 2 potwierdzonych i wysłało rozpiskę
już 19 chętnych i 3 potwierdzonych a przewidziono 20 miejsc wiec zapraszam do wysyłania rozpisek
-
- Chuck Norris
- Posty: 484
- Lokalizacja: "Zad Trolla" Koszalin
I jak lista już jest zapisanych?? Komplecik??
jeszcze jedno miejsce ale niestety sędzia nie otrzymał wszystkich rozpsiek jeszcze więc jest szansa ponieważ ci co wysłali rozpiski to mają pierwszeństwo, a nawet jeśli to może jakiś jeden stół da się dostawić i bedzie można grać w 22.
Oto lista:
1.Lindal (WE) ok
2.Viatroof (DE) ok
3.Moczul (Dwarfs) ok
4.Speechem (DL) ok
5.Tars (Dwarfs) ok
6.Siimson (DL) ok
7.Krassus (WE) ok
8.Szczur (Lizardmen) ok
9.Dux (Dwarfs) ok
10.Wrubel (Empire) ok
11.Rogal (VC) ok
12.Prezes (O&G)
13.Aku (Dwarfs)
14.Michał (Bretonnia)
15.Nordri (VC)
16.Maxi King (DE)
17.Szaszłyk (Skaven)
18.Sniper (VC)
19.Góbal (O&G)
Osoby z dopiskiem "ok" podesłały rozpiskę i będą na 100%.
Pozdrawiam
1.Lindal (WE) ok
2.Viatroof (DE) ok
3.Moczul (Dwarfs) ok
4.Speechem (DL) ok
5.Tars (Dwarfs) ok
6.Siimson (DL) ok
7.Krassus (WE) ok
8.Szczur (Lizardmen) ok
9.Dux (Dwarfs) ok
10.Wrubel (Empire) ok
11.Rogal (VC) ok
12.Prezes (O&G)
13.Aku (Dwarfs)
14.Michał (Bretonnia)
15.Nordri (VC)
16.Maxi King (DE)
17.Szaszłyk (Skaven)
18.Sniper (VC)
19.Góbal (O&G)
Osoby z dopiskiem "ok" podesłały rozpiskę i będą na 100%.
Pozdrawiam