Kilka pytań o przedmioty WE

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

Zablokowany
Awatar użytkownika
hypnotic
Kretozord
Posty: 1708
Lokalizacja: Kraków

Kilka pytań o przedmioty WE

Post autor: hypnotic »

Właśnie przeglądałem podręcznik do WE i nasunęło mi się parę pytań o działanie kilku ich przedmiotów:
1)Czy moonstone of hidden ways można użyć pod koniec fazy ruchu przeciwnika
2)Jak w praktyce wygląda save ze stone of the crystal mere, załóżmy gość dostaje 5 woundów i co, testuje po kolei i jak się np skończy na 2 to reszta już bez save, czy naraz i to co nie zdane to dostaje wounda a to co zdane to nie i przestaje działać (mam nadzieję że rozumiecie o co chodzi)
3)A to znalazłem przypadkiem i może jakaś errata to poprawia ale w opisie wand of wytch elm jest napisane że można przerzucać każdą próbę dispela, czyli co przeciwnik też może??

Awatar użytkownika
Krassus
Masakrator
Posty: 2992
Lokalizacja: KGB "Rogaty Szczur" Gorzów Wlkp.

Post autor: Krassus »

1) Nie.
2) Rzucasz po kolei. Jak przy którymś nie wyjdzie, to przedmiot się wypala i reszta ran wchodzi bez niczego (no chyba, że masz regenerację).
3) Nie, tylko Ty przerzucasz.
Mój mały blog:
Wargaming Zone
Obrazek

Awatar użytkownika
hypnotic
Kretozord
Posty: 1708
Lokalizacja: Kraków

Post autor: hypnotic »

A czy do 1 i 3 to wyszła jakaś errata czy coś, bo z samego opisu w ab nic takiego nie wynika. Na logikę też uważam tak jak ty ale kierując się samym opisem, przy pierwszym pisze tylko : "at the end of the Move phase" więc nie players Move phase, ani owner Move phase, a co do 3 to mamy : "This staff allows any Dispel attempt to be re-rolled".
Tak że jak sie trafi na wyjątkowo upartego typa to ja bym go tymi zapisami nie przekonał myślę.

Awatar użytkownika
Kensiorek
Chuck Norris
Posty: 497

Post autor: Kensiorek »

http://uk.games-workshop.com/download/d ... delves.pdf

a co do 3 to chyba nikt nie wpadl zeby to uscislac :) oczywiscie przeciwnik pewnie sie za ten reroll nie obrazi :)

Awatar użytkownika
Krassus
Masakrator
Posty: 2992
Lokalizacja: KGB "Rogaty Szczur" Gorzów Wlkp.

Post autor: Krassus »

Jak Twój przeciwnik stwierdzi, że dzięki Wand of Wych Elm też może przerzucać swój dispell, to przyrżnij mu w łeb... Najlepiej RB w twardej oprawie. :D
Mój mały blog:
Wargaming Zone
Obrazek

Awatar użytkownika
hypnotic
Kretozord
Posty: 1708
Lokalizacja: Kraków

Post autor: hypnotic »

Ok 1 już jest jasne. No ale zgodnie z takim opisem tej laski to w mojej turze mógłbym przerzucać nieudane dispele przeciw czarom magów WE, domyślam się że nie o to chodzi ale jak pisze "any attempt" to czemu i nie przeciwnika. Żeby choć bearer albo owning player dodali :)

Awatar użytkownika
Krassus
Masakrator
Posty: 2992
Lokalizacja: KGB "Rogaty Szczur" Gorzów Wlkp.

Post autor: Krassus »

Czepiasz się stary... :)
Mój mały blog:
Wargaming Zone
Obrazek

Awatar użytkownika
Kensiorek
Chuck Norris
Posty: 497

Post autor: Kensiorek »

sam powiedziales ze nieudany czyli nic ci to nie daje bo twoj czar wszedl.

Awatar użytkownika
Jacek_Azael
Masakrator
Posty: 2058
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk

Post autor: Jacek_Azael »

Jak niektórzy interpretują zasady i właściwości magicznych przedmiotów to chu.... mnie strzela. Przeciwnik przerzuca sobie próby rozpraszania, ku...a i co jeszcze. Nie ma chu...a, tylko WE i tyle.

Awatar użytkownika
hypnotic
Kretozord
Posty: 1708
Lokalizacja: Kraków

Post autor: hypnotic »

Co ty się tak rzucasz?? Nie interpretuje tylko dziwię się jak jest napisane w podręczniku. Mi to nie robi różnicy bo tą armią nie gram, i bynajmniej od przeciwnika bym nie wymagał takiej interpretacji.
Kensiorek chodziło mi o to że przeciwnik WE też może przerzucać dispele przeciwko czarom WE, bo nie wiem czy dobrze zrozumiałeś. Dziwne że w erracie tego nie uściślili, bo sami przyznajcie że taki zapis teoretycznie można tak interpretować. A że różne się "ciekawe" interpretacje zasad na turniejach spotyka, to poruszyłem tę kwestię, tyle :)

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

no nie bardzo, spójrz, że herosi HE mają napsiane, że mogą wziaść any magic items? :P czyli wszystkie z gry? :P
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
Jacek_Azael
Masakrator
Posty: 2058
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk

Post autor: Jacek_Azael »

Po pierwsze to się nie rzucam tylko wku...m.
Po drugie, to już ci Kosa napisał.

Awatar użytkownika
Siwek
Falubaz
Posty: 1276
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: Siwek »

Jacek nie denerwuj się. W następnej bitwie przerzucam Dispele :P
A w ogóle to byś mógł zobaczyć jak jest w polskim tłumaczeniu.
Chociaz interpretowanie tego w taki sposób jak to robi hypnotic to przegięcie pały :) Też nie gram WE, za to często przeciwko WE ale czegoś takiego bym od przeciwnika nie wymagał.

Awatar użytkownika
Jacek_Azael
Masakrator
Posty: 2058
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk

Post autor: Jacek_Azael »

-"Różdżka pozwala przerzucić każdy rzut na Rozproszenie Rzaru."
Tak jest napisane po polsku, koszt 55 pkt., no to dzielimy się po 27,5 i przerzucamy obaj :wink:

Awatar użytkownika
Siwek
Falubaz
Posty: 1276
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: Siwek »

Dobry układ.
A swoją drogą mister hypnotic. Gdyby ta różdżka działała tak jak mówisz to byłoby to wyraźnie napisane z pewnością.
Takie itemy raczej są opisywane dośc odkładnie :)

Zablokowany