Miejsce: Ośrodek Kultury Będzin ul. Małachowskiego
Czas: 5 lipiec 2008 roku; start godzina 10 (prosimy o przybycie na 9:30)
Wejściówka 10 zł, dla osób z w pełni pomalowaną armię 5zł
Format punktowy: 1200 limited
Ograniczenia kompozycyjne:
·Maksymalnie 2x Hero (Bretonnia może mieć 3)
·Graczom przysługuje do wykorzystania 3x slot special lub 2x special i 1x rare(w HE 5x special lub 4x special i 1x rare lub 3x special i 2x rare)
·Ograniczenie do 4 lvl magicznych – bound spell liczy się jako jeden poziom
Dopuszczone są; Wszystkie Army Booki, Chaos Dwarfy, Dogs of War, Sacred hosty, City garnisson, Rhinoxy, Kislev itd. (wedle odpowiednich zapisów w uściśleniach)
Obowiązują aktualne uściślenia sędziowskie.
Ocena hobbystyczna: (0-2pkt do zdobycia)
Posiadanie własnych kostek, calówki, podręcznika itd. - 1pkt
Posiadanie czytelnej rozpiski, oraz tabelek na czary/scrolle itd. (o ile są potrzebne) - 1pkt
Ocena armii: (0-8pkt do zdobycia)
Staranność malowania armii - 0-3pkt (1 to podstawowe kolory; 3 to armia naprawdę starannie pomalowana i wycieniowana)
Jednolite podstawki 0-1pkt (ten sam schemat w calej armii jest albo go nie ma)
Konwersje 0-1pkt (są bądź ich nie ma)
WYSYWIG 0-1
WOW 0-2pkt (szeroko pojęty klimat armii, jej spójność itd.)
Gramy 4 bitwy na stołach 48x48 cali
Bitwa nr 1
Art. 603 kodeksu cywilnego – zamiana
Przed bitwą gracze rzucają kością. Osoba która wygrała desygnuje jeden ze swoich oddziałów do dołączenia do przeciwnika. Drugi gracz zobowiązany jest oddać oddział o jak najbardziej zbliżonej wartości punktowej. Herosi nie podlegają wymianie. Oddział, który zmienił właściciela normalnie może korzystać z Ld generalskiego, bsb itd. armii, do której został dołączony.
Bitwa nr 2
Art. 190 kodeksu karnego – groźba karalna
Każdy generał okazuje się wielkim chojrakiem. Rzuca groźbami na prawo i lewo, gdyż za plecami stoją jego ludzie. Generał wzbudza strach, a jeśli już takowy wzbudza, wzbudza terror.
Bitwa nr 3
Akty administracyjne
Przed rozpoczęciem bitwy gracze wykonują rzut kością. Wygrana osoba może wybrać jeden z aktów administracyjnych opisanych poniżej. Przegrany wybiera jeden z pozostałych.
1.„A tnij pan” – gracz może usunąć dowolny teren z pola bitwy.
2.„Tu będzie autostrada” – gracz może ograniczyć strefę wystawienia przeciwnika o 12 cali z dowolnej strony.
3.„Tu potrzebne jest postępowanie odwoławcze” – jeden z oddziałów przeciwnika zamarudził w urzędzie i pojawi się na polu bitwy tak jakby powracał z pościgu za przeciwnikiem przy swojej strefie wystawienia.
Bitwa nr 4
Kulturalna Pitched Battle
Proszę o wysyłanie zgłoszeń i rozpisek na mojego maila: maiden20@wp.pl
W razie jakichkolwiek pytań i wątpliwości proszę pisać na maila, pmke, gg i co tam jeszcze chcecie – na pewno odpowiem
