Steam Tank a Screaming Bell
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Steam Tank a Screaming Bell
Czy w związku ze zmianą zasad Steam Tanka efekt 9-10 dla dzwona zmienia się na:
a. zadaje tankowi D3 woundy jak innym maszynom z T7
b. zadaje D6 woundow - czyli zamiast Structure Points
c. nie zadaje w ogólne woundów - tank ma mniej niż 7 Toughnessa
d. inne - jakie?
Proszę to także uwzględnić w Uściśleniach w dziale dla Skavenów, bo wydaje mi się to niesprecyzowane obecnie.
a. zadaje tankowi D3 woundy jak innym maszynom z T7
b. zadaje D6 woundow - czyli zamiast Structure Points
c. nie zadaje w ogólne woundów - tank ma mniej niż 7 Toughnessa
d. inne - jakie?
Proszę to także uwzględnić w Uściśleniach w dziale dla Skavenów, bo wydaje mi się to niesprecyzowane obecnie.
Ok, tyle z prawniczej interpretacji zasad. Wiadomo przeciez, że book do skavenow jest starszy.
Opis dzwonka wyraźnie traktuje o Steam Tanku, tyle, że wg jego starych zasad, czyli kiedy miał Structure Points.
Obecnie jak wiadomo tank ma normalne Woundy. Dlaczego miałby nie być raniony przez dzwonek? Bo ma "tylko" 6T ?
Na chwilę obecną nie ma żadnego oficjalnego FAQ z GW, więc prosiłbym o zastanowienie się nad tą kwestią.
Opis dzwonka wyraźnie traktuje o Steam Tanku, tyle, że wg jego starych zasad, czyli kiedy miał Structure Points.
Obecnie jak wiadomo tank ma normalne Woundy. Dlaczego miałby nie być raniony przez dzwonek? Bo ma "tylko" 6T ?
Na chwilę obecną nie ma żadnego oficjalnego FAQ z GW, więc prosiłbym o zastanowienie się nad tą kwestią.
W związku z pojawieniem się nowego przeklętego już FAQ ponawiam moje pytanie:
Czy dzwon wpływa na tanka zadając my D6 Woundów?
Bo ja już nie mam pojęcia, jak nowy FAQ jest respektowany.
Czy dzwon wpływa na tanka zadając my D6 Woundów?
Bo ja już nie mam pojęcia, jak nowy FAQ jest respektowany.
Moje pytanie raczej się tyczyło, czy ta kwestia jest:
a. przyjmowana osobno
b. czeka na decyzję LS w sprawie interpretacji zbiorowej FAQ
A co do save`a, to faktycznie musiałem przeoczyć ten fragment. W tym wypadku pytanie o dzwon vs tank jest niepotrzebne...
a. przyjmowana osobno
b. czeka na decyzję LS w sprawie interpretacji zbiorowej FAQ
A co do save`a, to faktycznie musiałem przeoczyć ten fragment. W tym wypadku pytanie o dzwon vs tank jest niepotrzebne...
Niech się wypowie LS, natomiast ja ( z bólem) zastosowałem się do uściśleń: FAQ wszedł, od tygodnia jest w necie i wchodzi z całym dobro(?)dziejstwem inwentarza póki LS go jakoś nie obrobi. (mam nadzieję...Szary pisze: Moje pytanie raczej się tyczyło, czy ta kwestia jest:
a. przyjmowana osobno
b. czeka na decyzję LS w sprawie interpretacji zbiorowej FAQ

Spoko, zawsze może wypaść "1" na zbroję.Szary pisze: A co do save`a, to faktycznie musiałem przeoczyć ten fragment. W tym wypadku pytanie o dzwon vs tank jest niepotrzebne...
Wyrzuć "6" na woundy i naciesz się przez krótką chwilę miną imperialisty gdy ma rzucić save.

Analogicznie na brass orbie też nigdzie nie pisze, że steam tank dostaje woundy bez savów. Info "no saves (of any kind) alowed" jest tylko w odniesieniu do testu inicjatywy a nie structure dmg na czołgu. Teraz nie pozostaje nic innego jak czekać na FAQ do tego FAQ albo chociaż na uściślenia bo to jest chore ;/
Tak.Czyli oficjalnie, zeby dostac punkty za Steam Tanka trzeba ubic wszystkie 10 Woundow, tak?
Natomiast kwestia AS na brass orb i dzwon zdecydowanie wymaga uściślenia.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.