Dziwne VC na 2K ;)

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
szczurek
Niszczyciel Światów
Posty: 4212
Lokalizacja: W-wa

Dziwne VC na 2K ;)

Post autor: szczurek »

Strigoi Vampire Count @ 300 Pts
General; Magic Level 1
Bat Form [45]
Iron Sinews [20]
Infinite Hatred [30]

Wight Lord - Nightmare @ 132 Pts

Barding; Lance; Heavy Armour; Shield
Cursed Book [50]

Wight Lord - Nightmare @ 143 Pts
Battle Standard Bearer
Flayed Hauberk [30]
Sword of Might [20]

Necromancer @ 115 Pts

Magic Level 1
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

4 x 5 Dire Wolves @ 200 Pts

10 Zombies @ 60 Pts


14 Black Knights @ 415 Pts
FCG i War Banner [25]

14 Black Knights @ 435 Pts

FCG i Banner of the Barrows [45]

5 Fell Bats @ 100 Pts

5 Fell Bats @ 100 Pts



CP:4
DP:4
Modeli :72
Total Army Cost: 2000
Malowanie figurek ---> szczurek1903@wp.pl
Coolminiornot ---> LINK

Awatar użytkownika
Heinrich
Kradziej
Posty: 969
Lokalizacja: TKF GRYF - Tczew
Kontakt:

Post autor: Heinrich »

Kurde, bardzo ciekawa rozpiska. Chyba też sobie taka wypróbuje. Ale mam 1 ale. Ten latacz nie powinien być genkiem, bo to zbyt duże ryzyko, że padnie, a wtedy już po Tobie. A tak to reszka jest git.

Nehan
Masakrator
Posty: 2299

Post autor: Nehan »

Musi, bo ma najwyższą liderkę (a ciężko czymś innym taką mieć).

Awatar użytkownika
szczurek
Niszczyciel Światów
Posty: 4212
Lokalizacja: W-wa

Post autor: szczurek »

Mozna dac latanie i regenke ale wtedy nie ma juz tego powera w walce :wink:
Malowanie figurek ---> szczurek1903@wp.pl
Coolminiornot ---> LINK

Awatar użytkownika
August
Chuck Norris
Posty: 402
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: August »

Trochę szkoda tego Killing Blowa na Wight Lordzie BsB. Zamieniłbym chyba jednak SoM na zwykłą lancę. No i podpakowałbym poziomy magiczne do 2.. 6PD daje radę czasami poczarować, zwłaszcza jak jeszcze jest Book of Arkhan.

Awatar użytkownika
Drwal
Falubaz
Posty: 1448
Lokalizacja: Gdańsk - SNOT

Post autor: Drwal »

Niby ciekawe ale słabo z magią. VC słabo magiczne są nieopłacalne na gre na turnieje. Trafisz na 16 PD i masz dosłownie przesrane. Ale powera to to ma

Borysss
Chuck Norris
Posty: 422
Lokalizacja: .::ZadTrolla::. Shannon Éire

Post autor: Borysss »

NUDA!
Grałem tak samo, z taka różnicą ze był wampir BsB i duży zakuty wampir do BK. Sprawdzało się!

Awatar użytkownika
szczurek
Niszczyciel Światów
Posty: 4212
Lokalizacja: W-wa

Post autor: szczurek »

Dla mnie magia to 9/10 PD + bo z mniejsza iloscia ciezko cos poczarowac ;) (po prostu za czesto grywalem z Vampami na 8 kostkach i BoA [to stanowczo za malo jak dla mnie ;) :roll: ])
Wiec albo dam Counta i 3 necrosow (z poziomami) albo Lorda i 2 necromantow :)
Z reszta poziomy sporo pkt. zżerają i ciezko jest wszystko co by sie chcialo wcisnac :(
Mam dylemat czy dawac lepiej chronionego Strigoi-a (latanie i regenka) czy z wiekszym powerem do HtH (+1 do S ,przerzuty i latanie) :?:
Malowanie figurek ---> szczurek1903@wp.pl
Coolminiornot ---> LINK

Awatar użytkownika
Drwal
Falubaz
Posty: 1448
Lokalizacja: Gdańsk - SNOT

Post autor: Drwal »

szczurek pisze:
Mam dylemat czy dawac lepiej chronionego Strigoi-a (latanie i regenka) czy z wiekszym powerem do HtH (+1 do S ,przerzuty i latanie) :?:
Ja jak go już biore to daje Siłe, latanie i przyzywanie ghuli.
Nie wiem wszyscy mają manie brania tych przeżutów kiedy to on juz ma hate'a i nie wiem na jaką cholerę brać te przeżuty.
Jako że wszystko raczej w pierwszej turze CC się rozstrzyga to nie wiem po co mu te przeżuty potem.
A takich ghuli d3+1 średnio 3 się przyzwie to spory problem dla imperialisty bo musi grapeshoota zmarnować żeby się pozbyć zagrożenia a i to nie gwarantuje ich zabicia, Więc takim przyzywaniem oszczędzasz nawet do 75p bo tak mógłby tobie np 3 BK z cannona ściągnąć :D

Dla mnie podstawa na nim to Siła bo mimo fajnej kombinacji (latanie + regenka) siła 5 to zbyt mało. 6 siły to mus.
Jeśli jakis ten koleś ma być przeżywalny to proponuje siła regenka i ghule. I dla mnie składanie jego to jest tylko wybór regenki albo latania bo reszta zawsze tak samo:)

Awatar użytkownika
Christos
Kretozord
Posty: 1590
Lokalizacja: FKCC, sekcja Gdańsk Południe, oddział Zakoniczyn (na emeryturze)

Post autor: Christos »

Odpuściłbym latanie na generale. Zbyt niebezpiecznie puszczac go samego. Countowi dałbym regeneracje, ghule i Iron Sinews. To dla mnie jedyne logiczne ustawienie.
Jak chcesz latacza to wywaliłbym jednego Wighta tego z Cursed Book i wstawił latającego thralla.
Levele faktycznie wypadało by podciągnąć.

Awatar użytkownika
szczurek
Niszczyciel Światów
Posty: 4212
Lokalizacja: W-wa

Post autor: szczurek »

te przyzywanie ghuli musze potestowac bo nawet Barb mi je proponowal ;) ale nie jestem do nich przekonany :)
Latanie to mus przy dwóch klockach BK (na piechte z S6 i regenka moze latac ale w armii piechotnej ;))
Ksiazki nie zdejme (juz predzej BSB) .Chce miec KONIECZNIE ksiazke dlatego mam Wight lorda (drugiego dalem bo BSB + warbanner i ewentualnie przewaga i 2 szergi daje sporo :D)
Male strzygi sa mietkie wiec raczej ich nie wystawie ;) Juz predzej necromantow bym dal ;) ale ta rozpa jest eweidentnie bezmagiczna ;)
Malowanie figurek ---> szczurek1903@wp.pl
Coolminiornot ---> LINK

Awatar użytkownika
Christos
Kretozord
Posty: 1590
Lokalizacja: FKCC, sekcja Gdańsk Południe, oddział Zakoniczyn (na emeryturze)

Post autor: Christos »

Ale wytłumacz co chcesz robić z tym countem lataczem? Gdzie go będziesz trzymał? Jakie będzie miał zadania?

Awatar użytkownika
szczurek
Niszczyciel Światów
Posty: 4212
Lokalizacja: W-wa

Post autor: szczurek »

latacz siedzi sobie w kawie ,wight lordzi tez (dlatego jest po 14 BK ,ze ewentualnie jak np: Strigoi gdzies indziej sobie pojdzie to nadal mamy kloc 15 ;))
Gralem tak i musze przyznac to boli troche jego miekkosc (T5 i tylko ward na 5+) no i ,ze korci zeby nim wylatywac ,a wtedy latwo moze pasc (w kawie jak jest zasieg ksiazki nie tak latwo go zabic ;) :roll: )
Malowanie figurek ---> szczurek1903@wp.pl
Coolminiornot ---> LINK

Awatar użytkownika
Christos
Kretozord
Posty: 1590
Lokalizacja: FKCC, sekcja Gdańsk Południe, oddział Zakoniczyn (na emeryturze)

Post autor: Christos »

Tak myślałem. Tylko, że jak już brać wampira, żeby w BK siedział to juz lepiej Blood Dragona lub Carstaina. Nie, żebym jakos fluffowo patrzał na składanie armii (w końcu też w strzygach bede miał BK), ale...są jakieś granice przyzwoitości ;)

Awatar użytkownika
szczurek
Niszczyciel Światów
Posty: 4212
Lokalizacja: W-wa

Post autor: szczurek »

Obralem za cel granie Strigoi-ami ,a ,ze chce zrobic grywalna rozpe to ....
Ta rodzina mi najbardziej odpowiada (gralem dluuugo w VI ed. Blood Dragonami na max ofensie [winged ,2 kawy ,2 banshee ,herosi do walki itp.] i musze przyznac ,ze mi sie przejadly ;)) .O zmianie rodziny nie mysle (jak by wszyscy wychodzili z zalozenia ,ze bierzemy tylko najsilniejsza rodzine to wiadomo ,ze byliby to BD ;)) .

Probowalem cos sensownego jezeli idzie o piechotna armie Strigoi zlozyc .
Niestety jakos mi sie nie podobalo (z 2 klocami GG i wsparciem magii strasznie duzo pkt. zżerało i ciezko bylo ze wsparciem :() .Chyba jednak przy BK zostane ;) :roll:
Malowanie figurek ---> szczurek1903@wp.pl
Coolminiornot ---> LINK

Awatar użytkownika
Christos
Kretozord
Posty: 1590
Lokalizacja: FKCC, sekcja Gdańsk Południe, oddział Zakoniczyn (na emeryturze)

Post autor: Christos »

Nie no ja też bez BK rozpiski nie widze. Ale strzyga w unicie BK...? Na dobra sprawe czy faktycznie trzeba tam generała wsadzać? W pierwszej turze ustawiamy BK w zasiegu wampira, więc spokojnie marszują. W dugiej powinny juz szarzować wiec generał niepotrzebny. A w trzeciej piechota z wampirem powinna już znowu byc gdzies w okolicach walczących knightów.

Tak wiem, że to teoria i plany, a wiadomo, że 5 minut po rozpoczęciu bitwy plany biorą w łeb, ale... warto jakiś plan miec ;)

Awatar użytkownika
szczurek
Niszczyciel Światów
Posty: 4212
Lokalizacja: W-wa

Post autor: szczurek »

że 5 minut po rozpoczęciu bitwy plany biorą w łeb, ale... warto jakiś plan miec Wink
=D> :lol: :lol:

Z zasady jak biore BK to nie biore GG (albo 2 kloce piechoty albo 2 kloce jazdy ;)) Od biedy do piechoty jako wsparcie mozna 5 BK (ale malo kto tak robi) .
Generalnie to mija sie z celem dawanie tego i tego ;) albo piechota bedzie spowalniala jazde albo BK pojada do przodu ,a bez wsparcia drugiego klocka przeciwnik moze (ale nie musi :D) sobie z nim szybko poradzic .
Malowanie figurek ---> szczurek1903@wp.pl
Coolminiornot ---> LINK

Awatar użytkownika
Heinrich
Kradziej
Posty: 969
Lokalizacja: TKF GRYF - Tczew
Kontakt:

Post autor: Heinrich »

No, ale możesz tego latacza wsadzić to zombi. Idziesz w 1 turze na 8 " i w następnej już możesz wyszarżować nim. I przy okazji nie będziesz zawadzał konnym.

A ja bym i tak się zastanowił czy nie dać mu tej regenki bo to ogromne ryzyko mieć takiego miętkiego :wink: genka.

Awatar użytkownika
szczurek
Niszczyciel Światów
Posty: 4212
Lokalizacja: W-wa

Post autor: szczurek »

tak ale w kawie w zasiegu ksiazki + ewentualne pojedynki itp. juz nie tak latwo go zabic :)
Poza tym potrzebuje go w kawie choc moze sobie poterm na jakis cel wyleciec ;)
Malowanie figurek ---> szczurek1903@wp.pl
Coolminiornot ---> LINK

Awatar użytkownika
Christos
Kretozord
Posty: 1590
Lokalizacja: FKCC, sekcja Gdańsk Południe, oddział Zakoniczyn (na emeryturze)

Post autor: Christos »

Wyleci Ci na jakis cel i jeśli combat sie szybko rozstrzygnie to w nastepnej fazie magii/strzelania przeciwnika twój generał idzie do piachu. A za nim powoli cała armia ;)

ODPOWIEDZ