A takie HE sobie złożyłem Jest kloc z porządnym CR'em, jest i ciężka kawa, jest lekka, jest strzelanie...nawet magia potworek duży tez jest..ot wziąłem wszystko czym fajnie mi się gra. Dawno w sumie juz hajami nei grałem a że właśnie wskrzeszam armie elfików maluje konwertuje itp - to warto wiedzieć co trzeba zrobić
2300 Pts - High Elves Army
1 Elf Prince @ 553 Pts
Dragon Armour
Claw of Devastation [80]
Pure of Heart [0]
Dragonscale Shield [20]
1 Dragon @ [320] Pts
1 Mage @ 180 Pts
Magic Level 2
Jewel of the Dusk [15]
Ring of Corin [35]
1 Mage @ 180 Pts
Magic Level 2
Seer [30]
Dispel Scroll [20]
10 Archers @ 120 Pts
20 First SpearElves @ 258 Pts
Shield; Standard Bearer; Musician
War Banner [20]
5 Silver Helms @ 115 Pts
Heavy Armour; Shield
5 Dragon Princes @ 250 Pts
FCG
Banner of Sorcery [50]
Amulet of Purifying Flame [15]
Enchanted Shield [10]
2*5 Ellyrian Reavers @ 2*120 Pts
Spear; Normal Bow;
4 Repeater Bolt Thrower @ 400 Pts
Casting Pool: 7+D3
Dispel Pool: 4+DS (i drain magic'i )
Models in Army: 66
Total Army Cost: 2296
Da rade ?
Pozdro
HE 2300
Chyba tak
Chociaż małe przebicie kawalerii, przydałoby się 10 SH lub 10 DP. Może jakieś rydwany? Zawsze dobrze współdziałają z kawalerią. Jest wszystko jak napisałeś, ale żadne ogniwo nie jest mocne. Może poza 4 bolcami i smokiem. Ale może właśnie taka uniwersalna rozpiska da radę?
Chociaż małe przebicie kawalerii, przydałoby się 10 SH lub 10 DP. Może jakieś rydwany? Zawsze dobrze współdziałają z kawalerią. Jest wszystko jak napisałeś, ale żadne ogniwo nie jest mocne. Może poza 4 bolcami i smokiem. Ale może właśnie taka uniwersalna rozpiska da radę?
Nie jestem przekonany do np. 10SH, bo 5 z tyłu daje tylko +1/2 CR ...a tak swoimi atakami mogą dodać więcej i do tego mordują...nie ma płaczu jak zginie taki oddział. Poza tym plan jest taki ze moje całkiem sympatyczne strzelanie (24 strzały z boltów i 20 z łuków) ściągnie fasciki juz w 1 turze (albo je unieszkodliwi) - a jeśli beda sie kryć to zada inne straty - w momencie gdy dojdzie do walki to ja mam dyktować kto szarzuje, do tego fasty - wiadomo trapy/rajdy na tył i stresowanie przeciwnika, a smok skutecznie powinien hamować ofensywne zapędy, idealny na to co ma twardy pancerz - ostatecznie rozwiązuje kwestie bretońską nawet od przodu. Poza tym jest jeszcze stoper w postaci klocusia z 6+CR startowym ...wiec chyba nie jest tak źle z tym kopem
Pozdro
Pozdro
Akurat w swojej karierze grałem chyba najwięcej z Bretonią. Problem pojawia się gdy jedzie na ciebie 6 lanc, do tego lecą 2 odziały pegazów i co zrobić w takiej sytuacji? Strzelamy do pegazów bo to najszybciej dotrze, załóżmy, że wystrzelamy, albo spanikujemy, pegazy mamy z głowy. Jednak w kolejnej turze wpadają lance. Ja też zawsze myślałem, że spearelfy poradzą sobie z szarżą jednej lancy, jednak zostałem szybko wyprowadzony z błędu. Elfy mają jak mówisz 6CR, lanca bretońska 5CR bez problemu wyciągnie. Do tego wybiją nam z 6 elfów, my nic nie zdejmiemy, ewentualnie wbijemy jedną ranę, przy dużym szczęściu. Dlatego uważam, że brakuje jednostki do obcinania marszu przeciwnikowi, oczywiście w przypadku bretonii. No ale próbuj, mam nadzieje, że to co pisze się nie sprawdzi i będziesz same masakry robił
nie wiem co o tym sądzić, złe nie jest ale czy aż tak dobre?
Co do kasowania marszu, ma fasty no i smoka, powinno wystarczyć.
Ja bym chyba wywalił łuki z ellyrianów, przez nie są strasznie drodzy, a wątpie aby się aż tak przydały, wywalając jeszcze coś starczy Ci na shadow warriorów, którzy jak mi się wydają ciekawie by się ttuaj skomponowali
Co do kasowania marszu, ma fasty no i smoka, powinno wystarczyć.
Ja bym chyba wywalił łuki z ellyrianów, przez nie są strasznie drodzy, a wątpie aby się aż tak przydały, wywalając jeszcze coś starczy Ci na shadow warriorów, którzy jak mi się wydają ciekawie by się ttuaj skomponowali
mnie spox się wydaje,choć magia nie da rady,nie da i tyle!Już lepiej weź to co ja zawsze biore lub to coś innego,albo z niej zrezygnój.A tak na margineśie to się uparłeś na ten claw,nie wiesz że istnieją bardziej grywalne wersje złorzenia smoka?
Wiem - grałem sam kilkoma wersjami smoka - ale w tej rospie ta powinna wyjść najlepiej.
Co do magii - na armie magiczne - 2xdrain i w zaleznosci od charakteru armii inny bolesny czar - dispeluje DS'ami albo wyniszczam/osłabiam. Na DD mam Corina. Jest szansa przebicia nawet w 1 turze a jak trafie na cos takiego jak dzikowy southland to w 3 turze...
A łuki na ellyrianach - dla zabawy Ale czasem mogą sie spłacić - poza tym zmuszaja magów do chdozenia w oddziałach a wtedy są jeszcze opcje szaz na te oddziały np. drugimi ellyrianami - a jak będzie się chciał obracac itp. to znaczy że to ja zaczynam dyktować warunki - gdzie kto ma isc i co ma widziec
Ale wiadomo wszelkie niedociagnięcia wyjdą dopiero w praktyce
Pozdro
Co do magii - na armie magiczne - 2xdrain i w zaleznosci od charakteru armii inny bolesny czar - dispeluje DS'ami albo wyniszczam/osłabiam. Na DD mam Corina. Jest szansa przebicia nawet w 1 turze a jak trafie na cos takiego jak dzikowy southland to w 3 turze...
A łuki na ellyrianach - dla zabawy Ale czasem mogą sie spłacić - poza tym zmuszaja magów do chdozenia w oddziałach a wtedy są jeszcze opcje szaz na te oddziały np. drugimi ellyrianami - a jak będzie się chciał obracac itp. to znaczy że to ja zaczynam dyktować warunki - gdzie kto ma isc i co ma widziec
Ale wiadomo wszelkie niedociagnięcia wyjdą dopiero w praktyce
Pozdro