Noobowe pytania - cos dla początkujacych poczatkujacych ;)
- Corvus Albus
- Kretozord
- Posty: 1960
- Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX"
OK to kolejne pytanie proszę powiedzieć jak wygląda sprawa wardów u bretki na +4 ma w CC O_O? czy tylko na misslle? bo co gram z kimś innym co gra bretą to kosmiczne save mają i miliard ataków O_o i już nie wiem czy mnei walują czy nie.
Muszą oddać pierwsza turę na modlitwę i dzieki temu uzyskują 6+warda na wszystko i 5+ na str.5+. A miliadr ataków to przez formację lancy
-
- Mudżahedin
- Posty: 342
- Lokalizacja: Poznań/Włocławek
no a co z banner of defence ? daje warda +4 na ... ? bo ostatnio jak gralem to uslyszalem ze na wszystko.
Klub Fantasy "FENIX" ('Stara Remiza', ul. Żabia 8, Włocławek)
Gry bitewne, RPG, karciane, planszowe.
Każdy poniedziałek od 15.oo do 19.oo. ZAPRASZAMY
Gry bitewne, RPG, karciane, planszowe.
Każdy poniedziałek od 15.oo do 19.oo. ZAPRASZAMY
No to Cie zwałowali. Boostuje zwykły blessing na warda na 4+przeciwko strzelaniu (magicznemu też) z siłą 5+ Jak tracisz Blessing- tracisz bous ze sztandaru.
Od dziś proponuję sprawdzanie w kodeksie albo na rozpisce z AB tego, co robią przedmioty i zasady specjalne armii tych kolesi. To albo jakieś napalone na zwycięstwo dziesięciolatki, albo jacyś beznadziejni cziterzy, którzy wcześniej czy później najedzą się wstydu.
Albo nie znają angielskiego? Nieważne. Bądź bardziej uważny.
|:|
|:|
|||
-----
to na górze to lanca, ta kreska na dole to front przeciwnika. Każdy znak odpowiada modelowi przeciwnika. Po zaszarżowaniu, Bretońcy atakują wszystkimi modelami oznaczonymi znakiem "|", a ci w środku (":") nie mogą zaatakować. W przypadku Realmów jest to 8 ataków (6 zwykłych + 2 z championa) jeźdźców i 6 ataków koni. W sumie 14, z czego na jednostki z wyższym T (a co za tym często idzie, jakimśtam save'm) 6 z reguły nic nie robi. Ale statystyka bywa mylna i konie potrafią zabić więcej niż jeźdźcy ;)
Albo nie znają angielskiego? Nieważne. Bądź bardziej uważny.
|:|
|:|
|||
-----
to na górze to lanca, ta kreska na dole to front przeciwnika. Każdy znak odpowiada modelowi przeciwnika. Po zaszarżowaniu, Bretońcy atakują wszystkimi modelami oznaczonymi znakiem "|", a ci w środku (":") nie mogą zaatakować. W przypadku Realmów jest to 8 ataków (6 zwykłych + 2 z championa) jeźdźców i 6 ataków koni. W sumie 14, z czego na jednostki z wyższym T (a co za tym często idzie, jakimśtam save'm) 6 z reguły nic nie robi. Ale statystyka bywa mylna i konie potrafią zabić więcej niż jeźdźcy ;)
-
- Mudżahedin
- Posty: 342
- Lokalizacja: Poznań/Włocławek
No wlasnie ja dokladnie mowilem to co tutaj piszecie, ale uslyszalem ze sie myle. Nie chce wytykac palcami kto to, bo to i tak byla gra towarzyska ale mial duzo wiecej lat ode mnie (a sam mam 21) i na dodatek wiem ze wygrywal turnieje i tym bardziej dziwie sie ze mnie oszukal.
Klub Fantasy "FENIX" ('Stara Remiza', ul. Żabia 8, Włocławek)
Gry bitewne, RPG, karciane, planszowe.
Każdy poniedziałek od 15.oo do 19.oo. ZAPRASZAMY
Gry bitewne, RPG, karciane, planszowe.
Każdy poniedziałek od 15.oo do 19.oo. ZAPRASZAMY
-
- Mudżahedin
- Posty: 342
- Lokalizacja: Poznań/Włocławek
Gralowcy tez moga stracic warda, jak przegraja walke?
Gobo na kolejnym turnieju koniecznie musimy zagrac ze soba na ostatnim turnieju w Plocku jeszcze troche obawialem sie pojedynku z Toba ale teraz jestem gotowy
Gobo na kolejnym turnieju koniecznie musimy zagrac ze soba na ostatnim turnieju w Plocku jeszcze troche obawialem sie pojedynku z Toba ale teraz jestem gotowy
Klub Fantasy "FENIX" ('Stara Remiza', ul. Żabia 8, Włocławek)
Gry bitewne, RPG, karciane, planszowe.
Każdy poniedziałek od 15.oo do 19.oo. ZAPRASZAMY
Gry bitewne, RPG, karciane, planszowe.
Każdy poniedziałek od 15.oo do 19.oo. ZAPRASZAMY
- Corvus Albus
- Kretozord
- Posty: 1960
- Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX"
czyli mogą go już stracić od paniki z ostrzału? jak zejdzie 25% i nie zda Ld?Myth pisze:Oczywiście że graalowcy mogą stracic warda jak każda inna konnica (no dobra, jest jeden wyjątek, graale nie panikują więc z tego powodu nie stracą warda).
Gralowcy nie mogą w ten sposób stracić blessa. są odporni na psychologie więc paniki zdają z automatu.Corvus Albus pisze: czyli mogą go już stracić od paniki z ostrzału? jak zejdzie 25% i nie zda Ld?
Grale mogą stracić blessa tylko gdy któryś odmówi challenga lub przegraja walke i uciekną z niej.
Skupuje 5 edycyjne modele Bretończyków.
We wszystkich sklepach, które znam można poczytać i jedno i drugie. Pooglądać bitwy, popytać.
W bretce kawaleria zdecydowanie dominuje. Czy się lubi chłopów czy nie, bez nich ani rusz. Oczywiście, mają też tanich łuczników z dużym zasięgiem i super trebusza ale to tylko wsparcie. W większości znanych mi przypadków, bretońskie chłopstwo dostawało ostre cięgi od swoich przeciwników, a jego dowódcy lądowali na ostatnich stołach. Widziałem pojedyncze wyjątki, ale doświadczenie uczy, że kawaleria spisuje się o wiele lepiej.
W bretce kawaleria zdecydowanie dominuje. Czy się lubi chłopów czy nie, bez nich ani rusz. Oczywiście, mają też tanich łuczników z dużym zasięgiem i super trebusza ale to tylko wsparcie. W większości znanych mi przypadków, bretońskie chłopstwo dostawało ostre cięgi od swoich przeciwników, a jego dowódcy lądowali na ostatnich stołach. Widziałem pojedyncze wyjątki, ale doświadczenie uczy, że kawaleria spisuje się o wiele lepiej.
mozesz ich kupic odemnie... mam 2 grali on foot na sprzedaz ;]kelgy pisze:siemka jestem nowy w warhammerze
mam takie pytania:
czy opłaca się grać na samej konnicy w bretonni lub w jakieś innej armii?
skąd mogę wziąść pieszych knightów na wypadek straty wierzchowca?
i co na początek?
Drakar: Come on baby ...jestem gotow nawet o 3 w nocy ...tak ze zapraszam do nas... a turniej na przelomie sierpien/wrzesien... chcesz grac z lordem? ;>
-
- Mudżahedin
- Posty: 342
- Lokalizacja: Poznań/Włocławek
Gobo: To lepiej go chron przede mna, bo spadnie z tego Gryfa szybciej niz ustawa przewiduje
Jak ktos sie modli traci cala 1 ture ? To jezeli ja zaczynam to mozna powiedziec, ze teoretycznie mialbym 2 tury i dopiero przeciwnik sie rusza?
Jak ktos sie modli traci cala 1 ture ? To jezeli ja zaczynam to mozna powiedziec, ze teoretycznie mialbym 2 tury i dopiero przeciwnik sie rusza?
Klub Fantasy "FENIX" ('Stara Remiza', ul. Żabia 8, Włocławek)
Gry bitewne, RPG, karciane, planszowe.
Każdy poniedziałek od 15.oo do 19.oo. ZAPRASZAMY
Gry bitewne, RPG, karciane, planszowe.
Każdy poniedziałek od 15.oo do 19.oo. ZAPRASZAMY