FALLOUT 3
Moderator: Zaklinacz Kostek
Raczej słabo bym powiedział. Grafa owszem, ale reszta...Mauler pisze:Nowy trailer, miodnie wyglada!
http://www.gametrailers.com/player/36202.html
Grafa przyjemna ale chyba nie bedzie wymagala bardzo dobrego sprzetu. System walki- turowy- może być ciekawy w 3D Ale na tym filmiku widać broń do walki na dystans mam nadzieję że będzie broń biała (widok przesuwającego się wroga po glebie dobre pare metrow po udzerzeniu młota wspomaganego- bezcenne).
mnie tez sie wydaje ze bedzie super, wstawka cz-b mega, sama gra o ile bedzie sie dalo zmieniac widok itp powinna bc tez spoko, rzeczywiscie nie powinna wymagac jakiejs mega grafy
klimat super, ale jednak zrobiono z tgo fpp a spodziewalbym sie czegos bardziej -erpegowego
Zachowali klimat, to najważniejsze. Mi jednak będzie bardzo brakowało rzutu izometrycznego i turowej walki.
no wlasnie walka jaka byla to bylo mistrzostwo swiata a teraz to takie "quakeowe" chociaz nie wiem czy to zarzut
Może nie jest to ogromna wada, ale teraz zrobi się chyba z tego bardziej action-rpg. Gram ostatnio w Mass Effect, w którym tak przebiega walka i generalnie nie jest to złe rozwiązanie, ale czasami walka staje się bezmyślną łupaniną. Tego w poprzednich Falloutach nie było.
Oby ten nowy miał wiecej z 1 i 2 części niż Tactics'a
Zastanawim się, jak to będzie wyglądało wraz ze wzrostem poziomu umiejętności. Czy będzie łatwiej trafić (może karabin będzie mniej drgał) wraz ze wzrostem specjalizacji w np. lekkich broniach strzeleckich i jaki wpływ na to będzie miała percepcja.
Ten trajler wygląda na 95% zręcznoścówki, którą wogóle nie były poprzednie 2 częsci...
Ten trajler wygląda na 95% zręcznoścówki, którą wogóle nie były poprzednie 2 częsci...
a mnie wydaje sie ze ta postac ktora gral ziom po prostu byla juz wypasiona, miala pierdylion broni i zapewne mega zdolnosci, mysle ze nam przynajmniej na poczatku beda sprawiac duze klopoty niektore akcje
Takie czasy - w tym kierunku zmierzaja rpgi widac. Mnie sie akurat podoba. W point and click juz sie w zyciu nagralem, teraz potrzebuje akcji i adrenaliny. W rzucie izometrycznym ladowanie helikoptera z mega wypasionymi ludkami czy snajper walacy do nas niewiadomo skad nie robi wrazenia, a grajac w pierwszej osobie mocniej wczuwamy sie w akcje (imo). Szkoda tylko , ze gra robiona jest pod konsole cholerne - czekaja nas mega uproszczenia, bo wiadomo, ze konsolowcy musza miec latwiejwarkseer pisze: Ten trajler wygląda na 95% zręcznoścówki, którą wogóle nie były poprzednie 2 częsci...
A ja mam zupełnie inne odczucia. Od Fallouta spodziewam się bardziej elementów rpg bo ma niepowtarzalny klimat (dla mnie porównywalny do Stalkera). Aderenaliny i akcji wymagam od gier pokroju COD'a, CS'a, Unreal'a czy Far Cry'aRaptaparat pisze:W point and click juz sie w zyciu nagralem, teraz potrzebuje akcji i adrenaliny.
Nic nie ma klimatu fallouta:P
Ale prawda jest taka, ze typowym rpgow juz nie uswiadczymy pewnie. Wszystko co sie chce liczyc na rynku musi miec akcje i byc tym tzw. next genem z realistyczna grafika, rozpudowana fizyka swiata i filmowym przedstawianiem fabuly (albo byc MMO). Tak mi sie wydaje, bo w takie produkcje chce grac
EDIT: wczoraj czytalem recenzje z 30 minut gameplayu na gry-online. Troszke podlamujaca, ale jedna relacja mnie nie zrazi
Ale prawda jest taka, ze typowym rpgow juz nie uswiadczymy pewnie. Wszystko co sie chce liczyc na rynku musi miec akcje i byc tym tzw. next genem z realistyczna grafika, rozpudowana fizyka swiata i filmowym przedstawianiem fabuly (albo byc MMO). Tak mi sie wydaje, bo w takie produkcje chce grac
EDIT: wczoraj czytalem recenzje z 30 minut gameplayu na gry-online. Troszke podlamujaca, ale jedna relacja mnie nie zrazi