Slann 2250

Moderator: Ziemko

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Pająk
Masakrator
Posty: 2669
Lokalizacja: Gdynia/Poznań- BWT Klika

Slann 2250

Post autor: Pająk »

Po tragicznym dla mnie Draconie postanowiłem złożyć coś zupełnie innego... odkurzyć Slanna i TG... W rozpisce mam tylko dwóch bohaterów, na więcej pkt. nie starczyło, bo chciałem mieć mocną kontrę. Skink ma tylko pierwszy level, bo on ma tylko nosić szmatki i być oczami Slanna. Slann jest bez diademu, ale stwierdziłem, że poradzi sobie bez niego. 6 kości do jego dyspozycji plus dorzucane dają mi 3-4 czarów na turę(Chyba że będę miał same plewne:-P) TG w ilości 14, wolałbym 16-18, ale pkt. nie ma a oddział i tak jest straszliwie drogi... alternatywnie mógłbym wystawić 20 saurusów FCG z Tlazcotlem, na Slannie wtedy War Banner. Proszę o jakieś przemyślenia, rady;-)

Slann Mage-Priest @ 640 Pts
General; Second Generation; Battle Standard
Bane Head [15]
Plaque of Tepok [15]
Divine Plaque of Protection [50]
Totem of Prophecy [75]


Skink Priest @ 120 Pts
Magic Level 1; Quetzl
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

5x10 Skink Skirmishers @ 65 Pts
Quetzl; Javelin; Shield

5 Terradons @ 175 Pts

4 Kroxigors @ 232 Pts

3 Salamander Hunting Packs @ 195 Pts


5 Saurus Cavalry @ 245 Pts

Standard; Musician
Huanchi's Blessed Totem [40]

14 * Temple Guard @ 312 Pts

Halberd; Shield; Standard; Musician; Revered Guardian
War Banner [25]

Casting Pool: 7

Dispel Pool: 5

Models in Army: 92


Total Army Cost: 2244

Awatar użytkownika
Xet
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3087
Lokalizacja: Rumia

Post autor: Xet »

Uwazam ze slan w klocku jest malo mobilny. Ma warda na 2+ wiec nie musi tam siedziec. Mozna wiec usunac calkowicie odzial TG i pusisc slana looozem. Uwalnia to mase punktow. Zamiast kawaleri , moga spokojnie zostac kroxy. Skinki z 2T i tak umieraja strasznie szybko i te tarcze ich nie ratuja, a plujki maja wiekszy zasieg. Polecam cos takiego :wink:

1 Slann Mage-Priest @ 560 Pts
General; Second; Third; Fourth; Fifth; Magic Level 4
Plaque of Tepok [15]
Divine Plaque of Protection [50]
Diadem of Power [35]
Drain Magic [0]

1 Skink Priest @ 115 Pts
Magic Level 1; Lore of Heaven
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

1 Saurus Scar-Veteran @ 157 Pts
Light Armour; Quetzl; Tzunki
Sword of Might [20]
Enchanted Shield [10]
Charm of the Jaguar Warrior [20]

10 Skink Skirmishers @ 60 Pts
10 Skink Skirmishers @ 60 Pts
10 Skink Skirmishers @ 60 Pts
10 Skink Skirmishers @ 60 Pts
10 Skink Skirmishers @ 60 Pts
10 Skink Skirmishers @ 60 Pts

5 Terradons @ 175 Pts
5 Terradons @ 175 Pts

6 Saurus Cavalry @ 265 Pts
Spear; Shield; Standard; Musician
War Banner [25]

5 Saurus Cavalry @ 245 Pts
Spear; Shield; Standard; Musician
Huanchi's Blessed Totem [40]

3 Salamander Hunting Packs @ 195 Pts

Casting Pool: 7
Dispel Pool: 5

Models in Army: 96
Total Army Cost: 2247

Awatar użytkownika
Pająk
Masakrator
Posty: 2669
Lokalizacja: Gdynia/Poznań- BWT Klika

Post autor: Pająk »

ale ja chcę TG;-) Lone Slann ma bardzo małe szanse z armiami smokowatymi/demonicznymi, niby wtedy wędruje do kroxów, ale to nie to samo co dobry klocek TG:-)... a blow pipeów nie lubię, a skinki z 4+ save'a w walce radzą sobie z fastami etc...

No i u Ciebie slann nie jest BSB... Wolę jak nim jest;-)

Dwie kawy... ciężko się tym gra, lepiej dają radę jedna kawa i kroxy...

Bane Head jest celowo wzięty,by wykańczać jakichś wkurzających BSB z 1+ save'a jednym czarem...

Awatar użytkownika
Xet
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3087
Lokalizacja: Rumia

Post autor: Xet »

No to myslimy dalej :)

Awatar użytkownika
TurboWarzywo
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 36

Post autor: TurboWarzywo »

ja wywaliłbym zimnych, jednego terka, i czempiona z TG, za oszczedzone pkt wstawił biegacza za 187pkt (quetzl,przezuty, e.shield,słomka, LA,bieganie) dopakowal TG do 16(aby po wejsciu slana mieli 3 szeregi) i wstawil szóstą 10 skinkow w scaucie :D

Awatar użytkownika
Pająk
Masakrator
Posty: 2669
Lokalizacja: Gdynia/Poznań- BWT Klika

Post autor: Pająk »

Terki muszą być w piątce. o wywaleniu kawalerii myślałem, ale brakuje mi wtedy uderzenia w walce. Czempion musi być, żeby przyjmować wrednych bohaterów... Biegacza jeśli dam, to za 172pkt. "łowcę driad". Trzech szeregów i tak nigdy nie będę miał TG, wcześniej kilku z nich zginie... ale wolałbym mieć 16, dłużej wtedy oddział egzystuje...

Awatar użytkownika
Pająk
Masakrator
Posty: 2669
Lokalizacja: Gdynia/Poznań- BWT Klika

Post autor: Pająk »

Grałem tą rozpiską z VC. Drain Magic jest boskim czarem. Musi być jakiś czar co zadaje 2k6 hitów, reszta same k6 i jest rewelka. Chyba że Bane Head kładziemy na lordzie/bsbku to ładnie za samo roztapianie schodzą kości/scrolle;-)

Reszta armii fajnie się komponuje, niestety po pierwszym strzale zwiały mi salki więc nie mogłem w pełni sprawdzić jej siły.

Awatar użytkownika
Crusader
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3110

Post autor: Crusader »

Ja daje drugi level na priescie i slann tepok zamiast bane'a. Bane jest slodki, ale jak sie idzie w magie to bo hardcorze czyli zawsze jest ta poprzeczka ochrony magicznej ktora sie przelamuje, a jak sie ja przejdzie robi sie mlocke. Tepok daje naprawde sporo, zminiejsza ryzyko kieppskich czarow, a dla mniej ambitnych do zawsze mozna miec kombinacje bezpieczna czarow: fire,death,light- d6S4, steed na biegacza, snjaperka z metalu no i drain magic. Tak na dobra sprawe plaque of tepok czesto daje dodatkowego power dice'a po prostu.
Priest drugi level moze sobie czarowac z dwoch kosci po slannie i tez czesto jest do piorun na 6+ bardzo przydatny, albo zaczyna rzucajac portent na slanna zeby jego pociski mialy rerolle 1dynek na ranienie.
4 kroxy lepsze imho od 5ciu kawalerii. Nie oplaca sie imho wiecej niz 1 unit kawy , w ogole sa za drodzy i za latwo nabic na nich punkty nawet jednym magiczny pociskiem, a na kroxach sie tak nie da.
Ja lubie 3 unity kroxow do polowania na magow, bo jak sie ich zabije to slann sam wykancza reszte armii.
pozdro

ODPOWIEDZ