Rozpiski Imperialne

Empire

Moderator: #helion#

Zablokowany
Awatar użytkownika
argoth
Mudżahedin
Posty: 290
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: argoth »

Moja rozpiska na WE na 1500

The Grand Crusade against Wood Elves

1500 Pts - Behn's Army

1 Emil Behn - Warrior Priest of Sigmar@ 150 Pts
General; Warhorse, Barding, Heavy armour; Shield
Icon of Magnus [25]
Sword of Might [15]

1 Reiner Gartner - Battle Wizard @ 150 Pts
2 level
2x Dispell Scroll [50]

1 Sebastian Zumwald - Battle Wizard @ 154 Pts
Barding; Warhorse
Van Horstmann's Speculum [30]
Wizard Staff [10]

I Brygada Lancjerów - 5 Knightly Orders @ 123 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse

"Chłopcy Mantellego" - 13 Crossbowmen @ 109 Pts
Crossbow; Musician

"Bracia Taala" - 10 Huntsmen @ 100 Pts

"Pochodnia" - 1 Great Cannon @ 100 Pts

"Zwiastun Ognistego Deszczu" - 1 Mortar @ 75 Pts.

Drużyna uderzeniowa Zakonu Płonącej Komety - 10 Knights of the Inner Circle @ 351 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
War Banner [25]

1 Preceptor @ [16] Pts

Oddział zaciężny z Magritty - 17 Pikemen @ 187
Heavy Armour

Casting Pool: 7
Dispel Pool: 5
Models in Army: 61

Total Army Cost: 1499

Co można zmienić? Komentarze mile widziane.
Ogień oczyszcza ciało i dusze nawet największych wrogów Imperium...niech zapłoną stosy!

PG...czyli jak wygrać bitwę przed jej rozpoczęciem. 100% HATE!!!

Awatar użytkownika
Czopek
Masakrator
Posty: 2695

Post autor: Czopek »

fajne nazwy, fajna rozpiska :wink: można zmienić pikemanów, łatwy cel dla łuków a elfy w nich nie poszarżują(chyba że tremanem). :wink:
masz 7 castinga?

Awatar użytkownika
argoth
Mudżahedin
Posty: 290
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: argoth »

2 za armie, 4 za magów i 1 za Priesta (bound licze jako 1) A ta armia to taka bardziej na klimat. Może coś sie uda zdziałać...
Ogień oczyszcza ciało i dusze nawet największych wrogów Imperium...niech zapłoną stosy!

PG...czyli jak wygrać bitwę przed jej rozpoczęciem. 100% HATE!!!

Awatar użytkownika
Kołek
Falubaz
Posty: 1147
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: Kołek »


Awatar użytkownika
Meter
Chuck Norris
Posty: 607
Lokalizacja: Karak Var

Post autor: Meter »

Unnamed2300 Pts - Empire Army

1 Arch Lector of Sigmar @ 308 Pts
General; Prayers of Sigmar; Shield
Van Horstman's Speculum [30]
Dawn Armour [35]
Sword of Might [15]

1 Battle Wizard @ 150 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

1 Warrior Priest of Sigmar @ 154 Pts
Prayers of Sigmar; Great Weapon; Warhorse
Icon of Magnus [25]
Armour of Meteoric Iron [25]

1 Captain @ 147 Pts
Barding; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Shroud of Magnus [50]

5 Flagellant Warbands (Core) @ 70 Pts
Frenzy; Flail
1 Prophet of Doom @ [10] Pts

9 Handgunners @ 110 Pts
Empire Handgun; Musician
1 Marksman @ [25] Pts
Hochland Long Rifle

8 Knightly Orders @ 238 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
Banner of Valour [30]

5 Knightly Orders @ 123 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse

1 Great Cannon @ 100 Pts

1 Great Cannon @ 100 Pts

1 Great Cannon @ 100 Pts

5 Pistoliers @ 97 Pts

1 Steam Tank @ 300 Pts

1 Steam Tank @ 300 Pts

Casting Pool: 4

Dispel Pool: 6

Models in Army: 53


Total Army Cost: 2297

boli troche malo kosci do dispella ale na najwazniejszej jednostce do bicia mr2
oczywiscie maly ksiadz razem z bsb ida do duzego klocka konnicy ktory ciezko bedzie wystaszyc nie spanikuje sie i ma MR2

czekam na komenty

Awatar użytkownika
argoth
Mudżahedin
Posty: 290
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: argoth »

A co tu komentować? 2 ST, 3 Cannony, Ksiądz na Papamobile...brakuje tylko czwartej armaty i maga zamiast Kapitana :? A gdzie piechota? I nie wiem do czego ci 5 Flagusi. Tylko nie mów że w wężyku wystawisz... :shock:

Ludzie...czy nie można już inaczej grać?
Ogień oczyszcza ciało i dusze nawet największych wrogów Imperium...niech zapłoną stosy!

PG...czyli jak wygrać bitwę przed jej rozpoczęciem. 100% HATE!!!

Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

Post autor: Murmandamus »

1 General of the empire (Heinrich Adenauer)
Gryf(Gnatożuj)
sword of fate, armour of meteoric iron, van horstman's speculum

Mag 2lv Ulrich Jonner
rod of power

Mag 2lv Klaus Shlittman
2x dispell scroll

Master Enginier Mosze Brendwein
Pidgeon bombs+repeting pistol

5 Knightly Orders mus
5 Knightly Orders mus

25 spearmen fcg
+9 swordsmen
+6 archers

25 spearmen fcg
+9 swordsmen
+6 archers

12 handgunners+marksmen with hochland long rifle

Great Cannon
Great Cannon

6 Pistoliers mus,champion rep pist
6 pistoliers mus,champion rep pist

Hellblaster


Wymyśliłem coś takiego. Początkowo zamiast inżyniera był jeszcze Hellstorm ale zachciało mi się właśnie inżyniera gołębiarza. Brałbym jeszcze huntsmenó ale nie starczyło punktów.
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

Awatar użytkownika
-SaH-
Chuck Norris
Posty: 601
Lokalizacja: Zad Trolla Koszalin
Kontakt:

Post autor: -SaH- »

Hmm, a jak utniesz 2 handgannerów, po 1 łuczniku z detki, gołębie to już prawie na huntsmenów starczy :)
Ja jeszcze się tak przymierzam, że jak jest inżynier, to można zaryzykować Mortar zamiast drugiego działa. Z przerzutem scattera dość łatwo hit zrobić, a siła 6 już większość brzydkich rzeczy zrani, jak jest under the hole :) Tak mi się to widzi, i tak już nieźle jedziesz po "standardzie" czemu więc nie pojechać bardziej.
Mi się podoba :)
To fight Chaos on the battlefields, not to grow rich and fat in the golden halls of the capital, that is the purpose of our Cult! - Boomed Luthor's voice at the Council

Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

Post autor: Murmandamus »

Inżynierskość siedzi w helce dając mu bs. A na mortara nie ma miejsca bo są pistoliersi. Wolę mieć gołębie w odwodzie.
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

Awatar użytkownika
PAWLAK
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: PAWLAK »

wiesz co jest jednynie nie fajne w tej rozpisce...że wynik 12- 8 to chyba max do wyciśnięcia :wink: ale ważne ze jakieś miłe empire
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr

Awatar użytkownika
Sa!nt
Falubaz
Posty: 1472
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Sa!nt »

Murmi z jednym hochlandem nic nie zwojujesz.
Ostatnio dochodzę do wniosku, że z nadejściem coraz to nowszych armii Imperium ma tylko jedną odpowiedź. Właśnie hochland long rifle. Zaczynając od nowych wampirów gdzie zazwyczaj jest opcja mocno magiczna a co za tym idzie bez save'a, następnie demony gdzie ubicie heraldów ułatwia pokonanie ich, po nowe dark elfy o których wiem mało bo nie interesuję się plotkami ale po szybkim zerknięciu na topic w dziale o DE domyślam się że Witch Hag będzie często widywana na stole.
Ostatnio zacząłem wystawiać trzy dziesiątki handgunnersów z marksmanami z hochland long rifle'ami, jako że VC, DL nie strzelają (albo strzelają minimalnie) można też wystawić outridersów również z hochlandami.
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.

Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

Post autor: Murmandamus »

Ten jeden hochland to dla funu jest :) niż jakiejś kalkulacji na skuteczność. Może coś zrobi, może nie. A z czasem wyprubuję i większą ilość hochlandów.

2x10 handuners z hochem
6 outriders z hochem

albo

1 handguners z hochem
2x6 outriders z hochem.
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

Awatar użytkownika
olo1
Mudżahedin
Posty: 260

Post autor: olo1 »

1650 Pts
Warrior Priest of Sigmar @ 156 Pts
Barding; Shield; Warhorse
Sword of Might [15]
Dawn Armour [35]

Battle Wizard @ 144 Pts
Barding; Magic Level 2; Warhorse
Rod of Power [30]

Battle Wizard @ 164 Pts
Barding; Magic Level 2; Warhorse
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

10 Crossbowmen @ 80 Pts
10 Crossbowmen @ 80 Pts

5 Pistoliers @ 114 Pts
B Musician 1 Outrider @ [17] Pts Repeater Pistol

1 Great Cannon @ 100 Pts
1 Great Cannon @ 100 Pts

6 Knightly Orders @ 208 Pts
fcg Banner of Valour [30}

6 Knightly Orders @ 203 Pts
fcg War Banner [25]

1 Steam Tank @ 300 Pts


Casting Pool: 6

Dispel Pool: 5

Models in Army: 49


Total Army Cost: 1649

co zmienić by była lepsza?

Awatar użytkownika
Arte
Wodzirej
Posty: 723
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Arte »

dosyc standardowa armia :D zamiast dawn armour dalbym mu heavy armour i icon of magnus save na 2+ ale przynajmniej nie bedziesz miec fear outnumber no boli

Awatar użytkownika
olo1
Mudżahedin
Posty: 260

Post autor: olo1 »

myślałem nad tym , ale priestem staram sie rzucać niezłomność i wtedy ikona staje sie zbędna.

Awatar użytkownika
Arte
Wodzirej
Posty: 723
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Arte »

zbija ci niezlomnosc w jego turze magii, poza tym mona zawsze ni zdac fear przy szarzy

Awatar użytkownika
Wilqu
Falubaz
Posty: 1250

Post autor: Wilqu »

Rozpa na drużynowy Polcon Zielona Góra:
Averland 2250 Pts - Empire Army

1 Wizard Lord @ 326 Pts
General; Barding; Magic Level 4; Warhorse
Doomfire Ring [30]
Rod of Power [30]
Armour of Tarnus [35]
1 Battle Wizard @ 150 Pts
Magic Level 2
The Orb of Thunder [30]
Power Stone [20]

1 Battle Wizard @ 145 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Ring of Volans [20]

1 Captain @ 134 Pts
Barding; Pistol; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Banner of Valour [30]

5 Knightly Orders @ 139 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician;

14 Crossbowmen @ 117 Pts
Crossbow; Musician

10 Archers @ 80 Pts
Normal Bow

10 Handgunners @ 85 Pts
Empire Handgun; Musician

23 Swordsmen @ 169 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Duellist @ [10] Pts

1 Great Cannon @ 100 Pts

1 Great Cannon @ 100 Pts

1 Mortar @ 75 Pts

18 Greatswords @ 220 Pts
Great Weapon; Full Plate Armor; Standard; Musician

1 Count's Champion @ [12] Pts

1 Steam Tank @ 300 Pts

1 Helblaster Volley Gun @ 110 Pts

Casting Pool: 10

Dispel Pool: 6

Models in Army: 103

Zasada mam wystać i ugrać remis ew z kimś słabszym dać popalic(bo co innego obecnie może ..nic:/) chłopaki resztę załatwią

Turniej 5 osób w teamie bez możliwości dublowania armii .. nasz skład niestety nie za silny
Empire..magia, strzelanie
Dwarfy...stzrelanie anty magia solidna na maxa
Lizaki.. rozpuszczalnia + slan
HE ... mega magia(book of Hoot(czy jak to sie pisze) jest mega przedmiotem ale naszczescie to 100pkt)
O&G masa zielonych + 3 szamanów i lord na wiwernie zapewne

Nasze szanse słabo to widzę realne miejsce na pewno nie ostatnie ale głębokie tyły tabeli brak vc i demonów ...dziękuje za komentarze
Obrazek






_________________

Awatar użytkownika
Arte
Wodzirej
Posty: 723
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Arte »

1. nie wystawiaj 19 GS minimum 20 a lepiej wiecej troche
2. po co dajes bsb banner of valour jak to mogą miec zwykli knighci? zamias tego daj mu albo war banner albo jakies magiczne prezdmioty, chyba ze chcesz go dac do greatswordow, wtedy zostaw sobie juz ten valour, ale war banner lepiej dac konnicy.
3. zamiast orb of tunder daj magowi scrola. 6 kosci + 1 scroll to wg. mnie za malo na takie ptk
4.na co 14 kusznikow , wklej tam 10 i za reszte ptk zrob huntsmenow, bo archersi sa plewni.

Awatar użytkownika
Kołek
Falubaz
Posty: 1147
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: Kołek »

po 1 - kusze do 10
po 2 - kapitan na pegazie z kasketem i eshieldem
po 3 -
bo co innego obecnie może ..nic:/)
empire nie jest słabe, jest według mnie 3 najlepsza armią(zaraz po VC i demonach), tylko trzeba je odpowiednio złożyć
po 4 - 6 rycerzy z warbannerem i muzykiem
po 5 - min. 3 scrolle
po 6 - wywal łuki i wstaw handy albo kusze
po 7 - greatswordy przynajmniej w liczbie 20


i to chyba wszystko z moich uwag

Awatar użytkownika
olo1
Mudżahedin
Posty: 260

Post autor: olo1 »

Wilku ja bym wystawił coś takiego:

mag 4lvl koń z bardingiem
scroll ,dommfire ring, rod of power

mag 2lvl 2 scrolle
mag 2lvl orb of thunder

bsb koń z bardingiem , płytówka
hammer of judgment , ikona

25 swordmanów fcg
det 9 swordów

10 kuszników
10 kuszników(oczywiście jak wolisz mogą być muszkieterzy :wink:
6 rycerzy fcg warbanner
2 cannony
mortar
20 greatswordów fcg
czołg
hellblaster

Zablokowany