wood elfy 2250 rozkminy

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Czopek
Masakrator
Posty: 2695

wood elfy 2250 rozkminy

Post autor: Czopek »

witam, tak próbuję coś ciekawego i w miarę grywalnego wykombinować :

2250 Pts - Wood Elves Army

Unnamed2250 Pts - Wood Elves Army

1 * Wardancer Highborn @ 285 Pts
General; Wardancer; Wardancer Weapons
Blades of Loec [35] - przerzutki ranień
Annoyance of Netlings [25] - 6 w challengu
Stone of the Crystal Mere [30] wsv wyczerpywalny

1 Noble @ 142 Pts Light Armour; Battle Standard
War Banner [25]
Resplendence of Luminescents [25] magiczne ataki dla oddziału także

1 Spellsinger @ 140 Pts
Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

1 Spellsinger @ 140 Pts
Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

-8 Dryads @ 96 Pts
-8 Dryads @ 96 Pts
-10 Glade Guard @ 126 Pts
Musician
-10 Glade Guard @ 120 Pts
-5 Glade Riders @ 129 Pts
Musician
-6 Wild Riders @ 156 Pts
-7 Wild Riders @ 182 Pts
-1 Treeman @ 285 Pts
-8 Wardancers @ 165 Pts
Musician
-7 Wardancers @ 133 Pts
Musician
-1 Great Eagle @ 50 Pts

Casting Pool: 4
Dispel Pool: 4
Models in Army: 75


Total Army Cost: 2245


Ogółem jednostki to taki standard(chociaż jak dla mnie nie jest to standard)

heroły :dlaczego tak-magiczne ataki na bsb który siedzi w wardancerach, nastawiam się na vampiry, spodziewam się wraitchów, nawet do 16 szt. tacy kolesie w szarży zamiatają wszystkich jakby nie było, z ws7 wraitchów też zamiatają, leci w nich ataków :6 od lorda, 3 od nobla, oraz 25 od wardancerów, to żebym ja szarżował to inna sprawa, wiem że mają więcej movemetna ale da się wykminić. inne jednostki też są mielone, driady , nie driady, bsb może pocierpieć jak ktoś we mnie szarżuje do czego nie powinienem dopuścić. Oczywiście sa smoki - siatki, wsv wyczerpywalny i jeszcze 4+ z tanća i nie ginę a za to smok brejkuje się, o takie -3, za warbanner i przewage, jak nie ucieka byle glade ridersi dają flankę, powinien sie już zwijać.

Co sądzicie o takiej rozpie, wytknijcie słabości, błędy.
Pozdro , jutro testy

Awatar użytkownika
Lukaszxx
Chuck Norris
Posty: 522
Lokalizacja: szybki szpil

Post autor: Lukaszxx »

jak już wystawiasz highborna wardancera to daj mu moonstona - w sytuacji jak będziesz potrzebował warda to i tak sobie odpalisz na 4+ więc branie dodatkowego na 3+ to zbytek chyba niepotrzebny

pozdrawiam

DolmiR
Falubaz
Posty: 1324
Lokalizacja: Krotoszyn, , Zielony Smok

Post autor: DolmiR »

Ogolnie to uklad rozpy oprocz herosow nadal jest standardowy ;)
Nie ma haila i teleportu - blad.

Awatar użytkownika
Czopek
Masakrator
Posty: 2695

Post autor: Czopek »

no właśnie nie wiem, moonston niby fajny ale ward w walce ze smokiem, czy jakimś blodziem może go uratować- rzucam wsv na 3+, jak się wypali to jeszcze na 4+, a sam na 4+ może nie wystarczyć, i tylko przez jedną turę. Haila nie będzie bo będą magiczne ataki, hmmm, działają magiczne ataki także na strzelanie(tak się upewniam ;p). dylematy, dylematy :?
zmiany:

2250 Pts - Wood Elves Army

1 * Wardancer Highborn @ 290 Pts
General; Wardancer; Wardancer Weapons
Blades of Loec [35]
Moonstone of the Hidden Ways [35]
Annoyance of Netlings [25]

1 Noble @ 142 Pts
Light Armour; Battle Standard
Resplendence of Luminescents [25]
War Banner [25]

1 Spellsinger @ 140 Pts
Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

1 Spellsinger @ 140 Pts
Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

8 Dryads @ 96 Pts

8 Dryads @ 96 Pts

12 Glade Guard @ 150 Pts

czemp

10 Glade Guard @ 120 Pts

5 Glade Riders @ 129 Pts
Musician

6 Wild Riders @ 156 Pts

6 Wild Riders @ 156 Pts

7 Wardancers @ 133 Pts
Musician

8 Wardancers @ 165 Pts
Musician,czemp

1 Treeman @ 285 Pts
1 Great Eagle @ 50 Pts

Casting Pool: 4
Dispel Pool: 4
Models in Army: 76

Total Army Cost: 2248

DolmiR
Falubaz
Posty: 1324
Lokalizacja: Krotoszyn, , Zielony Smok

Post autor: DolmiR »

zamiast czempiona na gladow i dwoch lucznikow wrzuc war banner wildom.

Awatar użytkownika
Czopek
Masakrator
Posty: 2695

Post autor: Czopek »

warbanner ma bsb :wink:

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

Zamiast championa i 1dnego łuka wrzuć championa do drugich WD. :)
Reszta styknie. ;) Powodzenia!

Awatar użytkownika
Czopek
Masakrator
Posty: 2695

Post autor: Czopek »

Pierwsze 2 bitwy rozegrane:
wardancer hajborn miał wsv na 3+ zamiast moonstona
Demony - blodzio, 3xhorrory, 2x pieski, bsb z bannerem antymagicznym, sireśpiewaczka na mouncie,3x furie
Bitwa zakonczyła się w czwartej turze ..... masakrą dla mnie :D
tak tak, nie zaczynałem ale miałem dogodne tereny do skitrania się, demony skoncentrowały się w jednym miejscu i natarły. cośtam postrzelałem 2 tura blodzio wpada w łuczników z czempionem i warbannerem, dostał z S&S wounda, zabił czempiona i dostał szarżę od wardancerów z lordem, nic nie zrobiłem, blodzio zadał mojemu wounda (wsv na 3+ :evil: ) ale sypnął się cały, miałem +5 do CC :) i tak nie ma blodzia, teraz przeciwnik by nie popełnił takiego błędu,(bo to był błąd mimo wszystko blodzia da się załatwić)
Potem zamiatanie plew, bsb z kiling blowa wardancerów, z resztą już było łatwo.

VC -na magi, 2x8wraithówz banshi, tutaj wydawało mi się że będzie łatwiej, no nie było, podchody, blokowanie, mięsa się wskrzeszało, driady biły się z zombimy większośc bitwy, drugie pokonały wraithy w szarży(niezłe rzuty :wink: )nie miałem jak dostać się do 4 magów, corps carta i nie bardzo było jak się przebić i dostać do tego co cenne. Wraithy poszarżowały w treemana, wardancerzy z warbannerem chcieli pomóc ale tylko jeden się styknął i w rezultacie wszystko zostało zjedzone przez duchy (ostatnio tura - generał, bsb, wardancerzy,) popełniłem błąd przy dispelowniu i przez to taka sytuacja, no ale doświadczenie zdobyte, myślę że ze zwykłymi vampirami(nie 2x 8 wriathów) będzie łatwiej :wink:
13-7 przegrałem
Myślę że nawet niezła rozpa, a wyniki bardzo dobre :)

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

Czopek pisze:no właśnie nie wiem, moonston niby fajny ale ward w walce ze smokiem, czy jakimś blodziem może go uratować- rzucam wsv na 3+, jak się wypali to jeszcze na 4+, a sam na 4+ może nie wystarczyć, i tylko przez jedną turę.
Błąd, rzucasz na 3+, wypali się, nie masz 4+. Możesz używać tylko 1 warda.
Release the Przemcio!

Awatar użytkownika
Czopek
Masakrator
Posty: 2695

Post autor: Czopek »

tak, ale mam 3 woundy , o to mi chodziło :wink:

Awatar użytkownika
wrogu
Falubaz
Posty: 1041

Post autor: wrogu »

moze zrobic duuzy klocek lucznikow i tak tepic wrighty, wskakuje do nich bsb i odpalasz lucznikow. + Korzonki. Moze jeszcze haila dopchniesz.

Awatar użytkownika
Czopek
Masakrator
Posty: 2695

Post autor: Czopek »

duży stolc łuczników byłby z opcją magicznych ataków dobry, ale ostatecznie wybrałem haila z racji większej uniwerslaności. Bo to i to nie wejdzie za nic. :wink: Hail we wraity + szyszki, wiewiórki oraz korzonki zazwyczaj niszczą odzdział wraitów doszczętnie.
ale teraz odkładam elfy i czekam na Hordy z Północy :twisted: .
Elfy przebudzą się za kilka lat :wink:

ODPOWIEDZ