Unnamed1500 Pts - Dwarfs Army
1 Runesmith @ 127 Pts
General; Gromril Armour; Shield
Rune of Spellbreaking (x2)
Rune of Stone (+1 save)
1 * Master Engineer @ 125 Pts
Pistol; Gromril Armour
Rune of Resistance (save reroll)
Rune of Stone (+1 save)
Rune of Cleaving (+1 s)
1 Thane @ 140 Pts
Gromril Armour; Battle Standard
Master Rune of Gromril (1+ save)
Master Rune of Challenge
10 Quarrellers @ 120 Pts
Crossbow; Light Armour; Shield
10 Quarrellers @ 120 Pts
Crossbow; Light Armour; Shield
10 Thunderers @ 150 Pts
Dwarf Handgun; Light Armour; Shield
1 Bolt Thrower @ 65 Pts
Engineer
Rune of Burning (fire a)
1 Bolt Thrower @ 85 Pts
Engineer
Rune of Penetrating (+1 s)
1 Cannon @ 140 Pts
Engineer
Rune of Forging (reroll missfire)
20 * Hammerers @ 308 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
Rune of Courage (immune to fear & terror)
1 Organ Gun @ 120 Pts
Dispel Pool: 5
Casting Pool: 2
Models in Army: 72
Total Army Cost: 1500
Krasie 1500pkt
Jaki sens mają slayerzy skoro jest ich tak łatwo wymanewrować / ściągnąć z magii / strzelania na takie pkt gdzie klocek hamków jest w stanie przetrzymać 3 lance i pegazy (przetestowane w bardzie).
Klopa? Zawsze na niej grałem, i zawsze zostawały maszynki u przeciwnika... teraz chcę je zanihilować, ażeby mieć wyczyszczony stół.
Kusznicy, 24" to bardzo mało, wystarczą glade guardzi i dziesiątkują moje obsługi... xbowmani niby trafiają na 5+ na dalekim, to jeżeli trafią to większośc 3+, co znaczy że dla większości strzelców kończy się zgonem lub beznadziejnym savem 6+.
Klopa? Zawsze na niej grałem, i zawsze zostawały maszynki u przeciwnika... teraz chcę je zanihilować, ażeby mieć wyczyszczony stół.
Kusznicy, 24" to bardzo mało, wystarczą glade guardzi i dziesiątkują moje obsługi... xbowmani niby trafiają na 5+ na dalekim, to jeżeli trafią to większośc 3+, co znaczy że dla większości strzelców kończy się zgonem lub beznadziejnym savem 6+.