Krasie 1500pkt

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
maripo
Warzywo
Posty: 10

Krasie 1500pkt

Post autor: maripo »

Unnamed1500 Pts - Dwarfs Army

1 Runesmith @ 127 Pts
General; Gromril Armour; Shield
Rune of Spellbreaking (x2)
Rune of Stone (+1 save)

1 * Master Engineer @ 125 Pts
Pistol; Gromril Armour
Rune of Resistance (save reroll)
Rune of Stone (+1 save)
Rune of Cleaving (+1 s)

1 Thane @ 140 Pts
Gromril Armour; Battle Standard
Master Rune of Gromril (1+ save)
Master Rune of Challenge

10 Quarrellers @ 120 Pts
Crossbow; Light Armour; Shield

10 Quarrellers @ 120 Pts
Crossbow; Light Armour; Shield

10 Thunderers @ 150 Pts
Dwarf Handgun; Light Armour; Shield

1 Bolt Thrower @ 65 Pts
Engineer
Rune of Burning (fire a)


1 Bolt Thrower @ 85 Pts
Engineer
Rune of Penetrating (+1 s)


1 Cannon @ 140 Pts
Engineer
Rune of Forging (reroll missfire)

20 * Hammerers @ 308 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
Rune of Courage (immune to fear & terror)

1 Organ Gun @ 120 Pts


Dispel Pool: 5

Casting Pool: 2

Models in Army: 72


Total Army Cost: 1500

Awatar użytkownika
Sa!nt
Falubaz
Posty: 1472
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Sa!nt »

Witamy Maripo na Border Princes :)
Jak dla mnie brakuje tutaj klopy znając Twoje bioniczne oko powinna się tutaj znaleźć ;)
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.

maripo
Warzywo
Posty: 10

Post autor: maripo »

Wolę d6 w wrogie maszynki, zamiast niszczyciela klocków... mimo wszystko.

maripo
Warzywo
Posty: 10

Post autor: maripo »

Ktoś oceni?

twardochleb
Chuck Norris
Posty: 356

Post autor: twardochleb »

0 klop = plewna rozpa :P

Awatar użytkownika
Kozisyn
Wodzirej
Posty: 698
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Kozisyn »

zawsze musza byc klopy, tundzi i organy. w miare mozliwosci slayerzy ;)

Awatar użytkownika
Grazbird
Kretozord
Posty: 1887
Lokalizacja: KGB Klub Gier Bez Prądu

Post autor: Grazbird »

tak, slayerzy to podstawa... :D

maripo
Warzywo
Posty: 10

Post autor: maripo »

Jaki sens mają slayerzy skoro jest ich tak łatwo wymanewrować / ściągnąć z magii / strzelania na takie pkt gdzie klocek hamków jest w stanie przetrzymać 3 lance i pegazy (przetestowane w bardzie).

Klopa? Zawsze na niej grałem, i zawsze zostawały maszynki u przeciwnika... teraz chcę je zanihilować, ażeby mieć wyczyszczony stół.


Kusznicy, 24" to bardzo mało, wystarczą glade guardzi i dziesiątkują moje obsługi... xbowmani niby trafiają na 5+ na dalekim, to jeżeli trafią to większośc 3+, co znaczy że dla większości strzelców kończy się zgonem lub beznadziejnym savem 6+.

ODPOWIEDZ