Termin : 13 września - sobota
Miejsce : CUBE, Katowicka 81d, Poznań.
Start : g. 11:00
Format : 500pkt., Steamroller 4.0, a raczej to, co się z niego na potrzeby takiego turnieju da wyciągnąć (scenariusze, czasy gry, zakaz proxów, 2-rozpiski)
- link do zasad SR 4.0
- link do polskiego tłumaczenia scenariuszy
Ilość gier : 4
Zgłoszenia : 3-osobowe drużyny - reprezentujące swoje miasta - zgłaszają swój udział na adres: sklep@cubecp.pl , podając w zgłoszeniu osobę kapitana.
Wpisowe : 30zł/drużyna - w całości przeznaczone na nagrody.
skład sędziowski: w trakcie krystalizowania

Budowanie drużyn, zasady parowania i prowadzenia punktacji: Jedno miasto może (a nawet powinna) reprezentować więcej niż jedna
Drużyna. Drużyny zawierać armie pochodzące z dowolnych frakcji (bez ograniczeń)
Przed każdą z gier, walczące ze sobą drużyny zestawiają swoich zawodników w pary.
Najpierw następuje losowanie scenariusza, później gracze wybierają jedną z dwóch rozpisek - którą zamierzają grać dany scenariusz. Następnie drużyny udostępniają 3 wybrane rozpiski - przeciwnikom.
Drużyna stojąca niżej w punktacji turnieju (w przypadku pierwszej gry - później zgłoszona) jako pierwsza wystawia swojego gracza - drużyna przeciwna dobiera dla niego parę. Następnie sytuacja jest odwrócona. Parę trzecią tworzą dwaj pozostali po wyborze gracze. Dobieranie przeciwników nie może trwać dłużej niż 10 minut – przekroczenie tego limitu skutkuje rozlosowaniem par przez sędziego technicznego.
Drużyna, która na starcie tury jest niżej w punktacji (w turze pierwszej - została później zgłoszona) jako pierwsza wybiera jeden z trzech stołów wylosowanych uprzednio dla danej ,,pary drużyn''.
(Stołu o wymiarze 48''x48'' - są ponumerowane i znajdują się na nich niemodyfikowalne tereny. Dla celów technicznych, na każdym stole jest mapka z rozrysowanymi terenami.
Tereny na stołach są inspirowane przez mapy z SR3. )Zwycięzcy otrzymają Przechodni Puchar Miast i oczywiście nagrody

W trakcie turnieju o punktacji drużyny decyduje suma punktów uzyskanych przez wszystkich jej członków w kolejnych grach.
W sytuacji gdy po zakończeniu ostatniej rundy między drużynami jest remis - finałową „dogrywkę” rozgrywają między sobą kapitanowie remisujących drużyn na zasadach SR4.0.
Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzania koniecznych a logicznych korekt do regulaminu.
Zwracamy się do wszystkich z ogromną prośba o możliwie wczesne rejestrowanie udziału drużyn w turnieju - tak, abyśmy mogli się stosownie do przewidywanej ilości graczy przygotować!