OnG 2250

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Paku
Oszukista
Posty: 826

OnG 2250

Post autor: Paku »

Na początku rospa:

Black Orc Warbross na wywernie = 451 pkt.
AS 3+, Ward 5+, KB, przerzut trafień (+1 do siły w pierwszej turze walki)

Black orc big boss na dziku
BSB, dzik, HA, shield, Mork Spirit Totem = 182 pkt.

2* Night goblin shaman caddy = 200 pkt.

5 wolf raidersów, muzycy, łuki = 76 pkt.
5 wolf raidersów, muzycy, łuki = 76 pkt.
5 wolf raidersów/ pająków, muzycy, łuki = 76 pkt.

30 orków z FCG = 210 pkt.
21 savage orcs z włóczniami + FCG = 219 pkt.

18 black orków z tarczami + muzyk + chorąży ze sztandarem +D6 do szarży = 295 pkt.
5 herdy = 150 pkt.
rock lobber z dodatkowym orkiem / 2 chucki = 75 pkt.
2 chucki z dodatkowymi okrami = 80 pkt.

Doom Driver = 80 pkt.
Doom Driver = 80 pkt.

Pkt: 2250/ 2250
Modeli: 136/140
PD: 4
DD: 7+ 4 DS

Założenia:

Lord na wronie musi być :D
Black orki ze sztandarem +D6 do szarży muszą być, choć mogą być w ilości 12<x :D
Maszyneria musi być 8)

Proszę o rady od doświadczonych Warbossów i innych graczy, co zamienić i za co.

Koszo
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 111
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Koszo »

Paku pisze:Na początku rospa:
Założenia:
Black orki ze sztandarem +D6 do szarży muszą być, choć mogą być w ilości 12<x :D
W takiej sytuacji niewiele moge ci doradzić...
btw.
Shield na bsb to chyba nie za bardzo...

Paku
Oszukista
Posty: 826

Post autor: Paku »

No wiem że BO to mój wymysł ale figsy mają ładne i jak pojadą +2D6 podczas waaagh to mogą złapać coś silnego, jak się nie sprawdzą to na 90% wywale ich i wsadzę 2 chucki + porządny kloc NG - to dobry pomysł?

ODPOWIEDZ