Mam pewną wątpliwość odnośnie zasad, mam nadzieję, że ktoś będzie w stanie dopomóc. Jest to w zasadzie parę pytań.
1. Co się dzieje w sytuacji, gdy jednostka wzbudzająca panikę podczas szarży (kislevicka konnica - glorious charge) jest obłożona jednym z poniższych czarów:
shades of death
walking death
Czy:
a) cel szarży testuje Ld tylko raz? W wypadku udanego testu nie ma problemu, ale w wypadku porażki należy patrzeć na fear czy panic?
b) cel szarży testuje osobno panikę i osobno strach i odpowiednio, stosowałoby się odpowiedni rezultat.
2. Załóżmy, że mam dwóch magów, albo obaj z tradycji cienia/śmierci, albo jeden z tradycji cienia, a drugi śmierci. Czy jedna jednostka może być celem dwóch czarów RIP jendocześnie (ale z dwóch różnych źródeł)?
W podanym przeze mnie przypadku, gdyby to było dozwolone, to jednostka wzbudzałaby terror (fear z jednego czaru i terror z drugiego)?
Zakładamy oczywiście, że jakimś cudem obaj magowie znają akurat te czary
