TOMB KINGS 2500 pkt
- dziekanotr
- Wodzirej
- Posty: 716
- Lokalizacja: Warszawa
TOMB KINGS 2500 pkt
LORD:
Tomb King(general) 170pkt
-cloak of dunes 20 pkt
-golden ankhra 45 pkt
-armor of the ages 35 pkt
-great weapon 6 pkt
ALL:276 pkt
HERO:
Tomb Prince 100 pkt
-chariot 45 pkt
-chariot of fire 25 pkt
-Sword of might 20 pkt
-light armor 2 pkt
-shield 2 pkt
ALL:194 pkt
Liche Priest 115 pkt
-dispel scroll 25 pkt
-dispel scroll 25 pkt
ALL: 165 pkt
Liche Priest(hierophant) 115 pkt
-staff of ravening 45 pkt
-skeletal steed 8 pkt
ALL: 168 pkt
CORE UNITS:
Skeleton warriors x10 80 pkt
-bow
-hand weapon
ALL: 80 pkt
Skeleton warriors x10 80 pkt
-bow
-hand weapon
ALL: 80 pkt
Tomb swarms x 2 90 pkt
ALL: 90 pkt
Skeleton heavy horseman x 15 240
-FCG 35 pkt
-WAR banner 25 pkt
ALL: 300 pkt
Chariots x 3 120 pkt
ALL: 120 pkt
Chariots x 3 120 pkt
-FCG 50 pkt
-Mirage standar 40 pkt
All: 210 pkt
Special Units:
Ushabti x 3 195 pkt
ALL: 195 pkt
TOMB Scorpion 85 pkt
ALL: 85 pkt
TOMB Scorpion 85 pkt
ALL: 85 pkt
Carrion x 5 120 pkt
ALL: 120 pkt
RARE UNITS:
screamingskull catapult 90 pkt
-skulls of the FOE 20 pkt
ALL: 110 pkt
Bone GIANT 220 pkt
ALL: 220 pkt
ALL ARMY COST = 2498 pkt.
Tomb King(general) 170pkt
-cloak of dunes 20 pkt
-golden ankhra 45 pkt
-armor of the ages 35 pkt
-great weapon 6 pkt
ALL:276 pkt
HERO:
Tomb Prince 100 pkt
-chariot 45 pkt
-chariot of fire 25 pkt
-Sword of might 20 pkt
-light armor 2 pkt
-shield 2 pkt
ALL:194 pkt
Liche Priest 115 pkt
-dispel scroll 25 pkt
-dispel scroll 25 pkt
ALL: 165 pkt
Liche Priest(hierophant) 115 pkt
-staff of ravening 45 pkt
-skeletal steed 8 pkt
ALL: 168 pkt
CORE UNITS:
Skeleton warriors x10 80 pkt
-bow
-hand weapon
ALL: 80 pkt
Skeleton warriors x10 80 pkt
-bow
-hand weapon
ALL: 80 pkt
Tomb swarms x 2 90 pkt
ALL: 90 pkt
Skeleton heavy horseman x 15 240
-FCG 35 pkt
-WAR banner 25 pkt
ALL: 300 pkt
Chariots x 3 120 pkt
ALL: 120 pkt
Chariots x 3 120 pkt
-FCG 50 pkt
-Mirage standar 40 pkt
All: 210 pkt
Special Units:
Ushabti x 3 195 pkt
ALL: 195 pkt
TOMB Scorpion 85 pkt
ALL: 85 pkt
TOMB Scorpion 85 pkt
ALL: 85 pkt
Carrion x 5 120 pkt
ALL: 120 pkt
RARE UNITS:
screamingskull catapult 90 pkt
-skulls of the FOE 20 pkt
ALL: 110 pkt
Bone GIANT 220 pkt
ALL: 220 pkt
ALL ARMY COST = 2498 pkt.
Jak na te pkt to słaba ochrona magiczna- 4dd i 2 scrolle nie wystarczą. Uszaty najlepiej się sprawdzają w liczbie 4, 3 to imo za mało, zejdzie jedna z ostrzału to 2 nic nie ubiją. Z tych 2 dziesiątek łuczników zrobiłbym jeden oddział z championem, a może FCG. Jak na te pkt troche mało modeli Ci weszło...
- dziekanotr
- Wodzirej
- Posty: 716
- Lokalizacja: Warszawa
mysle wlasnie ze ta ochrona da rade, gdy wszystko jak najpredzej bedzie "bieglo" z popychaczkami do walki wrecz pod oslona lucznikow i katapulty, 2x10 lucznokiw lepiej sie przyda, 3maja liczke, wiecej strzalow, Ushaty masz racje 4 najlepsze, ale nie wyciagne na nie pkt.... chyba ze zrezygnuje z Mirage standar z chariotow, to zostanie mi jeszcze wyciagnac z rozpy 25 pkt na czwartego Ushata, ale co z niej zdjac? chyba ze skosowac 1 odzial lucznikow to 80 pkt, dodaje Ushata i zostaje mi jeszcze 15 pkt, za ktore dodaj szesnastego heavy horsemana i wyjdzie mi idealnie 2,500 pkt za cala armie, prosze o komentarze mojego nowego pomyslu, bardzo mi zalezy, dziekuje z gory
wszystko ma biec do przodu, ale wez pod uwage, ze to 'wszystko' to dwie 3 chariotow, klocek HH, ktory poa cr i fearem nic nie ma i 4 ushabti, Mimo wszystko nie jest to duza sila przebicia. Nie znaczy to ze rozpiska jest denna moim zdaniem, po prostu gram khemri inaczej :p
aha jest jeszcze gigus, dopiero zauwazylem (ale i tak go nie lubie ;p)
aha jest jeszcze gigus, dopiero zauwazylem (ale i tak go nie lubie ;p)
Jak już mówiłem ochrona magiczna za słaba... Rozpiska taka strasznie naporowa to znowu nie jest: ja tutaj tylko widze: 6 rydwanów+prince, giganta, carriiony i kinga. Ushabti to już bardziej pod defens. Czyli przy dobrych wiatrach i udanej magii będziesz w walce w pierwszej turze tylko carrionami, a reszta(rydwany, kawa) najwcześniej w 2 turze czyli przeciwnik zdąży zrobić z Ciebie miazge z 2 tur strzelania i magii. TK nie można iść na pałe do przodu, nasze jednostki mają za małą siłe przebicia.
PS. Jak już chcesz mieć tego princa na rydwanie to daj przynajmniej na liczce zamiast staff of ravenieng, scrolla i hieratic jar. Czym zabijesz smoka, np. Star dragona? Pozdr
PS. Jak już chcesz mieć tego princa na rydwanie to daj przynajmniej na liczce zamiast staff of ravenieng, scrolla i hieratic jar. Czym zabijesz smoka, np. Star dragona? Pozdr
- dziekanotr
- Wodzirej
- Posty: 716
- Lokalizacja: Warszawa
hmm.. ze smokiem moze byc problem.. ale zawsze jest gigant, king, smoka mozna zlapac na przyklad z heavy cavalery, jakos sie pokombinuje ;P a wiec, carriony szarza na maszyny w 1 turze, w 2 turze te maszyny ktorych carriony nie zniszczyly zostana zniszczone przez swarmy i scorpa lub 2, gigANT leci do przodu na popychaczkach ile sie da, katapulta z lucznikami i liczem w nich strzelaja caly czas, HC wraz z trojka gplych rydwanow do przodu, Prince popycha swoj oddzial, King lata i kombinuje szarze, liche ze staffem do wyciagania scrolli z przeciwnika, by inkantacje gladko wchodzily no i Ushaty, do przodu ale ostroznie na ostrzal i lepiej by one szarzowaly niz ktos w nie, (wiadomo). No i tyle, musze niebawem wyprobowac ta rozpiske, mysle ze nie jest najgorsza... i na lichu na koniu wole staffa niz jarra i scrolla, niby lepsza ochrona, ale staff wymiata.
Ja bym dał 2 klopę Gigant jest okej jak nie masz czym przywalić ,a ty masz oddział chariotów z herosem i uszatki ... Swoją drogą to odżałuj gdzieś pkt i daj 4 sztuczki bo 3 to sobie mogą co najwyżej ...
p.s-Rydwanom daj IMHO szmatę +1 to hit .
p.s-Rydwanom daj IMHO szmatę +1 to hit .
- dziekanotr
- Wodzirej
- Posty: 716
- Lokalizacja: Warszawa
czyli 4 Uszaty jedank... ok, zastanowie sie nad tym bannerem +1 do hita, ale mirage tez sie sprawdza, Gigant zostaje kocham go jest najlepszy moim zdaniem. Ok, to najwyzej zagram na jednej dziesiatce lucznikow z 4 uszatami i bannerem +1 do hita oraz Gigantem, czy dam rade cos ugrac?
- dziekanotr
- Wodzirej
- Posty: 716
- Lokalizacja: Warszawa
moim zdaniem ta 15 HC to obowiazkowy regiment bez niego sie nie ruszam, na zadne punkty, chodz jest drogi, robi naprawde bardzo bardzo wiele jesli chodzi o psychologie przeciwnika, nie liczac 11 atakow
Gigantem trafiasz smoka He na 5 czyli 1 rane zadajesz, Kingiem na 4 czyli też jedną, a smok mieli giganta i kinga też w takim zestawieniu. Na smoka to najlepiej kinga z flail of skulls lub destroyerem oraz oczywiście cr którego w rozpie za dużo nie masz. Pozdrdziekanotr pisze:hmm.. ze smokiem moze byc problem.. ale zawsze jest gigant, king.
- dziekanotr
- Wodzirej
- Posty: 716
- Lokalizacja: Warszawa
wlasnie King trafia na 4 to jest dobrze, sa jeszcze Ushaty, skombinuje pkt zeby byly 4, scorp moze go ture przytrzymac, ewentualnie na mega szczesciu dostanie z katapulty, moze jakims cudem rzuce Kingiem dodatkowy atak gdy smok ugrzeznie w walce z Gigusiem, ogolnie ciezko ale zawsze mozna dac rade cr mi brakuje tak, ale z tego co wiem to gracze niezbyt chetnie wlatuja smokiem w mega klocek 20 warriorsow, wiec wychodzi na jedno i to samo, bo warriorsi nigdy w zyciu do niego pierwsi nie dojda i nie zaszarzuja, pozdro i dziekuje wszytskim za uwagi!
hajelficki z katapy nie dostanie
a w zasadzie to, to jest ostatni ze smoków, reszte się widuje sporadycznie od kiedy chaos odszedl w pustke (ale wróci )
a w zasadzie to, to jest ostatni ze smoków, reszte się widuje sporadycznie od kiedy chaos odszedl w pustke (ale wróci )