Moja rozpa na DMP
Moja rozpa na DMP
LinuX2250 Pts - Vampire Counts Army
1 Vampire Lord 470 Pts
General; Magic Level 3; Necromancy; Shield
The Master: Summon Creatures of the Night [15]
The Arkayne: Forbidden Lore [35]
The Arkayne: Dark Acolyte [30]
The Martialle: Avatar of Death [20]
Walach's Bloody Hauberk [45]
Sword of Might [15]
Book of Arkhan [35]
1 Nightmare
1 Vampire 300 Pts
Battle Standard Bearer; Magic Level 1; Lance; Heavy armour; Shield
The Courtly: Walking Death [25]
The Martialle: Dread Knight [25]
The Drakenhof Banner [125]
1 Necromancer 115 Pts
Magic Level 1; Necromancy; Knows 2 Necro Spells
Dispel Scroll [25]
Power Stone [20]
1 Necromancer 115 Pts
Magic Level 1; Necromancy; Knows 2 Necro Spells
Dispel Scroll [25]
Power Stone [20]
10 Skeleton Warriors 100 Pts
Light Armour; Shield; Musician
1 Skeleton Captain
9 Skeleton Warriors 92 Pts
Light Armour; Shield; Musician
1 Skeleton Captain
9 Crypt Ghouls 88 Pts
1 Ghast
6 Dire Wolves 66 Pts
1 Doom Wolf
5 Dire Wolves 40 Pts
6 Dire Wolves 66 Pts
1 Doom Wolf
3 Fell Bats 60 Pts
4 Fell Bats 80 Pts
10 Blood Knights 655 Pts
Barding; Frenzy; Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
The Flag of Blood Keep [75]
Casting Pool: 9
Dispel Pool: 7
Models in Army: 62
Total Army Cost: 2247
Imo nie ma szans na wprowadzenie varghulfów czy warithów do rozpy.
Ew. jakieś drobne zmiany we wsparciu.
1 Vampire Lord 470 Pts
General; Magic Level 3; Necromancy; Shield
The Master: Summon Creatures of the Night [15]
The Arkayne: Forbidden Lore [35]
The Arkayne: Dark Acolyte [30]
The Martialle: Avatar of Death [20]
Walach's Bloody Hauberk [45]
Sword of Might [15]
Book of Arkhan [35]
1 Nightmare
1 Vampire 300 Pts
Battle Standard Bearer; Magic Level 1; Lance; Heavy armour; Shield
The Courtly: Walking Death [25]
The Martialle: Dread Knight [25]
The Drakenhof Banner [125]
1 Necromancer 115 Pts
Magic Level 1; Necromancy; Knows 2 Necro Spells
Dispel Scroll [25]
Power Stone [20]
1 Necromancer 115 Pts
Magic Level 1; Necromancy; Knows 2 Necro Spells
Dispel Scroll [25]
Power Stone [20]
10 Skeleton Warriors 100 Pts
Light Armour; Shield; Musician
1 Skeleton Captain
9 Skeleton Warriors 92 Pts
Light Armour; Shield; Musician
1 Skeleton Captain
9 Crypt Ghouls 88 Pts
1 Ghast
6 Dire Wolves 66 Pts
1 Doom Wolf
5 Dire Wolves 40 Pts
6 Dire Wolves 66 Pts
1 Doom Wolf
3 Fell Bats 60 Pts
4 Fell Bats 80 Pts
10 Blood Knights 655 Pts
Barding; Frenzy; Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
The Flag of Blood Keep [75]
Casting Pool: 9
Dispel Pool: 7
Models in Army: 62
Total Army Cost: 2247
Imo nie ma szans na wprowadzenie varghulfów czy warithów do rozpy.
Ew. jakieś drobne zmiany we wsparciu.
Wino Wino, Wino do dna...
http://youtube.com/watch?v=7LGFYgh0juQ&feature=related Pełna kurwa!
Shino na turnieju:
-Ile BK?
Ja: 18
-Jest Regenka?
-Nie
-Klimat
XD
http://youtube.com/watch?v=7LGFYgh0juQ&feature=related Pełna kurwa!
Shino na turnieju:
-Ile BK?
Ja: 18
-Jest Regenka?
-Nie
-Klimat
XD
- marcus_cheater
- Oszukista
- Posty: 838
- Lokalizacja: Karak Drazh
Banner daje warda na 4+ przeciwko wszystkim atakom strzeleckim... Teoretycznie rozpiska wygląda słabo, ale jak się lepiej zastanowić, to ten klocek blood knightów jest raczej nie do ruszenia...
"Chcecie ustrzelić na milę goblina, poproście inżyniera o muszkiet, a zapyta, w które oko chcecie trafić."
Kadrin Redmane
Kadrin Redmane
- marcus_cheater
- Oszukista
- Posty: 838
- Lokalizacja: Karak Drazh
I przeciwnik nie zyska zbyt dużo z niszczenia wilków czy szkieletów... A sami blood knighci mogą przejachać po 99% wszystkich jednostek bez najmniejszego problemu...
"Chcecie ustrzelić na milę goblina, poproście inżyniera o muszkiet, a zapyta, w które oko chcecie trafić."
Kadrin Redmane
Kadrin Redmane
Myślisz, że ktokolwiek kto myśli wystawi wystarczająco dużo jednostek pod ten klocek żeby się spłacili?
Przy zachowawczej grze dobrego gracza, szybkim wyrżnięciu wsparcia i podrzucaniu jakiegoś siana pod szarże oddziału z frenzy (!) można spokojnie ugrać zwycięstwo. Małe, bo małe ale jednak.
Przy zachowawczej grze dobrego gracza, szybkim wyrżnięciu wsparcia i podrzucaniu jakiegoś siana pod szarże oddziału z frenzy (!) można spokojnie ugrać zwycięstwo. Małe, bo małe ale jednak.
- marcus_cheater
- Oszukista
- Posty: 838
- Lokalizacja: Karak Drazh
Taki głupi to nie jestem, żeby nie wiedzieć takich rzeczy, ale mimo wszystko ciężko będzie ruszyć tych bloodów... Omijać ich raczej nie będzie problemem, ale jak przeciwnik ich oleje to jakiegoś super zwycięstwa nie powinien się spodziewać...
"Chcecie ustrzelić na milę goblina, poproście inżyniera o muszkiet, a zapyta, w które oko chcecie trafić."
Kadrin Redmane
Kadrin Redmane
LinuX -> ciekawa i ladna rozpiska. Dobrze ze w koncu znalazles cos w Vampirkach dla Siebie.
Co do rozpy. Nie zapominajcie ze w kluczowej turze ten klocek bedzie tak popychany, ze raczej nic nie ma szansy go zatrzymac. Od tego wlasnie sa nekromanci. Z power stonami to naprawde nie jest problem rzucic 6 popychaczek albo kolo 4 ze 100% wyjsciem. Przynajmniej ja tak to widze
Co do rozpy. Nie zapominajcie ze w kluczowej turze ten klocek bedzie tak popychany, ze raczej nic nie ma szansy go zatrzymac. Od tego wlasnie sa nekromanci. Z power stonami to naprawde nie jest problem rzucic 6 popychaczek albo kolo 4 ze 100% wyjsciem. Przynajmniej ja tak to widze
co nie zmienia faktu, że bloodzio (+ewentualnie bsb korniszon) i 1400 do piachu
strasznie 0-1 rozpa, imperium, dwarfy wsysa, z resztą ma problem
strasznie 0-1 rozpa, imperium, dwarfy wsysa, z resztą ma problem
na kluczową turę to skrolle sąCo do rozpy. Nie zapominajcie ze w kluczowej turze ten klocek bedzie tak popychany, ze raczej nic nie ma szansy go zatrzymac. Od tego wlasnie sa nekromanci. Z power stonami to naprawde nie jest problem rzucic 6 popychaczek albo kolo 4 ze 100% wyjsciem. Przynajmniej ja tak to widze
nie lepsze by byly dwie piątki jak już coś?
jak one mają sile przebicia i bez tych wampirów...
Zgadzam się z przedmówcami- taki klocek 10 blood knightow z frenzy można łatwo wymanewrować a na magię nie ma co liczyć- np. takie HE ze staff of sorcery i przedmiotem co kradnie kostkę powinny być w stanie zablokować KAŻDY czar...
Było już to testowane, imo 10 razy bardziej mi to podchodzi niż 15 bk zatrzymujący się na 1 khornowym bsbku. Frenzy nie jest problemem jak mam 3 fasty, 2 latacze. Imo plan jest wystawienia klocka nie do ruszenia, który naprawde po wszystkim przejedzie, ostro napędzany popychaczkami. Zawsze w razie co mam przecież forbiden lore. Imo odnalazłem się w tej rozpie jak kiedyś z GG. W razie jakiś wood elfów czy innych skirmishujących gówien pakuje bohaterów do szkieli/ghuli i mam kolejny oddział jeżdżący. Niewidzę problemu tej rozpiski vs Demony, bretonia krasie czy imperium. Największy problem to chyba jakieś ostro odporne na magie He z bookiem, właściwie na tym to się kończy.
Wino Wino, Wino do dna...
http://youtube.com/watch?v=7LGFYgh0juQ&feature=related Pełna kurwa!
Shino na turnieju:
-Ile BK?
Ja: 18
-Jest Regenka?
-Nie
-Klimat
XD
http://youtube.com/watch?v=7LGFYgh0juQ&feature=related Pełna kurwa!
Shino na turnieju:
-Ile BK?
Ja: 18
-Jest Regenka?
-Nie
-Klimat
XD