Jak startować?

Empire

Moderator: #helion#

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
-SaH-
Chuck Norris
Posty: 601
Lokalizacja: Zad Trolla Koszalin
Kontakt:

Post autor: -SaH- »

W sumie to można zrobić 10 kuszników i 10 łuczników albo 20 wojowników. Są tam np. dwurak, halabarda ale chyba nie ma większego problemu zrobić tam 20 chłopa, co widocznie w 2 rączkach coś mają. Nie pamiętam dokładnie, bo dawno sklejałem.
To fight Chaos on the battlefields, not to grow rich and fat in the golden halls of the capital, that is the purpose of our Cult! - Boomed Luthor's voice at the Council

Awatar użytkownika
Sa!nt
Falubaz
Posty: 1472
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Sa!nt »

PiotekN pisze:Zakładając że Pistolet to druga broń to mi się bez problemu udało złożyć Smile
Poczytaj zasady z podręcznika :)
Nawet z dwuręczną bronią liczą się jaką two hand weapons. Nie ważne jak ich złożysz. Zawsze liczą się jako two hand weapons.
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.

Awatar użytkownika
wmedrala
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 44
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Kontakt:

Post autor: wmedrala »

siema mam pytanie otóż chciałbym stworzyć nowy zakon( zmieniony wygląd kolorystyka, nazwa, wiem na pewno że będzie on pochodził z jakiegoś miasta w reikladzie) czy jeśli chciałbym go używać jako reiksguard to nie będą to proxy i jeszcze czy będzie mógł wtedy grać kurt helborg.??

Awatar użytkownika
Sa!nt
Falubaz
Posty: 1472
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Sa!nt »

No więc Kurt Helborg jest specjalnym bohaterem a na 99% turniejów bohaterowie specjalni są niedozwoleni więc pozostają Ci gry z przyjaciółmi a wtedy za ich zgodą możesz wystawić nawet Thyrusa Gormanna albo chosenów khorna w armii Imperium. Więc wystarczy się dogadać z kolegami i nie powinno być problemu.

Po drugie co to jest Reiksguard Knight? W booku oprócz stron z malowaniem i fluffie Kurta nie znalazłem nic o nich. Czym się oni różnią? Kolorem od moich Blazing Sunów? Nie mają żadnych innych zasad a nadal są to takimi samymi Knightami z taką samą bronią dlatego ja ten zapisek Army Organisation włożyłbym jako fluffową pierdołę i wrzucałbym Kurta do moich regimentów kawalerii Blazing Sun. Rozumiem że jest on dowódcą Reiksguardów ale nie róbmy się bardziej papiescy od papieża.

To moja opinia na ten temat
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.

Awatar użytkownika
wmedrala
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 44
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Kontakt:

Post autor: wmedrala »

Źle przecytałem kiedyś bo myślałem że kurt może być tylko z gwardią reiku wystawiany
no ok dzięki A jeszcze mógłby ktoś zrobić liste figurek niedozwolonych na turniejach??

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3166
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Figurki są dozwolone, za to granie nimi na zasadach bohaterów imiennych już nie. Ale to już czepianie się szczegółów, już odpowiadam konkretnie.
Z podręcznika są to: Karl Franz, Balthasar Gelt, Teogonista Volkmar, Kurt Hellborg, Ludwig Schwarzhelm i Luthor Huss. Lista obejmuje jeszcze wszystkie imienne postacie z oficjalnej strony GW.

Awatar użytkownika
wmedrala
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 44
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Kontakt:

Post autor: wmedrala »

Ok wielkie dzięki

Awatar użytkownika
Sa!nt
Falubaz
Posty: 1472
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Sa!nt »

Źle przecytałem kiedyś bo myślałem że kurt może być tylko z gwardią reiku wystawiany
Dobrze przeczytałeś jest taki zapis w booku ale nie ma jednostki Reiksguard Knights w booku oprócz stron z malowaniem więc jest to dla mnie taka fluffowa pierdoła ;)
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.

Chomik Zagłady
Plankton
Posty: 3

Post autor: Chomik Zagłady »

Cześć, jak mniej więcej gra się imperium?
Czy z bitewnego czarodzieja, 10 huntsmenów, 10 milicjantów, 10 halebardników i great canonnki da się coś ugrać na patrolu?

PS. gramy dla zabawy, nie 30 osobowymi klockami krasi które przyjmuje na klatę szarżę giganta i nic sobie z tego nie robią :p

Rah
Wałkarz
Posty: 77
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Rah »

Tych halabardników to z 20 przynajmniej by się przydało.

Awatar użytkownika
Die for Emperor
Mudżahedin
Posty: 263
Lokalizacja: CLANE, Co.Kildare, EIRE

Post autor: Die for Emperor »

Takie pytanie: co zawiera stary battalion do Imperium? mam okazje taki kupić niezbyt drogo ale nie mogę nigdzie znaleźć co takowy zawiera w sobie (jakie/ile modele).
...Róże miłości najchętniej przyjmują się na grobach...

'Nikt nie wymaga od was samych zwyciestw.
Czasem i przegrać przychodzi. Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustepliwej walki.
Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania reki.'

Awatar użytkownika
Grand Admiral Thrawn
Falubaz
Posty: 1258
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Grand Admiral Thrawn »

8 kawy, artyleria (działo/mortar), 19 włóczników z fcg, 18 strzelców z fcg - wg WD 250 koszt 40 funtów

12 kawy, 23 soldiers z fcg, 8 milicji, artyleria (działo/mortar) i chyba dodatkowy gen - wg collector's guide za 50 funtów

takie były kiedyś

Awatar użytkownika
Toni
Wodzirej
Posty: 705
Lokalizacja: Opole

Post autor: Toni »

Teraz jest - artyleria, 10 state troops, 10 gunnersów, 5 pistoliers, 8 kawy
Berik ze słowackiego forum, o nowych planach wydawniczych GW pisze:10 plastovych idiotov za 25 libier, to nie je to krasa?

Awatar użytkownika
pelcu
Chuck Norris
Posty: 551
Lokalizacja: Z Zadupia

Post autor: pelcu »

Jak widzisz są rożne bataliony. Właściwie każdy się opłaca. Jedynie ten z włócznikami można by skleić na Swordsmanów, jeśli masz jakieś dodatkowe części...

kelgy
Wałkarz
Posty: 94

Post autor: kelgy »

co sądzicie o graniu middenlandem czyli wojownikami białego wilka.
mysłałem że na start kupię 2-3 boxy knightów
i jakiegoś bohatera + paczka GS
no i ksiązka oczywiście
z 8 robię legion gryfa
a reszcie dodaje jakieś skóry talizmany,
co o tym sądzicie to spisze egzamin?

Awatar użytkownika
tedzio
Masakrator
Posty: 2149
Lokalizacja: Nordland > Gdynia > SNOT

Post autor: tedzio »

gs obecnie są slabą elitą, jak chcesz, moze wypalic ale 2h weponki na koniu są ch**owe i gorszy asv oraz ASL

Awatar użytkownika
pelcu
Chuck Norris
Posty: 551
Lokalizacja: Z Zadupia

Post autor: pelcu »

Great Swords, to przyzwoita piechota za swoją cenę, ale trzeba umieć nią grać... Zasłaniać ich łucznikami, by nie zostali odstrzelani zanim dojdą do walki...

mnie to zajęło 5 lat... 8)
Teraz w każdej bitwie spełniają swoje zadania...
Jednak na początek polecałbym raczej pudelku swordmanów z detachmentami kuszników i np milicji, lub łuczników.

Awatar użytkownika
tedzio
Masakrator
Posty: 2149
Lokalizacja: Nordland > Gdynia > SNOT

Post autor: tedzio »

ja tam zawsze na kawaske stawiam ;) piechota jak dla mnie za wolna, no i lubie ofensywe :D

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

GS to moja ulubiona jednostka, w prawie każdej bitwie wystawiam i muszę przyznać że z priestem w środku są naprawdę mocni, zawiedli mnie tylko raz, kiedy niestety nie zdałem liderki po mało celnym trafieniu ze screaming skull katapy (zdjął mi jednego gs-a ale to wystarczyło), -1 do ld zrobiło swoje i uciekli nieprzyzwoicie za stół. Najciekawiej wyglądają jak priest ma na sobie bears anger i dodaje odporność na strach, zabójczy jest też hate na nich...

kelgy
Wałkarz
Posty: 94

Post autor: kelgy »

jak na pisałem GS to chodziło mi o green stuff
a tak to co byście polecali na poczatek do Middenlandu?

ODPOWIEDZ